MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 340 z 484 |
Autor: | Kole0 [ 11 cze 2012, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
z 1111111111111,2,31111111 mialem na mysli fun z downed state. |
Autor: | iniside [ 11 cze 2012, 17:40 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
No, to juz jest twoj problem ;/ |
Autor: | Arturnik [ 11 cze 2012, 19:04 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Kole0 napisał(a): Arturnik napisał(a): przynajmniej dla mnie w tej walce czegos brakuje. satysfakcji z dobrej decyzji/zagrania? nie wiem, w ogole raczej tej satysfakcji nie mam, bo uciec moge w kazdym momencie jak tylko chce, zabic tez zabije jak ktos sie ewidentnie podlozy (no chyba ze nagle wyloni sie 40 osob z zergu), czegos jak dla mnie i tak brakuje, nie wiem czy nie przypadkiem jakiegos pierdolniecia. |
Autor: | Kapitan_Pimpol [ 11 cze 2012, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Kole0 napisał(a): a jak to wyglada w gw2? wszyscy sie ochoczo napierdalaja i turlaja po polu bitwy, a jak spotkasz solo 2-3 kolesi to jedyne co mozesz zrobic to spierdolic, bo nie dosc, ze w gw2 wiekszoscia klas nie da sie outplayowac w walce, to na dodatek masz jebane FIGHT TO SURVIVE, gdzie nawet jak zabijesz jednego to ktorys z pozostalych dwoch go podniesie. taaaa bo GW2 jest na rynku juz kilka lat i kazdy zapoznal sie doskonale ze skillami i profesjami... Po pierwsze mapki to conquest, gdzie chodzi zupelnie o co innego niz w deathmatchu. Bez problemu da sie outplayowac, a przynajmniej na tyle dlugo zatrzymac przeciwnika zeby nie przejal punktu (nawet jak jest ich wiecej). Mi osobiscie mechanika unikow i "fight to survive" jak najbardziej odpowiada. W GW2 nie chodzi o to zeby zabic jak najwiecej i cieszyc sie z fragow. Mapy maja inne cele ale malo ludzi to rozumie napierdzielajac sie na srodku mapy kiedy przeciwnicy przejmuja wszystkie punkty i wygrywaja 500-100. Moze to po prostu nie jest gra dla ciebie? W ogole po twoich wypowiedziach nasuwa sie pytanie czy w ogole grales pvp w GW2 czy tylko ogladales filmiki na youtubie... |
Autor: | Kole0 [ 11 cze 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Przegralem jakies 50h na pvp, z czego 8-10h na ostatnim beta evencie grajac te in-game turnieje z pseudo zorganizowanymi grupami. gra sie fajnie, ale ot to takie Arathi Basin - im lepiej unikasz walki tym szybciej wygrywasz. tryb deathmatch, czy capture cos ze srodka mapy do bazy by dawal wiecej emocji bo by wymuszal walke. Tutaj z porownan to mi przychodzi na mysl League of Legends i ten caly twist, pomiedzy normalnym trybem, a Dominionem, ktorego robili kilka miesiecy i okazal sie mega failem - w normalnym trybie znanym z innych MOBA walki sa wymuszane bo musimy pushowac baze przeciwnika, wiec chcac niechcac wkoncu dojdzie do momentum, gdzie jedna walka rozstrzygnie wszystko. Natomiast w Dominion mamy typowy conquest fest, gdzie punkty leca za posiadanie objective'ow i walka jest poporstu nie oplacalna i wogle nie wymuszana - szykuje sie walka na jednym punkcie kontrolnym? ot, przejmiemy 2 pozostale i lepiej na tym wyjdziemy. To co jest atm w GW2, jest w WoWie jako Rate Battlegroundy juz od sporej ilosci czasu, i tak wiem ze WoW to zupelnie co innego i combat tam tez jest inny, ale zalozenia conquestu sa takie same wszedzie - posiadanie punktow = win. I jak to wyglada w WoWie? kto pierwszy przejmie 2 lub 3 punkty kontrolne(2 w przypadku mapy z trzema punktami, i 3 w przypadku mapy z piecioma punktami) ten zaczyna turtlefest i w 95% wygrywa mape, i warto miec na wzgledzie to, ze tam gra sie 10v10, a nie 5v5 wiec mozliwosci zergowania sa teoretycznie wieksze. PS. Nie mowie, ze to jest zle i do dupy, bo sam w to bede gral i mi sie podoba. Mysle natomiast, ze mozna to zrobic lepiej, i troche serce mi sie kraje, ze gra idzie w taka, a nie inna strone, bo powiem to po raz nty - cala otoczka i pomysl na pvp sa tak zajebiste, ze glowa mala. |
Autor: | TobiAlex [ 12 cze 2012, 05:38 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Kole0 napisał(a): I jak to wyglada w WoWie? kto pierwszy przejmie 2 lub 3 punkty kontrolne(2 w przypadku mapy z trzema punktami, i 3 w przypadku mapy z piecioma punktami) ten zaczyna turtlefest i w 95% wygrywa mape, I tu się z Tobą nie zgodzę, przynajmniej jeżeli idzie o WoW'a. Grałem PvP w WoW, gdy były jeszcze rangi (robiłem high warlorda, i zrobiłem - shaman Tarhunt, to tak nie chwaląc się ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 12 cze 2012, 08:25 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Trochę o farbkach. http://cirlonde.imgur.com/all/ http://i.imgur.com/xkkFk.jpg |
Autor: | Kole0 [ 12 cze 2012, 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
jak to jest z tymi skinami na itemy pvp? w weekend bawilem sie w te turnieje, kupilem sobie troche tych paczek ze skinami, cos tam ubralem, ale chcialbym wiedziec jak to jest outside the mist. czy na przyklad w miescie/podczas wvw bedzie mozna flexowac skinami pvp, badz nakladac je na pve itemy, czy ograniczaja sie one tylko do instancji pvp i the mist? bo atm na niskim lvlu jest tak, ze wchodzisz na mist i masz full pvp gear, ktoremu mozesz nadac inny wyglad, ale jak wrocisz na mape to ofc wszystko znika i ubierasz lowlvl gear |
Autor: | Bloodleaf [ 12 cze 2012, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
PvP skiny działają tylko w sPvP i nigdzie indziej, na resztę musisz zbierać sety z DE/Karma/Craft itd. |
Autor: | sula [ 12 cze 2012, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Mam inne pytanie. Nie miałem czasu tego rozkminiać podczas BWE, ale może ktoś wie. Jest coś takiego jak "town outfit" czy zbliżone. Osobne sloty na nie-combat ubiór. Jednak chyba, on chyba automatycznie znika jak postać wyciąga broń. (lub zostaje uderzona, etc ) Nie miałem czasu potestować czy da się to wyłączyć. Nie ma możliwości walczyć w town ciuszkach? Mniejsza chwilowo o sensowność takiej opcji, pytam z ciekawości. |
Autor: | Bloodleaf [ 12 cze 2012, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Są osobne sloty na town outfit i jest taki dostępny, każda rasa ma inny, czy znika automatycznie i czy można w nim walczyć nie wiem. |
Autor: | iniside [ 12 cze 2012, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
![]() Sprawdzal ktos czy na PvP itemach mozna transmutation stone uzywac, tak zeby np. itemom pve nadac wyglad tych z pvp ? |
Autor: | iniside [ 12 cze 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Cytuj: The way leveling XP gain works in crafting is this: For leveling a discipline from 0-400, you will gain 10 levels along the way. By maxing out all 8 disciplines, you will gain 80 levels. That means you could dedicate a character to crafting, feed it all the mats you get on other characters and level it all the way to 80 without ever needing to kill a thing. As hardcore crafters, we think that is pretty cool.
|
Autor: | Kaczy [ 15 cze 2012, 15:15 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
iniside napisał(a): Cytuj: The way leveling XP gain works in crafting is this: For leveling a discipline from 0-400, you will gain 10 levels along the way. By maxing out all 8 disciplines, you will gain 80 levels. That means you could dedicate a character to crafting, feed it all the mats you get on other characters and level it all the way to 80 without ever needing to kill a thing. As hardcore crafters, we think that is pretty cool. Zajebista sprawa moim zdaniem. |
Autor: | anastol [ 15 cze 2012, 16:05 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Fajny pomysl. Mozna miec w miescie craftera (poruszanie sie po mapie jest szybkie i banalne, ale zalozmy jest wygodniej miec postac w miescie), mainem grac i wszystkie matsy wysylac do collectible, ktore potem w banku crafter sobie wyjmuje. Kiedy ta cholerna premiera!? |
Autor: | TobiAlex [ 15 cze 2012, 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
[quote="anastol"Kiedy ta cholerna premiera!?[/quote] W lipcu 2012... |
Autor: | Bloodleaf [ 15 cze 2012, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
1Q 2013. |
Autor: | TobiAlex [ 15 cze 2012, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Bloodleaf napisał(a): 1Q 2013. No teraz to chyba żartujesz. |
Autor: | wodny [ 15 cze 2012, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
TobiAlex napisał(a): Bloodleaf napisał(a): 1Q 2013. No teraz to chyba żartujesz. No raczej. Sami twórcy w jednym z wywiadów wspominali, że gra na pewno wyjdzie w tym roku. Zresztą 2012 ma być Rokiem Smoka. ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 16 cze 2012, 09:05 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Wspominali też że data wydania to "subject to change" , pożyjemy, zobaczymy, jak będzie gotowa to wyjdzie, a jak nie będzie gotowa w tym roku to wyjdzie kiedyś tam. |
Strona 340 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |