MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 359 z 484

Autor:  venominus [ 21 lip 2012, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

@Szamotula
Widocznie lubisz męczyć się w grach najpierw żeby dojść do funu, chyba, że zabijanie solo co chwilę 10 potworków, bo taki quest jest dawało ci radość :D. Gra powinna być ciekawa od początku, a nie będę się męczył miesiąc zeby wbić lvl na tych nudnych questach, bo będzie nagroda - stanie w mieście i walczenie w instancjach i raidach. Jeśli cię to pociąga, to czemu w wowa nie grasz - serwery są sprawne, nawet dużo graczy gra. O end gamie w gw2 możemy porozmawiać jak do niego dobijemy i będzie premiera gry, póki co sam wystarcza mi fakt, że granie od 1 lvla sprawia mi fun, bo nareszcie questuje się w grupie, a nie solo i świat jest bardziej żywy, przynajmniej sprawia takie wrażenie, jakby ciągle coś się działo.

Autor:  iniside [ 21 lip 2012, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

@smatotulacostam.
Idz sie kurwa utop. Jak cie nudzi to nie graj.
Bo dla mnie eventy to jest coś na co czekałem ;/.

Autor:  Szamotula [ 21 lip 2012, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jesli chodzi o PvE(TYLKO I WYLACZNIE ASPEKT PVE) to ta gra JEST jak wow i pierdyliard innych themeparkow, z tym wyjatkiem ze gorzej zrobiona.

Zreszta niewazne - fapujcie sobie poki mozecie, a za 1-2 miesiace zobaczymy ilu z was bedzie chetnych do robienia alta na tych samych arcy ciekawych DE, albo ilu z was wogle bedzie mialo jakis cel w graniu swoim mainem.

Poprostu atm pve w gw2 to taki WoW/Rift z innym nazewnictwem zadan MINUS endgame. To tak jakbys gral sobie w WoWa, dobil lvl capa iiii wyskoczylo ci okienko - CONGRATZ, Exit to main menu/Play again.


@up
Inside pewnie sam tego jeszcze nie zauwazyles, ale twoj poziom fanbojstwa od wczoraj spadl w znacznym stopniu(nawet udalo ci sie zasmiac z tego jaki fail jest jesli chodzi o technikalia - to sie ceni!).
Teraz jedyne co widze to proba utrzymania sie na domyslnej pozycji fanboja co by nie pokazac slabosci, ale to juz nie to samo. Wtedy pisales z pasja, moglbys zabic dla GW2, teraz to juz tylko puste slowa. Takze wiedz, ze cos sie dzieje :D

Autor:  Atherius [ 21 lip 2012, 13:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
@smatotulacostam.
Idz sie kurwa utop. Jak cie nudzi to nie graj.
Bo dla mnie eventy to jest coś na co czekałem ;/.


Czekałeś na to, co w innych mmo już było od lat tylko pod inną nazwą.

Autor:  iniside [ 21 lip 2012, 13:20 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ty za to czytasz posty te ktore popieraja twoja wizje swiata.
Zawsze mowilem ze perfomance jest skopany.

Cała reszta. Jak dla mnie. Ideał. Get over it.

Cytuj:
Czekałeś na to, co w innych mmo już było od lat tylko pod inną nazwą.

Tzn. Co Questy które brałem od NPC ?
Bo dla mnie to jak Eventy sa zrealizone tworzy całą różnice.

Autor:  candidoser [ 21 lip 2012, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

czy mi sie wydaje, czy nie da sie poprzestawic skilli na pasku? Nie mowie, ze wszystkie, ale te 5 zaleznych broni, to by sie przydalo.

Autor:  venominus [ 21 lip 2012, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula tylko w wowie wszystko robiłeś samemu, to jest taka singleplayer game - questujesz samemu i robisz aryciekawe dungi w instancji, open world nie żyje w wowie. W gw2 80% contentu jest open world - questy, które robisz z innymi, możecie współpracować, bo jak zabijesz jakiegoś moba, to nie do swojego 1/10, tylko do ogólnej puli "serca". Bossowie respią się w otwartym świecie i ten świat żyje, tak jak pisałem npct podbiega i prosi o pomoc i kilkunastu graczy biegnie i mu pomaga, razem - to jest mmo, a nie zabij 10 potworów solo. Wiadomo, że to nadal themepark, ale wyborny themepark. W waszym przypadku jedynym ratunkiem jest sandbox - archeage, który może wyjdzie, może nie.
PS Tak jak wow nudził mnie od początku, wow zabij 5 niedźwiedzi, tak gw2 od początku daje fun - np. boss w startowej arenie, gdzie jak nie uważasz to padasz na hita.

Autor:  Atherius [ 21 lip 2012, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Ty za to czytasz posty te ktore popieraja twoja wizje swiata.
Zawsze mowilem ze perfomance jest skopany.

Cała reszta. Jak dla mnie. Ideał. Get over it.

Cytuj:
Czekałeś na to, co w innych mmo już było od lat tylko pod inną nazwą.

Tzn. Co Questy które brałem od NPC ?
Bo dla mnie to jak Eventy sa zrealizone tworzy całą różnice.


W warku miałeś public questy, w rifcie rifty, czy to nie to samo ? Tylko w gw2 wyglądają gorzej, bo są mega nudne. Wydłubywać dżdżowniczki z ziemi albo zbierać jabłka to ja mogę w ogrodzie. ;/ Ile można to samo przerabiać.

Autor:  iniside [ 21 lip 2012, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Atherius napisał(a):
iniside napisał(a):
Ty za to czytasz posty te ktore popieraja twoja wizje swiata.
Zawsze mowilem ze perfomance jest skopany.

Cała reszta. Jak dla mnie. Ideał. Get over it.

Cytuj:
Czekałeś na to, co w innych mmo już było od lat tylko pod inną nazwą.

Tzn. Co Questy które brałem od NPC ?
Bo dla mnie to jak Eventy sa zrealizone tworzy całą różnice.


W warku miałeś public questy, w rifcie rifty, czy to nie to samo ? Tylko w gw2 wyglądają gorzej, bo są mega nudne. Wydłubywać dżdżowniczki z ziemi albo zbierać jabłka to ja mogę w ogrodzie. ;/ Ile można to samo przerabiać.

Nie jest to samo.
Nie bede sie rozpisywał. Ale eventy w GW2 sa dla mnie dużo ciekawsze w robieniu.
Jeszcze nie zaczęłem analizować dlaczego ;p.

Autor:  Kabraxis [ 21 lip 2012, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Gra jest zajebista. Najlepszy themepark jaki powstal to napewno. Pod wzgledem PvE i kreacji swiata pozostawia daleko w tyle wszytko co jest atm i zapowiedziane i na rynku (WoW included).

Performance jest z dupy ale cala reszta jest super.

Cytuj:
W warku miałeś public questy, w rifcie rifty, czy to nie to samo ?


Nie nie to samo. Nie rozumiesz? Trudno. Ne wyszedles za poza lvl 10? Trudno. NIe pisz o czym o czym nie masz pojecia.

Autor:  Atherius [ 21 lip 2012, 13:28 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Grałem, mam pojęcie - oceniam. :) Nie podoba się - nie czytaj. deal with it (tm)

Autor:  Kabraxis [ 21 lip 2012, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie masz pojecia. Bo jesli piszesz ze to to samo co w RIFT czy WAR to piszesz poprostu bzdury i nie wyszedles dalej niz lvl 10.

Autor:  Turbot [ 21 lip 2012, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Oceniles gre po 2 eventach ktore robi sie na 1-2 pevelu dobij 15 i wtedy cos napisz

Autor:  raggnarok [ 21 lip 2012, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Prosze cie, ludzie z o wiele lepszym od niego sprzetem narzekaja na gorsza wydajnosc. Nie wiem, moze on ma jakiegos magicznego kompa, kek, albo zamiast 4FPS to widzi 40 :) No nic, ja czekam na retaila i z ciekawoscia bede wtedy czytal fora poswiecone tej grze, chociaz juz wiem, ze na 100% na premiere nie kupie.

Wylozyłem ci jak krowie na rowie skad niska wydajnosc a ty idziesz dalej w zaparte ;/.
U mnie (iCore 750 i Radeon 7850).
Cienie na ultra 50-60fps (randomowa lokacja). Cienie na low 90fps. lol.
Zmiana innych ustawien. Nic nie zmienia.
Odbicia. (cienie na low).
All. okolo 70fps.
None. Znowu około 90fps.
Inne ustawienia znowu nie maja wplywu.
Wniosek. CPU jest zarzynany rzeczami które powinny działać na GPU.
Komunikacja pomiedzy GPU i CPU jest zjebana.
Wniosek. Albo zdarzy sie cud, albo poprawia to za rok, kiedy będą mieli silnik napisany od zera ;p.


To, ze cienie zabijaja wydajnosc to zauwazylem po 30s, hehe. No nic, tym postem tylko potwierdziles moja decyzje co do kupna GW2. Kupie jak zmienie sprzet :)

Autor:  TobiAlex [ 21 lip 2012, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula kurwa kurwa (użyłeś za mało kurwa w swoim poście!!!). Zapominasz o jednym - eventach, które Arenanet zapewne będzie organizować tak jak w GW1, które mają miejsce od dnia premiery do dziś.

Z tego, co widzę, to ludzie wyobrazili sobie, że GW2 to nie wiadomo co to będzie. I tu jest cały problem. Od początku wiedziałem, co to będzie za produkt (wystarczyło czytać pojawiające się informacje) a beta weekedny potwierdziły mnie w tym, że tak jest. I mi się to podoba. Dla mnie to będzie gra na parę lat (jak już kiedyś pisałem tak dobrze jak bawię się w GW2 bawiłem się jakieś 7 lat temu przy premierze WoW). Nikt Cię przecież nie zmusza do grania.

PS.
Pamiętaj więcej tego kurwa w postach, bo inaczej będzie ban!

Autor:  Szamotula [ 21 lip 2012, 13:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

venominus napisał(a):
Szamotula tylko w wowie wszystko robiłeś samemu, to jest taka singleplayer game - questujesz samemu i robisz aryciekawe dungi w instancji, open world nie żyje w wowie. W gw2 80% contentu jest open world - questy, które robisz z innymi, możecie współpracować, bo jak zabijesz jakiegoś moba, to nie do swojego 1/10, tylko do ogólnej puli "serca". Bossowie respią się w otwartym świecie i ten świat żyje, tak jak pisałem npct podbiega i prosi o pomoc i kilkunastu graczy biegnie i mu pomaga, razem - to jest mmo, a nie zabij 10 potworów solo. Wiadomo, że to nadal themepark, ale wyborny themepark. W waszym przypadku jedynym ratunkiem jest sandbox - archeage, który może wyjdzie, może nie.
PS Tak jak wow nudził mnie od początku, wow zabij 5 niedźwiedzi, tak gw2 od początku daje fun - np. boss w startowej arenie, gdzie jak nie uważasz to padasz na hita.


Grales kiedykolwiek w WoWa pierwszy tydzien po wyjsciu gry/jakiegos dodatku? Setki/tysiace ludzi w jednej zonie, kolejka na kilka tysiecy, mmo pelna para, tylko 2 miesiace pozniej nie bylio juz komu robic fajnych grupowych chain questow przez co Blizzard z nich musial zrezygnowac.

Gralem tez w GW2 o 4-5 nad ranem na 14 lvlu. So called eventy robilem, albo sam(czesto sie nie dalo), albo z 1-2 osobami bo nikogo wiecej nie bylo. Powiem ci ze fun w chuj, naprawde rownica nieporownywalnie wieksza niz zabicie solo 10 miskow - to jest dla mnie ogromny minus. Ja najczesciej gram w nocy i to totalnie zabija mi doznania, bo samemu nie ma co robic.

Nie zapominaj tez, ze masa tutaj jest zwyklych questow-serduszek, ktore musisz robic sam. Jedyna roznica jest znowu nasz mega friendly system, gdzie jedno jablko moze podniesc 100 osob, a nie jak w WoWie trzeba szukac swojego.

Autor:  wodny [ 21 lip 2012, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

candidoser napisał(a):
czy mi sie wydaje, czy nie da sie poprzestawic skilli na pasku? Nie mowie, ze wszystkie, ale te 5 zaleznych broni, to by sie przydalo.

Nie da się. Trzeba się przyzwyczaić. Wątpię by kiedykolwiek można było zmienić kolejność skilli zależnych od broni. :)

Sylvari to żadne elfy. Polecam przeczytać poniższy tekst:
http://www.arena.net/blog/kristen-perry ... he-sylvari

Gram teraz sylvari i wydajność dużo lepsza niż w zonie startowej charr. Dziwne jak cholera. Nawet jak jest 20 graczy ponad na ekranie to gra się całkiem nieźle. U charrów cięło czasami niemiłosiernie. Kosmos.

Gra ponoć korzysta z tej technologii:
http://www.umbrasoftware.com/en/umbra-3/information/
Także dziwię się, że aż takie problemy są z wydajnością. Naiwnie lub nie liczę, że wszystko dopracują do premiery. :)

Autor:  Kabraxis [ 21 lip 2012, 13:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

TobiAlex napisał(a):
Szamotula kurwa kurwa (użyłeś za mało kurwa w swoim poście!!!). Zapominasz o jednym - eventach, które Arenanet zapewne będzie organizować tak jak w GW1, które mają miejsce od dnia premiery do dziś.

Z tego, co widzę, to ludzie wyobrazili sobie, że GW2 to nie wiadomo co to będzie. I tu jest cały problem. Od początku wiedziałem, co to będzie za produkt (wystarczyło czytać pojawiające się informacje) a beta weekedny potwierdziły mnie w tym, że tak jest. I mi się to podoba. Dla mnie to będzie gra na parę lat (jak już kiedyś pisałem tak dobrze jak bawię się w GW2 bawiłem się jakieś 7 lat temu przy premierze WoW). Nikt Cię przecież nie zmusza do grania.

PS.
Pamiętaj więcej tego kurwa w postach, bo inaczej będzie ban!


Exacly. Duzy plus tej gry to to ze nic przekalmanego tu nie ma. Zero hype - czyste fakty. Wszytko co bylo zapowiadana jest w grze. Wszytko dziala tak jak bylo opisywane na blogach AN.

Napisze jeszcze raz - gra est taka jak zapowiadali i taka jak miala byc. Jest super fajna. Tylko performance ja zabije.

Szamotula prosze cie przestan. Ja pierdole. Pros w D3 RMAh i Wow lover. Kurwa da sie upasc nizej?

Autor:  venominus [ 21 lip 2012, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Wiesz mi wystarcza, że gw2 jest open world, bossowie nareszcie respią się w otwartym świecie i w otwartym świecie można współpracować. Co do wowa może rzeczywiście kiedyś był lepszy, nie było mi dane spróbować, ale grałem 3 lata temu do 20 lvla i rok temu do 20 lvla i po prostu w wowie nie było dla mnie tego czucia świata, jakby był martwy, a w gw2 czuć, ze świat żyje, może to tylko mój hype, bo to pierwsze mmo od kilku lat, które mnie wciągnęło i chce mi się do niego zalogować.

Autor:  iniside [ 21 lip 2012, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Zasięg rysowania nie ma nic do rzeczy. IMO. Chodzi o podział pracy.
Nowoczesne karty graficzne bez problemu mogą renderować ogromne ilosci trisow oblozone efektami.

Strona 359 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team