MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 330 z 484

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.

Hmm to nie wiedziałem. Jakiś wyjątek.
Też mi nie zależy na zwiększaniu, a raczej jestem przeciw, ale nie sądzę, żeby porzucili ten pomysł.

GW2 zapowiada się, że będzie większym hitem niż GW1.
Coraz bardziej wydaje mi się, że może się okazać, że GW2 będzie naprawdę 'duże' pod względem popularności i to chodzi mi o liczbę osób grających w miarę regularnie / często.
Mi na tym nie zależy akurat, ale takie mam przeczucia.
Stawiam, że w ciągu 1 roku spokojnie 3,5-4 mln pudełek pójdzie (licząc z pre-purcharsami).

Arena.net i NCSoft sprawiają też wrażenie, że bardzo dobrze sobie przemyśleli monetaryzację tej gry i raczej nie zrezygnują z dodatków podwyższających cap, bo to jest prawie automatyczna sprzedaż milionów boxów.

Gdy 'poziomy' dodatek jest bardziej opcjonalny przynajmniej z punktu widzenia casuala.

GW1 był popularną grą ,ale w pewnym sensie niszową.
GW2 wydaje się być tworzony na 'następny mainstreamowy hit', który ma przewyższyć wszytko poza WoW-em, a i z nim wziąść się "za bary".
Ze wszystkimi złymi i dobrymi tego skutkami.

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.

Hmm to nie wiedziałem. Jakiś wyjątek.
Też mi nie zależy na zwiększaniu, a raczej jestem przeciw, ale nie sądzę, żeby porzucili ten pomysł.

GW2 zapowiada się, że będzie większym hitem niż GW1.
Coraz bardziej wydaje mi się, że może się okazać, że GW2 będzie naprawdę 'duże' pod względem popularności i to chodzi mi o liczbę osób grających w miarę regularnie / często.
Mi na tym nie zależy akurat, ale takie mam przeczucia.
Stawiam, że w ciągu 1 roku spokojnie 3,5-4 mln pudełek pójdzie (licząc z pre-purcharsami).

Arena.net i NCSoft sprawiają też wrażenie, że bardzo dobrze sobie przemyśleli monetaryzację tej gry i raczej nie zrezygnują z dodatków podwyższających cap, bo to jest prawie automatyczna sprzedaż milionów boxów.

Gdy 'poziomy' dodatek jest bardziej opcjonalny przynajmniej z punktu widzenia casuala.

GW1 był popularną grą ,ale w pewnym sensie niszową.
GW2 wydaje się być tworzony na 'następny mainstreamowy hit', który ma przewyższyć wszytko poza WoW-em, a i z nim wziąść się "za bary".
Ze wszystkimi złymi i dobrymi tego skutkami.


Powinien był jeszcze dodać, ze nowe dodatki dodawały nowe skile ;p.
No 7mln sprzedanych kopi nie czyni jej grą niszową. W żadnym wypadku :D

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):

Powinien był jeszcze dodać, ze nowe dodatki dodawały nowe skile ;p.
No 7mln sprzedanych kopi nie czyni jej grą niszową. W żadnym wypadku :D

Dlatego napisałem 'w pewnym sensie' :wink:

Jednak była ona trochę poza nawiasem mmo (zresztą sami ją określają jako corpg), no i przypomina mi się ten wykres czesto pokazywany przez fanów GW1, w którym zyski z GW1 były dużo mniejsze niż z niektórych innych gier NCSoft, które miały mniejszą albo porównywalną liczbę użytkowników.
Chodzi mi o to, że imho chcą mocno przekroczyć tą sprzedaż, ale co ważniejsze będą chcieli mieć z niej znacznie większe zyski per użytkownik. Jak w mmorpg-u, a nie jak w corpg / co-op / singlu.

Nie robię z tego zarzutu, po prostu piszę to co mi się wydaję i dlaczego m.in. takie decyzje jak zwiększanie lvl capa będą 'się działy'.

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No tak. Mimo wszystko wydaje mi sie ze ludzie ktorzy chca grać w GW2 oczekuje jednak czegoś innego niż było do tej pory. A do tej pory było ciągłe podnoszenie level capa. Dlatego mam szczerą nadzieje, ze szybko zrezygnuja z tak genialnych pomysłow (podobnie jak z tego z traitami). A zamiast tego, mogą dodać jaki AA PvE progress. Czy też poprostu zajecie dla kolekcjnerow. Nic tak nie motywuje do zakupu dodatku jak zobaczenie innego gracza w TAAAAKKKIIIEEEJJJJ zbroi :D.
Pozatym, level cap poedniesiony -> rozwali im balans PvP (bo pewnie +10lvl np. do 90 to +trait points).

W PvE ze wzgledu na skalowanie to nie będzie aż taki duży problem.

Autor:  anastol [ 21 maja 2012, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Spoko gra jeszcze nie wyszla.

I co zlego widzisz w systemie Traitow Iniside?

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

anastol napisał(a):
Spoko gra jeszcze nie wyszla.

I co zlego widzisz w systemie Traitow Iniside?

W tym nowym ? To ze od 10 punktow masz traity 1-4 od 20 4-8 a od 30 -8-12 (czy jakos tak). W kazdym razie od 10 punktow nie masz juz dostępnych wszystkich do wyboru.

Autor:  anastol [ 21 maja 2012, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Myslalem, ze wszystkie sa dostepne od razu. Ale nawet jesli nie to pozniej mozesz je zmienic, prawda?

Autor:  Bloodleaf [ 21 maja 2012, 18:32 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

Wystarczy żeby zrobili jak w gw1, dodatki dodajace nowe skille/klasy/bronie i ludzie by kupili bez zwiększania capa.

Autor:  Lorath [ 21 maja 2012, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

@anastol

Masz linie traitow i mozesz w nia wrzucic do 30 punktow. Mozesz wybrac po drodze 3 major traity. Jak zainwestujesz w linie 10 punktow to mozesz w odblokowany slot wstawic trait z pierwszej kategorii (najslabsze). Jak dasz 20p. to masz drugi slot w ktory mozesz wlozyc drugi trait z kategorii 1 lub 2 (najslabsze lub srednie). Jak zainwestujesz 30 punktow to odblokowujesz 3 slot ktory przyjmuje traity z kategorii 1, 2 i 3 (slabe, srednie, najmocniejsze). W slot za 10 punktow nie da sie wlozyc traita z kategorii 3, nie da sie tez obsadzic wszystkich 3 slotow traitami z najwyzszej polki.

Autor:  Arturnik [ 21 maja 2012, 18:49 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

gra jeszcze nie wyszla, a wy juz o dodatkach mowicie?
niech gw2 wyjdzie najpierw, albo przynajmniej niech dadza jakas konkretna date :(

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bo my juz liczymy ile będziemy nolajfować przy GW2 ;p.

Autor:  anastol [ 21 maja 2012, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

@Lorath

mkey, no to teraz w pelni rozumiem o co chodzi, ale jakos strasznie mnie to nie boli.

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 19:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Bo my juz liczymy ile będziemy nolajfować przy GW2 ;p.

Prawda lol ;p

W zasadzie nie licząc jakiejś małej szansy przy AA kiedyś w przyszłości (mogą zjebać i przy gameplaju jak i przy modelu biznesowym i gra przez to może być kupą) - to GW2 to chyba jedyna gra na chwilę obecną, przy której chętnie bym po nolajfował trochę ;p

Autor:  Bloodleaf [ 21 maja 2012, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Bo my juz liczymy ile będziemy nolajfować przy GW2 ;p.


True :) a datę premiery mają podać miesiąc przed wydaniem.

Autor:  Niah [ 21 maja 2012, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Więc jeśli nawet podadzą premierę jutro to i tak kiepsko.

Autor:  Lorath [ 21 maja 2012, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No ja bym sie nie obrazil. Ale cos czuje ze do wrzesnia mozemy poczekac...

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja moge czekać tak długo aż bede miał 60fps.

Autor:  anastol [ 21 maja 2012, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Ja moge czekać tak długo aż bede miał 60fps.


ditto!

Nie wydaje mi sie zeby wywadali na wakacje, raczej obstawiam jesien.

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nah wolę szybciej. Taki lipiec-sierpień byłby optymalny - i tak niestety żadnych dłuższych niż paru dniowe wyjazdów wakacyjnych w tym roku nie będę miał.

Strona 330 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team