MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 352 z 484

Autor:  Kaczy [ 17 lip 2012, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Gdzie z oficjalnej bylo najdrozej :o

Ciekaw jestem do ilu dobija.

Autor:  Lorath [ 17 lip 2012, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jakos nie jestem przekonany co do tej liczby... Nie zebym im zle zyczyl. Jesli tylko beda sie trzymac wlasnych slow i traktowac MMO jako dlugoterminowa usluge a nie jednorazowy produkt to bedzie fajnie. Niech im sie wiedzie - beda w stanie czesciej puszczac nowy content.

Autor:  anastol [ 17 lip 2012, 23:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Smoki:
http://www.guildwars2guru.com/topic/86- ... -of-tyria/

Zhaitan concept:
Spoiler:


@Asura luminescencja wymiata, grzybulon tez.

Autor:  wodny [ 18 lip 2012, 06:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
Jakos nie jestem przekonany co do tej liczby... Nie zebym im zle zyczyl. Jesli tylko beda sie trzymac wlasnych slow i traktowac MMO jako dlugoterminowa usluge a nie jednorazowy produkt to bedzie fajnie. Niech im sie wiedzie - beda w stanie czesciej puszczac nowy content.

Poniższa wypowiedź dotyczy tego tematu. Podkreślone fragmenty są bardzo odważne. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Colin Johanson napisał(a):
The larger the audience that supports the game, the larger we can make our live team to support that audience of people, so it’s sort of a win-win for everyone at this point. We’re already starting to outline some of our plans going into the live-support mind-set, and I think, frankly, that people will be blown away by the kind of support this game is going to get after it ships. This isn’t just a game; a truly successful MMO is a service, and you have to be prepared to absolutely blow away your customers with the quality of your support if you want them to keep using your service. Our goal is to provide the best live experience anyone has seen in any MMO, period. If that wasn’t our goal, we wouldn’t be able to do it!


Poczekamy i zobaczymy. :)

Autor:  Atherius [ 18 lip 2012, 07:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

anastol napisał(a):
Smoki:
http://www.guildwars2guru.com/topic/86- ... -of-tyria/

Zhaitan concept:
Spoiler:


@Asura luminescencja wymiata, grzybulon tez.


No ja to na pewno zrobię sylwusia grzybulona na pierwszy rzut, jest imba. :D

Autor:  Lorath [ 18 lip 2012, 07:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
Lorath napisał(a):
Jakos nie jestem przekonany co do tej liczby... Nie zebym im zle zyczyl. Jesli tylko beda sie trzymac wlasnych slow i traktowac MMO jako dlugoterminowa usluge a nie jednorazowy produkt to bedzie fajnie. Niech im sie wiedzie - beda w stanie czesciej puszczac nowy content.

Poniższa wypowiedź dotyczy tego tematu. Podkreślone fragmenty są bardzo odważne. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Colin Johanson napisał(a):
The larger the audience that supports the game, the larger we can make our live team to support that audience of people, so it’s sort of a win-win for everyone at this point. We’re already starting to outline some of our plans going into the live-support mind-set, and I think, frankly, that people will be blown away by the kind of support this game is going to get after it ships. This isn’t just a game; a truly successful MMO is a service, and you have to be prepared to absolutely blow away your customers with the quality of your support if you want them to keep using your service. Our goal is to provide the best live experience anyone has seen in any MMO, period. If that wasn’t our goal, we wouldn’t be able to do it!


Poczekamy i zobaczymy. :)


O tych wypowiedziach wlasnie mowilem. Przynajmniej w teorii maja dobre podejscie. A jak to sie przelozy na praktyke to sie okaze po paru miesiacach kiedy ludzie zaczna sie nudzic.

Autor:  wodny [ 18 lip 2012, 08:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Marzą mi się content patche w stylu "RIFTa". No, ale bez abonamentu to chyba nie będzie miało racji bytu. :)

Autor:  iniside [ 18 lip 2012, 08:28 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mnie wystarczy zeby dodawali low level eventy. Np. jeden w tygodniu ;p.

Autor:  wodny [ 18 lip 2012, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Mnie wystarczy zeby dodawali low level eventy. Np. jeden w tygodniu ;p.

No dla mnie same eventy to za mało. Nawet w B2P. Na pewno będą pełnoprawne dodatki z ogromną ilością nowości. Będę kupował. Może jak będą wypełniać to swoje postanowienia o najlepszych wspieraniu MMO po premierze to wezmą z tego przykład również inni twórcy i świat MMORPG stanie się lepszy. :)

Pewnie pierwszy dodatek to będzie "Guild Wars 2: Factions". :D

Ponoć jak będą dodawali nowe eventy to nie będą informowali dokładnie co i gdzie dodali. Gracze odkryją coś nowego i powiedzą innym po prostu. :)

Autor:  candidoser [ 18 lip 2012, 09:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

z tym "nie informowaniem o nowych eventach" to byloby super. Lubie takie niespodzianki.

Autor:  bOr_sook [ 18 lip 2012, 09:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jak sie was czyta to szczeka opada...jestescie na tyle debilni zeby w to wierzyc?

Autor:  iniside [ 18 lip 2012, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
iniside napisał(a):
Mnie wystarczy zeby dodawali low level eventy. Np. jeden w tygodniu ;p.

No dla mnie same eventy to za mało. Nawet w B2P. Na pewno będą pełnoprawne dodatki z ogromną ilością nowości. Będę kupował. Może jak będą wypełniać to swoje postanowienia o najlepszych wspieraniu MMO po premierze to wezmą z tego przykład również inni twórcy i świat MMORPG stanie się lepszy. :)

Pewnie pierwszy dodatek to będzie "Guild Wars 2: Factions". :D

Ponoć jak będą dodawali nowe eventy to nie będą informowali dokładnie co i gdzie dodali. Gracze odkryją coś nowego i powiedzą innym po prostu. :)

Pierwsze dodatki beda sie imo skupiac na dodawnaniu brakujacych zon do Tyrii.
Np. Crystal Desert, Ring of Fire, Maguuma, i jest jeszcze cała północna część kontynentu której afair nie ma teraz.

Autor:  Lorath [ 18 lip 2012, 09:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No nie wiem... Mnie szczerze mowiac dorzucanie jakis pojedynczych eventow w swiecie nie satysfakcjonuje. Jak ktos jest altoholikiem to owszem (bo i tak musi levelowac przez caly content ponownie, wiec nowe rzeczy urozmaica sprawe) ale mnie do altow nie ciagnie. Bede teraz latal godzinami po 27 strefach, gdzie wszystko juz pare razy zrobilem i szukal czy przypadkiem jakis nowy event sie nie zespawnuje. Kiepska rozrywka. To lepiej te pare godzin poswiecic i pograc w jakiegos singla gdzie contentu nie bede musial szukac i liczyc na fuksa ze akurat wyskoczy wtedy kiedy ja bede w wybranej lokacji.

Autor:  iniside [ 18 lip 2012, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

A mnie szukanie i eskplorowanie bawi ;>

Autor:  Lorath [ 18 lip 2012, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mnie rowniez - eksplorowanie nowych obszarow. Szukanie igly w stogu starego siana nie bardzo.

Autor:  iniside [ 18 lip 2012, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
Mnie rowniez - eksplorowanie nowych obszarow. Szukanie igly w stogu starego siana nie bardzo.

Przecież na tym wlasnie polega eksploracja. A nie pojsciu po sznurku tam gdzie masz zaznaczone ze jest cos nowego ;>

Autor:  Lorath [ 18 lip 2012, 10:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Mnie rowniez - eksplorowanie nowych obszarow. Szukanie igly w stogu starego siana nie bardzo.

Przecież na tym wlasnie polega eksploracja. A nie pojsciu po sznurku tam gdzie masz zaznaczone ze jest cos nowego ;>


Eksploracja polega na walesaniu sie godzinami po obszarach ktore juz znasz do znudzenia w nadziei ze natkniesz sie na jakis 1 nowy 5 minutowy event ktory developerzy mogli potencjalnie dorzucic... lub nie? Nie widze gdzie tu fun.
Pewnie sie skonczy tak ze kazdy sobie co jakis czas na wiki zajrzy i sprawdzi nowe eventy.

Autor:  iniside [ 18 lip 2012, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Mnie rowniez - eksplorowanie nowych obszarow. Szukanie igly w stogu starego siana nie bardzo.

Przecież na tym wlasnie polega eksploracja. A nie pojsciu po sznurku tam gdzie masz zaznaczone ze jest cos nowego ;>


Eksploracja polega na walesaniu sie godzinami po obszarach ktore juz znasz do znudzenia w nadziei ze natkniesz sie na jakis 1 nowy 5 minutowy event ktory developerzy mogli potencjalnie dorzucic... lub nie? Nie widze gdzie tu fun.
Pewnie sie skonczy tak ze kazdy sobie co jakis czas na wiki zajrzy i sprawdzi nowe eventy.

No jak bede znal wszystkie obszary tak ze nic juz nowego mnie nie zaskoczy to sie zgodze.
Ale watpie zeby ci sie to udalo bez uzywania wiki albo duzej dozy cierpliwosci ;p.

