MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 315 z 484

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 08:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ręce mi sie pociły. Ale nie wiem czy od pvp czy od upału ;p.

Autor:  Bloodleaf [ 1 maja 2012, 08:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

ShadeKnight napisał(a):
Pytanie do tych co grali:

Czy podczas PvP czuliście przypływ adrenaliny i mieliście znacznie przyspieszoną akcję serca?


Tak, tak + dużo funu.

Autor:  Ultr4 [ 1 maja 2012, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

ShadeKnight napisał(a):
Pytanie do tych co grali:

Czy podczas PvP czuliście przypływ adrenaliny i mieliście znacznie przyspieszoną akcję serca?

Po DFO mam nerwy ze stali i chyba nie powstanie już gra gdzie bardziej będę się stresował, ale pvp w gw2 jest spoko.
Najbardziej wku....... rzeczą są pety rangera które się zawsze wrypią na wroga którego chcesz gankować albo kogoś kogo chcesz resować i
ofc zawsze resujemy tego peta :/

Autor:  sula [ 1 maja 2012, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

ShadeKnight napisał(a):
Pytanie do tych co grali:

Czy podczas PvP czuliście przypływ adrenaliny i mieliście znacznie przyspieszoną akcję serca?

Trochę. Niedużo. Mniej niż w przypadku np. Warcrafta 3.

Choć to mnie CIESZY.
Jakby PvP miało być tak stresogenne w GW2 jak w rts-ah to ja wysiadam dziękuje. To jest fajne ,ale przez krótką chwilę.
Na dłuższą męczy ,a ja się lubie w mmorpg-u relaksować.

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
ShadeKnight napisał(a):
Pytanie do tych co grali:

Czy podczas PvP czuliście przypływ adrenaliny i mieliście znacznie przyspieszoną akcję serca?

Trochę. Niedużo. Mniej niż w przypadku np. Warcrafta 3.

Choć to mnie CIESZY.
Jakby PvP miało być tak stresogenne w GW2 jak w rts-ah to ja wysiadam dziękuje. To jest fajne ,ale przez krótką chwilę.
Na dłuższą męczy ,a ja się lubie w mmorpg-u relaksować.

Spokojnie, mysle ze w 5v5 bedzie to wygladac inaczej, kiedy sie bedzie grać w rankingu itd.
Bo 8v8 to taki custom game z SC2.

Tzn. tak mi sie wydaje, bo grajac w RTS jakos syndromu stresu nie mialem, wiec ciezko mi wyrokować...

http://www.gw2builds.org/
Jak ktoś ma problemy z odstawianiem ;p.

Autor:  Bloodleaf [ 1 maja 2012, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
http://www.gw2builds.org/
Jak ktoś ma problemy z odstawianiem ;p.


Dzięks , o tutaj widzę major traits których nie mogłem "włożyć" w slot, hmm.

Autor:  sula [ 1 maja 2012, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
ShadeKnight napisał(a):
Pytanie do tych co grali:

Czy podczas PvP czuliście przypływ adrenaliny i mieliście znacznie przyspieszoną akcję serca?

Trochę. Niedużo. Mniej niż w przypadku np. Warcrafta 3.

Choć to mnie CIESZY.
Jakby PvP miało być tak stresogenne w GW2 jak w rts-ah to ja wysiadam dziękuje. To jest fajne ,ale przez krótką chwilę.
Na dłuższą męczy ,a ja się lubie w mmorpg-u relaksować.

Spokojnie, mysle ze w 5v5 bedzie to wygladac inaczej, kiedy sie bedzie grać w rankingu itd.
Bo 8v8 to taki custom game z SC2.

Tzn. tak mi sie wydaje, bo grajac w RTS jakos syndromu stresu nie mialem, wiec ciezko mi wyrokować...

Miałeś podczas gry w rts-y w ranked zwiększone napięcie mięśniowe, pocenie lub zaczerwienienie dłoni, przyśpieszoną akcje serca , wygrana / przegrana / wyrównana szybka walka powodowała wyrażanie emocji typu wyrzucanie rąk w górę, podniesienie głosu , złość , radość, etc?
Jeżeli tak - to byłeś zestresowany :)

Wiem ,że ranked 5v5 będą wyglądać inaczej , ale ja mam zamiar nie grać w rankedy dużo.
Nie mam już ani chęci ani siły ani czasu na to.
Poziom koncentracji potrzebny tam zbyt mnie męczy po ciężkim dniu w RL.
Poza tym jeszcze kwestia czasu. Żeby w rankingu być powyżej pewnego poziomu , to trzeba dużo grać. Po prostu pamięć mięśniową mieć dobrze i na świeżo wyćwiczoną.
Poza tym być na bieżąco z taktykami , buildami ,etc - choć to mniejszy problem.

Trochę jak grindzenie w rajdach. Tylko tam się spędza czas ,żeby mieć potrzebne itemki ,a w ranked e-sportach ,żeby utrzymać koncentracje , refleks , pamięć mięśniową ,etc na wysokim poziomie , bo jak się robi przerwy zbyt długie to się dostaje wpierdol potem na tym wyższym rankingu po powrocie.

Ja już nie mam siły na takie coś.
Jak sobie przypomnę ilość czasu ,żeby grać na odpowiednim poziomie ,żeby być np. na głupim 300 miejscu w ladderze 1v1 w W3 to mi się odechciewa :)

Ale dobrze ,że niektórzy będą mieli możliwość takiego pogrania ,bo jednak sporo osób lubi.

Ciekawe czy ranking będzie przypisany do postaci czy konta?

lepiej jakby był do konta ,to by wyeliminowało trolli robiących nową postać tylko po to ,żeby 'ownić' noobków na niskich rankingach ...

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):

Miałeś podczas gry w rts-y w ranked zwiększone napięcie mięśniowe, pocenie lub zaczerwienienie dłoni, przyśpieszoną akcje serca , wygrana / przegrana / wyrównana szybka walka powodowała wyrażanie emocji typu wyrzucanie rąk w górę, podniesienie głosu , złość , radość, etc?
Jeżeli tak - to byłeś zestresowany :)


No wlasnie nie.
Dlatego ciezko mi wyrokować.


edit.
Ranking napewno bedzie przypisany do konta. W GW1 tez byl account-wide, wiec nie widze powodu dla ktorego maja sie cofac w rozwoju.

Autor:  Bloodleaf [ 1 maja 2012, 14:54 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Będą obniżać poziom trudności gry, szkoda bo imo było dobrze.

Autor:  sula [ 1 maja 2012, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Będą obniżać poziom trudności gry, szkoda bo imo było dobrze.

Nie no kur... :(

Fakt było dobrze. Nawet lepiej podczas tej bety niż podczas poprzednich (tzn. odniosłem wrażenie ,że podwyższyli nieco).

Anyway dół :(

Teraz było dobrze , jak obniżą nawet niedużo - to będzie już za łatwo.

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Będą obniżać poziom trudności gry, szkoda bo imo było dobrze.


Cytuj:
Since there’s a lot of topics and discussions on this, I figured I’d make a post to let you guys know that we’re listening to your feedback on the matter, and there are valid points on both sides of the issue. In general, we’ve been fairly happy with the difficulty of the game in most places. However, we’re still in the process of working on PvE balance, so a lot of things will probably be adjusted and changed in the upcoming weeks. Here’s some of the areas we’re looking into updating:

New-player experience: It often takes people a while to get used to GW2 combat and learn to avoid attacks and learn what their skills do and how they work. We’re looking at slowing down the rate in which we introduce different enemy mechanics so that new players have more of a chance to get accustomed to the game.
Event scaling: We’re looking at ways to make the scaling on a lot of events work better for large amounts of players.
Monster balance: Some enemies are significantly more difficult than others while others aren’t very threatening- we’re working on updating the balance for both of these categories so that there’s a more consistent difficulty level between various enemy types.
Individual quest and event balance: Some events and personal story quests can be overly difficult, and we’re looking at identifying these places.

Again, thanks a lot for all the feedback on this- we’re always trying to make the game a great experience, and feedback from you guys on what you’re enjoying and not enjoying helps us improve it.

O to chodzi ?

Autor:  sula [ 1 maja 2012, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):


No wlasnie nie.
Dlatego ciezko mi wyrokować.


edit.
Ranking napewno bedzie przypisany do konta. W GW1 tez byl account-wide, wiec nie widze powodu dla ktorego maja sie cofac w rozwoju.

Widać jesteś bardziej stworzony do competetive /e-sport PvP niż ja. Co akurat dziwnym nie jest ,bo dla mnie to ta część 'gamingu' ,którą zawsze byłem raczej mniej zainteresowany.

Co do rankingu - cieszy mnie to , jeżeli będzie tak samo rozwiązane jak w GW1. Będzie kolejny plus dla tej gry jeżeli to tak rozwiążą.

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Raczej nie zmniejsza ogólnego poziomu trudność. Jak czytam forum to ogólnie krzykaczy, ze gra ma odpowiedni poziom trudnosci/jest za latwa jest dużo więcej, niż tych którzy twierdza ze jest za trudna.

Predzej fixna rozne rzeczy typu czasami komiczny respawn mobow, ze zabijasz jednego a na jego miejsce pojawia sie dwa następne po 3s :D,
Albo ze jak robisz event, dochodzi kilka osob event robi sie trudniejszy, te kilka osob wychodzi a ty mozesz co najwyzej tez pojsc, bo nie ma szans zebys byl w stanit ukonczyc go solo.

Natomiast mam nadzieje, ze nie wyrownaja poziomu trudnosci mobow. Ludzia sie ten pomysl bardzo nie podoba.

Tak czy inaczej, jesli faktycznie obniza poziom trudnosci na kolejny bwe to ilosc whinu pewnie ich przytloczy i sie skrzetnie wycofaja z tych zmian ;p.

Autor:  Keii [ 1 maja 2012, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Trochę OT:
Kurczę, zainstalowałem te wszystkie części GW1, które kupiłem dobrych parę lat temu, pograłem 30 minut (tutorial + pierwsza misja w Nightfallu) i jednak to chyba nie dla mnie. Gra nigdy jakoś specjalnie mi się nie podobała, ale teraz jest dużo gorzej niż kiedyś - chyba jednak oleję te 30 punktów i bonusy w GW2.

Autor:  Bloodleaf [ 1 maja 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
robisz event, dochodzi kilka osob event robi sie trudniejszy, te kilka osob wychodzi a ty mozesz co najwyzej tez pojsc, bo nie ma szans zebys byl w stanit ukonczyc go solo.


Ja nie znalazłem eventu który mógłbym ukończyć solo nawet jak byłem praktycznie sam w zonie i bardzo dobrze to w końcu MMO.

Co do trudności mobów to był akurat w sam raz, niech tylko wyeliminują bugi i już.

@up no GW1 to nie GW2 niestety ;)

Mam nadzieję że chociaż w tym roku wyjdzie...

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
robisz event, dochodzi kilka osob event robi sie trudniejszy, te kilka osob wychodzi a ty mozesz co najwyzej tez pojsc, bo nie ma szans zebys byl w stanit ukonczyc go solo.


Ja nie znalazłem eventu który mógłbym ukończyć solo nawet jak byłem praktycznie sam w zonie i bardzo dobrze to w końcu MMO.

Co do trudności mobów to był akurat w sam raz, niech tylko wyeliminują bugi i już.

@up no GW1 to nie GW2 niestety ;)

Mam nadzieję że chociaż w tym roku wyjdzie...

Ja bylem w stanie wiekszosc eventow ukonczyc solo. Chyba ze bylo to Group Event.

Autor:  Bloodleaf [ 1 maja 2012, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja mówię o tych eventach spawnujących sie koło serduszek typu te gnomy u nornów w startowej zonie co najpierw naprawiały wieże i sie spawnowały fale mobów a potem eskortowałeś piramidę a nie o nabijaniu influence u serduszek.

Autor:  iniside [ 1 maja 2012, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja tez mowie o eventach. ;p.

Autor:  Keii [ 1 maja 2012, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Machnąłem krótki tekst o tej becie, jeśli komuś się chce czytać. Ameryki nie odkryłem, ale co tam.

Autor:  Bloodleaf [ 1 maja 2012, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Ja tez mowie o eventach. ;p.


No to ja żadnych solo nie miałem w takim razie.

Strona 315 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team