MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 37 z 484

Autor:  Lorath [ 10 wrz 2010, 19:00 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
A ja mam nadzieje ze PvE tu nie bedzie al'a wow i nie bedzie krzykow na ts/venice " teraz cała grupa w prawo bo podnosi sie lewy pazur a za 10 sek w lewo o 10 cm i potem do srodka za 28s"


Jesli potrzebujesz to krzyczec na TS to juz zlapales wipe'a :P

Co do add-onow w WoWie... gra juz od jakiegos czasu byla robiona z zalozeniem ze tych modow bedzie sie uzywac i trudnosc walk ustawiana jest z wzieciem ich pod uwage. Mozna dzieki temu walki bardziej udziwnic i skaplikowac tak ze nawet z tymi wszystkimi DBM, healbotami, itp. niektore starcia wymagaja wielu podejsc i sporo pracy (a przynajmniej wymagaly, nie wiem jak to jest teraz w WotLK).

Ale wracajac do GW2. Czy chcialbym zobaczyc tu mody w takich ilosciach? Chyba jednak nie. Gra jest na takim poziomie audiowizualnym ze zamiast wyskakujacych na ekranie napisow wolalbym zobaczyc wskazowki w postaci animacji, dzwiekow i efektow specjalnych.

Cytuj:
Pozatym nie wiem jak mozecie cokolwiek oceniac (trudnosc i jakosc PvE) po tych kilku pokazach z Shaterrerem. Przeciez to byl pierwszy pokaz gry, ludzie z lapanki, ktorzy nawet nie mieli za bardzo czasu poczytac skilli itd.... Dlatego to wyglada jak wyglada. A Boss napewno byl oslabiony na potrzeby pokazu ze wzgledu wlasnie na to zeby nie ogladac non stop "You are defeated".


No ja bym nie powiedział ze oceniamy. Raczej piszemy o naszych oczekiwaniach i nadziejach/obawach wynikajacych z materiału pokazanego do tej pory przez AN. A zdaje sie on sugerowac one ze eventowe bossy maja z zalozenia byc przeznaczone do pokonania przez casualowe PUGi ludzi bedacych akurat w okolicy. Tak jak Vercin napisał - kazdy w poblizu moze sie do walki dolaczyc w dowolnej chwili a calosc odbywa sie nawet bez formowania grup (i patrzac na obcojezyczne fora wielu osobom sie to podoba). Shatterer niewatpliwie był osłabiony ale pytanie brzmi czy osłabiony pod wzgledem wymagan taktycznych czy po prostu pod wzgledem HPkow i ilosci spawnow.

Cytuj:
tego typu. ale instanced content TEZ bedzie ogarnijcie


Bedzie. AN zapowiedział juz ze instanced content bedzie przeznaczony dla 5 osobowych druzyn. IMO ciezko będzie zrobic zlozone i wymagajace walki dla tak małych ekip ale... kto wie. Licze na to ze AN mnie zaskoczy.

Autor:  Plutonka [ 11 wrz 2010, 09:36 ]
Tytuł: 

Choć twórcy gry zapowiadają, że dungeony będą ciekawe i trudne, oraz że będzie można ustawiać sobie ich poziomy trudności w zależności od ilości uczestników itd, nie oczekiwałabym tutaj wielkich wodotrysków.

W GW najtrudniejszym trybem zawsze było PvP i mam wrażenie, że tak też będzie w GW2. Być może się mylę, wiem, że w GW2 nacisk na PvE ma być dużo większy - ale jednak tak czuję w kościach. Stawiam raczej na rozwiązanie, że dla hardkorowych graczy będzie content PvP, natomiast PvE bedzie przyjazne dla casuali, którzy nie czerpią żadnej przyjemności z regularnych 24-osobowych rajdów na bossów, bo po prostu mają swoje życie.

A co do addonów - devi jasno określili, że ich celem jest zrobienie takiej gry, by dało się w nią grać nawet bez interfejsu. Przyznali, że w GW nie podobało im się właśnie to, że aby grać, trzeba było kontrolować nie tylko pole walki, lecz również GUI. Dlatego też, choć stawiam, że addony będą, to nie wiem, czy to bedzie jakiś szał.

Autor:  gosugamer1 [ 11 wrz 2010, 10:06 ]
Tytuł: 

hardcore'owe PvP i GuildWars w jednym zdaniu = i lold

GW zawsze było dla casuali, bo jak można mówić o hardkorowym PvP w postaci arenek, lul

Teraz dosztukują PvE i PvP na większą niż w gw1 skale i będzie WoW z fajniejsza mechaniką walki.

Autor:  Karioker [ 11 wrz 2010, 10:10 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
hardcore'owe PvP i GuildWars w jednym zdaniu = i lold

GW zawsze było dla casuali, bo jak można mówić o hardkorowym PvP w postaci arenek, lul


nie no umarłem

co wg ciebie jest hardkorowym pvp?

Autor:  iniside [ 11 wrz 2010, 10:17 ]
Tytuł: 

Karioker napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
hardcore'owe PvP i GuildWars w jednym zdaniu = i lold

GW zawsze było dla casuali, bo jak można mówić o hardkorowym PvP w postaci arenek, lul


nie no umarłem

co wg ciebie jest hardkorowym pvp?

PEwnie full loot i gankowanie w 10 na jednego ;p.

Autor:  Lorath [ 11 wrz 2010, 10:28 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Karioker napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
hardcore'owe PvP i GuildWars w jednym zdaniu = i lold

GW zawsze było dla casuali, bo jak można mówić o hardkorowym PvP w postaci arenek, lul


nie no umarłem

co wg ciebie jest hardkorowym pvp?

PEwnie full loot i gankowanie w 10 na jednego ;p.


:evil: :evil: PERMADEATH :evil: :evil:

Plutonka napisał(a):
Choć twórcy gry zapowiadają, że dungeony będą ciekawe i trudne, oraz że będzie można ustawiać sobie ich poziomy trudności w zależności od ilości uczestników itd, nie oczekiwałabym tutaj wielkich wodotrysków.


Cos tez mi sie tak widzi... ale jak pisalem, mam jeszcze nadzieje na mile rozczarowanie.

Autor:  gosugamer1 [ 11 wrz 2010, 10:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
co wg ciebie jest hardkorowym pvp?


Od czasu twojego czatowania ze starą na boardzie przedefiniowałem moje pojęcie hardkoru.

Srsly trzeba być jakimś newbem w temacie, żeby pytać co to znaczy "hardocore'owe" pvp.

Czyli w takim wypadku uznajecie, że w WoW'ie też jest hardkorowe pvp?
Czy tam wasze fanbojstwo nie sięga?

Postacie pewnie też nie są gejo/azjatyckie

Obrazek
Obrazek
tylko klimatyczne ;]

Autor:  Lorath [ 11 wrz 2010, 10:47 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
Postacie pewnie też nie są gejo/azjatyckie tylko klimatyczne ;]


Obrazek

Autor:  Plutonka [ 11 wrz 2010, 11:07 ]
Tytuł: 

Kurcze, aż z wrażenia zrobię sobie jakąś kanapkę :)

Autor:  Atherius [ 11 wrz 2010, 11:17 ]
Tytuł: 

Przytyjesz.

Autor:  Quetzacotl [ 11 wrz 2010, 12:17 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
hardcore'owe PvP i GuildWars w jednym zdaniu = i lold

GW zawsze było dla casuali, bo jak można mówić o hardkorowym PvP w postaci arenek, lul

Teraz dosztukują PvE i PvP na większą niż w gw1 skale i będzie WoW z fajniejsza mechaniką walki.
oczywiscie ze tak, ale idz już stad bo kliknales w zly temat

Autor:  Karioker [ 11 wrz 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
Cytuj:
co wg ciebie jest hardkorowym pvp?


Od czasu twojego czatowania ze starą na boardzie przedefiniowałem moje pojęcie hardkoru.

Srsly trzeba być jakimś newbem w temacie, żeby pytać co to znaczy "hardocore'owe" pvp.

Czyli w takim wypadku uznajecie, że w WoW'ie też jest hardkorowe pvp?
Czy tam wasze fanbojstwo nie sięga?

Postacie pewnie też nie są gejo/azjatyckie


w szachy grać plebsie nie forum zaśmiecać

Autor:  iniside [ 11 wrz 2010, 15:13 ]
Tytuł: 

Karioker napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Cytuj:
co wg ciebie jest hardkorowym pvp?