Autor:  sula [ 18 lip 2012, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Eksploracja jest bardzo fajna i na pewno przemierzę świat GW2 wzdłuż i wszerz prędzej czy później.

Jednak samo nowe DE tu czy tam mnie nie zachęci do ponownej eksploracji. Bo nawet jak je znajdę to je zrobię pewnie w parę-parenaście minut i dostanę trochę tych punkcików do wydanie.

Sam pomysł z dodawaniem / zmianą DE jest super, ale ja będę ich szukał pewnie dopiero jak będzie ich spora ilość - bo wtedy oprócz 'punkcików' będzie może jakaś fabuła / cykl zdarzeń.

Bardziej wolę jak podczas eksploracji mógłbym znaleźć coś po części randomowego np. w lasach natknąć się na jakieś nie-odradzające się specjalne drewno do craftu o innych właściwościach albo choć kolorze od zwyczajnego z którego można by coś fajnego zrobić lub choćby nie-odradzające się pole normalnego ale o wyjątkowej obfitości. Albo na jakiegoś silnego moba z którego by była szansa uzyskać coś ciekawego.
Spotkać jakiegoś wędrownego NPC, który handluje ciekawymi rzeczami lub / i daje jakieś ciekawe / unikalne zadanie. (choć tu DE robią coś podobnego przyznam).
Fajną sprawą też mogło by być jakby w niektórych na pół-randomowo wybranych oddalonych miejscach można było znaleźć mapki lub opisy do miejsc gdzie jest szansa na wykopanie / znalezienie skarbu.
Albo butelki pod wodą z z tym samym lub z jakimś zadaniem lub zaczynająca jakiś fajny DE / quest.
Poza tym wiadomo znajdowanie miejscówek.

Ogólnie rzeczy może być dużo.

Niektórych rzeczy zachęcających / premiujących eksplorację w GW2 nie będzie ze względu na mechanikę, budowę i koncepcje gry. Np. nie będzie się dało znaleźć fajnego miejsca na postawienie domu bo housingu w open world nie ma, nie będzie też akcji ze znajdowaniem obfitych lub rzadkich 'zasobów' bo craft jest za prosty a ekonomia zbyt scentralizowana, nie ma mórz i statków także nie będzie żeglowania i znajdowania i eksploracji wysepek


Mimo, to ja NIE sarkam na eksploracje w GW2.

Z tego co zapowiadają, jeżeli będą dodawać / zmieniać DE w low / mid level zonach to i tak będą robić więcej niż w zasadzie wszystkie themeparki z ostatnich 7-8 lat aby zachęcić do przebywania i badania open world.
Za to im chwała jak się spełni.

Szkoda tylko, że dzisiejsze mmorpg-i muszą wszystko pokazywać, strzałeczki, ikonki na mini-mapie, błyszczące się podświetlenia abyś nie przegapił, 'rady'-polecenia aby przypadkiem się człowiek nie musiał zastanawiać sam co ma zrobić, zbieranie jakiś zasranych punkcików z dupy. Tu GW2 też inne nie jest :| No, ale w sumie w większości singli też już tak jest.

Dobra nie narzekam już bo znowu wall of text napisałem i zresztą jest on szczególnie w drugiej części bezcelowy.

Jak na współczesnego themeparka to GW2 i tak bardziej zachęca do włóczenia się po open world niż inne tytuły. Chociaż tyle, może zapoczątkuje to jakiś nowy trend :)

Autor:  Lorath [ 18 lip 2012, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
No jak bede znal wszystkie obszary tak ze nic juz nowego mnie nie zaskoczy to sie zgodze.
Ale watpie zeby ci sie to udalo bez uzywania wiki albo duzej dozy cierpliwosci ;p.


Watpisz zeby udalo sie mi (czy innym) tak 'wyeksploatowac' strefe zebym nie odczuwal szczegolnego entuzjazmu do powrotu tam i szukania godzine lub 2 jakiegos pojedynczego detalu? Ja tam (majac pare lat doswiadczenia z MMO) nie uwazam tego za wyjatkowo trudne czy malo prawdopodobne.

Przy czym nie mowie ze dodawanie DE to zla rzecz... Tak jak pisze sula - raz na pare tygodni bedzie sie mozna rozejrzec (o ile wczesniej sie nie znudzi gra kompletnie) i poszukac nowych eventow. Fani altow tez na tym skorzystaja. Ale AN beda musieli dorzucac jeszcze sporo innych rzeczy jesli chca zrealizowac swoje przechwalki .

Strona 352 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team