MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 27 z 484

Autor:  lolnik1 [ 23 sie 2010, 18:45 ]
Tytuł: 

Tyle, że przechodzenie kampanii jest po prostu nudne, no chyba, że znajdziesz jakiś team 3 graczy, którzy będą robić z tobą misje, bo solo to tak jakbyś grał w rpg, do tego dość przeciętne, jednak, gdy grasz z kompanami już jest o wiele lepiej, no, ale żeby znaleźć kompanów na każdą misję trzeba się trochę namęczyć, chyba? :)

Autor:  Plutonka [ 23 sie 2010, 18:56 ]
Tytuł: 

Przede wszystkim, szczerze uważam, że nabijanie tytułów w GW tylko po to, żeby mieć dostęp do bonusów w GW2 nie ma większego sensu. Jeśli komuś nie spodobało się GW, nie ma się po co męczyć.

Zrobienie wszystkich 'szybkich' tytułów to pare miesiecy gry, jeśli ktoś nie jest hardkorem. Ale oprócz tego są grinderskie tytuły związane z różnymi consumables, otwieraniem skrzynek itd, do których trzeba jeszcze więcej cierpliwości. Jeśli ktoś lubie tę grę, to je zrobi. Ale nie inaczej.

Co do nagród w GW2, trzeba pamiętać o tym, że ArenaNet bardzo pilnuje, żeby nigdy żaden item nie był lepszy niż inny. W GW prestiżowe są jedynie SKINY, nie staty. I - choć nie mam pojęcia, jak to będzie wygladało - myślę, że tak właśnie będą wyglądały bonusy w GW2. Być może jakieś rzadkie skiny broni lub armora, być może dodatkowe sloty na postacie - ciężko przewidzieć. Ale raczej nie zaden uber pr0 item.

Przechodzenie kampanii po raz pierwszy nie musi być nudne. GW ma dość ciekawą fabułę. A co do gry z ludźmi - niestety, GW już umiera, jest dość mało ludzi, a ci, którzy są, zwykle już mają zaliczoną większość contentu.
Dostępne są dziennie Zaishen questy na misje i bounty - wtedy zwykle w danym outpoście nie ma problemu ze znaleziem party. W dzień powszedni jednak, nie liczyłabym na to.
Trochę inaczej jest na amerykańskich dystryktach, gdzie nadal gra dość dużo osób.
Najpewniejszym sposobem na znalezienie towarzystwa jest właśnie umówienie się poza grą, lub dołączenie do aktywnej gildii, choć o te drugie jest już dość trudno.

Autor:  Lorath [ 23 sie 2010, 19:01 ]
Tytuł: 

Ja GW1 sprobowalem dopiero niedawno kiedy zaczalem czytac o GW2. Troche szkoda ze tak pozno bo juz w tej chwili mnie to nie wciagnie. Po wszystkich MMO ktorych probowalem GW1 jest juz zbyt archaiczne. Podobnie WoW - niedawno odnowilem subskrypcje zeby zobaczyc ten caly WotLK i ledwie 2 levele nabilem zanim mi sie zwyczajnie odechcialo.

Coz, pozostaje czekac az AN skonczy prace nad GW2.

Autor:  Keii [ 23 sie 2010, 19:17 ]
Tytuł: 

A ja właśnie odzyskałem login i hasło do GW, więc zainstaluję całe to badziewie które mam i spróbuję trochę pograć.

Autor:  Quetzacotl [ 23 sie 2010, 20:26 ]
Tytuł: 

vanquishera sie ciekawie robi, bo jednak czyszczenie lokacji na hardcorze to nie taka bułka z masłem, poza tym to chyba "najwazniejszy" title PvE wiec moe byc niezly bonus za niego.
Co do samych bonusow to nieprawda, ze tylko inne skiny dają. Itemy za preorder factions mialy tak dobrane staty, ze nadawaly sie idealnie do energy hiding i nie mozna ich bylo normalnie odblokowac w PvP. Poza tym bylo pare itemow z PvE ktorych nie mozna bylo odblokowac dla postaci PvP a byly po prostu lepsze, np HoD, czyli helm zmniejszajacy hex duration. Podejrzewam, ze podobna sytuacja moze byc w GW2.

Autor:  Lorath [ 23 sie 2010, 20:32 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=kAh1OHBI ... r_embedded

Bardzo fajny filmik ktorego wczesniej nie widzialem. Cos dla fanow rangerow.

Szczegolnie podba mi sie tu dynamika walki mimo iz nie jest to jakas wysokopoziomowa postac. Niepokoi mnie za to delikatnosc zwierzaka tego rangera. Pada co 2-3 moby :/

Autor:  lolnik1 [ 23 sie 2010, 20:53 ]
Tytuł: 

Szkoda, że poszli stronę bardziej fantastyczną niż realistyczną, jeżeli chodzi o grafikę itp., ale gameplay zacny, ładne uniki, turlanie się, strzelanie w biegu, ładnie :).

Autor:  Gokulo [ 23 sie 2010, 20:58 ]
Tytuł: 

lolnik1 napisał(a):
Szkoda, że poszli stronę bardziej fantastyczną niż realistyczną, jeżeli chodzi o grafikę itp., ale gameplay zacny, ładne uniki, turlanie się, strzelanie w biegu, ładnie :).


Bardzo fajny pastelowy styl ogolnie imo.

Autor:  Lorath [ 23 sie 2010, 21:01 ]
Tytuł: 

lolnik1 napisał(a):
Szkoda, że poszli stronę bardziej fantastyczną niż realistyczną, jeżeli chodzi o grafikę itp., ale gameplay zacny, ładne uniki, turlanie się, strzelanie w biegu, ładnie :).


Kwestia odpornosci grafiki na uplyw czasu. Grafika goniaca za fotorealizmem dosc szybko sie starzeje. Mija rok i gra wyglada tragicznie przy nowszych produkcjach. Grafika bardziej artystyczna, malarska utrzymuje 'swiezosc' znacznie dluzej.

Autor:  Razoth [ 23 sie 2010, 21:13 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=kAh1OHBI4uM&feature=player_embedded


Powiem szczerze, że o ile niektóre elementy gry budzą moje zastrzeżenia to dynamika walki w tej grze przerosła moje oczekiwania i prezentuje się po prostu wspaniale.

Autor:  iniside [ 23 sie 2010, 21:14 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
lolnik1 napisał(a):
Szkoda, że poszli stronę bardziej fantastyczną niż realistyczną, jeżeli chodzi o grafikę itp., ale gameplay zacny, ładne uniki, turlanie się, strzelanie w biegu, ładnie :).


Kwestia odpornosci grafiki na uplyw czasu. Grafika goniaca za fotorealizmem dosc szybko sie starzeje. Mija rok i gra wyglada tragicznie przy nowszych produkcjach. Grafika bardziej artystyczna, malarska utrzymuje 'swiezosc' znacznie dluzej.

Mozna tez przerysować realizm tak jak zrobil to Crytek w Crysis ;p.

Autor:  Plutonka [ 23 sie 2010, 21:30 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
vanquishera sie ciekawie robi, bo jednak czyszczenie lokacji na hardcorze to nie taka bułka z masłem, poza tym to chyba "najwazniejszy" title PvE wiec moe byc niezly bonus za niego.
Co do samych bonusow to nieprawda, ze tylko inne skiny dają. Itemy za preorder factions mialy tak dobrane staty, ze nadawaly sie idealnie do energy hiding i nie mozna ich bylo normalnie odblokowac w PvP. Poza tym bylo pare itemow z PvE ktorych nie mozna bylo odblokowac dla postaci PvP a byly po prostu lepsze, np HoD, czyli helm zmniejszajacy hex duration. Podejrzewam, ze podobna sytuacja moze byc w GW2.

Vanquisher JEST nudny, uwierz. :)
Co do HoDa - fakt, był taki czas, kiedy nie mozna było mieć inaczej miecza z tymi statami, ale te czasy minęły już dawno temu. Cała historia z HoDem to bardziej bug niz feature i skończyła się wraz z wyjściem factions.

Co do itemów z bonusami się nie wypowiadam... miałam je i przydały się raptem przez pierwsze godziny gry na paru postaciach.

Także - bonus? Na pewno jakiś będzie. Czy wart bicia wszystkich tytułów? Ciężko oceniać. Tym bardziej, że już czytałam gdzieś, że w GW2 na PvP mamy mieć od ręki dostępny cały unlock...

Autor:  MagPS [ 23 sie 2010, 21:33 ]
Tytuł: 

jak niektórym niesmak, że niektórzy chcą sobie pograć w gw :]

Autor:  Plutonka [ 23 sie 2010, 21:43 ]
Tytuł: 

MagPS - nie, nie jest mi 'w niesmak', po prostu wiem sama ile zajmuje bicie tych tytułów. Uważam, że w GW2 nie będzie w nagrodę uber itemów, dających przewagę nad innymi i po prostu o tym piszę.

Autor:  Magisteri [ 23 sie 2010, 21:44 ]
Tytuł: 

wiadomo cos odnosnie sprzetu jak bedzie wygladac progress postaci? bedzie jeden dla wszystkich(w gw1 duzo nie gralem ale pamietam ze robiac premade pvp character byl dostepny chyba jeden set broni nie liczac skinow ofc), czy bedzie mozna jakos zdobywac lepszy gear poprzez progress i osiagi w Pvp/pve?

Autor:  Lorath [ 23 sie 2010, 21:51 ]
Tytuł: 

Na pewno progress sprzetu zapowiadali. Jak to jednak w endgame bedzie wygladac to jeszcze nie wiadomo.

A odnosnie upgrade'u sprzetu mam taki screenshot:

Obrazek

Wyglada na to ze mozna bedzie sobie takie 'latki' zbierac i je przyklejac do armoru ktory nam sie podoba. Im wiecej latek danego typu tym wiecej aktywnych bonusow. Cos jak set bonusy w WoWie tylko nie przypiete na stale to konkretnego zestawu zbroi.

Autor:  Quetzacotl [ 23 sie 2010, 22:28 ]
Tytuł: 

to sie nazywało runy i w GW1 tez sa

Autor:  Lorath [ 23 sie 2010, 22:33 ]
Tytuł: 

Ale w GW1 chyba nie byly w sety polaczone?

Autor:  Plutonka [ 23 sie 2010, 22:43 ]
Tytuł: 

Runy nie były nigdy połączone - połączone były jedynie inskrypcje, ale już nie są.
Generalnie na pewno dostępnych będzie więcej różnorodnych modyfikacji niż w GW, bo w GW nie było zbyt wielu statów, które możnaby modyfikować ;)

Autor:  Keii [ 23 sie 2010, 23:56 ]
Tytuł: 

http://kotaku.com/5619863/forty+five-mi ... ecromancer

Strona 27 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team