MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 24 z 484 |
Autor: | Yuurei [ 22 sie 2010, 20:16 ] |
Tytuł: | |
W GW1 grałem daaaawno i krótko stąd też może dziwne pytanie zatem proszę się nie śmiać ![]() |
Autor: | Gokulo [ 22 sie 2010, 20:19 ] |
Tytuł: | |
Nope, w GW2 bedzie normalny otwarty swiat. |
Autor: | Lorath [ 22 sie 2010, 21:38 ] |
Tytuł: | |
Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy. Swoja droga wlasnie wzialem sie za Ghosts of Ascalon. Arcydzielo literackie to moze nie jest ale nie jest tez tragicznie - takie lekkie, przyjemne czytadelko. |
Autor: | MagPS [ 22 sie 2010, 21:45 ] |
Tytuł: | |
Lorath napisał(a): Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy.
alternatywą jest jak to zrobili w wowie, że niekoniecznie jest to dobre rozwiązanie można było zobaczyć a raczej odczuć w who |
Autor: | iniside [ 22 sie 2010, 21:54 ] |
Tytuł: | |
Lorath napisał(a): Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy.
Swoja droga wlasnie wzialem sie za Ghosts of Ascalon. Arcydzielo literackie to moze nie jest ale nie jest tez tragicznie - takie lekkie, przyjemne czytadelko. Nie bedzie. Loading screeny sa jak uzywasz fast travel. Co jest raczej oczywiste. Swiat jest presitant w 100%. |
Autor: | Yuurei [ 22 sie 2010, 21:58 ] |
Tytuł: | |
O, to dobra wiadomość. W takim razie dopisuję do "warte spróbowania" ![]() Dzięki za odpowiedzi. |
Autor: | Lorath [ 22 sie 2010, 22:38 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Lorath napisał(a): Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy. Swoja droga wlasnie wzialem sie za Ghosts of Ascalon. Arcydzielo literackie to moze nie jest ale nie jest tez tragicznie - takie lekkie, przyjemne czytadelko. Nie bedzie. Loading screeny sa jak uzywasz fast travel. Co jest raczej oczywiste. Swiat jest presitant w 100%. Persistent nie znaczy seamless. Jak posluchasz tego wywiadu i zastanowisz sie co facet tak naprawde powiedzial to jest to dosc oczywiste: gra sklada sie z map, jest tych map wiele (co znaczy ze w praktyce mapa=strefa), przykladem 1 mapy jest Divinity's Reach (a zeby sie dostac do DR to trzeba przez portal przejsc i loading screen obejrzec), mapy sa duze i poki zostajesz w 1 mapie to loading screenow nie zobaczysz. http://www.youtube.com/watch?v=ziFRlpQi ... _embedded# Szczerze mowiac zawsze jak ktos z AN odpowiada na pytanie z tego tematu to odnosze wrazenie ze mocno kreci tak aby jednoznacznej odpowiedzi nie podac. W sumie nie dziwie sie bo ludzie przychylniej patrza na swiaty z plynnymi przejsciami miedzy strefami. Jednak gdyby GW2 mialo miec swiat w pelni otwarty (chocby tylko poza miastami) bez loading screenow juz dawno developerzy by sie tym pochwalili zamiast robic uniki. |
Autor: | Indoctrine [ 23 sie 2010, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Im więcej czytam o GW2, tym bardziej się zniechęcam. Jedynka była czymś naprawdę nowym na rynku MMORPG, misje, genialne zbalansowane PvP.. Tutaj wychodzi na to, że spotkamy się z grą raczej podobną do większości produkcji. Walka typu arcade, brak energy managment, ale mana i potionki (na jakimś screenie były), otwarty świat bez wrażenia, że się jest kimś specjalnym, tylko zwykłym gostkiem.. Brak tej epickości. Walki z Shadow of Collosus tego nie zmienią. |
Autor: | MagPS [ 23 sie 2010, 08:51 ] |
Tytuł: | |
Łamiesz mi serce. |
Autor: | Quetzacotl [ 23 sie 2010, 08:52 ] |
Tytuł: | |
Indoctrine napisał(a): Im więcej czytam o GW2, tym bardziej się zniechęcam. co?
Jedynka była czymś naprawdę nowym na rynku MMORPG, misje, genialne zbalansowane PvP.. Tutaj wychodzi na to, że spotkamy się z grą raczej podobną do większości produkcji. Walka typu arcade, brak energy managment, ale mana i potionki (na jakimś screenie były), otwarty świat bez wrażenia, że się jest kimś specjalnym, tylko zwykłym gostkiem.. Brak tej epickości. Walki z Shadow of Collosus tego nie zmienią. PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi. |
Autor: | Nekromanta [ 23 sie 2010, 09:06 ] |
Tytuł: | |
A kiedy ma wyjść GW 2 ? W tym roku jeszcze ? |
Autor: | MagPS [ 23 sie 2010, 09:09 ] |
Tytuł: | |
Nekromanta napisał(a): A kiedy ma wyjść GW 2 ? W tym roku jeszcze ?
