MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 32 z 484

Autor:  iniside [ 27 sie 2010, 18:38 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
No, w Star Trek Online też są otwarte dla wszystkich, tylko jest limit 30 graczy per zone...

No ale kogo porownojesz.. Cryptic ? Jeez ;p.

Autor:  GumisPLL [ 28 sie 2010, 11:42 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):
50minut czystego gameplay, brak lektora...czysty fun.

http://vid.buffed.de/v/mvzjEXAUHA7/Guil ... 0-Folge-7/


Gra naprawde wymiata oby swiat byl duzy i urozmaicony.No i jak narazie nie widac mocno mangowego scierwa :)

Autor:  Vercin [ 28 sie 2010, 12:01 ]
Tytuł: 

Jakoe milosnika klasy hunter/ranger troche mnie zniesmaczylo strzelanie z luku niczym z szybkstrzelnego karabinu laserowego.

Autor:  ShadorVD [ 28 sie 2010, 12:04 ]
Tytuł: 

No opadla mi kopara, animacje pierwsza klasa... mozna sie turlac, skakac itp. jak nie bylem fanem GW tak chyba mam hype na te gierke :p

Autor:  ShadorVD [ 28 sie 2010, 12:05 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Jakoe milosnika klasy hunter/ranger troche mnie zniesmaczylo strzelanie z luku niczym z szybkstrzelnego karabinu laserowego.


Tie tam, a volley w wowie?

Autor:  Vercin [ 28 sie 2010, 12:08 ]
Tytuł: 

Nienawidze volleya:P Hunter w wow obecnie tez srednio mi sie podoba. Naszczescie w cataclysm wywalaja volley z gry, przywracaja aimeda przypominajcego bardziej tego orginalnego i rezygnuja z many.
Jakby jeszcze nosil leather a nie mail to by bylo duzo blizsze tego jak ja widze ta klase:P

Autor:  ShadorVD [ 28 sie 2010, 12:11 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Nienawidze volleya:P NAszczescie w cataclysm wywalaja go calkiem z gry.


Hehe, przestalem sledzic WoWa :) ALe ten GW w trakcie ogladania coraz toc iekawszy sie robi :) Jest na co czekac :)

Autor:  Lorath [ 28 sie 2010, 13:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jakoe milosnika klasy hunter/ranger troche mnie zniesmaczylo strzelanie z luku niczym z szybkstrzelnego karabinu laserowego.


Ludzie to jest gatunek high fantasy. Jakby sie czepiac realizmu to zadna klasa by nie przeszla. 90% skillow jest absurdalne z punktu widzenia fizyki jaka obowiazuje w rl i tu nawet nie uwzgledniam czarow. Warrior podskakuje w powietrze i momentalnie przenosi sie do przeciwnika 10m dalej... niby jak? Piard odrzutowy? Odbijanie siekierkami lecacych w ciebie strzal z 4 kierunkow na raz. Krecenie sie w kolko z siekierkami jak balerina na cracku. Wystrzelenie z luku strzaly ktora wybucha jak zrzut napalmu. Tupniecie w ziemie tak ze wszyscy przeciwnicy wokolo sie przewroca. Jak te rzeczy jestes w stanie zaakceptowac to szybkie wystrzelenie 4-5 strzal nie powinno byc problemem.

Autor:  iniside [ 28 sie 2010, 13:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wystrzelenie z luku strzaly ktora wybucha jak mina przeciwpiechotna.

\No tu bym polemizował. Z porządnego łuku, mozna wystrzelić strzałe z ładunkiem wybuchowym. Ale musi być odpowiednio wyważone, zeby strzelcowi pod nogi nie spadła ;p.

Autor:  Lorath [ 28 sie 2010, 13:15 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Wystrzelenie z luku strzaly ktora wybucha jak mina przeciwpiechotna.

\No tu bym polemizował. Z porządnego łuku, mozna wystrzelić strzałe z ładunkiem wybuchowym. Ale musi być odpowiednio wyważone, zeby strzelcowi pod nogi nie spadła ;p.


