MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 235 z 484

Autor:  sula [ 2 kwi 2012, 19:22 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):

Dwa pytania: na jakim sprzęcie i druga sprawa to w drugim filmkiku pisało ,że może być tak ,że tylko swoja raid grupę będziesz widział a reszty graczy nie , ze względu na system tam zastosowany.
W WvWvW zawsze musi być wszystkich widać bo to PvP jednak a nie wspólne lanie dużego outdoor bosa.

Czyli ok płynnie jest ,ale wiesz tak płynnie to może i w GW2 być szczególnie po jakimś czasie patchowania bo jednak 1.6 patch to już trochę po premierze.

No i dwa to jednak jeden duży boss i jakieś 30-50 osób a nie np. 150 - 200 osób gdzie takie bitwy pewnie będą w GW2 według zapowiedzi.

Zresztą pożyjemy zobaczymy.

Imo będzie trzeba detale zmniejszać w WvWvW na podczas największych starć na 560 ti , żeby płynnie było. No jeszcze zależy jaki CPU też...

Autor:  iniside [ 2 kwi 2012, 19:25 ]
Tytuł: 

Watpie zeby w GW2 byly bitwy po 150 osob. Chociazby ze wzgledu na konstrukcje map, które wymusza duże rozproszenie sił aby być w stanie wygrać. Strona które będzie stosować taktyke faceroll, bedzie najpewnie regularnie ownowana.
To nie jest failhammer, gdzie 200 ludzi jebało w drzwi pod keepem w drugie 200 siedziało w tym keepie i czekało..

Autor:  Mendol [ 2 kwi 2012, 19:39 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Mendol nie bede az tak bezczelny zeby wklejac twoje pytanie dotyczace problemow z odpaleniem GW 2 beta eventu na PW do mnie...szczerze konkretnie sie usmialem PALO :D

P.S. Bawcie sie tam dobrze z kolega Niahem :>


wklejaj. ja nie widze problemu zeby przyznac sie do wlasnego bledu i niedopatrzenia.
tylko wklej ze swoimi odpowiedziami.
jesli brakuje ci juz argumentow i rzucasz takie teksty, to serio jednak piszpan mial racje.

ja z ciebie juz sie nie smieje bo szkoda czasu. od paru dni nic innego nie robisz tylko wszedzie narzekasz jaki to jest chujowy performance gw2.
a wystarczylo poczytac forum i mialbys troche wieksza wiedze na temat planow, rozwiazan devsow.
bo twoje pierdolenie w kazdym temacie jest juz nudne.


inside: licze ze beda bitwy po 300 osob. 100 osob na strone.
chociaz pewnie jak w daocu rozejdzie sie to troche po mapie.
ale jesli przy takiej liczbie osob bedzie to dzialalo znosnie to bedzie git.

Autor:  iniside [ 2 kwi 2012, 19:50 ]
Tytuł: 

Mialem na mysli 150 osob na kupie ;p
Bo tak to ja mam nadzieje ze uda im sie dociagnac do 500 osob na mape.
Anyway:
Guild Wars 2 - Ranger Profession
http://www.youtube.com/watch?v=UGNls0r-whY
W miare ogarnia. (w porownaniu do innych tzw. przedstawicieli prasy ;p).

Autor:  sula [ 2 kwi 2012, 19:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Watpie zeby w GW2 byly bitwy po 150 osob. Chociazby ze wzgledu na konstrukcje map, które wymusza duże rozproszenie sił aby być w stanie wygrać. Strona które będzie stosować taktyke faceroll, bedzie najpewnie regularnie ownowana.
To nie jest failhammer, gdzie 200 ludzi jebało w drzwi pod keepem w drugie 200 siedziało w tym keepie i czekało..

No przy bitwie kilkadziesiąt na kilkadziesiąt osób , powiedzmy takie 70-80 max to może i ten 560 ti na rozdziałce poniżej HD by i dał radę na max detalach ,ale to raczej nie zaraz po premierze ,no chyba ,że planują wydać GW2 na święta bożego narodzenia ;p

Optymalizacja przez najlepszy nawet zespół trwa, a tu mamy dwie niesprzyjające rzeczy.
Bardzo silny post-processing w GW2 kontra np. Rift gdzie jakość grafiki jest robiona głównie hi-res teksturami z tego co pamiętam / widzę na filmikach i post-procesu jest mniej.

Druga sprawa , Rift ma silnik chyba ten sam co w Warhammerze był right? Tylko oczywiście podpimpowany mocno. Co by nie mówić o tym jak failowo WAR był po premierze to potem go tam łatali + Trion pewnie sam łatał mocno + ten silnik był tworzony z myślą o dużych bitwach.

Silnik GW był projektowany u fundamentów na małe competetive starcia ,małe grupy do dungów, etc za czasów GW1 i musi być teraz dostosowywany do czegoś do czego tworzony chyba nie był.

Także o ile jestem spokojny ,że performance będzie lepszy na pewno , to jednak ani czas ani kod silnika z gumy nie jest i może trochę potrwać zanim będzie naprawdę dobrze zoptymalizowany.

Autor:  Mendol [ 2 kwi 2012, 19:54 ]
Tytuł: 

a premiera jest jutro czy jak? :p

jak juz pisalem wielokrotnie, kolesie naprawde czytali forum i komentowali wiele wpisow.
jak zjebia i bedzie fail w wvwvw to straca czesc graczy i mysle, ze zdaja sobie z tego sprawe.
ale pewnie jak w kazdym mmo, zeby pograc w miare komfortowo w wvwvw trzeba bedzie obnizac detale do medium/minimum.


inside: zajdz lepiej filmik z ogarnietym mesmerem ;p

Autor:  sula [ 2 kwi 2012, 19:58 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a premiera jest jutro czy jak? :p

jak juz pisalem wielokrotnie, kolesie naprawde czytali forum i komentowali wiele wpisow.
jak zjebia i bedzie fail w wvwvw to straca czesc graczy i mysle, ze zdaja sobie z tego sprawe.
ale pewnie jak w kazdym mmo, zeby pograc w miare komfortowo w wvwvw trzeba bedzie obnizac detale do medium/minimum.

Mam cichą nadzieję na premierę na przełomie czerwca - lipca ,ewentualnie bardziej realistycznie na początek września :P

Ja wiem ,że oni sobie zdają sprawę, właśnie jestem zdania ,że jednak poza konfiguracjami high-end typu GTX 580 lub lepiej to będzie trzeba z detalami schodzić w WvWvW :)

Tylko to, nie sądzę ,żeby wypuścili taki performance jak jest teraz i zrobili surprise w wydajności niczym AoC czy Vanguard zaraz po premierze :P

Autor:  Mendol [ 2 kwi 2012, 20:01 ]
Tytuł: 

pozyjemy, zobaczymy.
trzeba poczekac na nastepny event i sie przekonamy czy cos juz udalo im sie zdzialac, czy jednak sciemniaja :)

Autor:  iniside [ 2 kwi 2012, 20:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
inside: zajdz lepiej filmik z ogarnietym mesmerem ;p

Szukam. Ale chyba jak w GW1 Mesmer przerasta możliwości graczy ;D

Cytuj:
jak zjebia i bedzie fail w wvwvw to straca czesc graczy i mysle, ze zdaja sobie z tego sprawe.

Slaby perfomance sprawi ze straca tez graczy pve, w ktorym to pve jak sie chwalili na roznych prezentacjach ma polegac na gigantycznych zergach ;s.

Nie. Ja poprostu nie wierze, ze wypuszcza gre, dopoki nie bedzie wszystko cycuś działać.

Cytuj:
Druga sprawa , Rift ma silnik chyba ten sam co w Warhammerze był right? Tylko oczywiście podpimpowany mocno. Co by nie mówić o tym jak failowo WAR był po premierze to potem go tam łatali + Trion pewnie sam łatał mocno + ten silnik był tworzony z myślą o dużych bitwach.

Ten sam co w 300> innych grach. Z tym ze Gamebryo, nigdy wydajnoscią ani jakimś szczególnym zaawansowaniem nie grzeszyło..
Ogólnie rzecz biorac to Gamebryo nie jest stworzony do niczego konkretnego.

Cytuj:
Silnik GW był projektowany u fundamentów na małe competetive starcia ,małe grupy do dungów, etc za czasów GW1 i musi być teraz dostosowywany do czegoś do czego tworzony chyba nie był.

Mnie zastanawiaja dwie rzeczy:
a) ile z oryginalnego kodu zostało ?
b) dlaczego nie wyjebali tego w cholere i nie napisali od zera, skoro wymagania dotyczace gry sa tak fundamentalnie rózne. Mowie tu o kliencie.

Cytuj:
trzeba poczekac na nastepny event i sie przekonamy czy cos juz udalo im sie zdzialac, czy jednak sciemniaja

W ciagu miesiace ? I na etapie w którym ciągle przebudowują gre ?
Będe BARDZO zaskoczony jeżeli wogóle sie zabrali za poprawe wydajnosci :D.

Autor:  wodny [ 2 kwi 2012, 20:24 ]
Tytuł: 

"GW2" nie może być dupiate i tego się trzymajmy. :)

Autor:  Lokken [ 2 kwi 2012, 20:25 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Lokken napisał(a):

Dwa pytania: na jakim sprzęcie i druga sprawa to w drugim filmkiku pisało ,że może być tak ,że tylko swoja raid grupę będziesz widział a reszty graczy nie , ze względu na system tam zastosowany.
W WvWvW zawsze musi być wszystkich widać bo to PvP jednak a nie wspólne lanie dużego outdoor bosa.

Czyli ok płynnie jest ,ale wiesz tak płynnie to może i w GW2 być szczególnie po jakimś czasie patchowania bo jednak 1.6 patch to już trochę po premierze.

No i dwa to jednak jeden duży boss i jakieś 30-50 osób a nie np. 150 - 200 osób gdzie takie bitwy pewnie będą w GW2 według zapowiedzi.

Zresztą pożyjemy zobaczymy.

Imo będzie trzeba detale zmniejszać w WvWvW na podczas największych starć na 560 ti , żeby płynnie było. No jeszcze zależy jaki CPU też...


Rift jest raczej zrobiony pod Raid vs Raid może ciut więcej, powiedzmy 40 vs 40 max. Rift ma ograniczenie wyświetlania modelów postaci i z tego co mi wiadomo to jest to zaledwie 50 graczy.

Niecały rok temu gdy robili pierwsze world eventy to były duże problemy z lagami. Od tego czasu sporo poprawili, ale już nigdy nie udało się zebrać tylu ludzi na raz, więc trudno określić ile to pomogło.

Pamiętam zakończenie eventu i otwarcie instancji River of Souls. Pojawiła się wtedy Alsabeth (jeden z Raid Bossów) w Stillmoore przed wejściem do insty. Ja miałem gigantyczne lagi, no ale grałem na drewnianym kompie. Na normalnym wyglądało to tak - http://www.youtube.com/watch?v=1DiTavSJYFo Jak widać przy dużej liczbie graczy ograniczenie do 50-tki powoduję, że widać jedynie tych najbliższych.

Wychodzi na to, że jedynie poczciwa L2 radzi sobie z siegeami 200 +. Może jeszcze DFO (chociaż ja też miałem ściny jak grałem w pierwszym miesiącu, może już się poprawiło). Nie wiem jak to było w DAOC, on chyba też dawał radę. Jak ma się kompa z NASA to Aion też ogarnie.

Autor:  Mendol [ 2 kwi 2012, 20:32 ]
Tytuł: 

no juz w ostatnim beta evencie wprowadzali zmiany przed ostatnim eventem, ktory i tak im srednio wyszedl ;)

mysle, ze next event bedzie gdzies w maju najwczesniej.
anyway trzeba poczekac.

Autor:  sula [ 2 kwi 2012, 20:49 ]
Tytuł: 

Nah będzie pod koniec kwietnia ,tak gdzieś pisali i jak przeniosą na maj ,to ich ci co kupili pre-purcharse "zlinczują".

Druga sprawa ,że nie będzie dużej różnicy w wydajności tak jak inside napisał - co można w 1 miesiąc zrobić?

Zgadzam się jednak z tym ,że trzeba poczekać niestety.

Autor:  Niah [ 2 kwi 2012, 20:53 ]
Tytuł: 

Jeśli na początku w SWTOR były problemy z teksturami i ilością fpsów, a po dwóch+ miesiącach to poprawili to myślę, że w GW2 też poprawią wydajność

Autor:  iniside [ 2 kwi 2012, 21:29 ]
Tytuł: 

Eventy maja być raz w miesiacu. I nie ma najmeniejszych powodow zeby tak nie bylo. To jest prawdziwa beta, a nie promotional open beta.

Autor:  EloNis [ 2 kwi 2012, 22:22 ]
Tytuł: 

@k4czy

tak sie sklada ze na moim GeForce 9800GT na WsW nie miałem zbytnich lagów, spadało do 15fps przy dużej ilości graczy, oczywiście na full detalach. Nie mam jednak full hd, a tylko 1680x1050, na fullhd rozdziałce pewnie by na fullu już nie poszło.

Autor:  iniside [ 2 kwi 2012, 22:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ard hoekstra ‏ @ghoray

· Open

Will there be a spectator mode in competitive PvP? @GuildWars2
Guild Wars 2 Guild Wars 2 ‏ @GuildWars2

Close

@ghoray There will be no observer mode at launch, but it's something we want to do. ^RB


;(

Autor:  Arturnik [ 2 kwi 2012, 23:22 ]
Tytuł: 

http://www.mmorpg.org.pl/news/zobacz/Gu ... port-klasa

hehe

Autor:  sula [ 2 kwi 2012, 23:52 ]
Tytuł: 

O już mi się moja trollowa część duszy raduje na ten powszechny płacz o brak dedykowanych healerów i tanków ;p


I scyzoryk w kieszeni otwiera na płacz o nerfy, które zaczną się zaraz po tych pierwszych - mam nadzieję ,że arena.net będzie odporna albo ,że zostawią coś co będzie stanowiło jakiś poziom trudności :P :D

Autor:  Kole0 [ 3 kwi 2012, 00:32 ]
Tytuł: 

ale szczerze sula nie widzisz nienaturalnsoi w fakcie ze robic insty, gdzie kazdy biega, kituje i napierdala?

Strona 235 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team