MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 327 z 484 |
Autor: | iniside [ 14 maja 2012, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Wyrzutnia krów. Padłem. |
Autor: | sula [ 14 maja 2012, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ok odwołuje to. Trafiłem na jakieś łatwe moby wcześniej. Próbowałem solo zrobić event , gdzie były pułapki ,chowający się w krzakach separatyści z gunami i jakieś katapulty czy moździerze. Zrobili ze mnie mielone kilka razy i chyba jednak muszę siły na zamiary mierzyć hehe ;p Event był 2 lvl powyżej lvl postaci - ok jest spoko dalej z trudnością ![]() |
Autor: | iniside [ 14 maja 2012, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Znalazlem zajebista miejscowke. Incendiom Templum ;o |
Autor: | sula [ 14 maja 2012, 22:35 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
random pytanie: jak zmienić "auto atak" zmieniło mi się na skill nr 2 a chcę spowrotem na 1.... |
Autor: | Bloodleaf [ 14 maja 2012, 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Po dzisiejszym stress teście jestem pozytywnie zaskoczony, mimo że pisali że praktycznie nic nie zmienili w kliencie, to jednak fps/stabilnośc o wiele lepiej, w końcu mogłem włączyć shadery na high a cienie na ultra i nawet w zergu 50+ fps było. |
Autor: | iniside [ 14 maja 2012, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
sula napisał(a): random pytanie: jak zmienić "auto atak" zmieniło mi się na skill nr 2 a chcę spowrotem na 1.... ctrl+rmb |
Autor: | sula [ 14 maja 2012, 23:04 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ty inside. Co do GW2 to fakt , mnie też zaskoczyli bo poprawa jest spora ![]() |
Autor: | anastol [ 15 maja 2012, 06:25 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
To prawda, ale na WvW miałem już masakrę. Poza tym suwak performance widocznie zmieniał wydajność w obie strony. |
Autor: | Robo [ 15 maja 2012, 18:48 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): mimo że pisali że praktycznie nic nie zmienili w kliencie, to jednak fps/stabilnośc o wiele lepiej To akurat kwestia dyskusyjna, bo jednym działało lepiej, drugim nawet gorzej. |
Autor: | Bloodleaf [ 15 maja 2012, 19:04 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
No akurat mi działało o wiele lepiej ![]() ![]() |
Autor: | Perrin [ 15 maja 2012, 19:09 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
U mnie skok w wydajności też był. Dodam, że kolosalny. Aż mnie w pierwszej chwili zatkało, bo nie spodziewałem się żeby w ogóle poprawili problemy z wydajnością a tu nagle taki skok. |
Autor: | ShadeKnight [ 15 maja 2012, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): No akurat mi działało o wiele lepiej Jakie masz bebechy?
![]() ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 15 maja 2012, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
i5-2500k, 8gb ramu, gf570. |
Autor: | ShadeKnight [ 15 maja 2012, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): i5-2500k, 8gb ramu, gf570. a to luzik, mam tak samo ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 15 maja 2012, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ponoć Blizz już pracuje żeby razem z MoP wprowadzić dynamic events i system overflow. |
Autor: | iniside [ 15 maja 2012, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): Ponoć Blizz już pracuje żeby razem z MoP wprowadzić dynamic events i system overflow. Nie overflow, tylko hmm merge flow. A dynamic events ? Nie badzmy szmieszni, poza jakas watpliwa proteza nic takiego nie bedzie w wow ;p. |
Autor: | Bloodleaf [ 15 maja 2012, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Też napisałem "ponoć" ![]() |
Autor: | ShadeKnight [ 15 maja 2012, 20:43 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): Też napisałem "ponoć" ![]() Chodźby nawet rifty wprowadzili to i tak bym nie zagrał. ![]() |
Autor: | anastol [ 15 maja 2012, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Rifty w WoW to by bylo cos hahaha. A do Rifta wprowadzaja.... padam padam tsssk! Frakcje, trzy. |
Autor: | Robo [ 16 maja 2012, 00:31 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): Ponoć Blizz już pracuje żeby razem z MoP wprowadzić dynamic events i system overflow. Ta, ma być chyba coś o nazwie PvE Scenarios, ale jak przeglądałem to kiedyś, to wyglądało biednie. |
Strona 327 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |