mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 13:09 
Cytuj  
wodny napisał(a):
http://guildwars2.pl/jaka_jest_twoja_historia,a624

Zrobiłem ten test i wyszedł mi charr, łowca. Nieźle. Dzisiaj na pewno sprawdzę pety. :)



Asura Inżynier - no to chyba ten test coś nie tak :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 13:12 
Cytuj  
hehe, jakie pytania:)
wyszedl mi Norn Wojownik. Z rasa trafili, ale na pierwszy strzal zrobie jednak maga.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 13:13 
Cytuj  
wodny napisał(a):
http://www.guildwarsinsider.com/interview-gw2-game-designer-jonathan-chap-sharp/

Naprawili pety! :D :D :D


No nie wiem... Dla mnie brzmi to troche jak stwierdzenie ze cos tam potweakowali z petami a potem znerfili cala klase.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 14:38 
Cytuj  
Zero jakiejkolwiek wzmianki o performance w tych wywiadach, a przecież to najważniejszy problem gry.

Bardzo niepokojące.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 14:45 
Cytuj  
Jeszcze kilka godzin i zobaczymy jak to bedzie. Jesli w tym BWE nie bedzie ZADNEJ zmiany na lepsze(chociaz malutkiej) to przestane wierzyc, ze do retaila to naprawia(jeszcze bym na sile przezyl mala plynnosc nawet przy 50 fpsach na spvp, bo da sie grac, ale takie 5-10 fpsow w lion's arch przy 0 osobach w poblizu to juz jest dosc powazny problem.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 14:47 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Zero jakiejkolwiek wzmianki o performance w tych wywiadach, a przecież to najważniejszy problem gry.

Bardzo niepokojące.

Może nie można twórców o to pytać. :wink:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 14:47 
Cytuj  
Wyszedł mi Charr Wojownik - z tym ,że Charrem grać nie zamierzam, a wojownik mi się znudzić już zdążył, choć nie mogę go wykluczyć szczegolnie, że jakoś mi nie może żadna klasa nie może mi przypasować w tej grze.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 14:55 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
wodny napisał(a):
http://www.guildwarsinsider.com/interview-gw2-game-designer-jonathan-chap-sharp/

Naprawili pety! :D :D :D


No nie wiem... Dla mnie brzmi to troche jak stwierdzenie ze cos tam potweakowali z petami a potem znerfili cala klase.


A gdzie to jest napisane ze znerfili cala klase?Ja tam widze tylko to ze naprawili dzialnie komend , ze pety powinny reagowac normalnie na komedy.Zwiekszyli DPS petow i takie tam.Nic innego nie ma.Wiec zmiany jak najbardziej na plus.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 14:58 
Cytuj  
Mowa o tym -.-

Cytuj:
This means we had to rebalance some ranger skills to account for the fact that their pets work now.


Zakladajac, ze rebalance to nerf, a tak by wynikalo logicznie z tego wszystkiego :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 15:06 
Cytuj  
Aaa sry rzeczywiscie.Jakos mu umknelo.Zdecydowanie nerf tylko ciekawe czego i jaki.Oby tylko 2h sworda :D


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 15:10 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Zero jakiejkolwiek wzmianki o performance w tych wywiadach, a przecież to najważniejszy problem gry.

Bardzo niepokojące.


A jakie problemy z performance masz? Ja w ostatnim BWE na sprzęcie sprzęd kilku lat miałem zawsze ponad 40 FPS. Grafa to 5850 radek.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 15:14 
Cytuj  
Atm żadnych, bo nigdy jeszcze w GW2 nie grałem, dzisiaj po raz pierwszy mam zamiar.

Natomiast naczytałem się ludzi, którzy z lepszym sprzętem niż mój mieli dużo problemów i duże spadki FPS'ów.

Dzisiaj rozwieją się wszelkie wątpliwości i będę wiedział, czy w ogóle jest sens zamawiać tą grę (chyba, że spierdolą start bety i w ogóle nie będzie dało rady się zalogować).


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 15:26 
Cytuj  
No dla mnie tez dzis jest byc albo nie byc. Jak nie zobacze dzis stalych fps podczas obracanie postaci i FPSow takich jak mam w innych (ladniejszych tbh - RIFT) MMO to niech spierdalaja. :) Pare innych rzeczy tez by sie znalazlo (freezy po loadingach itd..).

