MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 348 z 484

Autor:  mrynar [ 10 lip 2012, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

To jest ostatnio standard w mmorpg... Optymalizacja rozpierdalala grywalnosc wiekszosci ostatnich tytulow. SWTOR z porownaniu z taka perelka jak FFXIV to chodzil prawie idealnie. :)

Autor:  Szamotula [ 10 lip 2012, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bo wszyscy gnaja teraz w fotografike co musi miec bloomy, sroomy, HDRy i inne gowna niczym singleplayer(chociaz musze powiedziec ze w TSW grafika wyglada prawie jak z najnowszego GTA, a gra chodzila wyjebanie w kosmos).

A juz najlepsze jest jak jakas gra aspiruje w masspvp i jednoczesnie chce miec najlepsza grafike ever. Do dzis leje z takiego Aiona - gra, ktora miala sie krecic wokol zajebistego masspvp. Zajebiste to moze i bylo, ale watpie zeby 10-15fpsow + wylaczenie modeli przeciwnikow(kurwa ogarniacie? ladowalo sie fireballami w nickname, a postaci sie nie widzialo) sprawialo komus fun.

W sumie mnie jebie optymalizacja w gw2 przy massPvP bo pewnie ani razu tam nie wejde, ale mimo wszystko zycze im z calego serca, zeby jednak to wszystko ladnie ogarneli.
BWE3 powinno byc takim ostatecznym failcheckiem, gdzie wyjdzie czy cos tam grzebia przy optymalizacji, czy tez nie.

Gdyby nie to zdjecie koszulek w stajni Anetu ukazujace date ogloszenia premiery to twierdzilbym, ze nastapil jakis dziwny zwrot akcji, przez co zostali zmuszeni do zrushowania gry. A tak to coz... pozostaje miec nadzieje ze chlopaki wiedza co robia.

Autor:  candidoser [ 10 lip 2012, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Autor:  Birthfail [ 10 lip 2012, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie wiem czy było : http://www.curse.com/betas/guild-wars-2-eu . Bierzcie keye póki są ciepłe, mi się udało :)

Autor:  raggnarok [ 10 lip 2012, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

I wlasnie dlatego GW2 nie kupie na premiere :)
A w takie bajki, ze tera sie focusuja na silniku i raptem wydajnosc skoczy o 50% to nie wierze, typowe PRowe mumbo jumbo, ktore 28 sierpnia okaze sie w 99% stekiem bzdur. Owszem, moze pare fpsow uzyskaja, ale jesli gra dziala slabo na 2 miechy przed premiera, to bedzie dzialac tak samo w jej dniu, bo przeciez prace nad optymalizacja trwaja caly czas i to co najwazniejsze tym temacie mieli do zrobienia to juz pewnie zrobili. Na jakis wiekszy skok wydajnosciowy mozna zapewne liczyc kilka miesiecy po wyjsciu gry.

Autor:  Kabraxis [ 10 lip 2012, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

J a w dalszym ciagu licze na cud jak mialem w becie RIFT'a.

Z dnia na dzien z sredniego 20FPS solo w zonie i 'plywanie ekranu' przy obrocie na 40+ solo i super plynny obrot kamery bez zmiany niczego w ustawieniach gry.
Choc tu mala zasluga RIFTa chyba bo wyszly wtedy Application Profiles pod RIFTA i nowe stery ATI/AMD.
MOze tu jest to samo i gra sie po prostu chujowo dogaduje ze sterownikami ATI. Nie wiem.

Autor:  sula [ 10 lip 2012, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Pod Nvidia różnica międy I BWE (tym z emailem w tle) a ostatnim była duża na korzyść.

Autor:  raggnarok [ 10 lip 2012, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kabraxis napisał(a):
J a w dalszym ciagu licze na cud jak mialem w becie RIFT'a.

Z dnia na dzien z sredniego 20FPS solo w zonie i 'plywanie ekranu' przy obrocie na 40+ solo i super plynny obrot kamery bez zmiany niczego w ustawieniach gry.
Choc tu mala zasluga RIFTa chyba bo wyszly wtedy Application Profiles pod RIFTA i nowe stery ATI/AMD.
MOze tu jest to samo i gra sie po prostu chujowo dogaduje ze sterownikami ATI. Nie wiem.


Ja juz ATI nigdy nie kupie :)

Autor:  wodny [ 10 lip 2012, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Moje problemy z wydajnością:
- gra staje na chwilę po wejściu lub teleportowaniu się do miasta
- liczba klatek w mieście to jakieś nieporozumienie
- w czasie obracania postaci w miejscu klatki wariują, wahania są naprawdę spore
- obiekty nabierają większej ilości szczegółów kilka metrów przed nosem postaci
- niektóre obiekty pojawiają się za późno, biegniemy a tutaj nagle jakiś krzak
- gra potrafi czasem ostro zwolnić w małych lokacjach/jaskiniach


W to, że naprawią pety rangerów nie uwierzę. Pewnie będą tak samo skopane jak teraz. Głupie, beznadziejne i posiadające żywotność godną muchy. :-?

Autor:  iniside [ 10 lip 2012, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula napisał(a):
Bo wszyscy gnaja teraz w fotografike co musi miec bloomy, sroomy, HDRy i inne gowna niczym singleplayer(chociaz musze powiedziec ze w TSW grafika wyglada prawie jak z najnowszego GTA, a gra chodzila wyjebanie w kosmos).

Grafika w TSW lepsza niż w GTA4 ? Wez, nie gadaj głupot. TSW wygląda poaskudnie. Pod każdym względem.

Cytuj:
Ja juz ATI nigdy nie kupie

Ja mam Radeon 7850 i nie mam zadnych problemow.
Powinniscie wiedzieć, że AMD dropuje support dla starszych kart. NVIDIa też.

Cytuj:
A w takie bajki, ze tera sie focusuja na silniku i raptem wydajnosc skoczy o 50% to nie wierze, typowe PRowe mumbo jumbo, ktore 28 sierpnia okaze sie w 99% stekiem bzdur. Owszem, moze pare fpsow uzyskaja, ale jesli gra dziala slabo na 2 miechy przed premiera, to bedzie dzialac tak samo w jej dniu, bo przeciez prace nad optymalizacja trwaja caly czas i to co najwazniejsze tym temacie mieli do zrobienia to juz pewnie zrobili. Na jakis wiekszy skok wydajnosciowy mozna zapewne liczyc kilka miesiecy po wyjsciu gry.

Optymalizacje ZAWSZE robi sie pod koniec produkcji.
Jeśli wiesz gdzie sa problemu to bez problemu to naprawisz. A jesli nie wiesz, to nie naprawisz tego przez reszte cyklu życiowego produktu.

Cytuj:
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Przeciętny czas produkcji MMO to 5-6 lat.
Na czym niby mieli zacząć gre robić 5-6 lat temu ?
A jeśli wymieniasz technologie w trakcie produkcji to kończysz jak DNF.
Tzn. najpierw nie jesteś w stanie skończyć, a jak już cudem dojdziesz do końca to masz jedno wielkie gówno, z którego nic nie wynika.

Gwoli scislosci ja zadnych problemow z wydajnoscia nie mam większych i na każdym BWE tych problemow było coraz mniej.

Autor:  candidoser [ 10 lip 2012, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Cytuj:
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Przeciętny czas produkcji MMO to 5-6 lat.
Na czym niby mieli zacząć gre robić 5-6 lat temu ?
(...)
Gwoli scislosci ja zadnych problemow z wydajnoscia nie mam większych i na każdym BWE tych problemow było coraz mniej.


Na czym? W przypadku GW2 to proste - na czyms innym, niz silnik GW1.
A to, ze tobie dobrze chodzi, nie znaczy, ze gra jest zoptymalizowana.

Autor:  iniside [ 10 lip 2012, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

candidoser napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Przeciętny czas produkcji MMO to 5-6 lat.
Na czym niby mieli zacząć gre robić 5-6 lat temu ?
(...)
Gwoli scislosci ja zadnych problemow z wydajnoscia nie mam większych i na każdym BWE tych problemow było coraz mniej.


Na czym? W przypadku GW2 to proste - na czyms innym, niz silnik GW1.
A to, ze tobie dobrze chodzi, nie znaczy, ze gra jest zoptymalizowana.

Na czym innym ?
Mam wrazenie ze wam sie wydaje ze uzycie innego silnika magicznie rozwiazuje odrazu problemy. Czasami to prawda. W duzej czesci przypadkow nie bardzo.

Aha. I to znaczy, ze poprawiaja i wiedza co poprawiaj. Bo na pierwszym BWe to mialem 10-15fps.
Na BWE2 mialem juz 60fps. Stałe.

Autor:  Arturnik [ 10 lip 2012, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No to gz, u mnie 10-20 fps jest przez wszystkie BWE, stress testow juz nie sledzilem.

mowa oczywiscie o WvW.

choc Lion's Arch, czy ta stolica Charrow tez tragicznie chodzila.

Autor:  Razoth [ 10 lip 2012, 16:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Arturnik napisał(a):
No to gz, u mnie 10-20 fps jest przez wszystkie BWE, stress testow juz nie sledzilem.

mowa oczywiscie o WvW.

choc Lion's Arch, czy ta stolica Charrow tez tragicznie chodzila.


Jaki masz sprzęt?

Autor:  Niah [ 10 lip 2012, 16:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Arturnik napisał(a):
u mnie 10-20 fps


podaj parametry kompa, ja tyle miałem na wvwvw + fraps i to przy starej karcie graficznej

Autor:  Teo [ 10 lip 2012, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja bym tam wolał słuchać Niaha niż fanboja :)

Autor:  goompas [ 10 lip 2012, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jakby ktoś miał na zbyciu klucz do ostatniej bety to chętnie przyjmę.

Autor:  sula [ 10 lip 2012, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Powinniscie wiedzieć, że AMD dropuje support dla starszych kart. NVIDIa też.


E tam. Główne najnowsze drivery dla desktopów supportują dalej karty z serii 6xxx z 2004 roku.
Główne notebookowe supportują od serii 8xxx z 2007 w górę.

Nvidii można dużo zarzucić i sam mam do niej 'wyrzutów', ale akurat karty supportuje bardzo długo.

Autor:  iniside [ 10 lip 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Powinniscie wiedzieć, że AMD dropuje support dla starszych kart. NVIDIa też.


E tam. Główne najnowsze drivery dla desktopów supportują dalej karty z serii 6xxx z 2004 roku.
Główne notebookowe supportują od serii 8xxx z 2007 w górę.

Nvidii można dużo zarzucić i sam mam do niej 'wyrzutów', ale akurat karty supportuje bardzo długo.

To, że jest napisane ze dziala z dana karta jeszcze nie znaczy ze ja w pelni supportuje. Zazwtczaj nie optymlizuje sie sterownikow pod starsze karty graficzne (i wsparcie dla nich dla najnowszych gier), bo sa zbyt rozne od tych najnowszych.

Anyway:
Wywiad z Colinem Johansonem:
http://www.guildwars2hub.com/features/i ... n-part-one
Polecam przeczytać.

Autor:  Kabraxis [ 10 lip 2012, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Przeczytalem. Nudny.

Streszcze coby ludzie czasu nie tracili:

1. O samej grze nie ma wlasciwie nic a juz napewno nic konkretnego.
2. Sprzedalismy w chuj prepurchase!
3. Tak czytamy Feedback.
4. Staramy sie jak mozemy zeby dopracowac gre na launch.

Ogolnie PR trashtalk w 99,9%.

Strona 348 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team