MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 249 z 484

Autor:  iniside [ 6 kwi 2012, 20:47 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Wiesz co jakiś wpływ to będzie miało , jak na jakąś rzecz będzie mega-darcie tzw. ryja lub płaczu . próśb a będzie się to dało zmienić to pewnie zmienią.
+ oczywiście data-mining inżynierownie sobie zrobią ,ale nie zmienia to tego co napisałem wcześniej imho.

Zmienia. W becie RIFTa nie podobalo mi sie ze spelle maja za maly zasieg. Zmienili. Grzecznie napisalem co i jak.

Jak to mowi TB. Spokojnie, bez emocji i rzeczowo a napewno ktoś poważny sie zainteresuje ;>

Autor:  Kabraxis [ 6 kwi 2012, 20:49 ]
Tytuł: 

o ile czytaja feedback. :) W SWTOR nie czytali. W RIFT np czytali. I to pilnie.
Zobaczymy. IMHO to bardzo wazna sprawa dla sukcesu gry (relacja developerzy - playerbase i reagowanie na feedback).

Autor:  Teo [ 6 kwi 2012, 20:53 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Bzdura. Jesli maja choc troche rozumu i leb na karku to beda grzecznie sluchac feedbacku graczy. Tak jak Trion.

To ze ty chcesz sobie pograc to nie znaczy ze oni nie chce feedbacku i nie beda zmieniac gry.

Glowna przyczyna tego ze RIFT okazal sie sukcesem jest to ze Trion sluchal graczy w becie (a tez byly weekendy a nie full time). Glowna przyczyna faila SWTOR jest to ze olewali feedback beta testerow bo na forum bety mozna bylo znalezc anrzekania na wlasciwie to samo na co narzekali lidzie jzu po premierze.

I to sie przeklada na kazdy MMO. Devsi musza wiedziec ze robia gre nie dla siebie a dla graczy.
Jesli tego nie rozumieja to jest fail. Dlatego jesi maja leb na karku to beda sluchac feedbacku fanatycznego playerbase.

Takim sposobem doszliśmy do tego jak wygląda WoW, blizz zawsze słuchał graczy od samego początku, nawet wtedy jak po paru miesiącach od premiery pisali ze gracze nie chcą pvp otwartego i chcą więcej instancji, stara ekipa odeszła, a nowa to zrealizowała z nawiązką.

Autor:  Kabraxis [ 6 kwi 2012, 20:56 ]
Tytuł: 

Tragedia.

Autor:  candidoser [ 6 kwi 2012, 21:35 ]
Tytuł: 

Widac Blizz nie sluchal tej wlasciwej czesci graczy, o ktorej pisal iniside.

Autor:  Isengrim [ 6 kwi 2012, 21:37 ]
Tytuł: 

Tej co głośniej drze ryja i nie płaci?

Autor:  wodny [ 6 kwi 2012, 21:40 ]
Tytuł: 

Widocznie twórcom "WoW" nie zależy na pielęgnowaniu idei przyświecających im na początku. Jednak 10 milionów opłacanych kont to nie w kij dmuchał. Przecież wystarczy mieć jakieś założenia i po prostu się ich trzymać. Wiadomo, że klient nasz pan. Są jednak granice. Jeżeli ktoś marzył o sprzedawaniu samochodów i nagle pod wpływem ludzi zaczyna sprzedawać rowery to po kiego grzyba w ogóle zaczął coś robić? Jeżeli ktoś tworzy grę a potem przyjdzie byle płaczka powie, że za trudno i nagle wszystko zostanie ułatwione na maksa to po prostu twórca takiej gry nie szanuje swojego dzieła. Trzeba słuchać uważnie wszelkich uwag i realizować te, które mają sens i nie godzą w kręgosłup gry. Mam nadzieję, że nawet jeżeli "GW2" kupi 3 miliony osób lub więcej, to nagle nie zmieni się w całkowicie inny twór niż na początku. :)

Autor:  Chrisq [ 6 kwi 2012, 21:45 ]
Tytuł: 

RIFT okazal sie sukcesem? - Pierwsze slysze.
Gracze sa klientami, a o klienta trzeba dbac ,bo pojdzie sobie gdzies indziej. Niektore firmy to rozumieja i konsultuja sie z graczami, inni maja to gdzies. Koniec koncow i tak maja dosyc duza konkurencje, wiec musza sie starac.

Autor:  sula [ 6 kwi 2012, 21:58 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Widocznie twórcom "WoW" nie zależy na pielęgnowaniu idei przyświecających im na początku. Jednak 10 milionów opłacanych kont to nie w kij dmuchał.

Firmom zależy na kasie. To jest podstawowy cel gry - trzepać kasę. Jak najwięcej.
W dupie mają idee jeżeli inny design niż w planach , początkowej idei przyniesie więcej hajsu.
Dlatego też wszyscy kopiowali WoW i sporo jeszcze dalej go kopiuje.
Bo zasrane instancje , tierowanie , gear-grind ,etc dało w szczytoym momencie 12 mln graczy ok byli chińczycy ,ale oni też płacą ,a poza tym było nie było 6 mln płacących w euro , dolcach i funtach 'zachodniaków'.


tzn. dla mnie kijowo ,ale widać długo się sprzedawało i jeszcze się całkiem nie najgorzej sprzedaję mimo bardzo wyraźnej tendencji spadkowej.

Autor:  Kabraxis [ 6 kwi 2012, 22:00 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):
RIFT okazal sie sukcesem? - Pierwsze slysze.


To umyj uszy. Gra mam ponad rok, patche leja sie jak z manna z nieba w porownaniu z innymi MMO, playerbase jest stabilny a od premiery TORa nawet w sumie chyba rosnie (na niektore serwery sa kolejki wieczorami), o przechodzeniu na F2P nie ma mowy.
Nie wiem jaka dla ciebie jest definicja "sukcsu" ale RIFt jest gra MMO, ktora odniosla sukces komercyjny. I to jedyna gra P2P wciagu ostatnich paru lat.

http://massively.joystiq.com/2012/01/19 ... es-new-fu/

http://www.reuters.com/article/2012/01/ ... 9K20120119

Nie mam zamiaru tu sie klocic. To sa fakty.

BTW. Gra kosztowala ok. 50 milionow z reklama wiec zwrocilo sie raczej z nawiazka i zwraca sie dalej. Nie trzeba miec 10 milionow chinczykow zeby moc nazwac MMO sukcesem. Wystarczy dobra gre zrobic a ona sie obroni na rynku tak czy siak.
Podobnie bedzie z GW2 - ok. miliona ludzi bedzie sobie gralo (taki przwiduje playerbase) i AN i NCsoft bedzie plywac w kasie.

Autor:  Chrisq [ 6 kwi 2012, 22:11 ]
Tytuł: 

Tu mnie zaskoczyles, bo w Rifta gralem i srednio mi podszedl. Ale to tylko IMO.
http://thegameguru.me/2011/12/26/why-did-rift-fail/

Autor:  Kabraxis [ 6 kwi 2012, 22:23 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):


WTF is this lol? W google to znalazles po wpisaniu rift fail czy co?

hehe ... stek bullshitu. RIFT ma sie swietnie, ludzie graja i gra sie rozwija.

Autor:  moralltach [ 6 kwi 2012, 22:23 ]
Tytuł: 

chris sorry ale dając taki link pogrążasz siebie i robisz siebie debila bo ta strona czy tez blog jest marna i jakoś nie mówi nic a nic sorry idź grac w tibie może wtedy będzie ona dla ciebie dobrą grą:).
jak szukasz że niby marna to idz sobie podłubaj w tyłku i zobacz co wyjdzie może odnajdziesz podobnie nic nie warty artykuł:)

Autor:  Kabraxis [ 6 kwi 2012, 22:26 ]
Tytuł: 

Nie no take it easy. Kazdy czyta co chce. :)

Ale ten blog to jakis random blog randomowego randoma i do tego artykul pisany na zasadzie attention whore bo dawno takiego bullshitu nie czytalem.

Nie mowie czy RIFT jest zly czy dobry bo nie che rozpetywac kolejnego flame tutaj i teraz. Jest gra ktora odniosla zdecydowany sukces na rynku MMO. I tyle.

Autor:  wodny [ 6 kwi 2012, 22:27 ]
Tytuł: 

http://www.arena.net/blog/jordan-massey ... uad-in-wvw

Do poczytania. :)

Autor:  moralltach [ 6 kwi 2012, 22:28 ]
Tytuł: 

kabra akurat sie zgadzam ale poprostu jak dla mnie ten artykuł na blogu to wypocina a jakoś dziwnie widac ze niby pokazuje ze jest warty patrzenia skoro patrzy na taki hmm szmelc?

Autor:  Chrisq [ 6 kwi 2012, 22:44 ]
Tytuł: 

Nie mialem zamiaru tego wkleic, omsknelo mi sie. Ale ciesze sie, ze to zrobilem. Randomowy link. a wy pieklicie sie jak przekupki na targu. Napisalem wyraznie, ze RIFT IMO nie byl wybitny, nie podszedl mi.
Jezeli odniosl sukces komercyjny to gratulacje dla TRION. Sa ludzie i ludziska, gusty i gusciki. Nie interesuje sie ile zarobil RIFT, dostalem info ile zarobil, ze jest sukcesem, fajnie.
Natomiast moralltach: popracuj nad skladnia i interpunkcja, a potem bedziemy dyskutowac.

PS: Nie robmy flejmu na forum, zawsze mozemy poflejmowac na piwie albo vodce.

Kiedy start kolejnego beta weekendu w GW2?

Autor:  Piszpan [ 6 kwi 2012, 22:52 ]
Tytuł: 

flejmu na tym forum? yay 95% tego tematu to flejm bicie piany oraz krotkie 3 wyrazowe inteligentne uwagi. co do procentow juz to wiekszosc propaguje tu e-picie tudziez e-uzywki :)

Autor:  Kaczy [ 7 kwi 2012, 05:43 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):

Kiedy start kolejnego beta weekendu w GW2?


20 lub 27 kwietnia

Autor:  wodny [ 7 kwi 2012, 06:45 ]
Tytuł: 

Ciekawe ile tych egzemplarzy wersji standardowe mają w gram.pl. :o

Strona 249 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team