MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 367 z 484

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2012, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Sprawdzalem w CCC - uzycie gpu NIDGY nie wchodzi powyzej 35-40%. Najlepsze jest ze takie same uzycie gpu mam w login screnie (z jednym modelem na ekranie) i w grze na srodku Divinity Reach, patrzac na skomplikowana scene 3D w ustawieniach ULTRA (no moze 5% skacze do gory... z 35 na 40%).

Dlatego pisze ze gra sie zachowuje dziwnie. Cos z dogadywaniem sie ze sterami jest zhjebane imho (przynajmniej u mnie).

Ja wiem ze komp nie najmlodszy (oj wiem)... ale tu nawet nie chodzi o wydajnosc proporcjonalna do mocy obliczeniowej kompa - chodzi o to ze Gw2 dziala DZIWNIE.
Pisalem juz raz ze porownalbym to do benchmarka napisanego przez kolesia po LSD. ;)

Problemem jest ze chyba wiekszosc rzeczy jest liczone na CPU (cienie itd...)
Ja o porstu wiem ze ta gra powinna chodzic dw arazy lepije u mnie. Widzialem dzis przyklad ze chodzi dwa razy lepiej na kompie de facto slabszym. (temyu kolesiowi RIFT chodzi 10 klatek gorzej niz u mnie -wiem bo gralismy razem).

Niech to poprawiaja bo lapie frustracje i zaczynam obliczac budzet czy puszcza mnie na upgrade w wakacje lol: ) Not good. :)

Cytuj:
Nikt nie mowi ze hejtujesz. Poprostu mowimy, ze gier jakich chcesz sa setki na rynku i sens robienia poraz kolejny dokładnie tego samego, jest zerowy.


This..... Ide o zaklad ze nawet Titan bedzie czyms zupelnie niepodobnym do WoW'a Pandarii. Bo tego jest juz tak w chuj i w kazdym mozliwym settingu ze tbh nie wiem czemu ktos by mial robic jeszcze jedna gre w tym stylu. RIFT byl ostatni i calkowicie wypelnil 'nisze'. Najlepiej o tym swiadczy fail SWTOR.
Rynek themeaparkow jest totalnie nasycony atm i nawet grze z wieloma swiezymi rozwiazaniami (albo jak kto woli z powrotem do starych rozwizan - np. WvW) jest ciezko sie przebic.

Autor:  iniside [ 22 lip 2012, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

GPU-Z pokazuje mi 100% jesli nie ma zbyt duzo skeletal meshy. I ja mu wierze. Bo jak mam 100% GPU to mam około 100 fps ;p. Dzisiaj pare godzin spedziłem łażac i sprawdzajac.
I tak 40% GPU 20fps.
60% - 40 fps
80% - 60 fps
100% 90-100 fps.

Jestem pewny ze znalazlem bottleneck. Napisałem o tym na forum. Zobaczymy czy to poprawią ;p.

Upgrade kompa nic ci w tej chwili nie da. Bo tak naprawde nie bardzo wiadomo co trzeba wymieniać ;s.

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2012, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bottleneck... ok.

Tylko ze ja widze ze gra sie z moja karta za chuj nie dogaduje.... to tez musza poprawic.

Ale ogolnie napawasz moje serce nadzieja bo jak ty masz 100 FPS gdy karta ci dziala na 100% to ja pewnie spojkonjnie bede mial 30-40 a tyle mi wystarczy do PvE w zupelnosci.

Zobaczymy pod koniec sierpnia co An zmajstruje. Jak nic to bedzie mega fail, a szkoda by tej gry bylo zeby padla przez wydajnosc bo jest ogolnie bardzo fajna.:)

Autor:  iniside [ 22 lip 2012, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

gw.exe -umbra gpu
Sproboj i zobacz czy coś poprawi. Ja wlasnie testuje.

Autor:  sula [ 22 lip 2012, 22:54 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

a co ta komenda robi z ciekawości niby?

Autor:  Szamotula [ 22 lip 2012, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja mam i5-2500k OC 4ghz, 4 gigsy ramu i radeon 6950. Gram na tej rozdzialce ~1600x900 i fps sie wacha od 120 do 20tu. Czesto mam zone gdzie mam 100+ fps i jak obracam szybko kamera wokol postaci to mi spada do 20-30. Na sPvP mam 30-50 fpsow w najlepszym wypadku, a na wvwvw przy kilkudziesieciu osobach mialem 20fps.

Najgorsze jest to, ze nawet jak fraps pokazuje mi to 60-100 fpsow to nie czuje tej plynnosci. Tak jakby gra sama z siebie klatkowala i haczyla(albo to wina zjebanej kamery, ktora nie chodzi plynnie).

Ciekawostka tez jest odpalenie czegokolwiek do nagrywania. Nie wazne czy fraps, bandicam czy dxtory - wiecej niz 25 fpsow nigdy nie weszlo co tez jest smieszne.

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2012, 22:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
a co ta komenda robi z ciekawości niby?


U mnie nic :) Niestety.

Autor:  Szamotula [ 22 lip 2012, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

komendy chyba wogle nie dzialaja. Niby -fps powinien wlaczyc fps counter, a u mnie nic sie nie dzieje.

Autor:  iniside [ 22 lip 2012, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
a co ta komenda robi z ciekawości niby?

Przywraca starszy sposob renderowania.

Autor:  Razoth [ 22 lip 2012, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kurwa jak oni napisali grę z myślą, że grafikę będzie liczył głównie procesor, to chyba trzeba ich otoczyć, poddać kwarantannie i ostrzec okoliczną ludność, bo to może być jakaś poważna choroba rzucająca się na mózg.

Nie wierzę, że mogli tak zjebać, jak tego nie naprawią na relase to zwątpię srsly w tą branżę gier.

Autor:  TobiAlex [ 23 lip 2012, 00:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Kurwa jak oni napisali grę z myślą, że grafikę będzie liczył głównie procesor, to chyba trzeba ich otoczyć, poddać kwarantannie i ostrzec okoliczną ludność, bo to może być jakaś poważna choroba rzucająca się na mózg.

Nie wierzę, że mogli tak zjebać, jak tego nie naprawią na relase to zwątpię srsly w tą branżę gier.


Gra bazuje jeszcze na engine GW1 a wtedy gry a właściwie karty, potrzebowały dużego supportu CPU.

Autor:  Razoth [ 23 lip 2012, 00:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No ale bez przesady, od tego czasu minęło w ch... eee czasu.

Właśnie podkręciłem procka z 2.66 na 3.20 - średnio 5-7 klatek więcej. ;d

Już nawet nie wiem co powiedzieć. ;d Chyba trzeba stację roboczą z dwoma procesorami i zintegrowaną kartą graficzną kupić.

Autor:  TobiAlex [ 23 lip 2012, 01:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
No ale bez przesady, od tego czasu minęło w ch... eee czasu.

Właśnie podkręciłem procka z 2.66 na 3.20 - średnio 5-7 klatek więcej. ;d

Już nawet nie wiem co powiedzieć. ;d Chyba trzeba stację roboczą z dwoma procesorami i zintegrowaną kartą graficzną kupić.


A jaką masz grafikę?

Autor:  Szamotula [ 23 lip 2012, 03:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dobry fail maja mesmerzy jak sa w gildii - ich klony nie maja prefixu :P.

Autor:  PrzeZekij [ 23 lip 2012, 03:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kurcze liczyłem że te animacje postaci (głównie poruszania się) poprawią a tu lipa :/ szkoda bo takie 'drobiazgi' z którymi ma się doczynienia 100% czasu grając bardzo mnie zniechęcają.

Autor:  Szamotula [ 23 lip 2012, 04:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kurde mialem zamiar mainowac engineera, ale te kity mi totalnie nie pasuja. O ile medpack i flamethrower jest spoko, to granatow i min totalnie nie czuje - nie sa dla mnie wogle funowe, a ich mechanika mnie wkurza(to samo z toolbeltem).
Niby nie problem olac klase, ale znow sie pojawia dylemat czym grac, bo wszystkie BWE meczylem tylko inzyniera.


Swoja droga gildia team paradigm imo pretenduje do top1 w PvP. Cala elita z wowa juz w tej gildii siedzi i stompuja wszystko az milo ;>

Autor:  Niah [ 23 lip 2012, 05:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula napisał(a):
Swoja droga gildia team paradigm imo pretenduje do top1 w PvP. Cala elita z wowa juz w tej gildii siedzi i stompuja wszystko az milo ;>


GW2 jest znacznie w mniejszym stopniu carebear-friendly niż w wow, więc będzie załamka.

Autor:  Szamotula [ 23 lip 2012, 06:00 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Widac grales areny w Wowie na wysokim poziomie, ze masz tak prawidlowe informacje...

Autor:  wodny [ 23 lip 2012, 06:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula napisał(a):
Ja mam i5-2500k OC 4ghz, 4 gigsy ramu i radeon 6950. Gram na tej rozdzialce ~1600x900 i fps sie wacha od 120 do 20tu. Czesto mam zone gdzie mam 100+ fps i jak obracam szybko kamera wokol postaci to mi spada do 20-30. Na sPvP mam 30-50 fpsow w najlepszym wypadku, a na wvwvw przy kilkudziesieciu osobach mialem 20fps.

Najgorsze jest to, ze nawet jak fraps pokazuje mi to 60-100 fpsow to nie czuje tej plynnosci. Tak jakby gra sama z siebie klatkowala i haczyla(albo to wina zjebanej kamery, ktora nie chodzi plynnie).

Ciekawostka tez jest odpalenie czegokolwiek do nagrywania. Nie wazne czy fraps, bandicam czy dxtory - wiecej niz 25 fpsow nigdy nie weszlo co tez jest smieszne.

Mam identycznego kompa, tylko procesor nie jest podkręcony. O ilości klatek typu 120 mogę zapomnieć. I wiem to nawet bez sprawdzania. Przy niektórych eventach jest killka osób i mi znacznie tnie. Niekiedy jest tych osób kilkadziesiąt i jest lepiej niż przy tych kilku. Istna loteria. Z tą płynnością się zgadzam. U mnie taki "RIFT" jak ustawię wszystko na maxa/prawie maxa (w sumie jak tak człowiek przypatrzy się różnym ustawieniom w grze to różnica miedzy wysokimi a najwyższymi opcjami graficznymi prawie nic nie daje a liczba klatek znacznie spada) nie schodzi poniżej 40 iluś klatek w rozdzielczości 1920x1080 i tak jakoś mniej skokowo chodzi niż "GW2".

Autor:  Szamotula [ 23 lip 2012, 06:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie jedyne co poprawilo wydajnosc to wylaczenie cieni. Co do tych 120 fpsow to ofc trafily sie moze 2-3 miejsca gdzie tyle mialem. Jesli brac pod uwage normalna gre, czyli tluczenie mobow solo/z kilkoma osobami, czy pvp to 30-50 fpsow. Jak czlowiek pogra to sie niby przyzwyczaja, ale ja przywyklem do grania w 80-120 fpsach i niestety czuc roznice.

PS. Jak ktos chce sie wyzyc przed koncem BWE to polecam warriora - cryty po 5-7k to norma + 4 gap closery lol.

Strona 367 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team