MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 288 z 484

Autor:  iniside [ 18 kwi 2012, 18:40 ]
Tytuł:  Re:

anastol napisał(a):
@Inside Siur, w pvp nie mialoby sensu odwolanie sidekickowania. To dobrze, ze jest fun jak Ch.. Dziwie mnie tylko, ze sporo osob kreci nosem.

Wiekszosc kreci na wydajnosc. W tym ja. IMO poza nia, nie bardzo jest ATM w tej chwili co poprawiać, i to powinien być priorytet. Gracze wybacza brak balansu, zabugowane moby, albo zapadanie sie pod ziemie od czasu do czasu. Ale 20 fps nie wybaczą nigdy.

Autor:  sula [ 18 kwi 2012, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Re:

iniside napisał(a):
anastol napisał(a):
@Inside Siur, w pvp nie mialoby sensu odwolanie sidekickowania. To dobrze, ze jest fun jak Ch.. Dziwie mnie tylko, ze sporo osob kreci nosem.

Wiekszosc kreci na wydajnosc. W tym ja. IMO poza nia, nie bardzo jest ATM w tej chwili co poprawiać, i to powinien być priorytet. Gracze wybacza brak balansu, zabugowane moby, albo zapadanie sie pod ziemie od czasu do czasu. Ale 20 fps nie wybaczą nigdy.

Żeby 20 :/

Na WvWvW potrafi być dużo mniej.

Zgadzam się wydajność to powinien być absolutny priorytet ,no ale w sumie to już było wałkowane.

Może będę odosobniony ale nawet byłbym się w stanie zgodzić na nieznaczne pogorszenie grafiki (np. nieznacznie mniej polygonów tu i ówdzie ,zastosowanie jakiejś dającej nieco gorsze wizualne techniki jakiś efektów ,etc)jeżeli wydajność miała by znacząco wzrosnąć dzięki temu.

Autor:  iniside [ 18 kwi 2012, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Good news!First Beta Weekend Event will be from April 27-29. We will let you know once the client is ready for download. ^MK

No coz. Pozytywnie patrzac, to przynajmniej w weekend chwasty na ogródku powyrywam..

Autor:  sula [ 18 kwi 2012, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kurwa naprawdę miałem nadzieję na ten weekend.

Już nawet nie chodzi o to ,że wcześniej ale też o to ,że będę musiał dupę w troki zebrać i parę rzeczy zrobić wcześniej / intensywniej żeby wykroić jakąś sensowną (czytaj dużą) ilość czasu w weekend 27-29.

Autor:  wodny [ 18 kwi 2012, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

W końcu się obudzili z letargu. :D

Mi ostatni weekend kwietnia pasuje zdecydowanie bardziej niż ten. Może dadzą sypną dodatkowymi kluczami. W końcu 7 rocznica "GW". Chyba to będzie lepszy prezent dla ludzi niż jakieś czapki czy miniaturki. :)

Autor:  iniside [ 18 kwi 2012, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Re:

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
anastol napisał(a):
@Inside Siur, w pvp nie mialoby sensu odwolanie sidekickowania. To dobrze, ze jest fun jak Ch.. Dziwie mnie tylko, ze sporo osob kreci nosem.

Wiekszosc kreci na wydajnosc. W tym ja. IMO poza nia, nie bardzo jest ATM w tej chwili co poprawiać, i to powinien być priorytet. Gracze wybacza brak balansu, zabugowane moby, albo zapadanie sie pod ziemie od czasu do czasu. Ale 20 fps nie wybaczą nigdy.


Może będę odosobniony ale nawet byłbym się w stanie zgodzić na nieznaczne pogorszenie grafiki (np. nieznacznie mniej polygonów tu i ówdzie ,zastosowanie jakiejś dającej nieco gorsze wizualne techniki jakiś efektów ,etc)jeżeli wydajność miała by znacząco wzrosnąć dzięki temu.

Absolutnie sie na takie coś nie zgadzam. Jak juz mowilem, gra z ledowscia obciaza moj sprzet. To jest ewidentnie wina po stronie softwareowej, a nie assetowej.

Autor:  sula [ 18 kwi 2012, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Tyż prawda

Autor:  wodny [ 18 kwi 2012, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Grafika jest piękna. Nie chcę byśmy dostali coś gorszego niż teraz. Inside dobrze gada. Skoro gra nie wykorzystuje sprzętu to powinni ten aspekt poprawić a nie pogarszać nagle stronę wizualną. :)


Jeżeli chodzi o ten Beta Weekend:
a) potrzebny będzie nowy client
b) forum Bety zostanie otwarte jeden lub dwa dni przed Beta Weekendem
c) itemki z pre-purchase, CE i HOM będą dostępne dopiero w czasie headstartu i premiery gry

Autor:  moralltach [ 18 kwi 2012, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny masz racje bo inaczej znowu będzie tak samo spierniczone jak w swotorze z fpsem ehh

Autor:  ShadeKnight [ 18 kwi 2012, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

moralltach napisał(a):
wodny masz racje bo inaczej znowu będzie tak samo spierniczone jak w swotorze z fpsem ehh
Jak nie poprawią tej wydajności to będzie MM-fail-O dekady. :har:

Autor:  wodny [ 18 kwi 2012, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

ShadeKnight napisał(a):
moralltach napisał(a):
wodny masz racje bo inaczej znowu będzie tak samo spierniczone jak w swotorze z fpsem ehh
Jak nie poprawią tej wydajności to będzie MM-fail-O dekady. :har:

Raczej poprawią i będzie MM-win-O dekady. :D :D :D

Autor:  anastol [ 18 kwi 2012, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie wierze, zeby nie poprawili tego. Kwestia tylko kiedy. Przed launchem? Rok po? Timing bedzie najwazniejszy IMO. Im szybciej tym lepiej.

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 18 kwi 2012, 22:42 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

dlatego nie powinni dawac plebsowi dostepu do bety bo zaczyna sie narzekanie i placz nad niedokonczonym produktem :-? Gra chodzila duzo lepiej na slabszych sprzetach niz na tych zupelnie wypasionych, optymalizacji nie bylo do tej pory zadnej, dlatego tez miedzy innymi zmiana opcji graficznych min/high nie dawala zadnej poprawy. Poczekajcie cierpliwie, jesli w headstarcie dalej bedzie biednie to wtedy bedzie mozna ponazekac, na zapas imho nie ma sensu...

Autor:  Turbot [ 18 kwi 2012, 22:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kapitan_Pimpol napisał(a):
dlatego nie powinni dawac plebsowi dostepu do bety bo zaczyna sie narzekanie i placz nad niedokonczonym produktem :-? Gra chodzila duzo lepiej na slabszych sprzetach niz na tych zupelnie wypasionych, optymalizacji nie bylo do tej pory zadnej, dlatego tez miedzy innymi zmiana opcji graficznych min/high nie dawala zadnej poprawy. Poczekajcie cierpliwie, jesli w headstarcie dalej bedzie biednie to wtedy bedzie mozna ponazekac, na zapas imho nie ma sensu...


Kapitan Pimpol znowu nas uratował

Autor:  anastol [ 18 kwi 2012, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Racjonalne podejscie IMO. Wiecej rezolutnych osob, wiecej Pimpolow.

Autor:  Arturnik [ 19 kwi 2012, 00:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kapitan_Pimpol napisał(a):
dlatego nie powinni dawac plebsowi dostepu do bety bo zaczyna sie narzekanie i placz nad niedokonczonym produktem :-?


placz jest dobry jesli zmotywuje on tworcow do tego zeby sie tym zajeli.

pozytywne nastawienie to jedno, no ale trzeba troche poplakac zeby gra byla grywalna.

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 19 kwi 2012, 01:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Arturnik napisał(a):
placz jest dobry jesli zmotywuje on tworcow do tego zeby sie tym zajeli.

pozytywne nastawienie to jedno, no ale trzeba troche poplakac zeby gra byla grywalna.


myslisz ze oni nie wiedza ze performance jest z dupy aktualnie? marudzenie i wyrokowanie jaka to gra bedzie na podstawie BETY uwazam za fail... gracze chyba przyzwyczaili sie ze beta to okres w ktorym moga sobie za darmo pograc... zapominajac ze gra jest ciagle w produkcji i jak cos nie dziala to tak ma byc. A niestety czesto przy okazji roznych beta testow slyszy sie "oo gra beznadziejna bo zle chodzi, albo jest zbugowana" i ktos kto nie mial okazji zobaczyc co i jak od razu nastawia sie negatywnie, bo takiego samego "zbugowania" spodziewa sie przy premierze. NDA nie wymyslili tylko po to zeby uprzykrzyc zycie. Just saying :wink:

Autor:  Perrin [ 19 kwi 2012, 05:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kapitan_Pimpol napisał(a):
myslisz ze oni nie wiedza ze performance jest z dupy aktualnie? marudzenie i wyrokowanie jaka to gra bedzie na podstawie BETY uwazam za fail... gracze chyba przyzwyczaili sie ze beta to okres w ktorym moga sobie za darmo pograc... zapominajac ze gra jest ciagle w produkcji i jak cos nie dziala to tak ma byc.


Przez ostatnie kilkanaście lat, przy każdej kolejnej becie, każdego większego tytułu widuję takie same tłumaczenia. Powoli robi się to już nudne. Za każdym razem devsi wiedzą, że sporo rzeczy jest do dupy i widzą na co narzekają gracze. I za każdym razem takiego niedopracowanego potworka wypuszczają na rynek. Od czasów Lotro jeden tylko Rift wyszedł w pełni grywalnej i mniej więcej ukończonej wersji w przypadku reszty gier beta ciągnęła się jeszcze długo po releasie.
Z performance problem jest od miesięcy, skoro dalej występuje, to albo nie chcą, albo nie potrafią się z nim uporać. W obydwu przypadkach, nie jest to najlepsza wróżba na przyszłość.

Autor:  Niah [ 19 kwi 2012, 05:48 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Perrin napisał(a):
tylko Rift wyszedł w pełni grywalnej i mniej więcej ukończonej wersji


no i? gra na max miesiąc.
koreańskie crapy też są zazwyczaj technologicznie dopracowane, a i tak normalny gracz wolałby grać WHO niż w jego z nich

Autor:  Perrin [ 19 kwi 2012, 06:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Niah napisał(a):
no i? gra na max miesiąc.

A co ma piernik do wiatraka? Oceniam technikalia, a nie to czy ktoś gra czy nie w daną produkcję. O ludzkich gustach nie dyskutuję.

Strona 288 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team