MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 224 z 484

Autor:  iniside [ 29 mar 2012, 08:29 ]
Tytuł: 

To ciekawe. Bo plexow jakos chinscy farmerzy masowo nie sprzedaja.

Caly punkt 6 opiera sie na tym ze zoltki beda hackowac konta. A co jesli nie beda w stanie ?

Prosty coin-lock z rifta praktycznie uniemozliwia uszkodzenie konta, nawet po wlamie.
A autentykator + coin-lock wzasadznie uniemozliwia jakiekolwiek uszkodzenie. Zakladam, ze bedzie darmowy. Glupio by wyszli jakby nie byl ;p.

Autor:  Lorath [ 29 mar 2012, 08:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
To ciekawe. Bo plexow jakos chinscy farmerzy masowo nie sprzedaja.

Caly punkt 6 opiera sie na tym ze zoltki beda hackowac konta.


Nie. Przeczytaj caly punkt jeszcze raz. Tam sa poruszone 2 oddzielne aspekty dzialan gold sellerow. Drugi aspekt opiera sie na niemalze zerowym koszcie robocizny zoltych farmerow.

Autor:  iniside [ 29 mar 2012, 08:43 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
To ciekawe. Bo plexow jakos chinscy farmerzy masowo nie sprzedaja.

Caly punkt 6 opiera sie na tym ze zoltki beda hackowac konta.


Nie. Przeczytaj caly punkt jeszcze raz. Tam sa poruszone 2 oddzielne aspekty dzialan gold sellerow. Drugi aspekt opiera sie na niemalze zerowym koszcie robocizny zoltych farmerow.

No to beda ich banowac. Gdzie problem ? ;s.

Autor:  Lorath [ 29 mar 2012, 09:00 ]
Tytuł: 

Kwestia jak skutecznie.

Poza tym istnieje niebezpieczenstwo ze proces bedzie zachodzil i bez gold sellerow tylko wolniej i z wylaczna korzyscia dla AN. Wartosc zlota bedzie spadac ze wzgledu na jego rosnaca ilosc w obiegu a co za tym idzie jedyna solidna waluta beda gemy ktore trzeba bedzie kupowac od AN za euro. Czy tak bedzie? Nie wiem. Zauwazam jednak ze system ma potencjal z czasem nieco sie posypac.

Autor:  Kabraxis [ 29 mar 2012, 09:09 ]
Tytuł: 

Pozyjemy, zobaczymy. Dla mnie ten system jest zajebisty pod jednym wzgledem - w koncu themepark z moneysinkiem.
Nie bede mial co robic z goldem to sobie kupie gemy i megafon zeby wkurwiac ludzi. :) A nie jak np. w WoW czy RIFT czy LOTRO gdze ludzie sie przescigaja w przekrecaniu licznika z goldem, ktory jest na chuj w grze potrzebny TBH i nie ma zadnych fajnych rzeczy na ktore omzanyby go wydac.

Ofc zeby nie przegieli w druga strone i zeby nie byl to zbyt mocny moneysink i zeby itemy w IS nie byly konieczne do normalnej gry.

Autor:  Kaczy [ 29 mar 2012, 09:17 ]
Tytuł: 

Ja nie wiem o czym jest tyle dywagacji.Czytam te posty to mnie sie wydaje ze wiekszosci ludzi tu sie nudzi i bez sensu wogole snuja jakies opowiesci z mchu i paproci jak to bedzie wygladac jak gra wyjdzie.

Oni jeszcze do konca nawet nie wiedza ile tam ras bedzie.Do daty premiery moze sie jeszcze tyle zmienic ze szkoda opuszkow palcow i zawracania sobie dupy snujac przypuszczenia ze bedzie tak a nie inaczej.

Ja mysle ze oni sami do konca jeszcze nie sa pewnie ostateczne ksztaltu gry i beda wiedziec coraz wiecej po kolejnych testach 20 kwietnia.

Mam tylko nadzieje ze ogolny zarys gry jest juz dosc solidny w ich mniemaniu i nie beda robic jakis mega zmian , ktore tylko spowoduja przesuniecie premiery i zeby sie nie okazalo ze gre zobaczymy w 2013 roku.

Autor:  Bloodleaf [ 29 mar 2012, 10:29 ]
Tytuł: 

No proszę zazwyczaj jak wychodzi xxx gra wszyscy narzekają że grafa si ale grywalności nie ma i woleli by grywalność zamiast super grafy, a jak nagle się poodmieniało, no no.

Autor:  Razoth [ 29 mar 2012, 10:51 ]
Tytuł: 

Ludziom nie dogodzisz. Myślę, że grafa może jeszcze zostać odrobinę poprawiona, bardziej jednak przydałoby się, żeby poprawili wydajność.

Bo jest mierna.

Autor:  sula [ 29 mar 2012, 10:55 ]
Tytuł: 

Zgadzam się.

Grafa mimo ,że widać wiek silnika czasem ,jest ok. Nad wydajnością muszą mocno popracować - to jest w zasadzie chyba najważniejsza rzecz / problem teraz imo.

Autor:  Ravushimo [ 29 mar 2012, 10:59 ]
Tytuł: 

Grafe jak wlaczy sie na ultra jest calkiem ladnie, naprawde nie ma co narzekac w takim gatunku tbh. Tyle ze ta wydajnosc...

Autor:  Kaczy [ 29 mar 2012, 11:05 ]
Tytuł: 

Mnie to najbardziej zadzwil fakt ze jak sie bawilem tym paskiem do grafy (chyba 5 roznych opcji) , to jak mialem ustawiony na max i mialem ustawione na minimum to roznica w grafice byla kolosalna ale wydajnosc caly czas ta sama , chujowa :[

Moze to kwestia tego ze sa to beta testy.

Kurde ale juz by mogli to wypuscic , bo doslownie nie ma w co grac.Wszystkie jakies w miare tytuly wychodza dopiero za ponad miesiac , jakas paranoja.

Autor:  wodny [ 29 mar 2012, 11:12 ]
Tytuł: 

No według mnie to dużo ludzi patrzy po prostu na techniczne aspekty grafiki i ma gdzieś całą wizję artystyczną. Jak nie ma miliona shaderów, masy efektów i nie wiadomo czego jeszcze to jest po prostu źle. :)

Wydajność do poprawy - tutaj się zgadzam i pisałem już o tym wcześniej. Muszą coś z tym zrobić. Tyle razy obiecywali, że gra będzie dobrze chodziła nawet na słabszym sprzęcie. Skoro obietnice spełniają i jak dotychczas nie zawodzą to nie widzę powodu by gra okazała się kaszaną, bo nie będą potrafili poradzić sobie z okiełznaniem silnika graficznego. :)

Autor:  Deshroom [ 29 mar 2012, 11:16 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
No według mnie to dużo ludzi patrzy po prostu na techniczne aspekty grafiki i ma gdzieś całą wizję artystyczną. Jak nie ma miliona shaderów, masy efektów i nie wiadomo czego jeszcze to jest po prostu źle. :)
Wiesz jakoś nie spotkałem się z opinią. "nie gram w wowa bo ma za słaba grafikę"

Jak wszystko inne jest to grafika nie przeszkadza, wiec jeżeli gra będzie super to grafika nie ma znaczenia i dla gw2

Autor:  iniside [ 29 mar 2012, 11:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No według mnie to dużo ludzi patrzy po prostu na techniczne aspekty grafiki i ma gdzieś całą wizję artystyczną. Jak nie ma miliona shaderów, masy efektów i nie wiadomo czego jeszcze to jest po prostu źle.

Mnie sie wydaje, ze gra cienko przedzie, bo wizja artystyczna jest wlasnie mocno realizowana przez shadery ;p. Ktore dzialaja bo dzialaja, ale ktorymi pewnie jeszcze nic nie robili :D.

Autor:  Mendol [ 29 mar 2012, 11:19 ]
Tytuł: 

bleh zamkneli forum bety

Autor:  sula [ 29 mar 2012, 11:25 ]
Tytuł: 

@wodny

Nie wiem jak reszta ,ale ja doceniam artysyczny aspekt , bo tu się graficy w GW2 popisali fakt.
Dla mnie jednak techniczne aspekt i artyzm mają mniej więcej równe znaczenie.

Jak technicznie jest zajebiście a artystycznie tak sobie ,to to po prostu widać szczególnie w pewnych sytuacjach , w odwrotnym przypadku jak w GW2 jest dokładnie tak samo, idziesz sobie świat gry piękny i czasem zauważasz w jakiejś sytuacji ,że coś wygląda jak z żywcem wyjęte sprzed 6 lat.

Mimo tego , GW2 na max wygląda bardzo fajnie ,jeden z lepszych mmorpg-ów pod tym wzlędem szczególnie jeżeli liczylibyśmy tylko te które już miały premierę.

Także nie rozumiem za bardzo mocnych narzekań na samą grafę.

Wydajność jednak ssie :/


---------

Co do samej gry - to jest w gruncie rzeczy e-sportowa gra i podobnie jest z WvWvW - tu tzw. małpia zręczność aka skill ( :wink: ) się mniej liczy ,ale sama rozgrywka jest for fun & ranking , nie ma jakiegoś innego celu typu np. teritorial control , resource control ,etc no ale to było wiadomo od samego początku ,że tak będzie - nie jest to niedpoatrzenie czy jakaś "obiektwyna" wada tylko to jest zamierzone , zrobione specjalnie i taki 'dizajn' ta gra ma. Można to lubić albo nie.

Mi to nie przeszkadza. Inna sprawa jak to się przełoży na szybkość znudzenia trybem WvWvW.

Się zobaczy.



@Piszpan

Wiem do czego 'pijesz' , jak już kiedyś mówiłem grę taką jak ty chcesz to albo musisz sobie odswieżyć L2 albo czekać na AA. Innego tego typu gry na horyzoncie nie ma chyba.
Tera jest podobna ale jednak ma trochę innych założeń.
Warhammer też ma trochę inne założenia ,a poza tym jest martwy w zasadzie.

Autor:  iniside [ 29 mar 2012, 11:26 ]
Tytuł: 

Ponoć ludzie grali w DaoC bo dawal fun..
Ale ja tam nie wiem.

Autor:  sula [ 29 mar 2012, 11:42 ]
Tytuł: 

Oj tam się nie oburzaj inside. Ludzie są różni i niektóre elementy które tu niektóre osoby wymieniały ,że im brakuje lub może brakować są elementem fun-u dla nich tak samo jak sam combat.

To tak samo jak dla kogoś większym fun-em jest granie jak gra ma statystyki postaci ,buildy , klasy ,etc - a inna osoba ,której to wisi może nei rozumieć ,że to zwiększa fun , bo przecież w Quake / UT nie było takich rzeczy w ogóle i ludzie grali dla 'fun'-u :roll:


GW2 dla mnie jedyną chyba grą mmorpg (chyba ,że coś mnie zaskoczy) ,która mnie interesuje ,a pogranie w betę tylko mnie w tym utwierdziło.
Jest potencjał na conajmniej długie miesiące zabawy dla mnie , ale kto wie jak będzie , może mi się znudzić po paru tygodniach bo jednak ma inne założenia niż te założenia które najbardziej cenię / ceniłem w mmorpg-ach.
Choć wątpie ,że tak się stanie. Zazwyczaj jak coś mi się spodoba wystarczająco to gram w to długo. Czasem nawet lata.

Autor:  Bloodleaf [ 29 mar 2012, 13:49 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Mnie to najbardziej zadzwil fakt ze jak sie bawilem tym paskiem do grafy (chyba 5 roznych opcji) , to jak mialem ustawiony na max i mialem ustawione na minimum to roznica w grafice byla kolosalna ale wydajnosc caly czas ta sama , chujowa :[

Moze to kwestia tego ze sa to beta testy.

Kurde ale juz by mogli to wypuscic , bo doslownie nie ma w co grac.Wszystkie jakies w miare tytuly wychodza dopiero za ponad miesiac , jakas paranoja.


No wypuszczą po czym przyjdzie xxx kaczych i będzie whinowało jaka gra niedopracowana, no thnx lepiej niech skończą i dopiero wypuszczaja.

Autor:  Bierzgal [ 29 mar 2012, 14:36 ]
Tytuł: 

Nawet jeśli grafika nie jest idealna to i tak jest to najładniej wyglądające MMO na rynku (no, jeszcze nie, bo nie wyszło). Tutaj jest trochę podobnie jak z RAGE. Albo ktoś doceni piękno całokształtu, albo się przyczepi, że "o, zobaczcie, a tekstura na tej beczce jest z Quake 2". Same story. Z tego co widzę to Lewisowi z Yogscastu śmiga dobrze na keepach (a o ile nie zmieniał sprzętu jakoś niedawno to ma słabszy komputer ode mnie - a co egoizm mode: on :P). Prawda taka, że wszelkie aspekty gry gdzie jest zerg vs. zerg + jakieś keepy zawsze było ciężko zrobić developerom. Warhammer zfailował, Aion zfailował. I była to kwestia gry, nie sprzętu. Komputery rodem z NASA miały po 5 FPS. Miejmy nadzieję, że ArenaNet nie dadzą ciała.

A tak poza tym. Spytam, chociaż z tego co wiem, to nie ma czegoś takiego w grze. Czy można ustawiać presety skilli i traitów? Ew czy jest jakiś dual-speccing? By zrobic *klik* i preset PvE zmienia się w preset PvP?

EDIT: Cholera zmieniał :P. GTX 590, nie pogadasz. Nawet 570 przy tym wygląda jak papierowa zabawka ;P. Ale powinno być dobrze.

Strona 224 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team