MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 379 z 484 |
Autor: | Atherius [ 9 sie 2012, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
iniside napisał(a): Wiedzialem ze ktos wyciagnie jakieś extremalne przyklady. NA najwiekszym modelu w grze, zeby przypadkiem nie bylo za male. Co nie zmienia faktu, ze miesci sie to ramach normalnosci. W porownaniu z tym co serwuja inne gry. To wowa trochę przypomina, nie sądzisz ? ;> No i jak zwykle znalazłeś wytłumaczenie, he he he. |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 21:51 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Pierdole sie teraz przeganiacie jak komus chodzi, albo ze ktos zmysla czy zle robi. Mi tez fpsy przy obrocie kamery spadaja i ogolem sobie wariuja. Jestem w sercu mlgy stoje i sie patrze, a fps meter skacze jak cyferki w matrixie. Ja bede twierdzil ze optymalizacji nie ma tak dlugo jak kurwa zaden parametr nie ma wplywu na performance. Moge biegac na ultra, albo na grafice z Tibii a i tak wydajnosc jest tak samo chujowa. |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
No ja machałem kamera i fraps stał jak skała, wiec ocb ? |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Pytanie gdzie. Ja mam poprawe teraz na sPvP - od 80 do 100 fps mam zawsze, ale w heart of mist to jest juz masakra nawet jak jest zero ludzi w kolo. |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Mi dziala o wiele lepiej. Zaraz obadam PvP, bo w eventach malo osob gra. W ogole mozna sie logowac nawet bez pre-purchase, ja mialem tylko klucz aktywowany na ten ostatni beta weekend i sie normalnie zalogowalem dzis. |
Autor: | iniside [ 9 sie 2012, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Szamotula napisał(a): Pytanie gdzie. Ja mam poprawe teraz na sPvP - od 80 do 100 fps mam zawsze, ale w heart of mist to jest juz masakra nawet jak jest zero ludzi w kolo. W Lion's Arch. Najgorzej zoptymalizowanym miejscu w becie. I w sumie teraz też. |
Autor: | Razoth [ 9 sie 2012, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
U mnie z niestabilnego słabego fpsa, który był w niektórych miejscach dobry, zrobił się stabilny słaby fps we wszystkich miejscach. Przynajmniej na ekranie wyboru postaci jest 60. ;) Widać, że coś tam robią przy tej grze, ale słabo im idzie, czekam dalej z kupnem gry. |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 22:06 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Ja jestem atm pleased jesli chodzi o sPvP. NIGDY nie spada ponizej 80 co jest dla mnie dobrym wynikiem i odrazu sie inaczej w gre gra. Natomiast hub zony sa tragiczne nadal. edit. Zrobilem teraz nowa postac i w startowej zonie ciagle mam 40-50 fpsow. |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Mam spadki w czasie obrotów. Zresztą licznik klatek na sekundę jest w okienku opcji po prawej. W czasie walki z małą grupą osób potrafi mi spaść do 30 klatek. Potem walczę z 3 razy większą grupą i liczba klatek prawie nie spada. Tutaj loteria jest. |
Autor: | Isengrim [ 9 sie 2012, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Razoth napisał(a): U mnie z niestabilnego słabego fpsa, który był w niektórych miejscach dobry, zrobił się stabilny słaby fps we wszystkich miejscach. Przynajmniej na ekranie wyboru postaci jest 60. Widać, że coś tam robią przy tej grze, ale słabo im idzie, czekam dalej z kupnem gry. Wiadomo kiedy będzie w taniej seri? Bo podobno polska wersja jakoś ma być niedługo, to wolałbym przyoszczędzić parę groszy. |
Autor: | Razoth [ 9 sie 2012, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Isengrim napisał(a): Wiadomo kiedy będzie w taniej seri? Bo podobno polska wersja jakoś ma być niedługo, to wolałbym przyoszczędzić parę groszy. Dwa lata po merge serwerów w TSW i przejściu ma model f2p. |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Razoth napisał(a): Isengrim napisał(a): Wiadomo kiedy będzie w taniej seri? Bo podobno polska wersja jakoś ma być niedługo, to wolałbym przyoszczędzić parę groszy. Dwa lata po merge serwerów w TSW i przejściu ma model f2p. Albo jak "GW2" zdetronizuje "WoW". |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Hm, w eventach dalej 18-20fps przy wiekszej ilosci osob, szkoda. Anyway, tak czy siak combat mnie dalej kompletnie nie przekonuje. Zero feedbacku, niektore skille czuc, innych w ogole, a jak juz prychodzi do walki w wiekszej grupie to sie i tak robi taki kurwa clusterfuck, ze widac tylko cyferki zadawanych obrazen, a jakimkolwiek poczuciu przebywania w walce mozna zapomniec. Granie melee od razu by u mnie odpadalo |
Autor: | wodny [ 9 sie 2012, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
raggnarok napisał(a): Hm, w eventach dalej 18-20fps przy wiekszej ilosci osob, szkoda. Anyway, tak czy siak combat mnie dalej kompletnie nie przekonuje. Zero feedbacku, niektore skille czuc, innych w ogole, a jak juz prychodzi do walki w wiekszej grupie to sie i tak robi taki kurwa clusterfuck, ze widac tylko cyferki zadawanych obrazen, a jakimkolwiek poczuciu przebywania w walce mozna zapomniec. Granie melee od razu by u mnie odpadalo A jakiego masz kompa? |
Autor: | TobiAlex [ 10 sie 2012, 00:39 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
wodny napisał(a): Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. Bo bardziej korzysta z procka. U mnie przez to dość często odzywa się tzw. Foch Fermiego (sterownik przestał działać, ale odzyskał sprawność ble ble ble). iniside napisał(a): wodny napisał(a): Jak macie w miare konkretne karty grafczne to wlaczcie Supersampling. Graficznie to nic chyba nie poprawia, ale FPS jest jakby stabilniejszy ;p. No jak nie poprawia - supersampling polega na "zagnieżdżaniu" większej powierzchni renderowania w mniejszym obrazie (ale to zabrzmiało Generalnie jak gram 1600x900 to renderuje mi obraz w rozdzielczości o wiele większej niż 1600x900 (stąd polepszenie jakości obrazu, ale także spadek wydajności). Ta druga opcja działa w drugą stronę - jak gram 1600x900 to renderuje mi obraz w niższej rozdzielczości niż 1600x900 (pogorszenie jakości obrazu, ale chodzi wydajniej). |
Autor: | Lorath [ 10 sie 2012, 01:38 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Dawno nie widzialem gry o tak nieprzewidywalnej wydajnosci. Na przecietnych maszynach potrafi biegac swietnie a na wypasionych sie ciac... odwrotnie tez oczywiscie sie trafia. |
Autor: | Makaburi [ 10 sie 2012, 07:26 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
https://twitter.com/GuildWars2/status/2 ... 6659438593 chyba w koncu posluchali narzakan graczy po drugiej stronie oceanu to chyba 1-5 w nocy naszego czasu, jak ktos ma ochote na dokladke po wczorajszym |
Autor: | Bloodleaf [ 10 sie 2012, 07:51 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
iniside napisał(a): Generalnie rozne sety pasuja do siebie, wiec jak ktoś ma zaciecie to na samym transmutowaniu i malowaniu mozna utopic pare tygodni ;o. Miesięcy raczej a jak z altami to masz gry na hoho BTW nie śledziłem ostatnio info o GW2 z różnych powodów, wie ktoś czy przywrócili farbki na acc wide czy nadal na każdego charka trzeba osobno zbierać? |
Autor: | iniside [ 10 sie 2012, 08:01 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Dalej sa tylko na charki. |
Autor: | wodny [ 10 sie 2012, 08:29 ] |
Tytuł: | Re: Guild Wars 2 |
Raczej nie chcę zarywać nocy. Chociaż kto wie. Czyli jak gra zacznie porządnie wykorzystywać kartę graficzną to mogę liczyć na kolejny przyrost klatek na sekundę? |
Strona 379 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |