MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 439 z 484

Autor:  Pocieszny [ 17 wrz 2012, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

craft w gw2 to najbardziej grinderski craft ever ... az sie nie chce , ilosc mastow jest totalnym przegieciem

Autor:  kamilus [ 17 wrz 2012, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Pocieszny napisał(a):
craft w gw2 to najbardziej grinderski craft ever ... az sie nie chce , ilosc mastow jest totalnym przegieciem

Huh?
Wszystkie asian like mmo tak mają.
Craft powinien być jak najcięższy do zrobienia, a produkty końcowe potrzebne i inaczej nieosiągalne, by najwytrwalsi mogli potem na tym zarabiać.
Swoją drogą mam dwa crafty na poziomie ~390, a nic nie farmiłem.
Wczoraj wbiłem z 55 na 74 w 8h (craftem byłoby szybciej, ale zaczynałem crafcić około 20).

Autor:  zaboleq [ 17 wrz 2012, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Tczewiak gdzie farmiłeś eventy na lvl 60+?

Autor:  kamilus [ 17 wrz 2012, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

zaboleq napisał(a):
Tczewiak gdzie farmiłeś eventy na lvl 60+?

Dung z lvl40 - zawsze daje 70% expa na dany lvl.
Z ogarniętą ekipą robi się go w 20 minut.

Autor:  Bloodleaf [ 17 wrz 2012, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Z nie ogarniętą zajmuje około 30 min więc nie jest też źle.

Autor:  Bloodleaf [ 18 wrz 2012, 08:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jakiś całkiem pokaźny patch dziś 2000 plików, nie ma jeszcze patch notes.

Autor:  iniside [ 18 wrz 2012, 08:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Z nie ogarniętą zajmuje około 30 min więc nie jest też źle.

Ta. Caudecus Mannor, jest strasznie łatwy. Mam nadzieje, ze to poprawią ;p.

Autor:  zaboleq [ 18 wrz 2012, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Chcę tam dzisiaj wbić z 60 na 70 więc niech fixują najlepiej po weekendzie:P.

Autor:  Arturnik [ 18 wrz 2012, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.youtube.com/watch?v=Hh5zjK7I ... ATOFMxiotw

Autor:  zaboleq [ 18 wrz 2012, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Hmm filmik spoko, na pewno zagram elementalem ale Guardiana na szczęście nie tak łatwo zabić:P.

P.S

Niestety film oglądałem bez dźwięku :/.

Autor:  Gokulo [ 18 wrz 2012, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Jakiś całkiem pokaźny patch dziś 2000 plików, nie ma jeszcze patch notes.


Here are the patch notes for today’s game update:
General
Asuran players will now aim toward their targets when using a rifle.
Fixed various broken events and skill challenges.
Fixed various locations that allowed players to move outside the map.
Fixed various locations on maps where players could become stuck.
Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank.
Fixed bugs in the Exploration achievement so players can now receive 100% map completion.
Added a system to limit the experience and gold that players can receive from speed-farming dungeons.
Story
Fixed bugs in “A Different Dream,” “A Fragile Peace,” “Dredging Up the Past,” "Forging the Pact,” “Pastkeeper,” “Ships of the Line,” “Stealing Secrets,” “The Priory Assailed,” and “The Source of Orr.”
Reduced the overall difficulty in “Dead of Winter.”
World-versus-World
Retaliation: This boon no longer reflects damage received from siege weapons.
The Experimental Rifle is no longer usable in World-versus-World.
Professions
Warrior
Smoldering Arrow: This skill’s casting time has been reduced.
Mesmer
The Prestige: This skill now requires full recharge if it’s interrupted at any time.
Thief
Descent of Shadows: This trait’s effect can now only trigger once every 8 seconds.
Engineer
Rocket Boots: This skill is no longer usable underwater. This is a temporary change until we can figure out why players can launch themselves into the sky using this skill.
Detonate Mine Field: This skill is no longer a blast finisher.

Autor:  zaboleq [ 18 wrz 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Przecież prosiłem, żeby tego nie fixowali ;(

Cytuj:
Added a system to limit the experience and gold that players can receive from speed-farming dungeons.


Nosz kurwa, ciekawe jaki to limit...Żeby chociaż spokojnie się dały 2 runy na CM zrobić w 1h...

Autor:  D3jviD [ 18 wrz 2012, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

World-versus-World
Retaliation: This boon no longer reflects damage received from siege weapons.


W koncu! Strasznie wkurzajaca sprawa.

Autor:  Szamotula [ 18 wrz 2012, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Widze ze Anet zachwycil sie mechanikami jaya wilsona? Ludzie farmia jeden typ mobow? Zabijesz kilka i wchodza dry na loot. Ludzie robia 1-2 eventy non stop? Zrobisz kilka i dostajesz coraz mniej wszystkiego. Ludzie speedrunuja dungeony? Wprowadzmy kolejne DRy.
Fajne to mmo, kiedy nie mozesz sobie grac tak jak chcesz.

Autor:  Bloodleaf [ 18 wrz 2012, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Cytuj:
Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank.



\o/

Autor:  TobiAlex [ 18 wrz 2012, 12:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula napisał(a):
Widze ze Anet zachwycil sie mechanikami jaya wilsona? Ludzie farmia jeden typ mobow? Zabijesz kilka i wchodza dry na loot. Ludzie robia 1-2 eventy non stop? Zrobisz kilka i dostajesz coraz mniej wszystkiego. Ludzie speedrunuja dungeony? Wprowadzmy kolejne DRy.
Fajne to mmo, kiedy nie mozesz sobie grac tak jak chcesz.


Jak każde inne z tygodniowym resetem dungeonów...

Autor:  Kabraxis [ 18 wrz 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Szamotula napisał(a):
Widze ze Anet zachwycil sie mechanikami jaya wilsona? Ludzie farmia jeden typ mobow? Zabijesz kilka i wchodza dry na loot. Ludzie robia 1-2 eventy non stop? Zrobisz kilka i dostajesz coraz mniej wszystkiego. Ludzie speedrunuja dungeony? Wprowadzmy kolejne DRy.
Fajne to mmo, kiedy nie mozesz sobie grac tak jak chcesz.


Dziwisz sie? przeciez wszytko soe kreci wokol dokaldnie tego samego. Zcentralizowane Ah i zcentralizowana ekonomia ,czyli kolos na glinianych nozkach, ktorego powalic moze kazda pierdola - to raz.
Dwa - w D3 miales kupwac na RMAH, w GW2 masz kupowac gemy i wymieniac na zloto i oni zrobia wszytko aby cie do tego zmusic, min chujowym drop rate, kolosalnymi ilosciami grindu i 'lataniem' kazdego sposobu jaki gracze wymysla aby zrobic cos latwiej i szybciej.

Dokladnie ta sama sytuacja co z D3. Dokaladnie ten sam schemat.

Ogolnie to mnie to tam rybka bo musialoby mnie pojebac zeby robic w tej grze jakis legendary czy cos (grind gorszy niz w koreanskich F2P MMO, do tego nie mozesz sie skupic na jednym co lubisz tylko musisz grindowac cala gre) z tym ze ta polityke widac juz od poczatku gry (gold sink na kazdym doslownie kroku (min koszty pordrozy wyzsze niz nagrody za eventy lolz), crafting, ilosci blue matsow wymagane, ogolny drop rate, craft itemkow w mystic forge, ladowanie DRow do gry jak farmisz, itd..), co wkurwia i powoduje ze zrobienie czegokolweik w tej gzre oprocz bezmyslnego biegania i polowanie na DE jest niczym innym jak wkurwiajacym grindem, kkilkukrotnie wiekszym nic taka sama czynnosc/accomplishment w WoW/RIFT/LOTRO.

Bieda.

I to sie raczej nie zmieni bo imho takie maja wytyczne od ncsoftu niestety.

Autor:  zaboleq [ 18 wrz 2012, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

@Szamotuła
Dotyczy to tylko dungów a nie eventów. W sumie dobrze bo to troche nienormalnie było ;)



Kabra być może ty bezmyślnie biegasz i bezmyślnie farmisz tak samo jak bezmyślne jest twoje pierdzielenie, którego już nikt nie chce słuchać. Idź pogadaj sam ze sobą.

I tak, bieda. Bieda, że nadal tu jesteś.

Autor:  candidoser [ 18 wrz 2012, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

TobiAlex napisał(a):
Szamotula napisał(a):
Widze ze Anet zachwycil sie mechanikami jaya wilsona? Ludzie farmia jeden typ mobow? Zabijesz kilka i wchodza dry na loot. Ludzie robia 1-2 eventy non stop? Zrobisz kilka i dostajesz coraz mniej wszystkiego. Ludzie speedrunuja dungeony? Wprowadzmy kolejne DRy.
Fajne to mmo, kiedy nie mozesz sobie grac tak jak chcesz.


Jak każde inne z tygodniowym resetem dungeonów...


GW2 mialo byc ponoc inne;)

Autor:  Szamotula [ 18 wrz 2012, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Zaboleq polecam czytac wszystkie patch note'y. Wczesniej znerfili wlasnie powtarzanie tych samych eventow, kilka dni temu poszedl nerf farmy tych samych typow mobow, a teraz dungeonow.

@Tobi
Pokazales juz ze masz gowniane pojecie o wowie, wiec nawet nie wypowiadaj sie o lockoutach bo maja one zupelnie inny cel.

edit.
Pomine juz fakt, ze ponoc w GW2 wszystko rozchodzi sie o fun, takze dlaczego anet decyduje co moze byc dla mnie funowe, a co nie?

Strona 439 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team