Niah napisał(a):
Pewnie beta ma w sobie jakieś debuggery czy coś innego co spowalnia grę i pewnie do premiery przyspieszą grę o co najmniej kilkanaście procent, więc nie srałbym ze strachu na waszym miejscu.
Chuja ma.
GPU load na poziomie 20%
CPU load na poziomie 30%.
Lepszy sprzet, debuggery sraggery etc. Silnik nie jest w stanie wykorzystać mocy kart graficznych ani procesorów do renderowania grafiki. Proste.
Notabene chcialbym zauwazyć, że w GW1 tez byl z tym problem. Tylko ze tam grafika była dużo prostsza.
Czy da sie to fixnac. Oczywiscie ze sie da. I uprzedzajac kolejne pytanie. Nie da sie tego fixnac w 3 miesiace. To jest absolutnie fizycznie niewykonalne. Bo do tego to oni musza napisac renderer od zera.
Cytuj:
Gdzieś tu ktoś pisał, że gra wykorzystuje u niego 22% procesora. Moje pytanie, czy ktoś sprawdził ile rdzeni jest wykorzystywanych przez grę?
Wszystkie. Na jednakowo niskim poziomie, co jest absolutnie niedopuszczalne.
Cytuj:
Jak Lorath napisal swoj sprzet (raczej ciezko jest miec cos lepszego) , to nie rozumiem jak wodnemu moze nie przycinac a lorathowi tak , jakas paranoja.
Juz pisałem. Gra nie jest w stanie wykorzystać mocy sprzetu. Mozesz miec 2x GTX 680 i chuj bedzie sie cielo, bo te GTXy beda uzywale w 10%.. PRzyczyna jest wypadkowa sterownikow, i silnika ktory wykorzystuje jakies przedpotopowe metody rozdzielania zadań i renderowania.