MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 327 z 484

Autor:  iniside [ 14 maja 2012, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Wyrzutnia krów. Padłem.

Autor:  sula [ 14 maja 2012, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ok odwołuje to. Trafiłem na jakieś łatwe moby wcześniej.

Próbowałem solo zrobić event , gdzie były pułapki ,chowający się w krzakach separatyści z gunami i jakieś katapulty czy moździerze.

Zrobili ze mnie mielone kilka razy i chyba jednak muszę siły na zamiary mierzyć hehe ;p

Event był 2 lvl powyżej lvl postaci - ok jest spoko dalej z trudnością :)

Autor:  iniside [ 14 maja 2012, 20:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Znalazlem zajebista miejscowke. Incendiom Templum ;o

Autor:  sula [ 14 maja 2012, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

random pytanie:

jak zmienić "auto atak" zmieniło mi się na skill nr 2 a chcę spowrotem na 1....

Autor:  Bloodleaf [ 14 maja 2012, 22:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Po dzisiejszym stress teście jestem pozytywnie zaskoczony, mimo że pisali że praktycznie nic nie zmienili w kliencie, to jednak fps/stabilnośc o wiele lepiej, w końcu mogłem włączyć shadery na high a cienie na ultra i nawet w zergu 50+ fps było.

Autor:  iniside [ 14 maja 2012, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
random pytanie:

jak zmienić "auto atak" zmieniło mi się na skill nr 2 a chcę spowrotem na 1....

ctrl+rmb

Autor:  sula [ 14 maja 2012, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ty inside.

Co do GW2 to fakt , mnie też zaskoczyli bo poprawa jest spora :o

Autor:  anastol [ 15 maja 2012, 06:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

To prawda, ale na WvW miałem już masakrę.

Poza tym suwak performance widocznie zmieniał wydajność w obie strony.

Autor:  Robo [ 15 maja 2012, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
mimo że pisali że praktycznie nic nie zmienili w kliencie, to jednak fps/stabilnośc o wiele lepiej


To akurat kwestia dyskusyjna, bo jednym działało lepiej, drugim nawet gorzej.

Autor:  Bloodleaf [ 15 maja 2012, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No akurat mi działało o wiele lepiej :) nawet powiem że działało mi najpłynniej ze wszystkich mmo w jakie grałem :) 0 jakichkolwiek przycieć.

Autor:  Perrin [ 15 maja 2012, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie skok w wydajności też był. Dodam, że kolosalny. Aż mnie w pierwszej chwili zatkało, bo nie spodziewałem się żeby w ogóle poprawili problemy z wydajnością a tu nagle taki skok.

Autor:  ShadeKnight [ 15 maja 2012, 19:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
No akurat mi działało o wiele lepiej :) nawet powiem że działało mi najpłynniej ze wszystkich mmo w jakie grałem :) 0 jakichkolwiek przycieć.
Jakie masz bebechy?

Autor:  Bloodleaf [ 15 maja 2012, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

i5-2500k, 8gb ramu, gf570.

Autor:  ShadeKnight [ 15 maja 2012, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
i5-2500k, 8gb ramu, gf570.
a to luzik, mam tak samo :D

Autor:  Bloodleaf [ 15 maja 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ponoć Blizz już pracuje żeby razem z MoP wprowadzić dynamic events i system overflow.

Autor:  iniside [ 15 maja 2012, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Ponoć Blizz już pracuje żeby razem z MoP wprowadzić dynamic events i system overflow.


Nie overflow, tylko hmm merge flow. A dynamic events ? Nie badzmy szmieszni, poza jakas watpliwa proteza nic takiego nie bedzie w wow ;p.

Autor:  Bloodleaf [ 15 maja 2012, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Też napisałem "ponoć" :P tak wyczytałem w necie ale nie sprawdzałem co i jak.

Autor:  ShadeKnight [ 15 maja 2012, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Też napisałem "ponoć" :P tak wyczytałem w necie ale nie sprawdzałem co i jak.

Chodźby nawet rifty wprowadzili to i tak bym nie zagrał. :lol:

Autor:  anastol [ 15 maja 2012, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Rifty w WoW to by bylo cos hahaha. A do Rifta wprowadzaja.... padam padam tsssk! Frakcje, trzy.

Autor:  Robo [ 16 maja 2012, 00:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Ponoć Blizz już pracuje żeby razem z MoP wprowadzić dynamic events i system overflow.


Ta, ma być chyba coś o nazwie PvE Scenarios, ale jak przeglądałem to kiedyś, to wyglądało biednie.

Strona 327 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team