MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 378 z 484

Autor:  anastol [ 9 sie 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Moderator to nie redaktor, nie musi pisac tekstow.

Autor:  Deshroom [ 9 sie 2012, 11:30 ]
Tytuł:  Odp: Guild Wars 2

anastol napisał(a):
Moderator to nie redaktor, nie musi pisac tekstow.

Dokladnie. To nie blog.

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Tournaments - dyskusja.

Szamotula napisał(a):
To sa rzeczy, ktore po 10min grania mozna wylapac, ze sa zle.
Nie trzeba rozpracowac gry na czynniki pierwsze, zeby widziec ze dane rozwiazania sa broken.

Oczywiscie ze trzeba. Bo mechanika gry dziala w kontekscie calosci a nie na wyrywki. (to jest zaleznie jakie popelnia jakies 95% ludzi, mysli, ze elementy gry to sa male oddzielne subsystemy ktore powinny dzialac dobrze w oderwaniu od reszty - blad - one maja dziala w harmonii z reszta).
Blizzard wlasnie balansował gre w kontekscie pojedynczych przypadkow i teraz wychodza lolpatche +20 - 30.

Autor:  Robo [ 9 sie 2012, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jak ktoś się próbuje dobić, to niech się nie trudzi.

We are restarting the servers. The stress test will restart at 12:30. (20 minutes from now.) ~RB2

Autor:  Turbot [ 9 sie 2012, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Juz sie balem ze sobie nie pobiegam

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mam 60 klatek w menu wyboru postaci. Podejrzane. :D :D :D

Autor:  TobiAlex [ 9 sie 2012, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

"W przeciwieństwie do poprzednich testów, będziemy aktywnie pracować nad grą w trakcie imprezy, więc mogą wystąpić problemy z połączeniem lub pojawić się rzeczy nie działające zgodnie z przeznaczeniem. Wszelkie te kwestie są wynikiem rygorystycznych warunków Stress Testu i w żaden sposób nie są reprezentatywne dla stanu gry w momencie jej wejścia na rynek. Biorąc udział w tym teście pomagasz nam stworzyć Guild Wars 2 jako lepszą grę. Dziękujemy za współpracę i do zobaczenia w grze!"

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie wydajność się poprawiła. Klatki czasami skaczą z 58 na 39 i tak dalej, ale ogólnie trzyma 50-60. :D

Autor:  Szamotula [ 9 sie 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szukam grupy na dynamic event - login screen boss, bo sam nie daje rady.

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Zdazylem sobie chociaz armory. Jesli kogos to interesuje to:
1. Nie sa przerysowane z naramiennikami wielkimi na pol ekranu.
2. Generalnie nie trzymaja sie jednego stylu. Sa rozne. Realistyczne i bardzo fantasy, ale zawsze wygladaja tak jakby dalo sie w tym normalnie chodzic.
3. Setow jest bardzo duzo. Ponad 100 spokojnie.
4. Armory PvP i PvE sa takie same.
5. Generalnie rozne sety pasuja do siebie, wiec jak ktoś ma zaciecie to na samym transmutowaniu i malowaniu mozna utopic pare tygodni ;o.

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Chyba dzisiaj nie pogramy dłużej. :(

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja sie zalogowalem i w sumie stoje i sie patrze. Jestem uzalezniony ;/.

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D

Autor:  Szamotula [ 9 sie 2012, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
1. Nie sa przerysowane z naramiennikami wielkimi na pol ekranu.
2. Generalnie nie trzymaja sie jednego stylu. Sa rozne. Realistyczne i bardzo fantasy, ale zawsze wygladaja tak jakby dalo sie w tym normalnie chodzic.


http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... ge1098.png
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... ge1113.png
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... age699.png
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... age865.png

;>

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Wiedzialem ze ktos wyciagnie jakieś extremalne przyklady. NA najwiekszym modelu w grze, zeby przypadkiem nie bylo za male.

Co nie zmienia faktu, ze miesci sie to ramach normalnosci. W porownaniu z tym co serwuja inne gry.

Autor:  raggnarok [ 9 sie 2012, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


Na jakim kompie, ustawieniach?

Autor:  Szamotula [ 9 sie 2012, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Oj oj inside. Podpuszczam Cie. Mnie tez sie podobaja bardzo sety w gw2.

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

raggnarok napisał(a):
wodny napisał(a):
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


Na jakim kompie, ustawieniach?

Komp:
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz
4 GB RAM
AMD Radeon HD 6950

Ustawienia:
1920x1080
FXAA
Render Sampling - Default
Pozostałe opcje - High
Reflections - All
Vertical Sync
High-Res Character Textures

Działa tak przeważnie między 50 a 60 klatkami. W czasie walki i w mieście czasem przytnie. W czasie obrotów postaci zauważyłem największe spadki. Jak biegam postacią i się obracam w biegu to czasem są i skoki 20 klatkowe. Dziwne. :)

Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. :)

Autor:  Robo [ 9 sie 2012, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja nadal mam tak, że przez 5-10 minut gra działa płynnie i nagle spadek do 10 fps, wszędzie. Podejrzewam, że laptop nie daje rady i się przegrzewa.

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
raggnarok napisał(a):
wodny napisał(a):
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


Na jakim kompie, ustawieniach?

Komp:
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz
4 GB RAM
AMD Radeon HD 6950

Ustawienia:
1920x1080
FXAA
Render Sampling - Default
Pozostałe opcje - High
Reflections - All
Vertical Sync
High-Res Character Textures

Działa tak przeważnie między 50 a 60 klatkami. W czasie walki i w mieście czasem przytnie. W czasie obrotów postaci zauważyłem największe spadki. Jak biegam postacią i się obracam w biegu to czasem są i skoki 20 klatkowe. Dziwne. :)

Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. :)

W czasie obrotow postaci nie ma zadnych spadkow. Sprawdzalem frapsem o czym wy mowicie. Tak poprostu dziala kamera. Ma zaimplenetowany jakis dampening ktory spowalnia oboroty do jakiejs maksymalnej wartosci.

Jak macie w miare konkretne karty grafczne to wlaczcie Supersampling. Graficznie to nic chyba nie poprawia, ale FPS jest jakby stabilniejszy ;p.

Strona 378 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team