MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 355 z 484

Autor:  Ravushimo [ 20 lip 2012, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Wzgledem 2-giego BWE na moim sprzecie jest konkretna poprawa - efekty na medium, tekstury high z zaznaczona opcja wyjebanych w kosmos tekstur dla postaci... no to czekam na retaila.

Autor:  iniside [ 20 lip 2012, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie też lepiej. Teraz ze wszystkim na ultra mam 50fps a ostanio ze wszystkim na ultra było 25-30.

Ale i tak powinni ostro nad tym popracować jeszcze. To gdzie sie jest i co sie robi ma stanowczo zbyt duzy wplyw na wydajnosc ;s.

Autor:  raggnarok [ 20 lip 2012, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Te teksturki hi-rez dla postaci czego wymagaja? Na moim radku 4890 i Win7 nie moge ich wlaczyc :(

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dunno, ale chyba nic nie daja. Czy wlacze, czy wylacze wyglada tak samo.

Co do fps to u mnie 80-90 jak biegam sobie po Miscie, czy po questowych miejscowkach. 50 fpsow jak ludzie wkolo sa, czy jakies zaludnione przez NPC wioski. Miasto niby 50 fpsow, ale w chuj przeklamane bo widac perfidnie, ze jest slideshow.
Wkurza cholernie to, ze FPS nie jest staly i nagle zwroty kamery na chwile mocno zbijaja fps co wkurza niemilosiernie.


I cos kiepsko z programami do nagrywania GW2 wspolpracuje. Z frapsem mam 25-30 fpsow wszedzie, takze spadek o jakies 100-150% jak bez.

Autor:  wodny [ 20 lip 2012, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie ponad 40 klatek albo więcej. Wszystko na maksa. Rozdzielczość 1920x1080. Wielkiej poprawy nie zauważyłem. :)

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No, także wyjaśniła się sprawa i jestem pewien, że nie kupię GW2 na dzień premiery.

Sorry, ale wydajność w tej grze jest kurwa śmieszna. Dawno nie widziałem takiego partactwa w kwestii optymalizacji, niby mój sprzęt szału nie robi (e6750, radek 4770) ale na grę o takiej grafice powinno to być aż nadto, a tym czasem nie jest. Gra potrafi na medium detalach zwolnić do kilkunastu klatek na sekundę w strefie startowej Charrów, także odpuszczam sobie kupno.

Nie mam zamiaru wspierać aż takiej amatorszczyzny, bo to, że gra wychodzi w roku 2012 nie znaczy wcale, że ma mieć wysokie wymagania - najpierw musi odpowiednio dobrze wyglądać.

GW2 nie wygląda.

Pogram sobie przez ten weekend i odpuszczam, jestem strasznie zawiedziony.

Autor:  Ravushimo [ 20 lip 2012, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Zgadzam sie ze wydajnosc powinni jeszcze poprawic, no ale... smieszny to jest Radek 4770, nie wiem na co liczysz. ;]

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ravushimo napisał(a):
Zgadzam sie ze wydajnosc powinni jeszcze poprawic, no ale... smieszny to jest Radek 4770, nie wiem na co liczysz. ;]


Na to, że gra o takiej grafice jaka jest w GW2 będzie na tej karcie zapierdalać z prędkością światła na medium detalach.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
No, także wyjaśniła się sprawa i jestem pewien, że nie kupię GW2 na dzień premiery.

Sorry, ale wydajność w tej grze jest kurwa śmieszna. Dawno nie widziałem takiego partactwa w kwestii optymalizacji, niby mój sprzęt szału nie robi (e6750, radek 4770) ale na grę o takiej grafice powinno to być aż nadto, a tym czasem nie jest. Gra potrafi na medium detalach zwolnić do kilkunastu klatek na sekundę w strefie startowej Charrów, także odpuszczam sobie kupno.

Nie mam zamiaru wspierać aż takiej amatorszczyzny, bo to, że gra wychodzi w roku 2012 nie znaczy wcale, że ma mieć wysokie wymagania - najpierw musi odpowiednio dobrze wyglądać.

GW2 nie wygląda.

Pogram sobie przez ten weekend i odpuszczam, jestem strasznie zawiedziony.


To samo u mnie.

Sa chwile ze gra smiga 50 fps, potem zwalnia do 15, podczas 20 sekundowego biegu po pustej przestrzeni potrafi zwolnic i zaczac cos doczytywac (chuj wie co). Wlaczenie reflections na max zjada mi 10 fpsow nawet jak nie ma wody w promieniu 5 kilometrow. To samo z cieniami - mozna patrzec w ziemie i masz i tak -50% performance. Nawet jak mam 30+ fps to przy po obrocie kamera 'plywa'. itd.. itp...
Do tego pierdoli sie dzwiek mi na SB Audigy, raz jest glosno, raz cicho, czasem nic nie gra. Ogolnie wtf.
Ogolnie to czuje sie jakbym odpalil sobie jakis benchmark napisany przez pijanego pojeba.
Najlepsze jest to ze nawet na mega low jest to samo - gra zachowuje sie jak jej sie chce i nie trzyma fps i plynnosci za chuja. Przez chwile jest dobrze - przebiegniesz sie 30 metrow - zaczynaja sie cyrki z FPS. Masakra.