Marzec 2011 PS. Za takie pytanie powinien być kickban ![]() |
Autor: | Indoctrine [ 23 sie 2010, 10:13 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): co?
PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi. No właśnie jak walka stanie się bardziej arcadowa, a taka widać jest planowana (bez sticka), to wygląda to mniej ciekawie. |
Autor: | Lorath [ 23 sie 2010, 10:14 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): Nekromanta napisał(a): A kiedy ma wyjść GW 2 ? W tym roku jeszcze ? Marzec 2011 PS. Za takie pytanie powinien być kickban ![]() ![]() Indoctrine napisał(a): Quetzacotl napisał(a): co? PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi. No właśnie jak walka stanie się bardziej arcadowa, a taka widać jest planowana (bez sticka), to wygląda to mniej ciekawie. Na pewno bedzie bardziej dynamiczna i widowiskowa. Czy ucierpi na tym 'strategicznosc' to trzeba bedzie zobaczyc w praktyce. |
Autor: | Plutonka [ 23 sie 2010, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Indoctrine: myslę, że żeby oceniać PvP, musimy zobaczyć to PvP. Nie wiadomo jeszcze jak będzie z mechaniką energii w tym trybie gry, gdyż devi twierdzą, że czymś się będzie różnić od PvE. O callowaniu targetu: "Q: You mention that the skill On My Mark, which calls out a target. Does this mean that this system present in Guild Wars is no longer available via control+action? Eric: We still intend to have our Guild Wars target calling system in place. Think of the skill On My Mark as a shortcut to calling the target, with some cool additional benefits." |
Autor: | Quetzacotl [ 23 sie 2010, 11:25 ] |
Tytuł: | |
Indoctrine napisał(a): Quetzacotl napisał(a): co? PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi. No właśnie jak walka stanie się bardziej arcadowa, a taka widać jest planowana (bez sticka), to wygląda to mniej ciekawie. Ciagle przytaczam fakt, ze jak gralismy w [ice] balansem, to kilka skilli bralismy do buildu zalezenie od tego czy pewne gildie akurat grały mecze, np [SoT] ktory grał ranger spikiem mogl byc zatrzymany w zasadzie tylko shields upem wiec jak widzielismy ze graja to bralismy do buildu shields up. Inny przyklad, w meczu o 3. miejsce w ESL gralismy z [BoS], ktory grał ciagle euro spikiem (wtedy bardzo ciezki do zatrzymania), trzeba wiec bylo zlozyc specjalny build na nich i tak zrobilismy. Było zdziwko jak BoS wybiegli z R/W na hammerach, a my bylismy zupelnie nieprzygotowani buildem na gre przeciwko temu i dostalismy niezly wpierdziel. W przypadku GW2 taki disadvantage bedzie mozna nadrobic wlasnie arcade skillem, w GW tego sie nie dalo odrobic, nawet stosujac roznego typu splity i zagrania. |
Autor: | Indoctrine [ 23 sie 2010, 11:33 ] |
Tytuł: | |
Właśnie to kombinowanie z buildem, przewidywanie jaki będzie ten użyty przez przeciwnika, ale też konstruowanie elastycznych kombinacji, podobało mi się najbardziej. Pamiętam jak w [TW] kombinowaliśmy z różnymi pomysłami, ile to się na Tsie siedziało obmyślając strategie... Za dużo arcade spowoduje, że niektórzy gracze będą mieć problem z adaptacją, ja na przykład naprawdę wielokrotnie nie miałem czasu by dokładnie przyglądać się postaci, którą atakuję. A jak będzie ze strzelaniem i spelami? Będą autoaim czy też trzeba będzie ręcznie celować jakoś? |
Autor: | iniside [ 23 sie 2010, 11:45 ] |
Tytuł: | |
Niestety semi-autoaim ;/. Jakby nie bylo zadnego auto-targetu to gra by sie jeszcze bardziej do idealy zblizyla. |
Autor: | Indoctrine [ 23 sie 2010, 11:58 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Niestety semi-autoaim ;/. Jakby nie bylo zadnego auto-targetu to gra by sie jeszcze bardziej do idealy zblizyla.
To nie lepiej pograć w takim wypadku w nie wiem, Darkfall? Tam nie ma autotargeta i autoaim, walka jest arcadowa... |
Autor: | iniside [ 23 sie 2010, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Indoctrine napisał(a): iniside napisał(a): Niestety semi-autoaim ;/. Jakby nie bylo zadnego auto-targetu to gra by sie jeszcze bardziej do idealy zblizyla. To nie lepiej pograć w takim wypadku w nie wiem, Darkfall? Tam nie ma autotargeta i autoaim, walka jest arcadowa... Ja na to mowie, gra wymagajaca skila. |
Strona 24 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |