MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 30 z 484

Autor:  Viracept [ 25 sie 2010, 22:37 ]
Tytuł: 

Całkiem miło :D

Autor:  chrzaan [ 26 sie 2010, 19:46 ]
Tytuł: 

wg mnie to będzie HIT, ale może coś "zgrzytnąć" (np zwiększenie opłaty za abonament)

Autor:  Dana [ 26 sie 2010, 19:49 ]
Tytuł: 

O...k...

Autor:  Gokulo [ 26 sie 2010, 19:58 ]
Tytuł: 

/facepalm (za leniwy zeby zdjecie wklejac)

Autor:  iniside [ 26 sie 2010, 20:03 ]
Tytuł: 

chrzaan napisał(a):
wg mnie to będzie HIT, ale może coś "zgrzytnąć" (np zwiększenie opłaty za abonament)

Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 26 sie 2010, 20:05 ]
Tytuł: 

Ej zostawcie bo to pierwszy uzytkownik od paru miesiecy, ktory napisal cokolwiek wiecej niz jeden post i to poza TradeBorad'em/darmowymi.

Nie tak od razu bo sie zrazi. Fresh meat jest potrzebne na forum. :)

Autor:  Lorath [ 26 sie 2010, 21:48 ]
Tytuł: 

Taaa... ci chciwi dranie z ArenaNet... wszystkiego sie po nich mozna spodziewac... :wink:

Autor:  MagPS [ 26 sie 2010, 22:00 ]
Tytuł: 

Tej, chłopak ma trochę racji...w pewnym sensie. Powinni wprowadzić abonament żeby mieć dużo kasy.

Autor:  iniside [ 26 sie 2010, 22:45 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Tej, chłopak ma trochę racji...w pewnym sensie. Powinni wprowadzić abonament żeby mieć dużo kasy.
Najwrazniej aktualny model biznesowy jest vardziej oplacalny ;p.

Autor:  Vercin [ 26 sie 2010, 22:48 ]
Tytuł: 

Blizzarda chyba nie narzeka na model biznesowy z abonamentem :P

Autor:  iniside [ 26 sie 2010, 22:58 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Blizzarda chyba nie narzeka na model biznesowy z abonamentem :P

Blizzard sprzedaje tez jedna gre w trzech czesciach -;-.

Autor:  Lorath [ 26 sie 2010, 23:01 ]
Tytuł: 

Wszystko ma wady i zalety. Z B2P gra po prostu znacznie lepiej sie sprzeda. Spora czesc fanow GW1 pewnie zbojkotowalaby GW2 gdyby AN wprowadzilo abonament. Pozostalym ludziom tez o wiele latwiej jest kupic gre jesli nie beda musieli wiazac sie abonamentem - nie musza rezygnowac z obecnego MMO w ktore graja ze wzgledu na koszty. Moga grac w obie gry.

Z drugiej strony bez abonamentu moze powstac gra ktora nie bedzie dazyc do tego by byc ciekawa przez dlugi okres czasu. Wystarczy jesli gracze pograja 2-3 miesiace a potem wroca na kolejne 2-3 miesiace po wydaniu dodatku. Tak nawet bedzie lepiej bo serwery nie beda przeciazone.

Autor:  Atherius [ 26 sie 2010, 23:02 ]
Tytuł: 

ANet sprzedała gw w 4 częściach + missionpacki itp. więc jak się chce to się da.
Zresztą co stoi na przeszkodzie, żeby gw2 miał abo ? Jeśli gra jest na prawdę dobra to sama się obroni, resztę można sobie samemu dośpiewać. Pewnie chodzi o to, że są na tyle hojni dla nas, graczy, że nie robią abo.

Autor:  Lorath [ 26 sie 2010, 23:12 ]
Tytuł: 

Jak juz napisalem taki model pozwala im sprzedac gre fanom MMO ktorzy inaczej by tej gry nie tkneli. W praktyce ludzie nieczesto decyduja sie na placenie abonamentu za 2 gry jednoczesnie. Jesli wybor mialby byc miedzy placeniem abo za WoWa a placeniem abo za GW2 to wiekszosc fanow Blizzarda nawet by na GW2 nie spojrzala. Ludzie czekajacy obecnie na SWTOR - to samo. W ten sposob istnieje spora szansa ze kupia GW2, tak jakby kupowali zwykla, niezobowiazujaca gre single player. 'A zobacze co to jest i popykam czasem miedzy sesjami mojego MMO.'

Autor:  Plutonka [ 27 sie 2010, 06:47 ]
Tytuł: 

Model sprzedazy GW i GW2 nie jest taki głupi, jak się może wydawać. Na 100% znowu dostaniemy kolejne kampanie / dodatki, za które trzeba będzie zapłacić. Wiadomo, że to wychodzi dużo taniej niż abonament, ale równocześnie są w stanie sterować regularnymi dopływami gotówki, bo ludzie w ogromnej mierze dodatki te kupują. Nie dostają kasy co miesiąc, lecz np. co rok, i jest to fair w stosunku do graczy, bo nikt nie odbiera nam dostępu do czegoś, co raz kupiliśmy.

ANet w kółko powtarza, że zarobili na GW dużo więcej niż mieli w planach ;)

No i trzeba doliczyc itemshop, który też pewnie będzie w GW2. Wbrew temu co by się mogło wydawać naprawdę sporo osób płaci 10 euro za jakiś kostium, slot na postać, czy miejsce w storage.

Autor:  Indoctrine [ 27 sie 2010, 08:25 ]
Tytuł: 

Warto dodać, że utrzymanie serwerów GW1 jest bardzo tanie. Same instance na niewielką ilość graczy, uproszczony model poruszania się (brak detekcji kolizji, wyznaczone trasy i niewidzialne ściany) oraz ogólnie dość małe mapy upraszczają sprawę. Ilość graczy też nie jest jakaś ogromna, wszystkie części kupiło coś koło 5 milionów, czyli biorąc pod uwagę, że wiele osób ma wszystkie części, unikalnych kont jest pewnie z max 2 miliony. Do tego, w odróżnieniu od takich WoWowców, gra znacznie mniej osób niż jest zarejestrowanych (nie ma presji, że abo się zmarnuje itp). Teraz pewnie pogrywa może z kilkanaście tysięcy, nie więcej.
Także support jest mniejszy, nie ma GMów tylu, ale też ich nie potrzeba, bo mniej możliwości jest by coś mogli gracze sobie nielegalnego nabroić.

W GW2 będzie trudniej, bo świat będzie bardziej jak w klasycznych MMO. Tu mogą się przejechać cenowo...

Autor:  iniside [ 27 sie 2010, 08:39 ]
Tytuł: 

Juz kiedys mowilem. Technologia nie stoi w miejscu ;o.

Autor:  Vercin [ 27 sie 2010, 09:30 ]
Tytuł: 

Inside wie wszystko o pisaniu silnikow do gier ich optymalizacji, kosztach jakie ponosi sie przy grach mmorpgach , technologiach jakie tam uzywaja itp. Dziwne ze nie pracuje jeszcze w jakims topowym studio developerskim.

Autor:  iniside [ 27 sie 2010, 09:54 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Inside wie wszystko o pisaniu silnikow do gier ich optymalizacji, kosztach jakie ponosi sie przy grach mmorpgach , technologiach jakie tam uzywaja itp. Dziwne ze nie pracuje jeszcze w jakims topowym studio developerskim.

Nie wiem. Ale przez przez powiedzmy 5 lat, sporo sie zmieniło np. w kosztach sprzetu i jego utrzymaniu. ;/.

Autor:  Piaskowy [ 27 sie 2010, 10:06 ]
Tytuł: 

50minut czystego gameplay, brak lektora...czysty fun.

http://vid.buffed.de/v/mvzjEXAUHA7/Guil ... 0-Folge-7/

Strona 30 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team