MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 375 z 484

Autor:  Szamotula [ 2 sie 2012, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Atherius napisał(a):
All@max oprócz post-processing, bo mnie razi w oczy, 1680x1050

Robiłem jakiegoś public questa@serduszka, ok 10 osób + mobki, fraps bench na 60 sekund.

Obrazek

Może i chodzi lepiej, już nie pamiętam jak było wcześniej, ale też nieźle.


Moglbys wejsc na sPvP i wrzucic rezultaty?\
I jakiego masz pieca?


PS. Swoja droga ja juz sam nie wiem czy to fpsy, czy moze kiepska responsywnosc wplywa u mnie na ten dyskomfort. Nawet przy 80+ fps gra mi sie wydaje skakac i jakos nie czuje plynnosci.

Autor:  Atherius [ 2 sie 2012, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mam i7@4ghz i 5770@950mhz.

Autor:  TobiAlex [ 2 sie 2012, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Kabu napisał(a):
a niektorzy tak sobie wmawiaja - jak i to ze widza roznice miedzy 80 a 100 ;)


Pan Hiperbola strikes back.

80 a 100 to może nie, ale jeżeli ktoś nie widzi różnicy między np. 40 a 60 klatkami w grze komputerowej, to albo ma coś srsly spierdolonego ze wzrokiem, albo jest retardem. Ewentualnie obydwa warianty.

To też zależy od gry w sumie, powyżej 40 to już raczej chodzi o komfort nie o płynność, chociaż w GW2 sprawa wygląda tragicznie i nawet na 40 klatkach czuć lekki dyskomfort z gry imo.


Ta, a oko ludzie 25fps...

Szamotula napisał(a):
Nom, wczesniej gralem engiem to bylo spoko, ale jak teraz gram thiefem, ktorym trzeba byc na plecach to poprostu nie da sie grac przy 40-50 fpsach ni chuja.


Hahahahahaha, nie da się grać przy 40fps. Durniejszego tekstu dawno już nie czytałem.

Autor:  sula [ 2 sie 2012, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Chciałbym mieć średnie 40 fps w GW2 szczerze mówiąc.

Autor:  Razoth [ 2 sie 2012, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

TobiAlex napisał(a):

Ta, a oko ludzie 25fps...


Bzdura po stokroć. Ani w filmach (nowy Hobbit nagrywany w 48 fps) ani w grach 25 fps nie jest maksymalna wartością, po której ludzkie oko przestaje odróżniać. Owszem, w filmach zapewnia płynność (w grach absolutnie nie) natomiast jak dołożymy więcej, to widać zdecydowanie różnicę.

Bujda powtarzana w kółko do znudzenia, która nijak ma się do rzeczywistości. Jeżeli dla kogoś 25 fps w grze daje płynność (lub nie widzi różnicy przy wyższej od 25 fps wartości), no to tak jak wspomniałem wcześniej - jest retardem albo ma coś ze wzrokiem.

Autor:  Szamotula [ 2 sie 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dokladnie. 24p to poprostu jebany standard, ktory zostal ustalony dawno temu jako przystepny i zarazem ekonomiczny. Nagla zmiana na wieksza ilosc fps byla by roznownoznaczna z tym, ze projektory, ktory technologicznie byly przystosowane do obecnego formatu staly by sie gownem nie mowiac o tym, ze wieksza ilosc fpsow to wiekszy koszt
Next gen sprzet z nowszych kin cyfrowych jest juz przystosowany do formatu 48p i wlasnie jak Razoth napisal Hobbit jest w tym formacie krecony.

No i trzeba byc tardem, zeby nie odrozniac filmu od gry.
hint: film to sekwencja klatek ulozonych/zaprojektowanych tak, aby zapewnic plynnosc i zawsze sa one w tej samej kolejnosci wyswietlane, natomist w grze masz swobode kamery i mala ilosc fpsow widac wlasnie przy gwaltownych zmianach na ekranie jak obroty o 180 stopni, czy nagle pojawiajacy sie przeciwnik(dlatego wlasnie profesjonalni gracze najdynamiczniejszego gatunku - fps jada na 120hz monitorach) - poszczegolne klatki musza zostac skipowane, aby mogly zostac wyswietlone te, ktore faktycznie znajduja sie po obrocie kamery i tutaj ilosc FPS decyduje o tym jak plynne bedzie przejscie.

Autor:  Perrin [ 3 sie 2012, 05:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kod:
oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę.


Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Oko ;).

Autor:  zaboleq [ 3 sie 2012, 06:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sula napisał(a):
Chciałbym mieć średnie 40 fps w GW2 szczerze mówiąc.



Co masz za sprzęt?

