MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 354 z 484

Autor:  zaboleq [ 20 lip 2012, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
http://guildwars2.pl/jaka_jest_twoja_historia,a624

Zrobiłem ten test i wyszedł mi charr, łowca. Nieźle. Dzisiaj na pewno sprawdzę pety. :)



Asura Inżynier - no to chyba ten test coś nie tak :).

Autor:  candidoser [ 20 lip 2012, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

hehe, jakie pytania:)
wyszedl mi Norn Wojownik. Z rasa trafili, ale na pierwszy strzal zrobie jednak maga.

Autor:  Lorath [ 20 lip 2012, 13:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
http://www.guildwarsinsider.com/interview-gw2-game-designer-jonathan-chap-sharp/

Naprawili pety! :D :D :D


No nie wiem... Dla mnie brzmi to troche jak stwierdzenie ze cos tam potweakowali z petami a potem znerfili cala klase.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Zero jakiejkolwiek wzmianki o performance w tych wywiadach, a przecież to najważniejszy problem gry.

Bardzo niepokojące.

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jeszcze kilka godzin i zobaczymy jak to bedzie. Jesli w tym BWE nie bedzie ZADNEJ zmiany na lepsze(chociaz malutkiej) to przestane wierzyc, ze do retaila to naprawia(jeszcze bym na sile przezyl mala plynnosc nawet przy 50 fpsach na spvp, bo da sie grac, ale takie 5-10 fpsow w lion's arch przy 0 osobach w poblizu to juz jest dosc powazny problem.

Autor:  wodny [ 20 lip 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Zero jakiejkolwiek wzmianki o performance w tych wywiadach, a przecież to najważniejszy problem gry.

Bardzo niepokojące.

Może nie można twórców o to pytać. :wink:

Autor:  sula [ 20 lip 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Wyszedł mi Charr Wojownik - z tym ,że Charrem grać nie zamierzam, a wojownik mi się znudzić już zdążył, choć nie mogę go wykluczyć szczegolnie, że jakoś mi nie może żadna klasa nie może mi przypasować w tej grze.

Autor:  Kaczy [ 20 lip 2012, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
wodny napisał(a):
http://www.guildwarsinsider.com/interview-gw2-game-designer-jonathan-chap-sharp/

Naprawili pety! :D :D :D


No nie wiem... Dla mnie brzmi to troche jak stwierdzenie ze cos tam potweakowali z petami a potem znerfili cala klase.


A gdzie to jest napisane ze znerfili cala klase?Ja tam widze tylko to ze naprawili dzialnie komend , ze pety powinny reagowac normalnie na komedy.Zwiekszyli DPS petow i takie tam.Nic innego nie ma.Wiec zmiany jak najbardziej na plus.

Autor:  Gokulo [ 20 lip 2012, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mowa o tym -.-

Cytuj:
This means we had to rebalance some ranger skills to account for the fact that their pets work now.


Zakladajac, ze rebalance to nerf, a tak by wynikalo logicznie z tego wszystkiego :D

Autor:  Kaczy [ 20 lip 2012, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Aaa sry rzeczywiscie.Jakos mu umknelo.Zdecydowanie nerf tylko ciekawe czego i jaki.Oby tylko 2h sworda :D

Autor:  zaboleq [ 20 lip 2012, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Zero jakiejkolwiek wzmianki o performance w tych wywiadach, a przecież to najważniejszy problem gry.

Bardzo niepokojące.


A jakie problemy z performance masz? Ja w ostatnim BWE na sprzęcie sprzęd kilku lat miałem zawsze ponad 40 FPS. Grafa to 5850 radek.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Atm żadnych, bo nigdy jeszcze w GW2 nie grałem, dzisiaj po raz pierwszy mam zamiar.

Natomiast naczytałem się ludzi, którzy z lepszym sprzętem niż mój mieli dużo problemów i duże spadki FPS'ów.

Dzisiaj rozwieją się wszelkie wątpliwości i będę wiedział, czy w ogóle jest sens zamawiać tą grę (chyba, że spierdolą start bety i w ogóle nie będzie dało rady się zalogować).

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 15:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No dla mnie tez dzis jest byc albo nie byc. Jak nie zobacze dzis stalych fps podczas obracanie postaci i FPSow takich jak mam w innych (ladniejszych tbh - RIFT) MMO to niech spierdalaja. :) Pare innych rzeczy tez by sie znalazlo (freezy po loadingach itd..).

Ale ogolnie jest nadzieja bo nowe opcje graficzne daja nadzieje ze w koncu przerzucili robienie grafiki z CPU na GPU.

hint: dodajcie do linii komend '-useoldlauncher' to moza wejsc do login screena i podejrzec opcje.

