MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 379 z 484

Autor:  Atherius [ 9 sie 2012, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Wiedzialem ze ktos wyciagnie jakieś extremalne przyklady. NA najwiekszym modelu w grze, zeby przypadkiem nie bylo za male.

Co nie zmienia faktu, ze miesci sie to ramach normalnosci. W porownaniu z tym co serwuja inne gry.


To wowa trochę przypomina, nie sądzisz ? ;>
No i jak zwykle znalazłeś wytłumaczenie, he he he.

Autor:  Szamotula [ 9 sie 2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Pierdole sie teraz przeganiacie jak komus chodzi, albo ze ktos zmysla czy zle robi.
Mi tez fpsy przy obrocie kamery spadaja i ogolem sobie wariuja. Jestem w sercu mlgy stoje i sie patrze, a fps meter skacze jak cyferki w matrixie.
Ja bede twierdzil ze optymalizacji nie ma tak dlugo jak kurwa zaden parametr nie ma wplywu na performance. Moge biegac na ultra, albo na grafice z Tibii a i tak wydajnosc jest tak samo chujowa.

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No ja machałem kamera i fraps stał jak skała, wiec ocb ?

Autor:  Szamotula [ 9 sie 2012, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Pytanie gdzie. Ja mam poprawe teraz na sPvP - od 80 do 100 fps mam zawsze, ale w heart of mist to jest juz masakra nawet jak jest zero ludzi w kolo.

Autor:  raggnarok [ 9 sie 2012, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mi dziala o wiele lepiej. Zaraz obadam PvP, bo w eventach malo osob gra. W ogole mozna sie logowac nawet bez pre-purchase, ja mialem tylko klucz aktywowany na ten ostatni beta weekend i sie normalnie zalogowalem dzis.

Autor:  iniside [ 9 sie 2012, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula napisał(a):
Pytanie gdzie. Ja mam poprawe teraz na sPvP - od 80 do 100 fps mam zawsze, ale w heart of mist to jest juz masakra nawet jak jest zero ludzi w kolo.


W Lion's Arch. Najgorzej zoptymalizowanym miejscu w becie. I w sumie teraz też.

Autor:  Razoth [ 9 sie 2012, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

U mnie z niestabilnego słabego fpsa, który był w niektórych miejscach dobry, zrobił się stabilny słaby fps we wszystkich miejscach. Przynajmniej na ekranie wyboru postaci jest 60. ;)

Widać, że coś tam robią przy tej grze, ale słabo im idzie, czekam dalej z kupnem gry.

Autor:  Szamotula [ 9 sie 2012, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja jestem atm pleased jesli chodzi o sPvP. NIGDY nie spada ponizej 80 co jest dla mnie dobrym wynikiem i odrazu sie inaczej w gre gra. Natomiast hub zony sa tragiczne nadal.



edit. Zrobilem teraz nowa postac i w startowej zonie ciagle mam 40-50 fpsow.

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mam spadki w czasie obrotów. Zresztą licznik klatek na sekundę jest w okienku opcji po prawej. :)

W czasie walki z małą grupą osób potrafi mi spaść do 30 klatek. Potem walczę z 3 razy większą grupą i liczba klatek prawie nie spada. Tutaj loteria jest. :)

Autor:  Isengrim [ 9 sie 2012, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
U mnie z niestabilnego słabego fpsa, który był w niektórych miejscach dobry, zrobił się stabilny słaby fps we wszystkich miejscach. Przynajmniej na ekranie wyboru postaci jest 60. ;)

Widać, że coś tam robią przy tej grze, ale słabo im idzie, czekam dalej z kupnem gry.

Wiadomo kiedy będzie w taniej seri? Bo podobno polska wersja jakoś ma być niedługo, to wolałbym przyoszczędzić parę groszy.

Autor:  Razoth [ 9 sie 2012, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Isengrim napisał(a):
Wiadomo kiedy będzie w taniej seri? Bo podobno polska wersja jakoś ma być niedługo, to wolałbym przyoszczędzić parę groszy.


Dwa lata po merge serwerów w TSW i przejściu ma model f2p.

