MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 237 z 484

Autor:  sula [ 3 kwi 2012, 13:08 ]
Tytuł: 

Łał naprawdę?

Oczywiście ponieważ jest to beta to nie można nic komentować.
Przepraszam :(

Autor:  Kabraxis [ 3 kwi 2012, 13:11 ]
Tytuł: 

Moze rowniez ma to cos wspolnego z tym ze Home Instance rozwija sie przez cala gra i na poczatku za wiele w nim nie ma.

No ale ofc "popierdolka" - bo lepiej dac graczowi domek w ktorym nic za bardzo nie mozna zmienic (ala LOTRO) i ktory niczemu nie sluzy, tylko stoi.
Housing w MMO to syf jakich malo czy to open czy instanced i to co widze na tych filmikach jest pierdyliard razy bedziej immersive i po prostu lepsze. Pasuje do themeparka "z fabula" jak ulal.

"Normalnemu" housingowi mowie - nie dziekuje.

Autor:  Dana [ 3 kwi 2012, 13:12 ]
Tytuł: 

Nie. Tylko wolę komentarz w stylu "Czego oczekuję".

Dodałeś to w "ps" jak ja pisałem :)

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 13:15 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Moze rowniez ma to cos wspolnego z tym ze Home Instance rozwija sie przez cala gra i na poczatku za wiele w nim nie ma.

No ale ofc "popierdolka" - bo lepiej dac graczowi domek w ktorym nic za bardzo nie mozna zmienic (ala LOTRO) i ktory niczemu nie sluzy, tylko stoi.
Housing w MMO to syf jakich malo czy to open czy instanced i to co widze na tych filmikach jest pierdyliard razy bedziej immersive i po prostu lepsze. Pasuje do themeparka "z fabula" jak ulal.

"Normalnemu" housingowi mowie - nie dziekuje.

Agreed.
Housing to jeden z tych ficzerow o ktory najwiecej jest placzu i ktory najmniej wnosi do gry jako takiej..
No chyba, ze gra jest juz na rynku >5 lat i trzeba znalesc nowe sposoby dojenia kasy graczy. W tedy housing jest jak najbardziej ok + eksluzywne itemki z item shopu typu rozowe dildo do powieszenia na scianie.
Bedzie szło jak ciepłe bułeczki.

Autor:  sula [ 3 kwi 2012, 13:15 ]
Tytuł: 

Dlatego też zaznaczyłem ,że nie spodziewałem się specjalnie niczego więcej.

W EQ2 housing jak na themepark był / jest akurat zajebisty.

Choc i tak prawdziwy housing należy do sandboxów i tam open housing jest bardzo dobrą rzeczą ,wręcz rewelacyjną jeżeli zrobiony dobrze. (choć to się nie zdarza często).

Ten z GW2 jest i spoko , tym którym się podoba - to na zdrowie ,mnie ani ziębi ani grzeję , dla mnie osobiście 'immersive' też specjalnie nie jest.

Zobaczymy jak go rozwiną w retailu może wtedy z neutralno-sceptycznej zmienię swoją postawę wobec tego na 'e nawet fajne'.



W Lotro zgadzam się jest tragiczny , już chyba lepiej jak już w ogóle by nie było.


@Dana

Aha ok spoko.

Czego się spodziewam? Hmm do themeparkowego housingu to specjalnie nie mam jakiś oczekiwań.

Może tyle ,żeby był ładny i nie zabierał za dużo czasu devsom. + ew. niespodzianki mogą być mile widziane.
Aha - jak już robią to niech będzie jakaś możliwość fajnej customizacji ,ale to w takiej grze jak GW2 jednak być na którymś tam miejscu w prioytetach devsów. I chyba tak będzie także ok.


W sandboxie oczekwiania byłby diametralnie inne z mojej strony ,no ale to nie sandbox także nie ma o czym mówić.

Autor:  wodny [ 3 kwi 2012, 15:18 ]
Tytuł: 

http://guildwars2.com.pl/oficjalne-stan ... e-pursche/

W limitowanej ilości - ciekawe. :)

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 16:15 ]
Tytuł: 

Omg. Teraz bede czatował na twitterze po 24h ;p

Autor:  ShadeKnight [ 3 kwi 2012, 16:17 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Wobec tego wolę jak gra jest trudna - nawet za trudna , bo nie mam nic przeciwko wipeowaniu czy tego ,że w open world się ginię albo trzeba brać nogi za pas. Przynajmniej jest ciekawie.

Jak jest za łatwo - to się robi po prostu nudno.

W pełni się zgadzam. Też wolę jak jest trudno i niestety trudnych gier się już prawie nie robi gdzieś od 2008r (nie mówię o tzw. "indie").

Co do braku dedykowanych healerów w GW2 to wystarczy zapoznać się z kalkulatorem skilli (http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en) i załączyć myślenie, żeby obalić ten mit. Jak ktoś będzie robić dungeony "na pałę" jak ci goście z filmiku to pozdro. :]

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 16:20 ]
Tytuł: 

Wystarczy załączyć myślenie aby sie przekonać ze tymi skilami nie uda ci sie nikogo leczyć w trybie exploration. Mozesz kogoś ocalić od śmierci w ostatniej skundzie, ale jeśli nie bedzie sie robić unikow, i używać odpowednich skilii (mowa o wszystkich) to gg.

