MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 369 z 484

Autor:  TobiAlex [ 23 lip 2012, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Atm to optymalizacja w GW2 jest tragiczna niestety, nie pamiętam MMO które byłoby aż tak skopane pod tym względem.


Warhammer Online, Age of Conan (przed update silnika).

Autor:  Razoth [ 23 lip 2012, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.

Autor:  iniside [ 23 lip 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.

No u mnie praktycznie wszedzie jest od 70 do 100 fps.
Tylko jak jest duzo ludzi to spada do 20-30.

Autor:  Atherius [ 23 lip 2012, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jak już tego proca tak gra męczy to w ogóle to korzysta z 4 jaj, sprawdzał ktoś ? Ale pewnie nie, skoro to stary silnik.

Autor:  iniside [ 23 lip 2012, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Korzysta. Z tym ze obciazenie na poszczególnych rdzeniach siega do 40% max. A przy takim katowaniu CPU to powinno być chociaż 100% na jednym...

Autor:  bOr_sook [ 23 lip 2012, 17:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.

No u mnie praktycznie wszedzie jest od 70 do 100 fps.
Tylko jak jest duzo ludzi to spada do 20-30.

a to nie jest mmo?sam grasz i sie jarasz fps?

Autor:  Gokulo [ 23 lip 2012, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.youtube.com/watch?v=LKNzICBU ... _embedded#!

Ukryty boss w Thaumanova reactor w pierwszej lokacji Asura. Niezle, mam nadzieje, ze w pelnej grze bedzie masa takich smaczkow, ja np. bigajac tam w ogole sie nie natknalem na trop tego calego procesu :p

Autor:  bOr_sook [ 23 lip 2012, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Gokulo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=LKNzICBUzOs&feature=player_embedded#!

Ukryty boss w Thaumanova reactor w pierwszej lokacji Asura. Niezle, mam nadzieje, ze w pelnej grze bedzie masa takich smaczkow, ja np. bigajac tam w ogole sie nie natknalem na trop tego calego procesu :p


zajebisty smaczek...drewniana postac i drewniany boss

Autor:  zaboleq [ 23 lip 2012, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.



AoC i WHO to miały zajebiście skopaną optymalizację a WHO miał kupe innych rzeczy skopanych jeszcze IMO. Ja póki co na GW2 nie narzekam, liczę że poprawią co nie co. Grywalne na ten moment na pewno jest. Na eventach gdzie było 50+ osób miałem spokojnie ponad 60 fps.

Autor:  TobiAlex [ 23 lip 2012, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
(...)ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.


Nieprawda. Nawet dziś jak się zalogujesz to co jakiś czas będziesz miał 1-2 freezy nawet jak w pobliżu nikogo nie ma, o obracaniu się już nie wspomnę (spróbuj się obrócić o 360 stopni bez dużego spadku fps, zapomnij).

Autor:  Gokulo [ 24 lip 2012, 06:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Underwater organ puzzle :)
http://www.youtube.com/watch?v=rx4UdIpa ... r_embedded

Trained CPR sharks :D
http://www.youtube.com/watch?v=NFLfNIMI ... r_embedded

Dungeon/cultural armor and weapon sets:
http://dulfy.net/2012/07/21/gw2-armor-previews/#8

Autor:  Postal [ 25 lip 2012, 09:42 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.youtube.com/watch?v=MzxiGmF5fcY

wrazenia krippa z gw2

Autor:  Razoth [ 25 lip 2012, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Postal napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=MzxiGmF5fcY

wrazenia krippa z gw2


Bardzo ładnie podsumował, gra ma swoje problemy ale uczucie podczas grania jest srsly piękne.

Szkoda, że performance.

Autor:  wodny [ 25 lip 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Szkoda, że performance.

Naprawią. Na pewno. :)


Wrażenia - Total Biscuit:
http://youtu.be/xtG0kkDviTU

Autor:  wodny [ 25 lip 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Trochę obrazków prosto z gry ode mnie:
http://imgur.com/a/SzV5k#0 :)

Autor:  Szamotula [ 25 lip 2012, 16:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Czlowiek sam z siebie juz sie doczekac nie moze, to jeszcze mu obrazki beda wklejac :evil:

Autor:  Szamotula [ 25 lip 2012, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.youtube.com/watch?v=KqXwlbb9WKo

working as intended :D

Autor:  Razoth [ 25 lip 2012, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No powinni wywalić ten "downed state" z PvP całkowicie. Bezdyskusyjnie.

Autor:  iniside [ 25 lip 2012, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
No powinni wywalić ten "downed state" z PvP całkowicie. Bezdyskusyjnie.

Powinni zostawić. Daje ciekawe możliwości i ludzie za jakiś rok nauczą sie z nim grać.
Wyrokownie po dwóch dniach bety ze downed state sux, jest imo dziecinne.

Autor:  Szamotula [ 25 lip 2012, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Tu nie chodzi o downed state, a o burst warriora, ktorego nie da sie znegowac jesli trafi Cie szarza.
W ciagu trawajacego 1.5s knockdowna robi srednio 15-20k dmgu co sie rowna instagibem dla wiekszosci klas.


Co do downed state to sie juz w miare z nim 'zaprzyjaznilem'. Jedyne co mnie w nim denerwuje to to, ze pojedynku 1v2 nie da sie wygrac, ale poza tym to jest to poprostu nowa mechanika, ktora trzeba bedzie uwzgledniac przy tworzeniu taktyk itp.
A no i jak juz ten downed state ma byc, to AN powinno go przebalansowac bo taki warrior, czy thief w porownaniu do inzyniera to maja przejebane te umiejetnosci jak leza.

Strona 369 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team