mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 20:05 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Abo trzyma totalnych tardów na dystans.


WoW udowodnił, że nie masz racji.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 20:08 
Cytuj  
Ile gier MMO jest B2P? Wie ktoś?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 20:09 
Cytuj  
Jedna. No chyba ze GW1 też sie liczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 20:19 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Abo trzyma totalnych tardów na dystans.


WoW udowodnił, że nie masz racji.

WoW to wyjątek potwierdzający regułę ;)
Kupa ludzi gra korzystając z RAFów, ale wcześniej też było pełno ścierwa, bo była to pierwsza gra, która nie wymagała wysiłku. Zresztą temat rzeka.
Nie ma co się rozwodzić nad tym tematem - brakuje mi takiego community jak było w MMO niegdyś, ale tam gdzie trzeba płacić jest bardziej znośne niż tam gdzie płacić nie trzeba.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 23:18 
Cytuj  
nie pierdol , system RAFow wszedl pol roku temu , a najwiekszy playerbase wow mial w wotlk (nie bylo jeszcze rafow) ,wez tez pod uwage ze rafem nie da sie ciagle oplacac gry bo kazde konto ma CAP ;]


_________________
www.methodwow.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 01:24 
Cytuj  
A teraz przeczytaj moją wypowiedź ponownie.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 08:20 
Cytuj  
WoW w pierwszych latach nie miał jakieś dużej liczby tardów. Nie licząc polskiego plebsu na BL, np. Na takim Venture Co. grało się przyjemnie. Oczywiste jest, że brak abo ułatwia dostęp do gry gimbusom. Gdy nie ma community to się tego w zasadzie nie czuje. W zergu pvp, czy pve robionym stadnie nie ma to większego znaczenia. Tak samo 5man w WoW z randomami na speedzie. A tak dziś wyglądają gry.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1797
Dołączył(a): 16.01.2007
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 09:27 
Cytuj  
Skąd tutaj temat wowa -.-
Widze,że wy wszyscy zapominacie o tym ,że wow był w sumie pierwszym waszym " dobrym" mmo to raz. Dwa, ile czasu temu to było.

Co do guild wars'a 1 to faktycznie latało tam w pizdu dzieciaków ,ale to też mogło być przez to ,że gra była po polsku.
I nikt mi nie powie ,że w wowie nie ma gimbusów itp.
Jak rok temu miałem jeszcze suba to sporo ludzi w gildi to 15 lat było

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 10:43 
Cytuj  
Co nie zmienia faktu, że abo sporą część gównażerii filtruje. I serio - nie traktuję wowa jako coś dobrego. GW2 ma potencjał jako taki i mam nadzieję, że go nie zmarnuje.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 10:47 
Cytuj  
Ciężko nie dostrzegać analogii między sytuacją WoW z 2005/6 a premierą GW2. Taki sam pomysł w sumie. Weź to co już było i usprawnij. Abo filtruje, tu się zgodzę z zakapiorem z tczewa.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 10:53 
Cytuj  
Taaa, zwlaszcza seamless world usprawnili jak cholera.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 11:02 
Cytuj  
Ja mówię o koncepcji. Nie wiem jak została zrealizowana, bo nie grałem. Mnie się akurat podejście bez abo podoba. Problem plebsu w grach dotyczy nie tylko mmorpg, dota 2 jest świetnym przykładem. Płacenie abo nie gwarantuje, że dzieciarni nie będzie.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 11:12 
Cytuj  
Powiedzmy to inaczej. Problem plebsu dotyczy kazdej popularnej gry, niezaleznie od tego ile sie za nia placi.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 12:23 
Cytuj  
Na szczęście powyższy problem eliminuje fakt istnienia gildii.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 14:59 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Na szczęście powyższy problem eliminuje fakt istnienia gildii.


+1


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 15:07 
Cytuj  
Nie myslicie, ze karma tak samo jak glory rank powinna byc share'owana pomiedzy postaciami?


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 16:57 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Nie myslicie, ze karma tak samo jak glory rank powinna byc share'owana pomiedzy postaciami?

Imo nie. I glory rank też nie powinien. Co poradzić. Na 50 dobrych decyzji można puścić bokiem Arenie 1 złą.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 18:14 
Cytuj  
Powiem szczerze że na początku PVP w GW2 wydawało mi się słabe, jednak im dalej w las tym odkrywam jego głębię.
Jest wymagające, trudne i ciekawe, jedynie na początku wydaje się nie najlepsze, wszystko co wydawało mi się jego wadami, okazuje się dobre, brak pasków castów oznacza konieczność dobrej znajomości innych klas i animacji, opanowanie prawidłowego użycia combo, cc i kondycji jest bardzo wymagające. Jedyne co nadal jest złe to moa i thief spamujący 2,2,2,2 zmiana celu.
To czego naprawdę potrzeba to więcej trybów i map, tak aby to co jest obecnie w spvp nie ograniczało się do lepszo/gorszej kopii AB z gw1.
PVP w GW2 nie jest złe, jest inne niż w GW1 i jeszcze nieodpowiednio dopieszczone.
Wypowiedź bazowana na spvp, 3W chodzi mi jak W:AR , więc nie grałem zbyt długo.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 19:35 
Cytuj  
Ja mam za to odwrotnie - na poczatku mialem mega euforie jesli chodzi o PvP, lecz na dzien dzisiejszy smialo trzymam sie zdania ze jest plytkie i proste(przegralem ponad 150 godzin samego 5v5 od czasu headstartu)
Moje obserwacje:

1. Atm sPvP lezy i kwiczy dla teamow zorganizowanych przez brak zaangazowania Anetu w ten tryb(brak laddera, matchmakingu, innych tournamentow bla bla bla). Po kilkunastu/kilkudziesieciu rozegranych grach zaczyna byc nudne stompowanie PUGow, a ludzenie sie na to ze moze po 50 grach trafimy na pozadny team jest dla mnie bezcelowe. Co teraz obserwujemy to maksymalny 'Rankfarmfest', ktory powoli zaczyna byc nudny.

2. Combat, combat i jeszcze raz combat, czyli spamfest i monotonia. KAZDA klasa oprocz thiefa(pojawia sie tu prosta konkluzja - thief posiada jakis resource, czyli cos co w kazdej grze MOBA, czy MMORPG jest i ma sie swietnie) posiada weapon set, z ktorego jedna bron to spam wszystkiego co nie jest na CD w kolejnosci od najlepszego do najgorszego. Jesli tak nie robisz to znaczy ze nie wykorzystujesz pelnego potencjalu. Oczywiscie mamy tez dodge, ktore na pierwszy rzut oka wydaja sie dodawac skilla grze, ale w rzeczywistosci poki nie walczymy 1v1 to te cale nasze dodże to pure RNG, ot czasem sie turlamy bo nas 3 osoby focusuja i raz dodgniemy gowniany autoattack, a raz morpha od mesmera, ktory ma 3m CD na tym(wbrew temu co pisze kolega wyzej tutaj nie ma zadnych animacji castow - przy kazdym spellu, ktory ma jakis cast time postac poprostu macha rekoma, ale nie ma zadnego kolorka ktory moze chociazby sygnalizowac nam co to moze byc)
Utility spelle to tez w 90% przypadkow nuda - jakies sygnety, buffy, debuffy, czy teleporty

3. Niedopracowania i design na poziomie dzieci z podstawowki - lecimy z tym koksem w podpunktach:
a) Co za debil ustawil flat respawn timy jednoczesnie nie dajac mozliwosci suicide podczas downed state? NIE WIEM! Tak sie sklada, ze jesli ktos nas napadnie na punkie, a my go zabijemy to niestompujemy go odrazu, a czekamy grzecznie az minie respawn timer(w sekundach jest to 00, 20, 40 kazdej minuty) i wtedy wylaczamy go na 20 sekund. Jak to skontrowac? Kurwa nie da sie. Chocbysmy nic nie wciskali to nasze hp samo z siebie tak wolno spada, ze minie kilkanascie sekund zanim ostatecznie polegniemy.
b) Co za debil ustawil stala rotacje map? NIE WIEM! Final to zawsze Battle of Kyhlo, wiec tyllko ta mape warto masterowac, bo wiadomo ze teoretycznie to w finale beda najciezsi przeciwnicy + wiedzac jaka mapa bedzie nastepna latwo mozna wybrac OP buildy/utility, ktore exploituja dane mapy.
c) Co za debil dal mozliwosc na: zmiane postaci w trakcie trwania turnieju, zmiane builda w trakcie trwania turnieju, zmiana weaponow z plecaka out of combat w trakcie gry, zmiane utility spelli out o combat w trakcie trwania gry, zmiane buildu postaci w trakcie warmupa, zmiane 'duzych traitow' out of combat w trakcie trwania gry? NIE WIEM, ale ktos musial miec ostro nasrane w bani!

4. Personal skillcap i unikalnosc naszej postaci - buildow jest bardzo malo i o ile w wiekszosci gier jest taki problem to fakt, ze w GW2 mamy tak malo skilli tylko pogorsza sytuacje(moim zdaniem wieksze mozliwosci ukladania naszej postaci moglo by pocarry'owac PvP w tej grze, tak samo jak carry'owalo w GW1), bo praktycznie kazdy weapon set to jeden wlasciwy build.
Jesli dysponujemy linkiem do rozpisanego danego builda to potrzebujemy doslownie kilku godzin, aby w pelni zmasterowac postac i po tym jakikolwiek progress w skillu jest praktycznie nie mozliwy, bo stety niestety mechaniki gry sa bardzo prymitywne i proste(tutaj moge to przyrownac do prymitywnosci Lola, z czym ze GW2 to taki Lol post 40min mark, czyli wywalamy cale early game i ksztaltowanie sie rozgrywki, a zostawiamy same teamfighty, ktore sa czesto bardzo randomowe i skonne do snowballowania).
Przy pojedynkach 1v1 mozliwosci outskillowania przeciwnika sa rowniez bardzo male - glownie albo mamy sytuacje w ktorej dany build nie jest wstanie zabic drugiego builda chocby nie wiem jak sie staral, albo sytuacje kiedy to pojedynek jest rowny, a o zwyciestwie decyduje opener, badz RNG dodgeroll i czesto rozstrzyga sie on w przeciagu kilku sekund.
Nie ma tez mozliwosci posiadania jakiegos wlasnego stylu gry, bo tak naprawde kazdy gra w ten sam sposob, gdyz mechaniki strasznie ograniczaja(jedynie thiefem mozna sie pokusic o odrobine finezji i odmiennosci, lecz niestety current design thiefa tez jest popsuty)

5. Dlaczego oni wygrali? Dlaczego mysmy przegrali? Ale jak to? Ale dlaczego? - to juz ostani i imo najwazniejszy punkt, czyli co decyduje o wygranej. Na wstepie powiem, ze sam naleze do w miare competitive teamu, rozegralem grubo ponad 300 gier turniejowych i zdarzalo mi sie trafiac na 'znane' teamy i prowadzic w miare rowna walke.
Tak wiec co zaobserwowalem? Po pierwsze i najwazniejsze - TEAMCOMP. Tutaj nikt nie ma nic do gadania - mesmer, thief i guardian to jest praktycznie must have. Jesli przeciwny team ich ma, a ty nie to odrazu zaczynasz z powaznym handicappem + cheesowanie, czyli zmiana buildow w trakcie warmupa widzac przeciwny teamsetup(nagla zmiana na high condition dmg widzac, ze przeciwnik nie ma zbyt duzo removali itp)
Po drugie - PIERWSZE WRAZENIE! Tak jest, w wiekszosci przypadkow o wygranej decyduja nasze pierwsze posuniecia. Najczesciej wyglada to tak:
Battle of Kyhlo - kto pierwszy zniszczy przeciwny treb/zneutralizuje strzelajacego jednoczesnie samemu ostrzeliwujac mid w wiekszosci przypadkow wygra gre, bo kto ma clocktower ten ma kontrole.
Battle of Foefire - kto wygra fighta na midzie ten w wiekszosci przypadkow wygrywa gre bo tutaj tak samo, kto ma srodkowy punkt, ten kontroluje cala mape.
Forest of Nih* - ta mapa jest zdecydowanie najbardziej roznorodna, aczkolwiek wiekszosc sie tyczy tego kto ukradnie NPCa wiecej razy
Teraz pytanie co decyduje o tym kto wygra pierwsze starcie? Coz tutaj jest sprawa z jednej strony ciekawa, ale z drugiej troszke randomowa. Otoz zawsze na starcie sa ustalane jakies laneupy jak na przyklad w przypadku Foefire: 1-3-1, czy 0-4-1, badz 2-2-0 i to wlasnie to ile osob pojdzie na dana pozycje + jak pojdzie przeciwnik ma najwiekszy wplyw. Dochodzi tez element jaka kto klase wysle na dany punkt i na jaka klase trafimy na tym punkcie z teamu przeciwnka.
Podsumowujac punkt nr 5 mozna powiedziec, ze jest to tak strategiczne jak ustalanie formacji w pilce noznej pod konkretne teamy wylaczajac z tego niestety personalny skill zawodnikow, czyli tak jak irl mamy w teamie jednego super messego/ronaldo, tak tutaj przez niski skillcap trzeba brac pod uwage to, ze kazdy jest takim ronaldo/messym.


Podsumowujac - ta gra nigdy nie bedzie competitive, nigdzy nie bedzie esportem(nie wiem co sobie anet myslal wydajac taki statement), ogladanie jej jest nudne, uczestniczenie w niej tez na dluzsza mete staje sie nudne bo nasze umiejetnosci maja bardzo maly wply na rozgrywke(wszystko sie rozchodzi o przemieszczenie teammate'ow, brakuje elementu budowania jakiegos momentum), sama gra podczas teamfightow jest bardzo chaotyczna, a fakt ze praktycznie kazda klasa posiada jakies elementale, klony, spirit weapony, kumpli thiefow, zwierzaki i inne gowna nie ulatwia sprawy.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 19:53 
Cytuj  
Szamotula czy Ty możesz napisać o co Ci w końcu chodzi? Gra Ci się nie podoba, to nie graj. Proste. Co Ty próbujesz osiągnąć? Chcesz nam obrzydzić grę? Jak idziesz z dziewczyną do restauracji i ona zamówi zupę, która Ci nie smakuje, to co robisz? Obrzydzasz jej tą zupę? Bez jaj, naprawdę już się rzygać chce od tego ciągłego czytania Twoich wypocin jaka ta gra jest ble. Jezu, jak mi się jakaś gra nie podoba to w nią nie gram a po trzeciej stronie forum odnośnie tej gry już dawno bym tam nie wchodził, bo na chuj?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.