Autor:  Lorath [ 20 lip 2012, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Rift ladniejszy od GW2? O_O Jestem sie w stanie zgodzic jesli JEDYNYM kryterium jest rozdzielczosc tekstur (AN postawila na postprocessing a tekstury dala raczej sredniej rozdzialki). Ale to troche jakby powiedziec ze bazgroly 6 latka sa ladniejsze od szkicu profesjonalnego grafika bo sa wykonane 20 kolorowymi kredkami a szkic tylko olowkiem.

Przy czym ja rowniez licze na poprawe FPS bo przy moim obecnym sprzecie (i7, 580 gtx) spodziewalem sie spokojnie 50+ fps ciagle a tu spady do 15-20... nieladnie.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jakosc tekstur otoczenia i gearu, jakosc cieni, ssao, jakosc particles, zasieg widzenia terenu, FSAA z prawdziwego zdarzenia a nie rozmycie obrazu - duzo rzeczy w RIFT jest ladniejsze dla mnie niz w GW2 i estetycznie i jakosciowo. Choc glownie to drugie bo GW2 wlasnie broni sie estetyka, jak zaczniesz sie przygladac z bliska to gra zaczyna wygladac mocno srednio. Zwlaszcza w miejscach z duzym otwartym terenem/przestrzenia (malo ground clutter i smieszny zasieg widzenia i rysowania efektow i obiektow).

Ale nawet obiektywnie patrzac na zastosowane technologie i obie gry to RIFT powinien wymagac wiecej a wymaga zdecydowanie mniej od sprzetu atm. Juz nie wspominajac o niegraficznych sprawach takich jak loadingi miedzy zonami (RIFT ma seamlesss world) itd...

Ogolnei pomijajac kwestie gustu i estetyki to ta gra powinna chodzic 3 razy lepiej niz teraz, czyli adekwatnie do tego jak wyglada. Niestety boje sie ze dalej bedzie fuszerka na poziomie SWTOR.

Tyle.

Autor:  iniside [ 20 lip 2012, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Powinni to przepisać silnik na DirectX11 ;p. Natywnie, a nie jakieś "patche" które dodaja "support" (czyt. dwa nic nie wnoszące efekty graficzne ;p).
Na tym by GW2 najwięcej skorzystało. A moja karta graficzna by sie nie nudziła.
Ale to przypuszczam, że gdzieś tak za rok/dwa. I to przy zalożeniu że zaczęli nad tym pracować rok temu ;p.

Cytuj:
Jakosc tekstur otoczenia i gearu, jakosc cieni, ssao, jakosc particles,

Absolutnie sie nie zgadzam, co do tekstur, modeli i particles. To jest światowa czołówka.
Z tym, że w przypadku tekstur mają one karygodnie niską rozdzielczość. Co jest dla mnie osobiscie nie zrozumiałe. Powinni dać jako opcje, pobranie high-res tekstur, albo nawet ultra high res (w rodzielczosciach jaki graficy przygotowali oryginalnie), co prawda klient z 16GB urósłby pewnie do 40 no ale who cares..

RIFT to była świetna rzemieślnicza robota, ale niczym nie porywająca jeśli chodzi o sam art.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Natomiast atm chwilami GW2 to niestety sam art. I tak zle i tak niedobrze iniside :)

Na serio licze na mocna poprawe dzis - inaczej gra leci na allegro bo ja juz fuszerki nie zniose - nie wazne jak mocno jej przypudruja nosek.

Autor:  Lorath [ 20 lip 2012, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No dla mnie grafika z rifta to stala tylko wysoka rozdzielczoscia tekstur. Nie jakoscia - bo jakosc to tez umiejetnosc dobrania elemetow w harmonijna calosc majaca swoj konkretny styl. A to w rifcie lezalo. To bylo chyba najbardziej nijako wygladajace MMO w jakie gralem.

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dobra, jesli chodzi o performance to jest troche, a moze nawet duzo lepiej. Performacne w miastach ciagle biedny tho.

Autor:  TobiAlex [ 20 lip 2012, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Lorath napisał(a):
Ale to troche jakby powiedziec ze bazgroly 6 latka sa ladniejsze od szkicu profesjonalnego grafika bo sa wykonane 20 kolorowymi kredkami a szkic tylko olowkiem.


A co powiesz na czarny kwadrat na białym tle (albo odwrotnie), który jest arcydziełem (bez komentarza) i nie może się równać z wybitnymi malowanymi np. pejzażami?

Strona 354 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team