Kabraxis napisał(a):
iniside napisał(a):
ŻADEN z tych silnikow nie był przystysowany 6 lat temu do tego co mamy obecnie.
A coz to takiego zajebistego technicznie jest z tym GW2 ze zaden silnik by sie nie nadawal? Serio oswiec nas.
Nic.
Problem w tym, że w Unrealu w tamtym czasie też na przykład nic super ciekawego nie było.
Naprawde nie bierzecie pod uwage, że w tym czasie poprostu użyli tego co znali najlepiej, co mieli juz gotowe i co wymagało tylko poprawiania.
Zakładam, że nie kupili licencji z kilku powodow:
1. Mieli już gotowy kod dobrze zintegrowany z częscią sieciową.
2. Koszt dostosowania zakupionego silnia byłby zbyt duży.
3. To czego używali było dobrze zintegrowane z cyklem produkcyjnym contentu.
4. Więc koszty przestawienia grafików/level designerow/programistow na nowy tech byłby zbyt duże.
Tak. Myślicie, że kupią sobie silnik i ziuuppp magic happens..
Może jakby zaczynali gre od zera pisać a wy mielibyscie ochote czekać 10+ lat to faktycznie. Dałoby sie.
A pozatym niczego nie bronie. U mnie z każdym evente działa lepiej ;/. Z tego wyciągam wniosek, ze wiedzą co robią.
Cytuj:
patrzac na to jak dziala Tera to sie z toba nie zgodze.
Tera była w produkcji krócej. TERA korzysta tylko ze statycznego oświetlenia chociażby.
Abstrahując. Patrzac na Mortal Online też sie z tobą nie zgadzam.
Patrzac na APB też sie z tobą nie zgadzam.