MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 378 z 484 |
Autor: | anastol [ 9 sie 2012, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Moderator to nie redaktor, nie musi pisac tekstow. |
Autor: | Deshroom [ 9 sie 2012, 11:30 ] |
Tytuł: | Odp: Guild Wars 2 |
anastol napisał(a): Moderator to nie redaktor, nie musi pisac tekstow. Dokladnie. To nie blog. |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 19:11 ] |
Tytuł: | Re: Tournaments - dyskusja. |
Szamotula napisał(a): To sa rzeczy, ktore po 10min grania mozna wylapac, ze sa zle. Nie trzeba rozpracowac gry na czynniki pierwsze, zeby widziec ze dane rozwiazania sa broken. Oczywiscie ze trzeba. Bo mechanika gry dziala w kontekscie calosci a nie na wyrywki. (to jest zaleznie jakie popelnia jakies 95% ludzi, mysli, ze elementy gry to sa male oddzielne subsystemy ktore powinny dzialac dobrze w oderwaniu od reszty - blad - one maja dziala w harmonii z reszta). Blizzard wlasnie balansował gre w kontekscie pojedynczych przypadkow i teraz wychodza lolpatche +20 - 30. |
Autor: | Robo [ 9 sie 2012, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Jak ktoś się próbuje dobić, to niech się nie trudzi. We are restarting the servers. The stress test will restart at 12:30. (20 minutes from now.) ~RB2 |
Autor: | Turbot [ 9 sie 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Juz sie balem ze sobie nie pobiegam |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 20:41 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Mam 60 klatek w menu wyboru postaci. Podejrzane. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 9 sie 2012, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
"W przeciwieństwie do poprzednich testów, będziemy aktywnie pracować nad grą w trakcie imprezy, więc mogą wystąpić problemy z połączeniem lub pojawić się rzeczy nie działające zgodnie z przeznaczeniem. Wszelkie te kwestie są wynikiem rygorystycznych warunków Stress Testu i w żaden sposób nie są reprezentatywne dla stanu gry w momencie jej wejścia na rynek. Biorąc udział w tym teście pomagasz nam stworzyć Guild Wars 2 jako lepszą grę. Dziękujemy za współpracę i do zobaczenia w grze!" |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
U mnie wydajność się poprawiła. Klatki czasami skaczą z 58 na 39 i tak dalej, ale ogólnie trzyma 50-60. ![]() |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 20:56 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Szukam grupy na dynamic event - login screen boss, bo sam nie daje rady. |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Zdazylem sobie chociaz armory. Jesli kogos to interesuje to: 1. Nie sa przerysowane z naramiennikami wielkimi na pol ekranu. 2. Generalnie nie trzymaja sie jednego stylu. Sa rozne. Realistyczne i bardzo fantasy, ale zawsze wygladaja tak jakby dalo sie w tym normalnie chodzic. 3. Setow jest bardzo duzo. Ponad 100 spokojnie. 4. Armory PvP i PvE sa takie same. 5. Generalnie rozne sety pasuja do siebie, wiec jak ktoś ma zaciecie to na samym transmutowaniu i malowaniu mozna utopic pare tygodni ;o. |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Chyba dzisiaj nie pogramy dłużej. ![]() |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ja sie zalogowalem i w sumie stoje i sie patrze. Jestem uzalezniony ;/. |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
iniside napisał(a): 1. Nie sa przerysowane z naramiennikami wielkimi na pol ekranu. 2. Generalnie nie trzymaja sie jednego stylu. Sa rozne. Realistyczne i bardzo fantasy, ale zawsze wygladaja tak jakby dalo sie w tym normalnie chodzic. http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... ge1098.png http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... ge1113.png http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... age699.png http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... age865.png ;> |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Wiedzialem ze ktos wyciagnie jakieś extremalne przyklady. NA najwiekszym modelu w grze, zeby przypadkiem nie bylo za male. Co nie zmienia faktu, ze miesci sie to ramach normalnosci. W porownaniu z tym co serwuja inne gry. |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
wodny napisał(a): Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! ![]() ![]() ![]() Na jakim kompie, ustawieniach? |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Oj oj inside. Podpuszczam Cie. Mnie tez sie podobaja bardzo sety w gw2. |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
raggnarok napisał(a): wodny napisał(a): Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! ![]() ![]() ![]() Na jakim kompie, ustawieniach? Komp: Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz 4 GB RAM AMD Radeon HD 6950 Ustawienia: 1920x1080 FXAA Render Sampling - Default Pozostałe opcje - High Reflections - All Vertical Sync High-Res Character Textures Działa tak przeważnie między 50 a 60 klatkami. W czasie walki i w mieście czasem przytnie. W czasie obrotów postaci zauważyłem największe spadki. Jak biegam postacią i się obracam w biegu to czasem są i skoki 20 klatkowe. Dziwne. ![]() Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. ![]() |
Autor: | Robo [ 9 sie 2012, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ja nadal mam tak, że przez 5-10 minut gra działa płynnie i nagle spadek do 10 fps, wszędzie. Podejrzewam, że laptop nie daje rady i się przegrzewa. |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 21:43 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
wodny napisał(a): raggnarok napisał(a): wodny napisał(a): Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! ![]() ![]() ![]() Na jakim kompie, ustawieniach? Komp: Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz 4 GB RAM AMD Radeon HD 6950 Ustawienia: 1920x1080 FXAA Render Sampling - Default Pozostałe opcje - High Reflections - All Vertical Sync High-Res Character Textures Działa tak przeważnie między 50 a 60 klatkami. W czasie walki i w mieście czasem przytnie. W czasie obrotów postaci zauważyłem największe spadki. Jak biegam postacią i się obracam w biegu to czasem są i skoki 20 klatkowe. Dziwne. ![]() Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. ![]() W czasie obrotow postaci nie ma zadnych spadkow. Sprawdzalem frapsem o czym wy mowicie. Tak poprostu dziala kamera. Ma zaimplenetowany jakis dampening ktory spowalnia oboroty do jakiejs maksymalnej wartosci. Jak macie w miare konkretne karty grafczne to wlaczcie Supersampling. Graficznie to nic chyba nie poprawia, ale FPS jest jakby stabilniejszy ;p. |
Strona 378 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |