MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 375 z 484 |
Autor: | Szamotula [ 2 sie 2012, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Atherius napisał(a): All@max oprócz post-processing, bo mnie razi w oczy, 1680x1050 Robiłem jakiegoś public questa@serduszka, ok 10 osób + mobki, fraps bench na 60 sekund. ![]() Może i chodzi lepiej, już nie pamiętam jak było wcześniej, ale też nieźle. Moglbys wejsc na sPvP i wrzucic rezultaty?\ I jakiego masz pieca? PS. Swoja droga ja juz sam nie wiem czy to fpsy, czy moze kiepska responsywnosc wplywa u mnie na ten dyskomfort. Nawet przy 80+ fps gra mi sie wydaje skakac i jakos nie czuje plynnosci. |
Autor: | Atherius [ 2 sie 2012, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Mam i7@4ghz i 5770@950mhz. |
Autor: | TobiAlex [ 2 sie 2012, 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Razoth napisał(a): Kabu napisał(a): a niektorzy tak sobie wmawiaja - jak i to ze widza roznice miedzy 80 a 100 ![]() Pan Hiperbola strikes back. 80 a 100 to może nie, ale jeżeli ktoś nie widzi różnicy między np. 40 a 60 klatkami w grze komputerowej, to albo ma coś srsly spierdolonego ze wzrokiem, albo jest retardem. Ewentualnie obydwa warianty. To też zależy od gry w sumie, powyżej 40 to już raczej chodzi o komfort nie o płynność, chociaż w GW2 sprawa wygląda tragicznie i nawet na 40 klatkach czuć lekki dyskomfort z gry imo. Ta, a oko ludzie 25fps... Szamotula napisał(a): Nom, wczesniej gralem engiem to bylo spoko, ale jak teraz gram thiefem, ktorym trzeba byc na plecach to poprostu nie da sie grac przy 40-50 fpsach ni chuja. Hahahahahaha, nie da się grać przy 40fps. Durniejszego tekstu dawno już nie czytałem. |
Autor: | sula [ 2 sie 2012, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Chciałbym mieć średnie 40 fps w GW2 szczerze mówiąc. |
Autor: | Razoth [ 2 sie 2012, 23:04 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
TobiAlex napisał(a): Ta, a oko ludzie 25fps... Bzdura po stokroć. Ani w filmach (nowy Hobbit nagrywany w 48 fps) ani w grach 25 fps nie jest maksymalna wartością, po której ludzkie oko przestaje odróżniać. Owszem, w filmach zapewnia płynność (w grach absolutnie nie) natomiast jak dołożymy więcej, to widać zdecydowanie różnicę. Bujda powtarzana w kółko do znudzenia, która nijak ma się do rzeczywistości. Jeżeli dla kogoś 25 fps w grze daje płynność (lub nie widzi różnicy przy wyższej od 25 fps wartości), no to tak jak wspomniałem wcześniej - jest retardem albo ma coś ze wzrokiem. |
Autor: | Szamotula [ 2 sie 2012, 23:19 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Dokladnie. 24p to poprostu jebany standard, ktory zostal ustalony dawno temu jako przystepny i zarazem ekonomiczny. Nagla zmiana na wieksza ilosc fps byla by roznownoznaczna z tym, ze projektory, ktory technologicznie byly przystosowane do obecnego formatu staly by sie gownem nie mowiac o tym, ze wieksza ilosc fpsow to wiekszy koszt Next gen sprzet z nowszych kin cyfrowych jest juz przystosowany do formatu 48p i wlasnie jak Razoth napisal Hobbit jest w tym formacie krecony. No i trzeba byc tardem, zeby nie odrozniac filmu od gry. hint: film to sekwencja klatek ulozonych/zaprojektowanych tak, aby zapewnic plynnosc i zawsze sa one w tej samej kolejnosci wyswietlane, natomist w grze masz swobode kamery i mala ilosc fpsow widac wlasnie przy gwaltownych zmianach na ekranie jak obroty o 180 stopni, czy nagle pojawiajacy sie przeciwnik(dlatego wlasnie profesjonalni gracze najdynamiczniejszego gatunku - fps jada na 120hz monitorach) - poszczegolne klatki musza zostac skipowane, aby mogly zostac wyswietlone te, ktore faktycznie znajduja sie po obrocie kamery i tutaj ilosc FPS decyduje o tym jak plynne bedzie przejscie. |
Autor: | Perrin [ 3 sie 2012, 05:59 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Kod: oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę. Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Oko ![]() |
Autor: | zaboleq [ 3 sie 2012, 06:05 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
sula napisał(a): Chciałbym mieć średnie 40 fps w GW2 szczerze mówiąc. Co masz za sprzęt? |
Autor: | Madas [ 3 sie 2012, 06:10 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Jo, o ktorej sie stress test skonczyl, ktos siedzial do konca, dluzej niz 1.00? |
Autor: | Szamotula [ 3 sie 2012, 06:32 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
1:02 bodajze. |
Autor: | Atherius [ 3 sie 2012, 07:23 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Potwierdzam, chwilę po pierwszej wyłączyli. Guardianem mi się całkiem fajnie grało w pve, w pvp jest takie zamieszanie, że na prawdę ciężko się połapać, typowy zerg, nie wiem czy chce mi się w tym uczestniczyć. |
Autor: | ShadeKnight [ 3 sie 2012, 08:34 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Perrin napisał(a): Kod: oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę. Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Oko ![]() Co w takim razie z monitorami 120Hz? Bezsens dla bogatych retardów? ![]() |
Autor: | iniside [ 3 sie 2012, 08:51 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
ShadeKnight napisał(a): Perrin napisał(a): Kod: oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę. Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Oko ![]() Co w takim razie z monitorami 120Hz? Bezsens dla bogatych retardów? ![]() W zasadzie to tak. 120Hz monitory byly wymyslone po to zeby spopularyzowc wyswietlanie 3d. Detali technicznych nie pamietam, ale chodzi o to ze obraz dzieli sie na dwie czesci obie wyswietlane z czestotliwoscia 60hz. |
Autor: | zaboleq [ 3 sie 2012, 10:39 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Atherius napisał(a): Potwierdzam, chwilę po pierwszej wyłączyli. Guardianem mi się całkiem fajnie grało w pve, w pvp jest takie zamieszanie, że na prawdę ciężko się połapać, typowy zerg, nie wiem czy chce mi się w tym uczestniczyć. Jak grałeś z randomami to czego się spodziewałeś? Bo chyba nie genialnej kooperacji i wymyślnych taktyk? |
Autor: | wodny [ 4 sie 2012, 07:04 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
U mnie w czasie tego stress testu w ustawieniach wybranych automatycznie przez grę nie było najlepiej. Tylko cienie dało na High i bodajże ten jakiś Rendering na Default. Reszta na najwyższych. Klatki nadal skakały jak szalone. Pojawił się kolejny problem - byle jaki event z kilkoma graczami spowalniał grę cholernie. Przedtem miałem coś takiego dopiero przy 30 graczach na ekranie. Ponoć ludzie, którzy mają Radeona i zainstalowali te beta sterowniki mieli dużo lepsze osiągi niż przedtem. Sam już nie wiem. Komputer nadal reagował jakbym po prostu przeglądał stronki WWW. Cichutki i chłodny. |
Autor: | Lorath [ 4 sie 2012, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
No u mnie najwieksza roznice robil wlasnie rendering. Na supersampling bylo max 45 fps ze spadami do 20 i mocnymi przycinkami. Na default juz duzo lepiej - zwykle 60+ i bez wiekszych przycinek ale to kosztem jakosci obrazu. Nadal uwazam ze jak na i7 i gtx 580 to za slabo... |
Autor: | iniside [ 4 sie 2012, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
U mnie tylk zmiana cieni i odbic robila roznice. Reszta ustawien nie wywrala na moim radeonie zadnego wrazenia ;/ |
Autor: | Kapitan_Pimpol [ 4 sie 2012, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
ok czyli fail. Ktos chce kupic konto? ![]() |
Autor: | Makaburi [ 4 sie 2012, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Kapitan_Pimpol napisał(a): ok czyli fail. Ktos chce kupic konto? ![]() Gdyby nie to, ze mam juz wlasne konto deluxe polaczeone z kontem GW1 (30/50 HoM) i zakupione w cholere Gemow, to bym wzial z pocalowaniem reki. Cieszy mnie rowniez, ze najgorszym do czego sie szanowne grono tu wypowiadajace jest w stanie przyczepic to spadek fps ponizej 40 w niezoptymalizowanej grze bedacej wciaz w fazie beta ![]() W moim osobistym mniemaniu, patrzac na caloksztalt tworczosci na tym forum, wrozy to grze swietlana przyszlosc (a przynajmniej ja zamierzam sie zagrywac do nieprzytomnosci, bo po wszystkich BWE i stress testach wciaz szukam czegos, co by mi sie w tej grze nie podobalo - co nie zdarzylo mi sie od tak dawna, ze w miedzyczasie zdazylem posiwiec). Dziekuje ![]() PS: po namysle jednak, moze zapytam o cene, bo w czasie BWE3 gralem z kumplem z pracy (zalapal sie na jednorazowy kod) i bardzo mu sie gra spodobala, mozliwe, ze bedzie zainteresowany, musze go podpytac |
Autor: | Kabraxis [ 4 sie 2012, 15:57 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
![]() Az szkoda komentowac. |
Strona 375 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |