iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Plutonka napisał(a):
Cała ta sytuacja prawdopodobnie nie będzie miała miejsca w GW2, gdzie, jak zapowiedziano, w trybie PvP każda postać będzie miała full unlock już na starcie.
Nie mowiac juz o tym ze w GW2 nie bedzie przypadac 200+ skillow na postac.
I na koncu powiedzmy sobie szczerze na filmach widac ze podstawowym zalezniem jest kupowanie skili u trenerow a nie jak w Gw zdobywanie na questach i mobach ;e.
Ale cos kojarze ze byla mowa o podnoszeniu swoich umiejetnosci poprzez robienie roznych rzeczy w grze... juz nie pamietam czy to chodzilo o traity czy inny aspekt postaci ale gdzies czytalem ze developerzy chca aby np. wojownicy wzmacniali sie poprzez pojedynki z innymi mistrzami oreza a np elementalisci przez studiowanie starych ksiag. Zebym jeszcze pamietal w ktorym wywiadzie to bylo...
Edit: znalazlem i faktycznie chodzilo o traity.
Cytuj:
“The way you earn Sword Mastery” says Eric, “is that there are a number of NPCs that are designated as ‘Sword Masters’ scattered around the world, and you need to find each of the Sword Masters and defeat them.”
Every trait has its own challenges scattered around the world – you have to find out what they are and what they’ll grant you, then go about completing them one by one. And the types of things you get up to depends on your class: “Warriors do a lot of defeating other Warriors in duels, completing physical challenges, you can gain an increased vitality trait if you eat some really, really gnarly food – all that sort of thing.”