MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 329 z 484

Autor:  Lorath [ 18 maja 2012, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Tez nie mam parcia zeby kase im rzucac ale ze jestem frajerem na wyglad postaci to gdyby dali jakies unikalne skorki/fryzy/modele postaci dostepne tylko do czasu wydania gry to bym sie pewnie skusil.

Rezerwacja nickow nijak mnie nie motywuje. Jak nie bede Lorath XYZ to bede Lorath ZXY. Wszystko jedno.

Autor:  anastol [ 18 maja 2012, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Koko + alko +dziewczyny = wydajesz kase, potem i tak nic nie pamietasz

To chyba tak dziala. Hype zaslepia mnie, chcialbym grac, nie widze powodu(nie mysle racjonalnie) zeby dorzucic im kasy na skonczenie gry. Ale to tylko toeria.

Autor:  iniside [ 20 maja 2012, 09:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ciekwe czy w tym tygodniu bedzie BWE. Jakby nie patrzec ostatni weekend maja.

Autor:  mrynar [ 20 maja 2012, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Czy arena nie przymierza sie sie do cancleniecia projektu po wyjscie d3?

Autor:  Teo [ 20 maja 2012, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

hype na GW2 spotęguje się jak już hordy graczy znudzą się D3, teraz jeszcze muszą po zwlekać z premierą bo kungfu panda jest jeszcze i po drodze bajeczki o dopracowywaniu produktu i że nadal devsom się zajebiście podoba, potem wypuszczenie na rynek mniej niż trzeba pudełek i będzie cacy.

Autor:  iniside [ 20 maja 2012, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

mrynar napisał(a):
Czy arena nie przymierza sie sie do cancleniecia projektu po wyjscie d3?

D3 ? Z czym do ludzi :wtf:

Autor:  Bloodleaf [ 20 maja 2012, 15:30 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Ciekwe czy w tym tygodniu bedzie BWE. Jakby nie patrzec ostatni weekend maja.


Nie, nie mają, bwe będzie jak będą gotowi, pisali to już dawno na twiccie


@mrynar kiepska próba trollingu a tak sie ludzie z d3 chwalili że ich fb nie łażą trollowac po innych działach.

Autor:  Lorath [ 20 maja 2012, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

embe napisał(a):
hype na GW2 spotęguje się jak już hordy graczy znudzą się D3, teraz jeszcze muszą po zwlekać z premierą bo kungfu panda jest jeszcze i po drodze bajeczki o dopracowywaniu produktu


E tam bajeczki. Tam calkiem sporo jeszcze mozna zrobic w ramach dopracowania gry. Ba, sporo TRZEBA zrobic. Z drugiej strony jakby wypuscili za miesiac to i tak pewnie by to lepiej wygladalo niz dniu wydania niektorych MMO ktore juz sa na rynku.

Autor:  Niah [ 20 maja 2012, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

mrynar napisał(a):
Czy arena nie przymierza sie sie do cancleniecia projektu po wyjscie d3?


d3 to przeciętna gra na kilka dni

Autor:  Bloodleaf [ 20 maja 2012, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Leaknięte patchnoty po ostatniej becie.

http://i.imgur.com/mYBht.png


+ obrazki related

http://imgur.com/pZ9NE
http://imgur.com/zCHtr
http://imgur.com/Nk158
http://imgur.com/dJ5tH
http://imgur.com/pAEhE
http://imgur.com/AuQrg

Autor:  iniside [ 20 maja 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ze im sie chce to pisać. No i bardziej "leakniete" :D

Autor:  Lorath [ 20 maja 2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Czyli nie mozna juz rezowac petow za pomoca swapa... Ech, cos beda musieli z tymi zwierzakami zrobic w takim razie.

Autor:  wodny [ 20 maja 2012, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
Czyli nie mozna juz rezowac petow za pomoca swapa... Ech, cos beda musieli z tymi zwierzakami zrobic w takim razie.

Niech je wywalą i po problemie. Tylko wtedy trzeba będzie wymyślić nową mechanikę klasową dla rangera. Pewnie mogą dać jakąś z profesji, która nie znalazła się w grze. Wątpię, że z tych petów o IQ godnym parapetu coś będzie. Poprawienie wytrzymałości to za mało by problem zniknął. :)

Autor:  Lorath [ 21 maja 2012, 06:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Cos nowego z bety:

"Let me explain. Every trait line have three major trait slots. When you put 10 points into a line and unlock a major trait slot you get to choose trait 1-4. the next slot you can choose 1-8 and the last you can choose 1-12."

Hm... no to dosc mocno ograniczy tworzenie buildow... Przykladowo jak bede chcial miec 'evasive purity' na rangerze to moze sie okazac ze musze wpakowac 30 punktow w nature magic (linia traitow odpowiedzialna za HP/buffy) bo to trait 3 poziomu.

Autor:  Plutonka [ 21 maja 2012, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

candidoser napisał(a):
anastol napisał(a):


Czy mi sie wydaje, czy ANet wlasnie wpadl na pomysl, jak sprzedac kolejne kopie GW1?

To, że będzie sobie można rezerwować nicki z GW było wiadomo od paru lat. Także jest to skok na kasę, ale w takim samym stopniu jak całe HoM - bo bylo to ogłaszane już chyba wraz z wyjściem EotN (cytaj: dawno temu). To co najważniejsze jednak to to, że w GW nie ma nicków jednoczłonowych, więc wszystkie one będą i tak i tak wolne.

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
Cos nowego z bety:

"Let me explain. Every trait line have three major trait slots. When you put 10 points into a line and unlock a major trait slot you get to choose trait 1-4. the next slot you can choose 1-8 and the last you can choose 1-12."

Hm... no to dosc mocno ograniczy tworzenie buildow... Przykladowo jak bede chcial miec 'evasive purity' na rangerze to moze sie okazac ze musze wpakowac 30 punktow w nature magic (linia traitow odpowiedzialna za HP/buffy) bo to trait 3 poziomu.

Spokojnie. Przy odpowiedniej dozie whine, wroci stary system ;p.

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.gamasutra.com/view/news/1706 ... ra+News%29

Autor:  Bloodleaf [ 21 maja 2012, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Quote z Colin Johansson:

Cytuj:
Q: What of the level cap? Have you guys decided whether you're going to be increasing the level cap in future expansions?

Colin: Yeah. The level cap will be 80 on the initial release of the game, and we absolutely would increase it further into the game, probably through expansions is the most likely place we would do that.

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 13:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Autor:  ShadeKnight [ 21 maja 2012, 16:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Cos nowego z bety:

"Let me explain. Every trait line have three major trait slots. When you put 10 points into a line and unlock a major trait slot you get to choose trait 1-4. the next slot you can choose 1-8 and the last you can choose 1-12."

Hm... no to dosc mocno ograniczy tworzenie buildow... Przykladowo jak bede chcial miec 'evasive purity' na rangerze to moze sie okazac ze musze wpakowac 30 punktow w nature magic (linia traitow odpowiedzialna za HP/buffy) bo to trait 3 poziomu.

Spokojnie. Przy odpowiedniej dozie whine, wroci stary system ;p.
Ale jak nie wróci to będzie fail.

Strona 329 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team