mam podobnie
.
tzn ja glownie czekam na zorganizowane pvp, a tego tutaj nie uswiadcze bo gram sam, ale imo proces lvlowania jest taki troche nijaki.
gra wyglada zajebiscie, czuje sie ta miodnosc jak za czasow wowa, ale to takie przyjacielskie uczucie wszedzie mnie troche zniecheca do lvlowania.
wszyscy sobie pomagaja, kazdy usmiechniety i moba z toba ubije bo tez cos z tego dostanie, nie ma zadnego pvp, wszyscy sie razem kochaja i wogle
brak konkretnych rol tez boli, bo wszyscy biegaja i robia co chca nawet przy tych world event bossach, przez co mimo ze wokol mnie biega 50osob to czuje pelna anonimowosc.
juz w rifcie mi sie to bardziej podobalo, bo tam sie invowalo do raidu, byli ludzie odpowiedzialni za heal, byl tank - czulo sie ze grupa to taka spojna calosc, mimo ze skladala sie z randomow.
co do wvwvw sie nie wypowiem bo bylem tam tylko raz kiedys w nocy gdzie bilo sie moze 50v50 osob i mnie to nie przekonalo. nigdy nie bylem fanem takiego rodzaju pvp, gdzie jedna strona napierdala brame, a druga strzela z murow.
ale tak jak o lvlowaniu i PvE wydaje mi sie, ze wypowiadam sie calkiem obiektywnie, to opinia o wvwvw jest czysto mojsza, bo akurat dla mnie jakies fortyfikacje, pojazdy, katapulty i inne gowna to sa fajne w grach typu mount and blade, a nie w mmorpgach, gdzie fun jest z tluczenia sie korzystajac z naszego gearu/skilli.
no ale za to instancjonowane pvp to juz jest sam miod i orzeszki - fajnie ze mapy sa wielopoziomowe, bo niektore postaci maja roznego rodzaju dashe itp, dzieki ktorym moga wbic sie na dachy itp. combat i animacje zajebisty no i fun jest. mogli by dodac tylko jakies inne tryby.
- jeszcze wyjebal bym w pizdu FIGHT FOR YOUR LIFE feature, bo jest totalnie smutny i wkurwiajacy, wyjebal bym tez turlanie sie, bo to tak samo jak celowanie ala TERA jest imo totalnym joke'iem w tego typu grach.
- brak line of sight przez obiekty, jak i innych wrogow jest spoko.
- idea weapon swapingu/medpacka/transformacji/innego gowna ktore zmieniawlasciwosci postaci jest mega winem
- dodalbym jakies dlugie CC 3-5s, ktore breakuja od dmgu
- chcialbym zobaczyc wieksza customizacje gearu/traitow, bo jak narazie ma to marginalny wplyw na to jak sie zachowuje postac. potrzeba wiecej 'funowych' traitow, ktore byly by wyroznialy dane buildy(fajny jest u thiefa 'atywny' trait, ktory naprzyklad zwieksza mu movement speed po turlaniu, ale juz traity w stylu dostajesz initiative za jakis atak to nuda taka sama jak +1/2/3% crit chance w talentach wowowych) - cos zebym podczas gry po obeserwacji przeciwnika mogl stwierdzic: 'ten thief ma pewnie 20-0-0-30-20, albo 20-0-20-30-0 i gear pod kryta/atk speed czy cokolwiek. dzieki temu wiem jakie ma slabosci i czego samemu sie wystrzegac'.
- wieksze cooldowny na skille 1-5, badz jakis resource jak u thiefa.
spora ilosc klas skille pod 1-5 ma typowo no brainer: 2. jakis bleed, 3. jakis nuke 4. jakis slow. 5. dash i potem masz 5,4,2,3,1,1,1,1,5,4,2,3,1,1,1 jak w warhammerze wrath of heroes.