Autor:  Madas [ 3 sie 2012, 06:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jo, o ktorej sie stress test skonczyl, ktos siedzial do konca, dluzej niz 1.00?

Autor:  Szamotula [ 3 sie 2012, 06:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

1:02 bodajze.

Autor:  Atherius [ 3 sie 2012, 07:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Potwierdzam, chwilę po pierwszej wyłączyli.
Guardianem mi się całkiem fajnie grało w pve, w pvp jest takie zamieszanie, że na prawdę ciężko się połapać, typowy zerg, nie wiem czy chce mi się w tym uczestniczyć.

Autor:  ShadeKnight [ 3 sie 2012, 08:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Perrin napisał(a):
Kod:
oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę.


Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Oko ;).

Co w takim razie z monitorami 120Hz? Bezsens dla bogatych retardów? :lol:

Autor:  iniside [ 3 sie 2012, 08:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

ShadeKnight napisał(a):
Perrin napisał(a):
Kod:
oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę.


Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Oko ;).

Co w takim razie z monitorami 120Hz? Bezsens dla bogatych retardów? :lol:

W zasadzie to tak. 120Hz monitory byly wymyslone po to zeby spopularyzowc wyswietlanie 3d. Detali technicznych nie pamietam, ale chodzi o to ze obraz dzieli sie na dwie czesci obie wyswietlane z czestotliwoscia 60hz.

Autor:  zaboleq [ 3 sie 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Atherius napisał(a):
Potwierdzam, chwilę po pierwszej wyłączyli.
Guardianem mi się całkiem fajnie grało w pve, w pvp jest takie zamieszanie, że na prawdę ciężko się połapać, typowy zerg, nie wiem czy chce mi się w tym uczestniczyć.


Jak grałeś z randomami to czego się spodziewałeś? Bo chyba nie genialnej kooperacji i wymyślnych taktyk?

Autor:  wodny [ 4 sie 2012, 07:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie w czasie tego stress testu w ustawieniach wybranych automatycznie przez grę nie było najlepiej. Tylko cienie dało na High i bodajże ten jakiś Rendering na Default. Reszta na najwyższych. Klatki nadal skakały jak szalone. Pojawił się kolejny problem - byle jaki event z kilkoma graczami spowalniał grę cholernie. Przedtem miałem coś takiego dopiero przy 30 graczach na ekranie. Ponoć ludzie, którzy mają Radeona i zainstalowali te beta sterowniki mieli dużo lepsze osiągi niż przedtem. Sam już nie wiem. Komputer nadal reagował jakbym po prostu przeglądał stronki WWW. Cichutki i chłodny.

Autor:  Lorath [ 4 sie 2012, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No u mnie najwieksza roznice robil wlasnie rendering. Na supersampling bylo max 45 fps ze spadami do 20 i mocnymi przycinkami. Na default juz duzo lepiej - zwykle 60+ i bez wiekszych przycinek ale to kosztem jakosci obrazu. Nadal uwazam ze jak na i7 i gtx 580 to za slabo...

Autor:  iniside [ 4 sie 2012, 13:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie tylk zmiana cieni i odbic robila roznice. Reszta ustawien nie wywrala na moim radeonie zadnego wrazenia ;/

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 4 sie 2012, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

ok czyli fail. Ktos chce kupic konto? :wink:

Autor:  Makaburi [ 4 sie 2012, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kapitan_Pimpol napisał(a):
ok czyli fail. Ktos chce kupic konto? :wink:

Gdyby nie to, ze mam juz wlasne konto deluxe polaczeone z kontem GW1 (30/50 HoM) i zakupione w cholere Gemow, to bym wzial z pocalowaniem reki.

Cieszy mnie rowniez, ze najgorszym do czego sie szanowne grono tu wypowiadajace jest w stanie przyczepic to spadek fps ponizej 40 w niezoptymalizowanej grze bedacej wciaz w fazie beta :)

W moim osobistym mniemaniu, patrzac na caloksztalt tworczosci na tym forum, wrozy to grze swietlana przyszlosc (a przynajmniej ja zamierzam sie zagrywac do nieprzytomnosci, bo po wszystkich BWE i stress testach wciaz szukam czegos, co by mi sie w tej grze nie podobalo - co nie zdarzylo mi sie od tak dawna, ze w miedzyczasie zdazylem posiwiec).

Dziekuje :)

PS: po namysle jednak, moze zapytam o cene, bo w czasie BWE3 gralem z kumplem z pracy (zalapal sie na jednorazowy kod) i bardzo mu sie gra spodobala, mozliwe, ze bedzie zainteresowany, musze go podpytac

Autor:  Kabraxis [ 4 sie 2012, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Obrazek

Az szkoda komentowac.

Strona 375 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team