mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 13:39 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
iniside napisał(a):
Slavage nie został uproszoczny. Są różne Tiery salvage tym najprostszym możesz wyciągac tylko podstawowe elementy. A po drugie teraz w grze jest o wiele więcej statystyk które można dodawać do itemów przy pomocy run.
I kryształów, czy co to za cholera była.
Tak czy inaczej GW1 to przy tym wyglada bardzo biednie.


Zrodla plx. Bo to co jest na lvlach 1-30 to jest bieda w porownaniu z GW1.
Np nie zauwazylem zeby salvage items byly randomizowane i mialy affixy i rarity - a w GW1 maja.

Orocz tego itemki maja flat, nudne plus staty co jest imho failem i sytuacje ratuja tylko runy i te sigile czy jak to tam, ktore i tak w wiekszosci dodaja flat, nudne +stat X/Y i niegdzie im do fajnego systemu drawbackow/banusow jaki byl w GW1.

Itemizacja jest raczej WoW style niestety, przynajmniej ta ktora widzialem.

No ok. Mnie sie wyjebanie +random bardzo podoba, bo +20% to halv skill CD jest imo failem i to epickim.
Zrodła ? Będziesz musiał sprawdzić sam w następnym BWE, bo teraz ci nic nie podam pozatym co widziałem sam.

Pozatym itemki maja staty typu +20% duration of bleed etc (to sie może ale nie musi tyczyć wszystkich boonow i conditions), wiec nie wiem jakim cudem probojesz mi wmówić, że to jest bardziej prymitiwne..

W GW1
Staty w zasadzie wyglądają tak
+ do atrybutu
+1-20% szany na skrocenie recharge skila o polowe
+1-20% o wydluzenie dzialania skila o 50%
+energy (while somthing)
+health
+dmage (while something)
+/-armor
Nie wiem gdzie ty tu widzisz to wielkie skomplikowanie ?
A teraz zobacz to:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Runes
np (You gain haste for 5s when you're hit below 20% health. (cooldown: 90s), When you use a healing skill you gain a random boon for 10 seconds. (cooldown: 10s) )
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Sigil
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Jewel

W ogólnym rozrachunku kombinacji statów na itemkach może być o wiele więcej niż jest ich w GW1, zwyczajnie ze względu na większą ilość statystyk.

Tak. Fakt bonusy do bazowych atrybutów sa failem. Zgodze sie. Na obrone tego systemu można wziąść ze nie ma class-specific atrybutów i kazda klasa ma te same korzyści z pakowania w atrybuty. (a tego sobie nie przypominam z innych EQ based gier).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 13:46 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
No sam sobie odpowiedziales na pytanie w pierwszym zdaniu, zdaniem trzecim.
Moze z oneshotowaniem przesadzilem (bo jest mechanika Aegis hehehe...) ale ogolnie meele maja przejebane przy wiekszych eventach i zlotych mobkach....
Nakurwiasz i nagle bum i nie zyjesz bo bossiki maja jakies AoE przewaznie itd...

No wiem , sam grałem głównie warriorem to wiem ,ale kwestia zmieny nawyków.
Po pierwsze nie stanie cały czas w melee i nawalanie , tylko doskok -> młócka -> odskok -> walenie z odległościowych skilli + self heal -> powrót. + zauważyłem ,że dużo osób grających melee robi z siebię tarczę ,a imo to raczej chodzi o to ,żeby boss ganiał za melee lub szarżował na ranged ,a nie ,że grupa 15 melee stoi na wprost bossa - i go okłada ( z tyłu czy z boku pojedycze osoby - ktoś kto jest w ruchu dużo to już w ogóle rzadkość) i potem płacz ,na /local ,że 8 zgineło od jednego AoE - no plis niggas trochę rozumu uzyć :/

No i dodging.

Jak poprawią performance a ja zmienie blaszaka na lepszego i będę miał płynnie w eventach to już będzie bajka.
Bo teraz ginie się b. często przez zbyt słaby pefrormance przy np. 50 ludziach tłukących bosa.