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Razoth napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Wiadomo kiedy będzie w taniej seri? Bo podobno polska wersja jakoś ma być niedługo, to wolałbym przyoszczędzić parę groszy.


Dwa lata po merge serwerów w TSW i przejściu ma model f2p.

Albo jak "GW2" zdetronizuje "WoW". ;)

Autor:  raggnarok [ 9 sie 2012, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Hm, w eventach dalej 18-20fps przy wiekszej ilosci osob, szkoda. Anyway, tak czy siak combat mnie dalej kompletnie nie przekonuje. Zero feedbacku, niektore skille czuc, innych w ogole, a jak juz prychodzi do walki w wiekszej grupie to sie i tak robi taki kurwa clusterfuck, ze widac tylko cyferki zadawanych obrazen, a jakimkolwiek poczuciu przebywania w walce mozna zapomniec. Granie melee od razu by u mnie odpadalo :)

Autor:  wodny [ 9 sie 2012, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

raggnarok napisał(a):
Hm, w eventach dalej 18-20fps przy wiekszej ilosci osob, szkoda. Anyway, tak czy siak combat mnie dalej kompletnie nie przekonuje. Zero feedbacku, niektore skille czuc, innych w ogole, a jak juz prychodzi do walki w wiekszej grupie to sie i tak robi taki kurwa clusterfuck, ze widac tylko cyferki zadawanych obrazen, a jakimkolwiek poczuciu przebywania w walce mozna zapomniec. Granie melee od razu by u mnie odpadalo :)

A jakiego masz kompa? :P

Autor:  TobiAlex [ 10 sie 2012, 00:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. :)


Bo bardziej korzysta z procka. U mnie przez to dość często odzywa się tzw. Foch Fermiego (sterownik przestał działać, ale odzyskał sprawność ble ble ble).


iniside napisał(a):
wodny napisał(a):
Jak macie w miare konkretne karty grafczne to wlaczcie Supersampling. Graficznie to nic chyba nie poprawia, ale FPS jest jakby stabilniejszy ;p.


No jak nie poprawia - supersampling polega na "zagnieżdżaniu" większej powierzchni renderowania w mniejszym obrazie (ale to zabrzmiało :lol: Generalnie jak gram 1600x900 to renderuje mi obraz w rozdzielczości o wiele większej niż 1600x900 (stąd polepszenie jakości obrazu, ale także spadek wydajności). Ta druga opcja działa w drugą stronę - jak gram 1600x900 to renderuje mi obraz w niższej rozdzielczości niż 1600x900 (pogorszenie jakości obrazu, ale chodzi wydajniej).

Autor:  Lorath [ 10 sie 2012, 01:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dawno nie widzialem gry o tak nieprzewidywalnej wydajnosci. Na przecietnych maszynach potrafi biegac swietnie a na wypasionych sie ciac... odwrotnie tez oczywiscie sie trafia.

Autor:  Makaburi [ 10 sie 2012, 07:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://twitter.com/GuildWars2/status/2 ... 6659438593
chyba w koncu posluchali narzakan graczy po drugiej stronie oceanu
to chyba 1-5 w nocy naszego czasu, jak ktos ma ochote na dokladke po wczorajszym

Autor:  Bloodleaf [ 10 sie 2012, 07:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Generalnie rozne sety pasuja do siebie, wiec jak ktoś ma zaciecie to na samym transmutowaniu i malowaniu mozna utopic pare tygodni ;o.


Miesięcy raczej a jak z altami to masz gry na hoho ;)

BTW nie śledziłem ostatnio info o GW2 z różnych powodów, wie ktoś czy przywrócili farbki na acc wide czy nadal na każdego charka trzeba osobno zbierać?

Autor:  iniside [ 10 sie 2012, 08:01 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dalej sa tylko na charki.

Autor:  wodny [ 10 sie 2012, 08:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Raczej nie chcę zarywać nocy. Chociaż kto wie. :)

Czyli jak gra zacznie porządnie wykorzystywać kartę graficzną to mogę liczyć na kolejny przyrost klatek na sekundę? :)

Strona 379 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team