Autor:  ShadeKnight [ 3 kwi 2012, 16:40 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Wystarczy załączyć myślenie aby sie przekonać ze tymi skilami nie uda ci sie nikogo leczyć w trybie exploration. Mozesz kogoś ocalić od śmierci w ostatniej skundzie, ale jeśli nie bedzie sie robić unikow, i używać odpowednich skilii (mowa o wszystkich) to gg.
A czy ja mówiłem, że będzie "tank & spank"? Jak ktoś będzie stał jak kołek i przyjmował całe ciepło na klatę to nie ma siły, która by go wyhealowała. W GW2 nie będzie typowych tanków z wysoką migracją obrażeń. To tak jakbyś chciał tankować DPSem i miał pretensje do healera, że nie daje rady cie utrzymać przy życiu. :lol:

Autor:  Lorath [ 3 kwi 2012, 17:22 ]
Tytuł: 

Nowy TB: http://www.youtube.com/watch?v=EMCDGDCK ... b-lhvaQ%3D

Autor:  Keii [ 3 kwi 2012, 17:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Omg. Teraz bede czatował na twitterze po 24h ;p

Po co, skoro i tak zacznie się 10.04? ;)

Autor:  mrynar [ 3 kwi 2012, 17:25 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Dlatego też zaznaczyłem ,że nie spodziewałem się specjalnie niczego więcej.

W EQ2 housing jak na themepark był / jest akurat zajebisty.

Choc i tak prawdziwy housing należy do sandboxów i tam open housing jest bardzo dobrą rzeczą ,wręcz rewelacyjną jeżeli zrobiony dobrze. (choć to się nie zdarza często).

Ten z GW2 jest i spoko , tym którym się podoba - to na zdrowie ,mnie ani ziębi ani grzeję , dla mnie osobiście 'immersive' też specjalnie nie jest.

Zobaczymy jak go rozwiną w retailu może wtedy z neutralno-sceptycznej zmienię swoją postawę wobec tego na 'e nawet fajne'.



W Lotro zgadzam się jest tragiczny , już chyba lepiej jak już w ogóle by nie było.


@Dana

Aha ok spoko.

Czego się spodziewam? Hmm do themeparkowego housingu to specjalnie nie mam jakiś oczekiwań.

Może tyle ,żeby był ładny i nie zabierał za dużo czasu devsom. + ew. niespodzianki mogą być mile widziane.
Aha - jak już robią to niech będzie jakaś możliwość fajnej customizacji ,ale to w takiej grze jak GW2 jednak być na którymś tam miejscu w prioytetach devsów. I chyba tak będzie także ok.


W sandboxie oczekwiania byłby diametralnie inne z mojej strony ,no ale to nie sandbox także nie ma o czym mówić.


Ja tam lubie housing! Szczegolnie jak ma jakis wplyw na gre np. meble daja bonusy do craftu. W themeparku musi byc instacjonowny to naturalne, ale oczywiscie najfajniejsze jest stawianie domkow normalnie w grze jak w SWG.
Nawet taki glupi ROM ma lepszy housing niz wiele gier. Pokojowka z duzymi cyckami ftw. :)
Da sie to zrobic i to niewielkim kosztem, ale po co (wow nie ma housingu i sie super sprzedaje).

Dla mnie im wiecej elementow ma dana gra tym wolniej sie nudzi.

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 17:32 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
iniside napisał(a):
Omg. Teraz bede czatował na twitterze po 24h ;p

Po co, skoro i tak zacznie się 10.04? ;)

Nie napisałem kiedy zaczne ;p.

Cytuj:
Dla mnie im wiecej elementow ma dana gra tym wolniej sie nudzi.

Im wiecej elementow ma dana gra, tym gorzej te elementy sa wykonane. I nudzi sie jeszcze szybciej..

Autor:  Kaczy [ 3 kwi 2012, 17:34 ]
Tytuł: 

UO i wszystko jasne.

Autor:  wodny [ 4 kwi 2012, 13:49 ]
Tytuł: 

http://i529.photobucket.com/albums/dd33 ... GW2ute.jpg
http://i529.photobucket.com/albums/dd33 ... papper.jpg

Niektórzy już mają ten pre-purchase box. :D

Autor:  Dana [ 4 kwi 2012, 14:05 ]
Tytuł: 

A u nas nadal cisza.

http://youtu.be/fgSodYhkDwE

Godzina czterdzieści ranger pvp.

Autor:  Razoth [ 4 kwi 2012, 14:14 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
A u nas nadal cisza.


Nasi "hardkor negołsziejtors" z gram.pl walczą!

Autor:  Aldatha [ 4 kwi 2012, 14:37 ]
Tytuł: 

cudow nie wynegocjuja a ja nie zaplace za ta gre wiecej niz w przedziale 150-180 pln, najwyzej poczekam

Autor:  Lorath [ 4 kwi 2012, 14:37 ]
Tytuł: 

Wynegolszynuja ze bedziemy musieli wersje cyfrowe u AN zamawiac za euro :P

Strona 237 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team