MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 421 z 484

Autor:  Szamotula [ 28 sie 2012, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Widzieliscie juz bot spoty :D?
Wyglada to tak samo komicznie jak w Aionie.
W sumie gw2 jest calkiem bot friendly - zawsze loocik zlapie niezaleznie czy ma taga czy nie.

Autor:  Ravushimo [ 28 sie 2012, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Matei napisał(a):
ten serw na ktorym gracie jest full i nie widze zadnej mozliwosci zalozenia tam postaci....przeoczylem cos? czy zmiana home worlda na obecna chwile jest za free tak jak obiecywali?

7 dni ma byc za free

Autor:  Bloodleaf [ 29 sie 2012, 04:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kurde wkurza mnie kamera na jumping puzzlach, jak gram nornem to w wielu miejscach albo nie mogę się ruszyć bo mnie blokuje albo kompletnie nie widzę postaci, cheat.

Autor:  Bloodleaf [ 29 sie 2012, 05:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

O północy za 3 h od teraz servery mają być down na 20-60min na maientance.

Autor:  Makaburi [ 29 sie 2012, 08:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Kurde wkurza mnie kamera na jumping puzzlach, jak gram nornem to w wielu miejscach albo nie mogę się ruszyć bo mnie blokuje albo kompletnie nie widzę postaci, cheat.

Dobre w Jumping Puzzlach jest to, ze Achievement za nie jest Account Wide, wiec wystarczy zrobic je jedna postacia (im nizsza tym lepiej) i jest dobrze.
Osobiscie Nornem do puzzli nawet nie podchodze :P

Autor:  iniside [ 29 sie 2012, 08:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szkoda, że Daily achivments sa też account wide. Lepiej by było jakby były per character.
Monthly też by mogły być per character.

Autor:  Makaburi [ 29 sie 2012, 08:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Szkoda, że Daily achivments sa też account wide. Lepiej by było jakby były per character.
Monthly też by mogły być per character.

Przypuszczam, ze zrobili to specjalnie.
Wez pod uwage, ze za Daily dostaje sie Mystic Coin (ktore w tooltipie sa opisane jako uzywane do crafta max levelowego sprzetu), wiec jakby byly per Character, to osoby z duza iloscia altow i czasu mialyby przewage nad innymi graczami.
Co sie dostaje za Monthly to bardzo bym chcial wiedziec, ale dopoki nie znajde jakiegos sposobu, zeby nabijac exp bez padniecia od czasu do czasu (albo nie opanuje swoich altow na tyle, zeby na nich nie ginac) to sie predko nie dowiem (bo iles tam expa bez smierci jest wymagane do zaliczenia Monthly).

Autor:  iniside [ 29 sie 2012, 08:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja mam 29k/50k w tym achivmencie, ale coś od dwóch dni ni cholery sie nie ruszyło chociaż wbiem dwa levele i ani razu nie zginęłem ;/

Autor:  iniside [ 29 sie 2012, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://www.youtube.com/watch?v=vBstU7EoUTY
Orr.

Autor:  Keii [ 29 sie 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jumping puzzle są genialne, zrobiłem na razie 6 i chce więcej.

Autor:  iniside [ 29 sie 2012, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://www.youtube.com/watch?v=e34wDHEmHOE

Więcej Orr.

Autor:  Bloodleaf [ 29 sie 2012, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

iniside napisał(a):
Ja mam 29k/50k w tym achivmencie, ale coś od dwóch dni ni cholery sie nie ruszyło chociaż wbiem dwa levele i ani razu nie zginęłem ;/



Na np mam na jednym charku już 10 leveli, jak wpisuję /deaths to pokazuje 0 ale w panelu "Hero" gdzie jest achi legendary surv nie ma kompletnie progressu.

Autor:  dragylion [ 30 sie 2012, 05:15 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Siemka, wy też się wkurzacie że odstajecie z lvl'm od głównych questów ?? Robię wszystko poboczne co jest wokoło mnie te serduszka odkrywam te cinematics itp. lecz i tak jestem lvl a czasem trochę więcej w tył.. może coś pomijam ? Może są inne sposoby zdobywania expa o których nie wiem ?? :)

Autor:  Atherius [ 30 sie 2012, 05:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

pvp ? ;>

Autor:  sula [ 30 sie 2012, 05:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Eventy przedewszystkim. To jest główny sposób zdobywanie xp w PvE. Serduszka to tylko uzupełnienie.

Autor:  wodny [ 30 sie 2012, 05:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... august_29/ :)

Autor:  Szamotula [ 30 sie 2012, 06:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mam takie pytanie do ludzie, ktorzy sa w 100% zadowoleni z gry. Naprawe preferujecie gre w takiej formie jak teraz? Nie wolelibyscie aby bylo WSZYSTKO CO JEST TERAZ + wyjebanie wspolnego gatheringu + dodanie challenging endgame pve(nie koniecznie instancjonowane) przeznaczonego dla ZORGANIZOWANYCH grup/gildii z zachowaniem casualowych eventow dla wszystkich + dodanie jakiegos delikatnego item progression na max lvlu + mass pvp w obrebie serwera?
Ciekawi mnie wasze zdanie, bo ja nie ukrywam ze tak jak mi sie podoba gameplay, crafting, swiat, leveling, itemizacja i customizacja(runy itp), muzyka, to podstawowe zalozenia dla mnie totalnie leza i marnuja idealne podstawy.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sie 2012, 06:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja jestem zadowolony w 99% z tego co jest teraz, Instancjowane PvE ? No thnx , wyjebanie wspólnego gatheringu ? Why?

Chellenging PvE w otwartym świecie jak najbardziej ale i tak już widzę nawet że w startowych zonach takie istnieje, np fire elemental z reactora u Asur.



BTW zacząłem się dziś bawić w mystic forge i to jest naprawdę zajebiste aż mi się geba śmiała jak różne fajne itemki wypadały, np pochodnia która zamraża.

Autor:  sula [ 30 sie 2012, 06:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Wypowiem się tylko dot. 'wspolnego gatheringu'.
Wyrzucenie tego miałoby sens jakby gra była inna. Jakby była innym TYPEM gry /mmorpg-a. Tzn. stworzona pod player-made economy, gdzie tylko mniejsza część graczy jest crafterami (myśl UO, EvE czy z tego co słyszałem SWG), surowce są inaczej rozmieszczone (dużo rzadziej i trochę większe skupiska) i są 'więcej warte'.
Po prostu gdzie rywalizacja o surowce ma sens. W GW2 taka rywalizacja z tym craftingiem, ekonomią i ogólnie wszystkim nie ma sensu najmniejszego.

W themeparku z było nie było prostym craftem 'dla wszystkich' i ekoonomią skupioną w jednym centralnym e-bay like AH, brak wspólnego gatheringu nie ma specjalnie żadnego sensu ani znaczenia.
Jedynie to, że ci jakis typ sprzątnie "rudę żelaza" sprzed nosa w momencie jak ty zabijasz mobka stojącego obok tej "rudy".
Ani to celu nie ma ani sensu, chyba jedynie dla tych, którzy lubią innych ztrollować w powyższy sposób.

Także summa summarum - "wyrzucenie" wspólnego gatheringu w GW2 akurat byłoby zupełnie bez sensu i nic by nie wniosło.

Autor:  Szamotula [ 30 sie 2012, 06:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja dzis prawdopodobnie dobije 80ty to sprawdze jak wygladaja te endgame'owe eventy i szczerze licze, ze beda ciekawe bo jak nie to nie wiem co jest do roboty po skonczeniu lvlingu. Tak wiem, idz do innej zony chocby dla 10lvla i odkrywaj. Spoko - o ile lokacje chetnie poodkrywam i pozwiedzam, to sorry ale robienia serduszek, czy DE z poprzednich zon sobie nie wyobrazam - nie ma co sie oklamywac, ale ciekawy DE to sie trafia jeden na dwadziescia i najczesciej jest to ten chainowany, ktory wystepuje 1-2 na zone, a reszta to totalnie zamulone questy bez polotu na przynoszenie shitu, czy eskortowanie czolgajacych sie npc.

edit.
Z drugiej strony na chwile obecna nie wyobrazam sobie trudnych DE. Nie z mechanika kiedy kazdego npca, ktorego trzeba bronic mozna resnac + masowe resowanie innych playerow. Jakis wipe jest niemozliwy. Mnie sie ani razu nie zdarzylo failnac jakiegos DE.

Strona 421 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team