Lorath napisał(a):
Tyle ze oni nie sa niezaleznym studiem developerskim... Jak NCS im powie 'jump!' to oni sie spytac moga co najwyzej 'how high?'.
I narazic sie na duże straty z tytuły, że nikt nieche płacić za gre ? 6 lat wydawania kasy poszłoby w czarną dziure. Oni wiedza gdzie mają teraz problem. I pytanie, czy ryzykować wydanie bubla, który niemal na 100% sfailuje i tym samym pusić 6 lat wydawania kasy z dymem.
Czy inwestować przez kolejny rok tylko poprawienie wydajności i mieć pewność, że gra okaze sie sukcesem ?
Nie wierze, że na stanowiskach decyzyjnych pracują tam debile. Chociaż chuj ich wie..
Cytuj:
ja mam obawy inne, jak słyszę teraz "euforie" grających na becie to myślę że tego słomianego zapału starczy na max dwa tygodnie
No jak sie juz zdazyles znudzic grami, to pewnie ci zapalu starczy na dwa tygodnie.
Ja jak pogram dwa tygodnie to tylko w tedy kiedy nie bede mial stałych 60fps.
Cytuj:
A mnie nie dziwi, bo skoro tyle udało im się osiągnąć to nie widzę powodów by nie umieli sobie poradzić z wydajnością.
Ja niestety widze.