Razoth napisał(a):
No, także wyjaśniła się sprawa i jestem pewien, że nie kupię GW2 na dzień premiery.
Sorry, ale wydajność w tej grze jest kurwa śmieszna. Dawno nie widziałem takiego partactwa w kwestii optymalizacji, niby mój sprzęt szału nie robi (e6750, radek 4770) ale na grę o takiej grafice powinno to być aż nadto, a tym czasem nie jest. Gra potrafi na medium detalach zwolnić do kilkunastu klatek na sekundę w strefie startowej Charrów, także odpuszczam sobie kupno.
Nie mam zamiaru wspierać aż takiej amatorszczyzny, bo to, że gra wychodzi w roku 2012 nie znaczy wcale, że ma mieć wysokie wymagania - najpierw musi odpowiednio dobrze wyglądać.
GW2 nie wygląda.
Pogram sobie przez ten weekend i odpuszczam, jestem strasznie zawiedziony.
To samo u mnie.
Sa chwile ze gra smiga 50 fps, potem zwalnia do 15, podczas 20 sekundowego biegu po pustej przestrzeni potrafi zwolnic i zaczac cos doczytywac (chuj wie co). Wlaczenie reflections na max zjada mi 10 fpsow nawet jak nie ma wody w promieniu 5 kilometrow. To samo z cieniami - mozna patrzec w ziemie i masz i tak -50% performance. Nawet jak mam 30+ fps to przy po obrocie kamera 'plywa'. itd.. itp...
Do tego pierdoli sie dzwiek mi na SB Audigy, raz jest glosno, raz cicho, czasem nic nie gra. Ogolnie wtf.
Ogolnie to czuje sie jakbym odpalil sobie jakis benchmark napisany przez pijanego pojeba.
Najlepsze jest to ze nawet na mega low jest to samo - gra zachowuje sie jak jej sie chce i nie trzyma fps i plynnosci za chuja. Przez chwile jest dobrze - przebiegniesz sie 30 metrow - zaczynaja sie cyrki z FPS. Masakra.
/rence i totalna techniczna padaka. Powtorka w SWTOR. Niestety. Szkoda. Moze jak kupie nowego kompa to pogram ale na pewno nie kupie go tylko dla GW2 bo jak narazie wszytko inne mi smiga.
Cytuj:
Na to, że gra o takiej grafice jaka jest w GW2 będzie na tej karcie zapierdalać z prędkością światła na medium detalach.
+1 Nic w GW2 nie usprawiedliwia takich wymagan. NIC. Ani technicznie ani graficznie.
w sumei to nawet nie sa wymagania - po prostu ta gra dziala jakby nie mogla.