Ja poprostu nie lubie randomowosci w grach i dlatego nowy system jest lepszy według mnie.
Bardziej do mnie przemwia ze musze podjac wybór pomiędzy +20% bleed duration, Bleed dmage, Poison Duration, tudzież while less than 50% hp you have (wpisz coś). niz to ze mam jakas tam randomowa szanse na coś.
Cytuj:
Inside zapomniałeś np o 20% na 50% szybsze castowanie, co np przy 3sec castowalnym skillu ma znaczenie, tym bardziej że wszystkie 20% szans się stackują i imo 20% szans na zmniejszenie o 50% cd na skillach ma znaczenie i to duże, jest kupa skilli z cd 15-20-30-45 sec cd, a system run jest GW1 też.
Fakt. Zapomniałem. Ale to dalej jestem random chance. A ja random nie lubie.
Wiem, że są runy. Ale runy są też w Diablo 3 i pewnie setce innych gier. Chodzi mi o statystyki które te runy dodają i w GW2 jest ich poprostu więcej.
Cytuj:
Po to masz ranged weapon dla melee i swapowanie broni żeby go używać, juz był big topic o tym i płacz jak to melee giną, najśmieszniesze jest to że gostek który go zakładał napisał że melee w porównaniu do ranged maja dużo większy damage ale powinni mieć jeszcze dużo większą przeżywalnośc niż teraz co tylko doprowadziłoby do sytuacji gdzie wszyscy grają melee bo i tak można ich na ranged używać i to z powodzeniem.
This. Smieszmy mnie jak ludzie biegali pod tego olbrzyma co atakował jakies miasto charrów, który kurwa miał AoE stomp, który zabijał wszystkich mele. A ludzie jak ci debili dalej na niego z miczem zamiast wyciągnąć ranged weapon.
Poraża mnie tu brak logiki u graczy. Dla mnie jest oczywiste ze będą encountery w których lepiej sie sprawdza mele i lepiej ranged. Bo KAZDA klasa ma mozliwosc walki zaorowno w close combat i jaki ranged.
Mele i tak ma duzo większy dmage niż ranged. Jak ktoś uważa inaczej to chyba w inną gre grał. Jego boostowanie wraz z boostem przezywalnosci byłoby chore. Niech sie lepiej grać nauczą tbh..
Co do jednego moge sie zgodzić. Oprocz dogde, można by też było spróbować dodać Parry. Ale też dla wszystkich klas i tez korzystajace z Endurance(w takim samym stopniu jak dogde) Parry blokowałoby tylko ataki nadchodzące od przodu, ale nie blokowałoby knockbackow, CC i AoE.