Poza tym czy to ranged czy to melee to ja już się przyzywczaiłem ,że ginie się w GW2 częściej i tyle.

Oczywiście jak się człowiek nauczy gry , wbije inną filozofię combatu , nauczy ruchów bossów po których AoE następuje ,to będzie spoko.


Bo żadne buffowanie melee nie wystarczy ,żeby nie ginąć często od AoE - biorąc pod uwagę damage jaki robią i ogólną filozofię gry i combatu.

Ewentualnie olbrzymie nerfy damagu u bosów ,ale imo to byłby błąd.


Ostatnio edytowano 3 maja 2012, 13:50 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 13:50 
Cytuj  
Inside zapomniałeś np o 20% na 50% szybsze castowanie, co np przy 3sec castowalnym skillu ma znaczenie, tym bardziej że wszystkie 20% szans się stackują i imo 20% szans na zmniejszenie o 50% cd na skillach ma znaczenie i to duże, jest kupa skilli z cd 15-20-30-45 sec cd, a system run jest GW1 też.


Po to masz ranged weapon dla melee i swapowanie broni żeby go używać, juz był big topic o tym i płacz jak to melee giną, najśmieszniesze jest to że gostek który go zakładał napisał że melee w porównaniu do ranged maja dużo większy damage ale powinni mieć jeszcze dużo większą przeżywalnośc niż teraz co tylko doprowadziłoby do sytuacji gdzie wszyscy grają melee bo i tak można ich na ranged używać i to z powodzeniem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Ostatnio edytowano 3 maja 2012, 13:55 przez Bloodleaf, łącznie edytowano 2 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 13:51 
Cytuj  
Tu nie chodzi o to ile oni nawrzucaja tych run itp.. bo moze i jest tego wiecej.
Chodzi o to ze jest to nudne bo opiera sie na +50 do sily a jakies proce i inne ciekawe rzeczy sa marginesem.

W GW1 bylo odwrotnie i mimo ze uwazasz ze 20% chance to halv skiil CD to fail i tak jest lepsze niz +30 dmg i + 50 vitality na secie run. Bo to pierwsze wplywa na combat w ciekawy i nieprzewidywalny sposob a to drugie to czysta matematyka jak w WoW.

Ogolnie jedyna nowoscia w tak chwalonym przez ciebie systemie w GW2 (przy ktorym niby GW1 jest biedne) sa wlasnie te staty, ktore sa na uj potrzebne tbh.

PS. I tak bylem w Mists i przegladalem vendorow z runami itp... - 75% to staty, reszta to + dmg w roznych formach i czasem (rzadko) jakis fajny efekt.

Jak w WoW. :) Niestety.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 14:03 
Cytuj  
Ja poprostu nie lubie randomowosci w grach i dlatego nowy system jest lepszy według mnie.
Bardziej do mnie przemwia ze musze podjac wybór pomiędzy +20% bleed duration, Bleed dmage, Poison Duration, tudzież while less than 50% hp you have (wpisz coś). niz to ze mam jakas tam randomowa szanse na coś.


Cytuj:
Inside zapomniałeś np o 20% na 50% szybsze castowanie, co np przy 3sec castowalnym skillu ma znaczenie, tym bardziej że wszystkie 20% szans się stackują i imo 20% szans na zmniejszenie o 50% cd na skillach ma znaczenie i to duże, jest kupa skilli z cd 15-20-30-45 sec cd, a system run jest GW1 też.

Fakt. Zapomniałem. Ale to dalej jestem random chance. A ja random nie lubie.
Wiem, że są runy. Ale runy są też w Diablo 3 i pewnie setce innych gier. Chodzi mi o statystyki które te runy dodają i w GW2 jest ich poprostu więcej.

