MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 220 z 484

Autor:  Mendol [ 27 mar 2012, 15:50 ]
Tytuł: 

jebac to alda ;)
zrobimy 20 level w pare dni (mam nadzieje) i od razu na wvwvw.
zawsze sie troche postrzela, a mam nadzieje, ze do releasu zwieksza ilosc expa za pvp i bedzie mozna spokojnie sobie tam robic level.
tym bardziej, ze leca random itemki z zabitych.

Autor:  iniside [ 27 mar 2012, 16:18 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
W PvE możesz sobie lewelować z kim chcesz (w teorii) bo ci podbije level jak trzeba.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Sidekick

Nie podbija levelu. Tylko skaluje level w dol.

Autor:  Turbot [ 27 mar 2012, 16:22 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
W PvE możesz sobie lewelować z kim chcesz (w teorii) bo ci podbije level jak trzeba.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Sidekick

Nie podbija levelu. Tylko skaluje level w dol.


http://wiki.guildwars2.com/wiki/Sidekick tutaj jest napisane ze osoba z low levelem moze grac w high level contencie ale pewnie sie mylą.

Autor:  iniside [ 27 mar 2012, 16:25 ]
Tytuł: 

pieniek82 napisał(a):
iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
W PvE możesz sobie lewelować z kim chcesz (w teorii) bo ci podbije level jak trzeba.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Sidekick

Nie podbija levelu. Tylko skaluje level w dol.


http://wiki.guildwars2.com/wiki/Sidekick tutaj jest napisane ze osoba z low levelem moze grac w high level contencie ale pewnie sie mylą.

Nie przypominam sobie zeby developerzy mowili cos o skalowaniu graczy w PvE w góre. Zawsze była mowa o tym, ze ci o za duzym levelu beda skalowani w dol.

Autor:  Mendol [ 27 mar 2012, 16:26 ]
Tytuł: 

wazne ze w pvp wszyscy bedziemy mieli ten sam :)

Autor:  Dana [ 27 mar 2012, 16:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie przypominam sobie zeby developerzy mowili cos o skalowaniu graczy w PvE w góre. Zawsze była mowa o tym, ze ci o za duzym levelu beda skalowani w dol.


http://www.youtube.com/watch?v=uP3yDL-b2fY

Autor:  iniside [ 27 mar 2012, 16:42 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie przypominam sobie zeby developerzy mowili cos o skalowaniu graczy w PvE w góre. Zawsze była mowa o tym, ze ci o za duzym levelu beda skalowani w dol.


http://www.youtube.com/watch?v=uP3yDL-b2fY

No k. A sprawdzal to ktos.

Autor:  Enhu [ 27 mar 2012, 17:48 ]
Tytuł: 

mają fajne koszulki z dragon age

Autor:  sula [ 27 mar 2012, 17:58 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jebac to alda ;)
zrobimy 20 level w pare dni (mam nadzieje) i od razu na wvwvw.
zawsze sie troche postrzela, a mam nadzieje, ze do releasu zwieksza ilosc expa za pvp i bedzie mozna spokojnie sobie tam robic level.
tym bardziej, ze leca random itemki z zabitych.

Rly?

W WvWvW random itemki z plecaka albo / i z tego co się nosi?

Fajnie by było.

Z tym ,że nie zauważyłem ale w sumię naprawdę grałem w WvWvW jakieś 30 min ,bo już mi czasu brakło.

Autor:  iniside [ 27 mar 2012, 18:00 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Mendol napisał(a):
jebac to alda ;)
zrobimy 20 level w pare dni (mam nadzieje) i od razu na wvwvw.
zawsze sie troche postrzela, a mam nadzieje, ze do releasu zwieksza ilosc expa za pvp i bedzie mozna spokojnie sobie tam robic level.
tym bardziej, ze leca random itemki z zabitych.

Rly?

W WvWvW random itemki z plecaka albo / i z tego co się nosi?

Fajnie by było.

Z tym ,że nie zauważyłem ale w sumię naprawdę grałem w WvWvW jakieś 30 min ,bo już mi czasu brakło.
Ni bedzie zadnego random looty itemkow ktore ma gracz.
Sa normalne loot tables.

Autor:  sula [ 27 mar 2012, 18:01 ]
Tytuł: 

Dobra czyli co , z czego dropi w pvp? I z kogo? bo nie ogarniam co Mendol miał na myślii....

Autor:  Razoth [ 27 mar 2012, 18:02 ]
Tytuł: 

Z graczy. Random loot.

Autor:  sula [ 27 mar 2012, 18:03 ]
Tytuł: 

Czyli co ubije gracza i jakiś loot leci ,ale taki która gra tworzy a nie loot z jego rzeczy?

Autor:  ShadeKnight [ 27 mar 2012, 18:05 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Czyli co ubije gracza i jakiś loot leci ,ale taki która gra tworzy a nie loot z jego rzeczy?
Dokładnie, coś jak w Warhammerze.

Autor:  sula [ 27 mar 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

Aha. No ok , w sumie i tak się nastawiałem ,że nic nie dropi , także może być. Choć w sumie lata mi to i powiewa.

Nie jest to gra zrobiona i zaprojektowana ,żeby pozwalała lootować graczy (z ich itemów)a czy dropią random przedmioty tworzone przez grę czy punkciki czy inny szajs to już mało istotne chyba.

Choć zobaczymy może coś ciekawego wymyślili...


edit:
Poza tym nie wiem jak będzie na max level ,ale na tych niższych o gold wcale łatwo nie było a przydaje się trochę (np. do krafcenia - zrobiłem sobie baga ,bo liczba 'slotów' ograniczona a różnego "śmiecia" sporo dropi jednak + w sumie broni też można sporo rodzai sobie uzbierać...) także będzie ten plus ,że ten loot albo się przyda albo się za jakiś gold opchnie u NPC czy tam na AH jak popyt będzie...


Jedno mnie tylko zastanawia - sporo w GW2 zauważyłem różnych buffów takich które można 'kupic' za któreś z tych punkcików które się m.in za eventy zdobywa , mam nadzieję ,że ich znaczenie / cena nie będzie za duża ,żeby się to w głupi grind nie zmieniło , bo bez buffów dupa w pvp czy tam pve dungeonkach np...

Autor:  Arturnik [ 27 mar 2012, 18:16 ]
Tytuł: 

lecic leci, ale crapik.
zazwyczaj jakis itemek do craftu, badge of honor wymienialny gdzies na cos, albo jakis item

wolalbym zeby juz jakis gold lecial, co by bylo na kupowanie blueprintow i naprawianie sprzetu

Autor:  candidoser [ 27 mar 2012, 18:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):


czyli, z tego co rozumiem, level w dol poleci nam dopiero jak cos zaatakujemy w niskolevelowej zonie... To byloby ok.

Autor:  Varenthin [ 27 mar 2012, 23:38 ]
Tytuł: 

Z facebook-a GW2



w Polsce ani jednego partnera nie mają ;) (jako jedyny kraj na liście)

Autor:  sula [ 27 mar 2012, 23:53 ]
Tytuł: 

meh 'work in progress' , już myślałem ,że soczysta drama będzie :P

Autor:  Dana [ 28 mar 2012, 01:26 ]
Tytuł: 

GW2 Beta - Impressions so far

Strona 220 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team