Od czasu twojego czatowania ze starą na boardzie przedefiniowałem moje pojęcie hardkoru.

Srsly trzeba być jakimś newbem w temacie, żeby pytać co to znaczy "hardocore'owe" pvp.

Czyli w takim wypadku uznajecie, że w WoW'ie też jest hardkorowe pvp?
Czy tam wasze fanbojstwo nie sięga?

Postacie pewnie też nie są gejo/azjatyckie


w szachy grać plebsie nie forum zaśmiecać

Sachy nie sa dla plebsu. W kulki pod kosciolem niech idzie grac.

Autor:  Adhoc [ 11 wrz 2010, 15:21 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Karioker napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Cytuj:
co wg ciebie jest hardkorowym pvp?


Od czasu twojego czatowania ze starą na boardzie przedefiniowałem moje pojęcie hardkoru.

Srsly trzeba być jakimś newbem w temacie, żeby pytać co to znaczy "hardocore'owe" pvp.

Czyli w takim wypadku uznajecie, że w WoW'ie też jest hardkorowe pvp?
Czy tam wasze fanbojstwo nie sięga?

Postacie pewnie też nie są gejo/azjatyckie


w szachy grać plebsie nie forum zaśmiecać

Sachy nie sa dla plebsu. W kulki pod kosciolem niech idzie grac.

Kulki pod kosciolem nie sa dla plebsu.W kolko i krzyzyk pod palacem niech idzie grac.

Autor:  Lorath [ 11 wrz 2010, 18:37 ]
Tytuł: 

Adhoc napisał(a):
Kulki pod kosciolem nie sa dla plebsu.W kolko i krzyzyk pod palacem niech idzie grac.


Tia... juz to widze jako minigame w GW2 ;)

Autor:  Highlander [ 11 wrz 2010, 18:56 ]
Tytuł: 

kuźwa, kiedys w tym temacie moglem cos ciekawego poczytac, a tu jakis troll fight...

ogarnijcie sie, a karioker niech wraca do darmowych :P

Autor:  Karioker [ 11 wrz 2010, 20:26 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
ogarnijcie sie, a karioker niech wraca do darmowych :P


już niedługo h1ghty, 2-3 miechy z fartem, a jak mi sie nie spodoba to zaczne rozdawać ulotki, don't worry. Kończe z tym xd

Autor:  Bloodleaf [ 12 wrz 2010, 11:03 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
A ja mam nadzieje ze PvE tu nie bedzie al'a wow i nie bedzie krzykow na ts/venice " teraz cała grupa w prawo bo podnosi sie lewy pazur a za 10 sek w lewo o 10 cm i potem do srodka za 28s"


Jesli potrzebujesz to krzyczec na TS to juz zlapales wipe'a :P

Co do add-onow w WoWie... gra juz od jakiegos czasu byla robiona z zalozeniem ze tych modow bedzie sie uzywac i trudnosc walk ustawiana jest z wzieciem ich pod uwage. Mozna dzieki temu walki bardziej udziwnic i skaplikowac tak ze nawet z tymi wszystkimi DBM, healbotami, itp. niektore starcia wymagaja wielu podejsc i sporo pracy (a przynajmniej wymagaly, nie wiem jak to jest teraz w WotLK).



Przytoczyłem taki przykład ponieważ przynajmniej w GW1 nie ma modów które robią to wszystko zamiast krzyczeć na vencie/ts :)

Niektórzy chyba zapomnieli/nie grali w vanilla.


@High spokojnie niedługo to się przeistoczy w najlepsze hardcorowe pvp z full lootem i permadeath :roll:

Autor:  Lorath [ 12 wrz 2010, 11:45 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Przytoczyłem taki przykład ponieważ przynajmniej w GW1 nie ma modów które robią to wszystko zamiast krzyczeć na vencie/ts :)

Niektórzy chyba zapomnieli/nie grali w vanilla.


Zakreciles... Teraz to nie bardzo wiem co konkretnie masz na mysli. Jakos te dwa zdania sie nie lacza ze soba logicznie :P

Autor:  Bloodleaf [ 12 wrz 2010, 18:12 ]
Tytuł: 

W wow masz mody aka DBM które pokazują ci komunikaty typu "enrage in 10 sec" więc nie trzeba ich ogłaszać na vencie/tsie, w GW nie ma modów..

Strona 37 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team