Ta, tez pamietam Rambo II XD Zreszta chyba bardziej wyglada to jak zrzut napalmu w GW2 :P

Autor:  Vercin [ 28 sie 2010, 13:41 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Cytuj:
Jakoe milosnika klasy hunter/ranger troche mnie zniesmaczylo strzelanie z luku niczym z szybkstrzelnego karabinu laserowego.


Ludzie to jest gatunek high fantasy. Jakby sie czepiac realizmu to zadna klasa by nie przeszla. 90% skillow jest absurdalne z punktu widzenia fizyki jaka obowiazuje w rl i tu nawet nie uwzgledniam czarow. Warrior podskakuje w powietrze i momentalnie przenosi sie do przeciwnika 10m dalej... niby jak? Piard odrzutowy? Odbijanie siekierkami lecacych w ciebie strzal z 4 kierunkow na raz. Krecenie sie w kolko z siekierkami jak balerina na cracku. Wystrzelenie z luku strzaly ktora wybucha jak zrzut napalmu. Tupniecie w ziemie tak ze wszyscy przeciwnicy wokolo sie przewroca. Jak te rzeczy jestes w stanie zaakceptowac to szybkie wystrzelenie 4-5 strzal nie powinno byc problemem.

Nie chodzi mi o realizm calkowity ale na filmiku postac spamowala to non stop i wygaldalo to dla mnie beznadziejnie. Ogniste, magiczne itp strzaly specjlane itp jak najbadziej moga byc . ALe tutaj bylo napierdalanie non stop z karabinu laserowego.

Autor:  Lorath [ 28 sie 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Lorath napisał(a):

Nie chodzi mi o realizm calkowity ale na filmiku postac spamowala to non stop i wygaldalo to dla mnie beznadziejnie. Ogniste, magiczne itp strzaly specjlane itp jak najbadziej moga byc . ALe tutaj bylo napierdalanie non stop z karabinu laserowego.


Ale to jest ten sam poziom absurdu co przewracanie przeciwnikow tupnieciem w ziemie, generowanie nieskonczonej ilosci strzal z pojedynczego kolczanu (albo nawet z czystego powietrza) czy przeskakiwanie 10+ metrow w ciagu ulamka sekundy. Gdyby sie uczepic Quickshota to z gry trzeba od razu wywalic wszystkie inne porownywalnie 'nierealistyczne' skille (Savage Leap, Whirling Defense, Stomp, Cyclone Axe, etc.). Niewiele by zostalo.

Edit:
A spamowala bo na lev1 masz raptem 2 ataki dostepne. Jak bedziesz miec wszystkie 5 skillow z krotkiego luku odblokowane i do zmiany skille z dlugiego luku to sie tak czesto nie bedzie to pojawiac.

Autor:  Kabraxis [ 28 sie 2010, 14:10 ]
Tytuł: 

Pozatym powolne strzelanie z luku imho zupelnie nie przystawaloby do dynamiki jaka prezentuje np Warrior. Ta gra bedzie szybka i efektowna napierdalanka - trzeba albo sie z tym pogodzic albo olac. :)
Ja to przyjmuje z otwartymi rekoma po serii gier gdzie combat powoduje samoczynne zamykanie sie powiek po 3 mobie i w sumie nawet nie ma na co popatrzec.

Tak samo TERA - gra moze byc chujowa, koreanska, itp... zagram i kupie dla samego combatu i wlasnie napierdalania jak z automatu i dynamiki.

Dla mnie czasy stania w miejscu i puszczania spella co 3-4 sekundy (jak to jest w wiekszosci MMO) definitywnie sie skonczyly. :)

Autor:  Razoth [ 28 sie 2010, 14:14 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Nie chodzi mi o realizm calkowity ale na filmiku postac spamowala to non stop i wygaldalo to dla mnie beznadziejnie.


Spoko, dla ciebie wygląda to beznadziejnie, dla innych (w tym mnie) wygląda to zajebiście dynamicznie i po prostu miażdży ślamazarnego i statycznego huntera z WoW'a. (Pamiętam jak podchodziłem do tej klasy kilkakrotnie i zasypiałem po paru godzinach gry, najwięcej udało mi się wycisnąć 18 level)

Jedni lubią szachy drudzy dynamikę, wszystko jest kwestią gustu.