Ale ogolnie jest nadzieja bo nowe opcje graficzne daja nadzieje ze w koncu przerzucili robienie grafiki z CPU na GPU.

hint: dodajcie do linii komend '-useoldlauncher' to moza wejsc do login screena i podejrzec opcje.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 15:52 
Cytuj  
Rift ladniejszy od GW2? O_O Jestem sie w stanie zgodzic jesli JEDYNYM kryterium jest rozdzielczosc tekstur (AN postawila na postprocessing a tekstury dala raczej sredniej rozdzialki). Ale to troche jakby powiedziec ze bazgroly 6 latka sa ladniejsze od szkicu profesjonalnego grafika bo sa wykonane 20 kolorowymi kredkami a szkic tylko olowkiem.

Przy czym ja rowniez licze na poprawe FPS bo przy moim obecnym sprzecie (i7, 580 gtx) spodziewalem sie spokojnie 50+ fps ciagle a tu spady do 15-20... nieladnie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 16:27 
Cytuj  
Jakosc tekstur otoczenia i gearu, jakosc cieni, ssao, jakosc particles, zasieg widzenia terenu, FSAA z prawdziwego zdarzenia a nie rozmycie obrazu - duzo rzeczy w RIFT jest ladniejsze dla mnie niz w GW2 i estetycznie i jakosciowo. Choc glownie to drugie bo GW2 wlasnie broni sie estetyka, jak zaczniesz sie przygladac z bliska to gra zaczyna wygladac mocno srednio. Zwlaszcza w miejscach z duzym otwartym terenem/przestrzenia (malo ground clutter i smieszny zasieg widzenia i rysowania efektow i obiektow).

Ale nawet obiektywnie patrzac na zastosowane technologie i obie gry to RIFT powinien wymagac wiecej a wymaga zdecydowanie mniej od sprzetu atm. Juz nie wspominajac o niegraficznych sprawach takich jak loadingi miedzy zonami (RIFT ma seamlesss world) itd...

Ogolnei pomijajac kwestie gustu i estetyki to ta gra powinna chodzic 3 razy lepiej niz teraz, czyli adekwatnie do tego jak wyglada. Niestety boje sie ze dalej bedzie fuszerka na poziomie SWTOR.

Tyle.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 16:41 
Cytuj  
Powinni to przepisać silnik na DirectX11 ;p. Natywnie, a nie jakieś "patche" które dodaja "support" (czyt. dwa nic nie wnoszące efekty graficzne ;p).
Na tym by GW2 najwięcej skorzystało. A moja karta graficzna by sie nie nudziła.
Ale to przypuszczam, że gdzieś tak za rok/dwa. I to przy zalożeniu że zaczęli nad tym pracować rok temu ;p.

Cytuj:
Jakosc tekstur otoczenia i gearu, jakosc cieni, ssao, jakosc particles,

Absolutnie sie nie zgadzam, co do tekstur, modeli i particles. To jest światowa czołówka.
Z tym, że w przypadku tekstur mają one karygodnie niską rozdzielczość. Co jest dla mnie osobiscie nie zrozumiałe. Powinni dać jako opcje, pobranie high-res tekstur, albo nawet ultra high res (w rodzielczosciach jaki graficy przygotowali oryginalnie), co prawda klient z 16GB urósłby pewnie do 40 no ale who cares..

RIFT to była świetna rzemieślnicza robota, ale niczym nie porywająca jeśli chodzi o sam art.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 16:44 
Cytuj  
Natomiast atm chwilami GW2 to niestety sam art. I tak zle i tak niedobrze iniside :)

Na serio licze na mocna poprawe dzis - inaczej gra leci na allegro bo ja juz fuszerki nie zniose - nie wazne jak mocno jej przypudruja nosek.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 17:07 
Cytuj  
No dla mnie grafika z rifta to stala tylko wysoka rozdzielczoscia tekstur. Nie jakoscia - bo jakosc to tez umiejetnosc dobrania elemetow w harmonijna calosc majaca swoj konkretny styl. A to w rifcie lezalo. To bylo chyba najbardziej nijako wygladajace MMO w jakie gralem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 18:55 
Cytuj  
Dobra, jesli chodzi o performance to jest troche, a moze nawet duzo lepiej. Performacne w miastach ciagle biedny tho.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 19:54 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ale to troche jakby powiedziec ze bazgroly 6 latka sa ladniejsze od szkicu profesjonalnego grafika bo sa wykonane 20 kolorowymi kredkami a szkic tylko olowkiem.


A co powiesz na czarny kwadrat na białym tle (albo odwrotnie), który jest arcydziełem (bez komentarza) i nie może się równać z wybitnymi malowanymi np. pejzażami?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.