/rence i totalna techniczna padaka. Powtorka w SWTOR. Niestety. Szkoda. Moze jak kupie nowego kompa to pogram ale na pewno nie kupie go tylko dla GW2 bo jak narazie wszytko inne mi smiga.


Cytuj:
Na to, że gra o takiej grafice jaka jest w GW2 będzie na tej karcie zapierdalać z prędkością światła na medium detalach.


+1 Nic w GW2 nie usprawiedliwia takich wymagan. NIC. Ani technicznie ani graficznie.
w sumei to nawet nie sa wymagania - po prostu ta gra dziala jakby nie mogla.

Autor:  Arturnik [ 20 lip 2012, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

performance bez zmian ew malutka zmiana na plus - na medium od 50+ fps (1-osobowe instancje) do 15 fps - lion's arch, ~10 wvw i to nie w jakichs duzych grupach na sprzecie radeon 6850, amd phenom x6


wvw mi strasznie laguje tez, jakis delay 2s, no ale nikt poza mna nie narzeka wiec moze to cos z moim netem, choc reszta dziala normalnie.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kabraxis napisał(a):

/rence i totalna techniczna padaka. Powtorka w SWTOR. Niestety. Szkoda. Moze jak kupie nowego kompa to pogram ale na pewno nie kupie go tylko dla GW2 bo jak narazie wszytko inne mi smiga.



Dokładnie, u mnie też jak na razie wszystko chodzi - owszem w nowszych, bardziej wymagających grach muszę zjeżdżać z detalami (na przykład Wiedźmin 2 - do medium) by pograć płynnie, choć nie zawsze (Arkham City na full chodzi pięknie na moim sprzęcie w Full HD) a tutaj? Jakaś totalna porażka i kompletnie niezrozumiała liczba FPS.

Wchodzę do startowych krypt u Charrów i nic - ciągle kilkanaście FPS mimo, że na ekranie jest tylko małe skromne podziemie - totalnie nieuzasadniony performance.

Autor:  candidoser [ 20 lip 2012, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

W pvp (Mist) jest totalna padaka. Jakies ~15-20 osob i 15 klatek (radek 6850). I to na low. Co ciekawe, przy podobnej ilosci ludzi w zonie startowej bylo jakies 40-50 klatek i to na ustawieniach medium. Czyzby efekty spelli tyle mocy pochlanialy?

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
anaście FPS mimo, że na ekranie jest tylko małe skromne podziemie - totalnie nieuzasadniony performance.


Dokladnie to samo bylo w SWTOR - tylko tam chociaz jak zjechales z cieniami to gra chodzial fajnie outdoor. Tu chodzi chujowo wszedzie i nizaleznie od tego co robisz.

Najsmieszniejjsze jest to ze potrafie miec powiedzmy 25 fpsow i walczyc jak jest 20 ludzi nokolo (pierwszy event u sylvari - to drzewko) a minute pozniej na moscie 5 metro obok (juz sam) mam np 10-15. W T F ?

Zjeb na maxa - tbh chyba nie widzialem mocniej spierdolonej technicznie gry niz to GW2 nieszczesne. A gram duzo i dlugo. :)

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie rozumiem dlaczego tak sie zaniedbuje performance w mmo. Kurwa, dla mnie to jeden z wazniejszych aspektow gry - co za fun grac w masowke jak wydajnosc spada proporcjonalnie do ilosci graczy.

Przypominaja mi sie stare pytania odnosnie Aiona w stylu 'mam takiego i takiego kompa, czy gra mi pojdzie jak bede tylko samemu gral i nie bawil sie w zadne PvE, PvP z innymi, a grupy ludzi omijal szerokim lukiem?'

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja tam szpecem od tego zadnym nie jestem, ale patrzac jak ta gra sie zachowuje to jedyny logiczny wniosek to to, ze cos w niej 'w srodku' jest MOCNO spierdolone pod wzgledem programistycznym. Co? Niewiem.
Ale wiem ze mocno :)

Autor:  Farin666 [ 20 lip 2012, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

To specjalnie pod GW2 będę musiał kupić nowy sprzęt pewnie za jakieś 3k minimum żeby na full pograć...a czytając co piszecie to zaczynam wątpić aby mi 3 tysiące (bez monitora i osprzętu oczywiście) starczyło...;)

Autor:  Lowen [ 20 lip 2012, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie na i5 2500K, gtx 460, 8 GB RAM, na WvW gra chodzi 40-50 fps przy 20-30 osobach na ekranie. Nie mam zadnych niekontrolowanych przycinek fps, gra dziala plynnie. Moze po prostu gra nie jest zoptymalizowana pod katem kazdego rodzaju hardware

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Właśnie sprawdziłem ile klatek na sekundę dostanę dodatkowo, jak zjadę z rozdzielczością.

Odpowiedź: zero. Dosłownie zero. Od Full HD do 1024 na 768 - zero klatek więcej.

Brak słów. :)

Autor:  vivendi [ 20 lip 2012, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

nie jest zle nonstop 40-50 fps niezaleznie co sie dzieje na max detalach lekkie spadki jak jest z 50 + osob :) (i7 2600k i gtx550ti)

Autor:  Lowen [ 20 lip 2012, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

to prawda, zmiana ustawien graficznych niewiele wplywa na performance. Zmienilem shadow z ultra na wylaczone i uzyskalem raptem wzrost z 45 do 49 fps

Strona 355 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team