Kabraxis napisał(a):

Tak samo TERA - gra moze byc chujowa, koreanska, itp... zagram i kupie dla samego combatu i wlasnie napierdalania jak z automatu i dynamiki.



Same here. Może gra śmierdzi pedalstwem i skośnymi oczami ale warto zwrócić na nią uwagę właśnie dzięki combatowi.

Autor:  Lorath [ 28 sie 2010, 14:14 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Tak samo TERA - gra moze byc chujowa, koreanska, itp... zagram i kupie dla samego combatu i wlasnie napierdalania jak z automatu i dynamiki.



Tere to mozna jako softporn kupic spokojnie :P

Razoth napisał(a):
Same here. Może gra śmierdzi pedalstwem


Mi to raczej z jakims strip klubem fetyszystowskim sie kojarzy ;)

http://virtualrealityblog.com/wp-conten ... _thumb.png
http://wireninja.com/wp-content/uploads ... 50x550.png
http://wireninja.com/wp-content/uploads ... mCast4.png
http://wireninja.com/wp-content/uploads ... emCast.png
http://wireninja.com/wp-content/uploads ... emElf2.png

Autor:  Sou [ 28 sie 2010, 14:59 ]
Tytuł: 

Bo tu chodzi o oddychanie skory, widocznie nie maja w tym swiecie termoaktywnych materialow;>

Autor:  iniside [ 28 sie 2010, 15:11 ]
Tytuł: 

Ni no TERA jest pdealska i koniec. Ale grafikow to naprawde zatrudniaja pierwsza klasa. Patrzac na te armory, to o ja pierdole ;p. Ilosc detalow przygniata ;p.

Autor:  Vercin [ 28 sie 2010, 15:59 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Vercin napisał(a):
Nie chodzi mi o realizm calkowity ale na filmiku postac spamowala to non stop i wygaldalo to dla mnie beznadziejnie.


Spoko, dla ciebie wygląda to beznadziejnie, dla innych (w tym mnie) wygląda to zajebiście dynamicznie i po prostu miażdży ślamazarnego i statycznego huntera z WoW'a. (Pamiętam jak podchodziłem do tej klasy kilkakrotnie i zasypiałem po paru godzinach gry, najwięcej udało mi się wycisnąć 18 level)

Jedni lubią szachy drudzy dynamikę, wszystko jest kwestią gustu.

Kabraxis napisał(a):

Tak samo TERA - gra moze byc chujowa, koreanska, itp... zagram i kupie dla samego combatu i wlasnie napierdalania jak z automatu i dynamiki.



Same here. Może gra śmierdzi pedalstwem i skośnymi oczami ale warto zwrócić na nią uwagę właśnie dzięki combatowi.


Ale teraz to pojechales:P chyba tylko po to zeby flame wszczac:P Hunter z wow statyczny? Ze wszystjkimi insta skillami jump shootem itp?
Co ma stanie w miejscu i napierdalanie automatycznie 5 strzal na sekude wspolnego z dynamiczna gra? To dopiero jest stayczne i nudne jak stoisz wciskasz jeden przycisk i stzrelasz seriami z karabinu.
Jak dla was dynamiczna gra polega na odpalaniu automatycznych combosow jednym przciskiem to nie ma o czym gadac.
Nie widzialem tam skilla ktory by mozna uzywac w czasie ruchu.
Jeszcze dodam ze moze sam skill w sobie nie bylby zly gdyby nie fakt ze wyaglada to na podstawowy skill ktory mozna poprostu spamowac non stop.
No ale to 1 level wiec moze pozniej nie uzywa sie go juz w ten sposob.
No i chyba napsialem ze to MNIE sie nie podoba ten skill. Kojarze go z innych koreanskich gierek i poprostu mi nie pasuje jako podstawowy atak.

Autor:  iniside [ 28 sie 2010, 16:09 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Razoth napisał(a):
Vercin napisał(a):
Nie chodzi mi o realizm calkowity ale na filmiku postac spamowala to non stop i wygaldalo to dla mnie beznadziejnie.