Cytuj:
Po to masz ranged weapon dla melee i swapowanie broni żeby go używać, juz był big topic o tym i płacz jak to melee giną, najśmieszniesze jest to że gostek który go zakładał napisał że melee w porównaniu do ranged maja dużo większy damage ale powinni mieć jeszcze dużo większą przeżywalnośc niż teraz co tylko doprowadziłoby do sytuacji gdzie wszyscy grają melee bo i tak można ich na ranged używać i to z powodzeniem.

This. Smieszmy mnie jak ludzie biegali pod tego olbrzyma co atakował jakies miasto charrów, który kurwa miał AoE stomp, który zabijał wszystkich mele. A ludzie jak ci debili dalej na niego z miczem zamiast wyciągnąć ranged weapon.
Poraża mnie tu brak logiki u graczy. Dla mnie jest oczywiste ze będą encountery w których lepiej sie sprawdza mele i lepiej ranged. Bo KAZDA klasa ma mozliwosc walki zaorowno w close combat i jaki ranged.

Mele i tak ma duzo większy dmage niż ranged. Jak ktoś uważa inaczej to chyba w inną gre grał. Jego boostowanie wraz z boostem przezywalnosci byłoby chore. Niech sie lepiej grać nauczą tbh..

Co do jednego moge sie zgodzić. Oprocz dogde, można by też było spróbować dodać Parry. Ale też dla wszystkich klas i tez korzystajace z Endurance(w takim samym stopniu jak dogde) Parry blokowałoby tylko ataki nadchodzące od przodu, ale nie blokowałoby knockbackow, CC i AoE.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 15:13 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Fakt. Zapomniałem. Ale to dalej jestem random chance. A ja random nie lubie.
Wiem, że są runy. Ale runy są też w Diablo 3 i pewnie setce innych gier. Chodzi mi o statystyki które te runy dodają i w GW2 jest ich poprostu więcej.



Jest więcej bo jest więcej statów, staty nie zawsze przynoszą coś dobrego, a random to random ale możesz tego randoma miec 40-60% i wtedy jest bardzo ale to bardzo przydatny.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 124
Dołączył(a): 10.04.2012
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 16:18 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
@K.Pimpol

Teoretycznie tak z drugiej strony mogą odwlekać premierę w nieskończoność bo przecież nigdy nie podawali daty premiery tylko mówili że jej nie znają, imo nie powinni wystawiać do pre-purchase gry którą tak naprawdę nie wiedzą sami kiedy skończą od tego jest kickstarter.


prawda jest taka ze nikt nie kazal kupowac pre-purchase :) to byla opcja dla fanow aby wesprzec tworcow. Kupno tego powinno byc przemyslane, a spora czesc osob po prostu kupila z niecierpliwosci :D No i te osoby teraz nie moga zniesc ze trzeba poczekac. Poza tym moze i nie ma dokladniej premiery, ale zapewniali ze bedzie to w roku smoka czyli obecnym 2012 :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 16:19 
Cytuj  
Kapitan_Pimpol napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
@K.Pimpol

Teoretycznie tak z drugiej strony mogą odwlekać premierę w nieskończoność bo przecież nigdy nie podawali daty premiery tylko mówili że jej nie znają, imo nie powinni wystawiać do pre-purchase gry którą tak naprawdę nie wiedzą sami kiedy skończą od tego jest kickstarter.


prawda jest taka ze nikt nie kazal kupowac pre-purchase :) to byla opcja dla fanow aby wesprzec tworcow. Kupno tego powinno byc przemyslane, a spora czesc osob po prostu kupila z niecierpliwosci :D No i te osoby teraz nie moga zniesc ze trzeba poczekac. Poza tym moze i nie ma dokladniej premiery, ale zapewniali ze bedzie to w roku smoka czyli obecnym 2012 :wink:

Rok zmoka trwa do 2013 lutego (chyba ?).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 16:46 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Kapitan_Pimpol napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
@K.Pimpol

Teoretycznie tak z drugiej strony mogą odwlekać premierę w nieskończoność bo przecież nigdy nie podawali daty premiery tylko mówili że jej nie znają, imo nie powinni wystawiać do pre-purchase gry którą tak naprawdę nie wiedzą sami kiedy skończą od tego jest kickstarter.


prawda jest taka ze nikt nie kazal kupowac pre-purchase :) to byla opcja dla fanow aby wesprzec tworcow. Kupno tego powinno byc przemyslane, a spora czesc osob po prostu kupila z niecierpliwosci :D No i te osoby teraz nie moga zniesc ze trzeba poczekac. Poza tym moze i nie ma dokladniej premiery, ale zapewniali ze bedzie to w roku smoka czyli obecnym 2012 :wink:

Rok zmoka trwa do 2013 lutego (chyba ?).

Fiskalny jakoś do marca/kwietnia i czasem wydawcy/producenci się nim posługują. Oczywiście, tu pewnie chodzi o kalendarzowy, ale zgadzam się z przedmówcą - nikt nie obiecywał daty premiery w najbliższym czasie, wręcz przeciwnie.


_________________
Obrazek

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 16:57 
Cytuj  
To fakt, że itemizacja w GW jest fajna, ale w gruncie rzeczy nie jest to nic specjalnego. Ostatecznie i tak większość ludzi biegała z podobnymi setami. Najlepiej było to widać na PvE po cenach upów - dosłownie kilka miało jakąś konkretną wartość, reszta nie była zupełnie używana. Fajnie to wygląda na papierze, ale czy w praktyce było aż tak świetne? Mam wątpliwości.
Na PvP była większa różnorodność, ale też było widać przewagę paru upów.

Oczywiście system ten miał swoje smaczki, bez których GW ni byłoby GW (np możliwość zrobienia buildu 55hp) i czasami punktował gracza, który trochę pomyśli (jak wsadzanie rytualiście grającemu z item spellem do rąk broni odejmującej energy, żeby po śmierci wstawać z energią i nie być na energetycznym minusie zaraz po caście item spella), ale trzeba pamiętać, że itemizacja jedynie wspierała cały system umiejętności. GW i GW2 to zupełnie inne gry: inne skille, inne staty, no i inne itemy. Nie oznacza to oczywiście, że nie da się tu niczego poprawić, bo nie sądzę, żeby obeszło się bez zmian od dziś aż po wsze czasy, ale chyba należy się jeszcze trochę wstrzymać z oceną.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 17:43 
Cytuj  
Kapitan_Pimpol napisał(a):
Poza tym moze i nie ma dokladniej premiery, ale zapewniali ze bedzie to w roku smoka czyli obecnym 2012 :wink:


Tylko że teraz te zapewnienia już zmienili, na początku też zapewniali że BWE będzie co mieś, to też zmienili i brzydko to wygląda, naobiecywali a po sprzedaży pre-purchase się wycofują z tego co mówili, wkurwiające jest takie traktowanie playerbase przez najróżniejszych devsów ale jak widać stało się to nowym trendem tyle że liczyłem na to że anet bedzie inne, tyle.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 124
Dołączył(a): 10.04.2012
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 17:59 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Tylko że teraz te zapewnienia już zmienili, na początku też zapewniali że BWE będzie co mieś, to też zmienili i brzydko to wygląda, naobiecywali a po sprzedaży pre-purchase się wycofują z tego co mówili,


jakies linki? bo pierwsze slysze ze sie z czegos wycofali.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 18:47 
Cytuj  
Poszukaj na ich twitterze, ja quotowałem, na redditcie quotowali, na innych stronach o gw2 których jest pieryliard quotowali, zresztą to nie jedyne rzeczy z których sie wycofali ale mi sie już rozpisywac nie chce na ten temat bo potem będzie że narzekam.

Cytuj:
We are planning relase in 2012, but subject to change. ~RB2


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 19:14 
Cytuj  
No właśnie też tego szukałam i nie znalazłam. Na guru też nie widzę żadnego flejmu, ale mogłam przegapić.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 124
Dołączył(a): 10.04.2012
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 19:22 
Cytuj  
Cytuj:
We are planning relase in 2012, but subject to change. ~RB2


nie no jesli to sa rzeczy tego typu to nie ma co przesadzac... zostawiaja sobie po prostu furtke, a nie od razu ze nici z wydaniem gry w tym roku :wink: Tak sie troche spodziewalem ze beda to przesadzone twierdzenia o wycofywaniu sie z poczatkowych ustalen :wink: Zreszta nawet o samych BWE nie bylo nigdzie zapenien ze beda co miesiac. Raczej byla mowa ze prawdopodobnie/takie sa plany i dodawali ze nie maja konkretnych terminow ustalonych.

Ja tam sie nie spiesze. Jesli maja przedluzac ze wzgledu na dopracowanie produktu to mi to pasuje. Zmecze diabelka do tej pory :wink:

EDIT
w sumie te obawy to tak naprawde domysly i interpretacje :) poki nie dadza oficjalnego info na stronie, ze moga nie zdazyc w tym roku, poty chyba nie ma co sobie glowy zawracac "plotkami"

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 20:36 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
No właśnie też tego szukałam i nie znalazłam. Na guru też nie widzę żadnego flejmu, ale mogłam przegapić.

Ja też nie.

Oprócz tego "planning to release in 2012 but subject to change" - zresztą tylko tu na forum to widziałem ,ale jak mówię specjalnie mocno nie szukałem -poza 2 stronami ogólno mmo które odwiedzam.
Nic np. o tym ,że wycofują się z BWE co miesiąc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 20:37 
Cytuj  
O to chyba chodzi ?
We do not have a date for BWE2 at this point. The BWE goal is *roughly* once a month, but subject to change. ~RB2


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:08 
Cytuj  
Zostawiaja sobie "furtke bezpieczenstwa" jakby im sie cos tam wewnetrznie posypalo. Rozne rzeczy sie zdazaja :)
IMHO nie swiadczy to o chujowosci firmy i zlym traktowaniu klienta i fanbase a o madrosci i zapobiegliwosci. Wiekszosc firm o tym zapomina, daja terminy z dupy a potem jest dopiero placz. No w moim ukubionym pOe slowa "patch will be finished in two weeks" czytalem az za duzo razy.

Co jak co ale jak do tej pory to An "delivers" w 100%. Nie rozumiem jechania po nich na tym etapie.


PS. Stary Ascalon zrobiony, jedziemy dalej. :)


_________________
Obrazek

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:21 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Zostawiaja sobie "furtke bezpieczenstwa" jakby im sie cos tam wewnetrznie posypalo. Rozne rzeczy sie zdazaja :)
IMHO nie swiadczy to o chujowosci firmy i zlym traktowaniu klienta i fanbase a o madrosci i zapobiegliwosci. Wiekszosc firm o tym zapomina, daja terminy z dupy a potem jest dopiero placz. No w moim ukubionym pOe slowa "patch will be finished in two weeks" czytalem az za duzo razy.

Co jak co ale jak do tej pory to An "delivers" w 100%. Nie rozumiem jechania po nich na tym etapie.


PS. Stary Ascalon zrobiony, jedziemy dalej. :)

Co Ty robisz w Starym Askalonie :o


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:27 
Cytuj  
W ramach umilania sobie czasu i zeby zapomniec o tym jak fajne jest GW2 robie kampanie Prophecies od zera. :)
A "stary ascalon zrobiony" to znaczy ze zrobilem pierwsza czesc mapy i jestem w Shiverpeaks atm. Yak BEnd czy jakos tak . : )

PS. Pytanie dla ogranych... kiedy i skad moge udezyc na fabule GWEN? NIgdy jej nie robilem i to ona mnie najbardzej interesuje tbh plus te nowe misje robiaca za most miedzy GW1 a GW2. Mam all kampanie jesli to wazne jest.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.