MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 326 z 484

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 16:15 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

To mój kochany podpowiadajacy słowa fon :)

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Tyle że w swtor który tu przytoczyles stało sie w kolejkach żeby wbić na serwer, tu możesz po prostu włączyć grę i grać na innym na który cię wrzuci lub wybrać inny na którym pograsz pve czy structured pvp czekajac na wvw, do tego jak pisałem bo też nie czytasz, będziesz się mógł przenieść do friendsow/guildies/party za jednym kliknieciem.
Było to w ostatnim bwe wylaczone.


Czytam. Jednak moge sie odniesc tylko do tego w co gralem a nie do PR gadki panow z AN.

Cytuj:
Ponawiam pytanie , w czym ten system jest gorszy od czekania w kolejce na serwer jak swtor a potem zmiana kopii żony na której chcesz być?


Ponawiam po raz ktorys odpowiedz: nie czekanie zeby wejsc do gry to swietna rzecz. Brawo AN. Skad w ogole mysl ze mam cos przeciw takiemu mechanizmowi? Ten aspekt overflow serwerow jest genialny i bije na glowe konkurencyjne rozwiazanie - kolejki.

Natomiast drugi aspekt nie jest juz niczym rewelacyjnym (jak napisalem - krok nie do przodu ale w bok). Walace w oczy wykopywanie z mojego wlasnego serwera kiedy juz sie zalogowalem przy kazdym przejsciu do innej strefy uwazam za nieco bardziej toporne i upierdliwe niz dzialajace gladko w tle instancjowanie nad ktorym dodatkowo mam pewna kontrole. Po ostatnim BWE nie watpie ze AN system dopracuje i bedzie OK. Ale zeby zaraz w zachwyt popadac...

Mendol napisał(a):
nie wiem czy kopie Żon to tak dobry pomysl ;)


Zalezy od zony :lol:

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 16:37 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Ale wyzwala cię na overflow przy zmianie zon w pve więc co za problem będzie granie w pve na mniej oblozonym serwerze?

Porownujesz gry które już dawno wyszły do bety gry i to prawdziwej bety a nie dem przedpremiera ktorymi raczą nas ostatnio więc radzę zaczekać do retailu/pelniejszej bety.

Ja akurat panom z pry anet wierze.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Ale wyzwala cię na overflow przy zmianie zon w pve więc co za problem będzie granie w pve na mniej oblozonym serwerze?


Po prostu uwazam ze dzialajacy gladko w tle system instancji jest ogolnie nieco mniej upierdliwy - mniej rzuca sie w oczy i wymaga mniej kombinowania.

Przypomne tez ze rozmowa dotyczy stwierdzenia ze system przerzucania ludzi miedzy serwerami (gw2) jest bardziej nowoczesny, zaawansowany i lepszy w radzeniu sobie z przepelnionymi strefami niz instancjowanie. I z tym sie nie zgadzam. W jakies inne dyskusje prosze mnie nie wmanewrowywac.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 17:04 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Ty tak uważasz i super ja uważam że jest lepszy a na pewno nie jest gorszy czy bardziej upierdliwy tym bardziej że będziesz mieć rozwiązanie które opisałem i przy którym nie będziesz mieć info przy każdej zmianie zony i przerzuceniu na overflow.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 17:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No coz, jak to sie mowi 'lets agree to disagree'.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 17:19 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Ofc ja tylko jeszcze raz zaznacze że opisałem jak przy minimalnym wysiłku będzie można zlikwidowac "upierdliwosc" o której pisałes :roll:

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No ja wlasnie koniecznosc takiego kombinowania uwazam za upierdliwosc.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2012, 17:47 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

No tak bo upierdliwe jest przy logowaniu do gry wybrać serwer o oblozeniu low/med zamiast pchać sie na full żeby grać pve.

To ja nie mam nic wiecej do dodania.

Autor:  Lorath [ 13 maja 2012, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
No tak bo upierdliwe jest przy logowaniu do gry wybrać serwer o oblozeniu low/med zamiast pchać sie na full żeby grać pve.

To ja nie mam nic wiecej do dodania.


To nie dodawaj.

Jak dla mnie owszem, jest to nieco upierdliwe w porownaniu do nie robienia nic. Trzeba sie zalogowac, popatrzec gdzie sa kumple, zgadac, przelogowac znowu... Zobaczymy jak/czy to zaimplementuja w nastepnym BWE.

Poza tym znow zapominasz ze ja nie twierdze ze ten system jest jakos strasznie do dupy. Ja mowie ze nie jest krokiem do przodu w stosunku do instancjowania tylko krokiem w bok.

Autor:  Bloodleaf [ 14 maja 2012, 04:38 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
Jak dla mnie owszem, jest to nieco upierdliwe w porownaniu do nie robienia nic. Trzeba sie zalogowac, popatrzec gdzie sa kumple, zgadac, przelogowac znowu... Zobaczymy jak/czy to zaimplementuja w nastepnym BWE.

Poza tym znow zapominasz ze ja nie twierdze ze ten system jest jakos strasznie do dupy. Ja mowie ze nie jest krokiem do przodu w stosunku do instancjowania tylko krokiem w bok.


No tak, widzę że sam nie czytałeś moich wcześniejszych postów gdzie opisywałem co można będzie można zrobić żeby przenieść się do znajomych, może zanim następny raz zarzucisz komuś że czegoś nie robi to zrób to sam, a że zagadanie do kumpla jest dla ciebie upierdliwe to już nie poradzę :o że nie wspomnę że w przykładach które podawałeś wcześniej musisz jednak "zrobić coś" żeby grać/znaleźć się w jednej zonie ze znajomymi.

Autor:  Lorath [ 14 maja 2012, 05:36 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
No tak, widzę że sam nie czytałeś moich wcześniejszych postów gdzie opisywałem co można będzie można zrobić żeby przenieść


Jak bedzie mozna to sie wypowiem na ten temat. Co zreszta tez juz pisalem. I nadal nie widze jak to rozwiazanie jest lepsze, wygodniejsze czy bardziej zaawansowane.

Autor:  Bloodleaf [ 14 maja 2012, 06:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
A ja mysle ze to jest przekombinowane i przereklamowane rozwiazanie... a w pewnym sensie okrojone w stosunku do tego co w SWTORze, Aionie czy GW.



To może jeszcze napisz/rozwiń w jakim sensie jest gorsze i bardziej okrojone niż w grach które tu wymieniłeś, jak zresztą pisałem też wcześniej porównujesz wypuszczone już na rynek gry do gry w fazie beta gdzie nie masz zaimplementowanych nawet wszystkich opcji, co więcej twierdzisz że te opcje są gorsze i cyt. przekombinowane i przereklamowane chociaż nie miałeś okazji ich jeszcze wypróbować.

Autor:  RocketXX [ 14 maja 2012, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Loguje sie do Lion's Arch... 95% i wisi. Ma ktos podobny problem ?

Autor:  Bloodleaf [ 14 maja 2012, 19:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

RocketXX napisał(a):
Loguje sie do Lion's Arch... 95% i wisi. Ma ktos podobny problem ?


Tak.

Autor:  vivendi [ 14 maja 2012, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

w koncu na tym stress test moglem wejsc do WvW, i musze powiedziec ze u mnie performance na max detalach jest nawet nawet znosny przy 50 osob, niezle to wyglada :))

Autor:  sula [ 14 maja 2012, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Próbował ktoś PvE ?

Bo nie wiem czy mi się tylko wydaje czy jestem może tylko w takim miejscu ,ale wygląda jakby znerfili potężnie zwykłe moby w PvE GRRRRRRRRRRRRRRRRRr :evil:

Autor:  iniside [ 14 maja 2012, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
Próbował ktoś PvE ?

Bo nie wiem czy mi się tylko wydaje czy jestem może tylko w takim miejscu ,ale wygląda jakby znerfili potężnie zwykłe moby w PvE GRRRRRRRRRRRRRRRRRr :evil:

Proboje. Juz 5 raz biegne z waypointa po tym jak mnie cos zarznelo w evencie ;p.

edit:
W edytorze postaci odkryclem ze mozna zrobic obsydianowa czarną skóre. Moj main bedzie sie nazywal Annomander Rake ;>

Autor:  Bloodleaf [ 14 maja 2012, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie znerfili mobów, raczej boostneli, mnie jakiś tam dzik zabił 3x ( na moim levelu ) i wymiękłem :D

Autor:  sula [ 14 maja 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Nie znerfili mobów, raczej boostneli, mnie jakiś tam dzik zabił 3x ( na moim levelu ) i wymiękłem :D

No to może w takim miejscu jestem ,bo biorę 3-4 x małe jaszczurki + jedną dużą na klatę , są 1 lvl wyżej ode mnie i tracę może 20% HP.
Chyba ,że się taki pro zrobiłem w między czasie ;p

Warriorem btw

Strona 326 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team