Spoko, dla ciebie wygląda to beznadziejnie, dla innych (w tym mnie) wygląda to zajebiście dynamicznie i po prostu miażdży ślamazarnego i statycznego huntera z WoW'a. (Pamiętam jak podchodziłem do tej klasy kilkakrotnie i zasypiałem po paru godzinach gry, najwięcej udało mi się wycisnąć 18 level)

Jedni lubią szachy drudzy dynamikę, wszystko jest kwestią gustu.

Kabraxis napisał(a):

Tak samo TERA - gra moze byc chujowa, koreanska, itp... zagram i kupie dla samego combatu i wlasnie napierdalania jak z automatu i dynamiki.



Same here. Może gra śmierdzi pedalstwem i skośnymi oczami ale warto zwrócić na nią uwagę właśnie dzięki combatowi.


Ale teraz to pojechales:P chyba tylko po to zeby flame wszczac:P Hunter z wow statyczny? Ze wszystjkimi insta skillami jump shootem itp?
Co ma stanie w miejscu i napierdalanie automatycznie 5 strzal na sekude wspolnego z dynamiczna gra? To dopiero jest stayczne i nudne jak stoisz wciskasz jeden przycisk i stzrelasz seriami z karabinu.
Jak dla was dynamiczna gra polega na odpalaniu automatycznych combosow jednym przciskiem to nie ma o czym gadac.
Nie widzialem tam skilla ktory by mozna uzywac w czasie ruchu.
Jeszcze dodam ze moze sam skill w sobie nie bylby zly gdyby nie fakt ze wyaglada to na podstawowy skill ktory mozna poprostu spamowac non stop.
No ale to 1 level wiec moze pozniej nie uzywa sie go juz w ten sposob.
No i chyba napsialem ze to MNIE sie nie podoba ten skill. Kojarze go z innych koreanskich gierek i poprostu mi nie pasuje jako podstawowy atak.

Pewnie ze nie widziales. Bo tam wszystkich skili mozna uzywac w ruchu. Czy maja cast time czy nie.

Zreszta to nie byl podstawowy skill. Podstawowy jest pod 1, tamten byl pod 2 albo nawet 3.

Autor:  Razoth [ 28 sie 2010, 16:27 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):

Ale teraz to pojechales:P chyba tylko po to zeby flame wszczac:P Hunter z wow statyczny? Ze wszystjkimi insta skillami jump shootem itp?
Co ma stanie w miejscu i napierdalanie automatycznie 5 strzal na sekude wspolnego z dynamiczna gra? To dopiero jest stayczne i nudne jak stoisz wciskasz jeden przycisk i stzrelasz seriami z karabinu.


No ten opis idealnie pasuje do tego filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=-B8t-ccYxiw

Czyli stanie w miejscu, wciskanie jednego przycisku i częstotliwość strzalu niczym z karabinu (bo to tbh jest karabin czy tam strzelba, ale WoW'ie bronie dystansowe różni tylko model więc no big deal).

Vercin napisał(a):
Jak dla was dynamiczna gra polega na odpalaniu automatycznych combosow jednym przciskiem to nie ma o czym gadac.
Nie widzialem tam skilla ktory by mozna uzywac w czasie ruchu.


Nie wiem o jakie combosy ci chodzi, dla mnie dynamizm przejawia się w żywej animacji, poruszaniu się postacią nawet podczas PvE, robieniu uników, castowaniu nawet w biegu i skillach które pomagają ci trzymać dystans bądź też zbliżyć się błyskawicznie do przeciwnika.

W GW2 może i jest nieco szybkie strzelanie z łuku ale pls nie pierdol głupot, że WoW jest pod tym względem inny i bardziej realistyczny, gdzie oprócz auto-shoota używa się skilli i częstym widokiem są dwie kule/strzały lecące jedna za drugą w kierunku celu (jedna to autoshoot druga to skill) co tbh jakoś szczególnie realistycznie i klimatycznie nie wygląda.

Strona 32 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team