MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 325 z 484

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Jak będzie item preview, to najpierw wybadam która ma najładniejsze zbroje :D.


A ma byc?

Autor:  iniside [ 13 maja 2012, 12:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Jak będzie item preview, to najpierw wybadam która ma najładniejsze zbroje :D.


A ma byc?

To byl byl high requested feature na forum bety, wiec raczej napewno dodadza.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No ja podejrzewam ze takich bajerow to sporo bylo. Typu wlasnie item preview czy aoe loot, czy craftowanie uzywajac materialow z banku, zoom do first person, widoczne animacje dla one-shotujacych atakow bossow, wyjebanie systemu overflow na korzysc normalnego instancjowania stref, opcja /say, U-mapka jak w gw1, dodanie 'powazniejszych' buziek do CC, itp. itd.

Autor:  sula [ 13 maja 2012, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
wyjebanie systemu overflow na korzysc normalnego instancjowania stref

Overflow lepszy gdyby dodali jedną prostą rzecz. Wybór do ,którego overflow 'serwera' ma cię wrzucić lub ewentualnie możliwość transferu do tego overflow 'serwera' w ,którym reszta lub / i lider grupy jest.
Jeden mały feature by załatwiał i naprawił szybką całą sytuację.

Wrzucenie instacjowania zon takiego jak w GW1 albo bardziej automatycznego jak w Swtor to bym nie chciał.
Przestarzałe rozwiązania.

edit:

Zresztą było mówione ,że tak duże problemy z overflow były stworzone przez zbyt małą liczbę serwerów w stosunku do ilości graczy.
To z kolei było wynikiem :
a) niedoszacowania ilu % ludzi kupujących pre-purcharse będzie grać
b) wobec błędu systemu Arena.net część ludzi mających kody pre-order a nie pre-purcharse też mogła się zalogować i grać

No i ponoć pracują nad zwiększeniem 'pojemności zon' dla WvWvW.
Powinno to też w jakimś stopniu spowodować to samo dla normalnych zon. Z technicznego punktu widzenia to to samo. No chyba ,że 'zwiększenie' pojemności WvWvW chcą zrobić tylko rzucając więcej i silniejszego hardware ,ale wątpie.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 14:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
Lorath napisał(a):
wyjebanie systemu overflow na korzysc normalnego instancjowania stref

Overflow lepszy gdyby dodali jedną prostą rzecz. Wybór do ,którego overflow 'serwera' ma cię wrzucić lub ewentualnie możliwość transferu do tego overflow 'serwera' w ,którym reszta lub / i lider grupy jest.
Jeden mały feature by załatwiał i naprawił szybką całą sytuację.

Wrzucenie instacjowania zon takiego jak w GW1 albo bardziej automatycznego jak w Swtor to bym nie chciał.
Przestarzałe rozwiązania.



A ja mysle ze to jest przekombinowane i przereklamowane rozwiazanie... a w pewnym sensie okrojone w stosunku do tego co w SWTORze, Aionie czy GW.

Kolejka na serwer? Ok, idziesz na overflow. I to jest swietny patent. Brawo AN.

Ale jak juz sie dostaniesz to cie nie powinno z niego wywalac ani umieszczac w kolejce zeby wejsc do danej strefy (lol). Powinno funkcjonowac niezauwazalnie w tle, tak jak w swtorze/aionie. Nie ma miejsca - powstaja nowe shardy strefy miedzy ktorymi mozesz sie swobodnie przemieszczac jesli zajdzie taka potrzeba. Proste i sprawdzone rozwiazanie. Moze dodac wyskakujace okienko 'czy chcesz zostac przeniesiony do shardu x' kiedy przylaczas sie do jakiejs ekipy.

Autor:  sula [ 13 maja 2012, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No to się nie zgadzamy. Mi się rozwiazanie ze GW1 ,a także ze Swtor-a nie podoba.

Dodatkowa wersja zony powinna być tymczasowym rozwiązaniem odpalanym w ostateczności ,a nie docelowym rozwiązaniem.
Technika podobna , filozofia bardzo inna.
Właśnie rozwinięcie techniki z GW1 czy Swtora a nie okrojone.

Zresztą imo w następnym BWE to będzie dużo lepiej działać.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ale co w niej takiego rozwinietego bo jakos tego nie dostrzegam. To TO SAMO rozwiazanie tylko bez opcji sprawdzenia w ktorym shardzie jestes i przeniesienia sie do innego gdzie sa twoi kumple. Gorzej, ma opcje 'ok, jestes juz na serwerze ale i tak umiescimy cie w jakiejs kolejce przy kazdej zmianie strefy'.

Co do 'ostatecznosci' to sie zgadzam, ale to jest kwestia ustawienia odpowiedniego capa.

Autor:  sula [ 13 maja 2012, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dla mnie świat gry powinien być jeden ,a nie instancjowane kopie.

Jeszcze powinien być seamless - no w GW2 nie jest ,ale ze względu na to ,że pionierują DE i dzięki temu open world jest lepszy i 'żywszy' to im daruje tym razem :P

Każde pójście w strone instancjowania i krojenia świat na kawałeczki jest dla mnie krokiem w tył od idei mmorpg-a.
Jakbym chciał pograć w grze z pierdyliardem instancji tobym sobie MOBĘ , RTS-a czy hack&slasha jakiegoś odpalił. Czy chocby jakieś pseudo-mmorpg typu GW1 czy Vindictus / C9.

Każde rozwiązanie ,które idzie w kierunku 'jednego' świata jest lepsze.

Muszą tylko wymierzyć liczbę serwerów vs. liczbę ludzi i dać możliwość dołączania do jednego overflow serwera ludziom w jednej grupie.
Idea overflow serwera jest taka ,że ma się w nim być krótko. W poprzednim BWE tak nie było z powodów wymienionych wcześniej.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Swietnie. Tylko nie widze jak w tym kontekscie overflow jest bardziej zaawansowany od "shardow" ze swtora czy aiona. Pomijajac gadke PR.

Jak bedzie za duzo ludzi na dana strefe to bedzie cie wywalac do overflow przy kazdym zonowaniu bez wzgledu na to czy sobie tworcy gry zaplanowali ze to ma byc tymczasowe rozwiazanie czy nie. Atm. jest to system ewidentnie bardziej rzucajacy sie w oczy i upierdliwy.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 15:02 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Przecież w retailu będzie można sobie wybrać serwer na pve/areny niezależnie jaki serwer będziesz miał jako home, to będzie tylko ważne przy wvw.
Więc będziesz mieć ten swój "wybór shardow"

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Przecież w retailu będzie można sobie wybrać serwer na pve/areny niezależnie jaki serwer będziesz miał jako home, to będzie tylko ważne przy wvw.
Więc będziesz mieć ten swój "wybór shardow"


Nie o tym mowimy. Mowimy o tworzeniu dodatkowych kopii stref w przypadku przeludnienia co IMO obecnie jest zrobione w gw2 dosc topornie. Nie mowie ze jakos tragicznie czy ze nie bedzie po paru tweakach znosnie dzialac ale zaden rewolucyjny krok do przodu to nie jest... w bok, owszem, do przodu nie.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 15:10 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Mi sie bardziej podoba to rozwiązanie które jest, ja nie widzę w tym nic topornego i wolę to niż tworzenie pierdyliarda zon/shardow/kopii itd.
Po za tym, co za problem jak home serwer jest przeludniony a chcesz pograć pve wybrać sie z kolegami na inny, tym bardziej że frendlista/gildia pokazuje na którym serwie kto jest a docelowo będzie sue do niego można przenieść jednym kliknieciem

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Mi sie bardziej podoba to rozwiązanie które jest, ja nie widzę w tym nic topornego i wolę to niż tworzenie pierdyliarda zon/shardow/kopii itd.


To nadal sa kopie tak samo jak w tamtych grach tylko maja nowa fikusna nazwe. Topornosc jest w tym ze gra krzyczy komunikatami o wywaleniu cie z glownego sharda i nie daje graczom nad tym procesem zadnej kontroli.

Kwestia pierdyliarda shardow to kwestia mocy serwera i ustalenia odpowiedniego capa. Wiemy przy jakiej ilosci graczy strefa w gw2 jest pelna i gracze przerzucani sa do kopii? Wiemy ile tych kopii jest?

Cytuj:
Po za tym, co za problem jak home serwer jest przeludniony a chcesz pograć pve wybrać sie z kolegami na inny, tym bardziej że frendlista/gildia pokazuje na którym serwie kto jest a docelowo będzie sue do niego można przenieść jednym kliknieciem


Tak myslac to po co w ogole robic kopie stref na overflow serwerze? :P

Autor:  iniside [ 13 maja 2012, 15:39 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):

Cytuj:
Po za tym, co za problem jak home serwer jest przeludniony a chcesz pograć pve wybrać sie z kolegami na inny, tym bardziej że frendlista/gildia pokazuje na którym serwie kto jest a docelowo będzie sue do niego można przenieść jednym kliknieciem


Tak myslac to po co w ogole robic kopie stref na overflow serwerze? :P

Zebys nie stał w kolejce patrzac na 12873 i 12h left.

Traktujesz overflow jako instancje. A Overflow jest TYLKO KOLEJKA i jako takiego trzeba go traktować. Argumenty ludzi ze nie moga z kolegami grac mi sie osobiscie wydawaly smieszne. Zupelnie jakby kiedy stoja w kolejce to mogli z nimi grać. :lol:

Autor:  sula [ 13 maja 2012, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):

Cytuj:
Po za tym, co za problem jak home serwer jest przeludniony a chcesz pograć pve wybrać sie z kolegami na inny, tym bardziej że frendlista/gildia pokazuje na którym serwie kto jest a docelowo będzie sue do niego można przenieść jednym kliknieciem


Tak myslac to po co w ogole robic kopie stref na overflow serwerze? :P

Zebys nie stał w kolejce patrzac na 12873 i 12h left.

Traktujesz overflow jako instancje. A Overflow jest TYLKO KOLEJKA i jako takiego trzeba go traktować. Argumenty ludzi ze nie moga z kolegami grac mi sie osobiscie wydawaly smieszne. Zupelnie jakby kiedy stoja w kolejce to mogli z nimi grać. :lol:

+1

Zresztą akurat 'granie z kolegami' to im sie da załatwić i pewnie Arena.net prędzej czy później pozwoli na joinowanie ludzi steanowanych w grupie do tego samego overflow serwera.
Poza tym przebywanie w tej 'kolejce' bedzie krótsze raczej.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 15:44 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Nie kopie a wyrzucenie na inny bardziej pusty serwer, jak graliśmy w ostatnim bwe to jak kogoś wrzucalo na overflow to pokazywalo w rosterze na którym serwie aktualnie jest, więc to nie tworzenie kopii a przerzucanie na inny serwer w celu grania pve gdzie w retailu będziesz mógł sobie wybrać na którym serwerze chcesz to robić czyli będziesz mieć nad tym kontrolę.
W czym to rozwiązanie jest gorsze od tworzenia kopii zon?

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Zebys nie stał w kolejce patrzac na 12873 i 12h left.

Traktujesz overflow jako instancje. A Overflow jest TYLKO KOLEJKA i jako takiego trzeba go traktować. Argumenty ludzi ze nie moga z kolegami grac mi sie osobiscie wydawaly smieszne. Zupelnie jakby kiedy stoja w kolejce to mogli z nimi grać. :lol:


Ze sam siebie zacytuje bo widocznie nie czytasz postow:

Lorath napisał(a):


Kolejka na serwer? Ok, idziesz na overflow. I to jest swietny patent. Brawo AN.

Ale jak juz sie dostaniesz to cie nie powinno z niego wywalac ani umieszczac w kolejce zeby wejsc do danej strefy (lol). Powinno funkcjonowac niezauwazalnie w tle, tak jak w swtorze/aionie. Nie ma miejsca - powstaja nowe shardy strefy miedzy ktorymi mozesz sie swobodnie przemieszczac jesli zajdzie taka potrzeba. Proste i sprawdzone rozwiazanie. Moze dodac wyskakujace okienko 'czy chcesz zostac przeniesiony do shardu x' kiedy przylaczas sie do jakiejs ekipy.

Autor:  sula [ 13 maja 2012, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Nie kopie a wyrzucenie na inny bardziej pusty serwer, jak graliśmy w ostatnim bwe to jak kogoś wrzucalo na overflow to pokazywalo w rosterze na którym serwie aktualnie jest, więc to nie tworzenie kopii a przerzucanie na inny serwer w celu grania pve gdzie w retailu będziesz mógł sobie wybrać na którym serwerze chcesz to robić czyli będziesz mieć nad tym kontrolę.
W czym to rozwiązanie jest gorsze od tworzenia kopii zon?

Nie wiedziałem.
Jeszcze lepiej w takim razie.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 16:02 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Tyle że w swtor który tu przytoczyles stało sie w kolejkach żeby wbić na serwer, tu możesz po prostu włączyć grę i grać na innym na który cię wrzuci lub wybrać inny na którym pograsz pve czy structured pvp czekajac na wvw, do tego jak pisałem bo też nie czytasz, będziesz się mógł przenieść do friendsow/guildies/party za jednym kliknieciem.
Było to w ostatnim bwe wylaczone.
Ponawiam pytanie , w czym ten system jest gorszy od czekania w kolejce na serwer jak swtor a potem zmiana kopii żony na której chcesz być?

Autor:  Mendol [ 13 maja 2012, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

nie wiem czy kopie Żon to tak dobry pomysl ;)

Strona 325 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team