MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 46 z 484 |
Autor: | Plutonka [ 26 wrz 2010, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Lorath napisał(a): O, natknalem sie na filmik walki z ruchomym bossem (w przeciwienstwie do np. Shatterera, ktory mimo ze troche podskakuje i podfruwa to jednak w plaszczyznie poziomej jest przykuty do 1 miejsca). No moze jest to bardziej mini boss, bo jakiegos strasznego spustoszenia nie czyni ale zawsze cos. Tak okolo 4 minuty:
To oczywiście jest jedynie gdybanie, uważam jednak, że na PvE w GW2 powinno się patrzeć z zupełnie innej strony. Szczerze wątpię, że w otwartym świecie umieszczą faktycznie jakiegoś trudnego bossa. Mam wrażenie, że otwarty świat zostanie zaprojektowany w ten sposób, by każdy mógł zalogować się na ile chce, podziubać trochę i mieć z tego frajdę. W GW PvE nie polega na zbieraniu gearu, lecz na abieraniu achievementów. A co za tym idzie - nie polega na biciu bossów. I zdziwiłabym się, gdyby w GW2 było inaczej. Devsi wspomnieli kiedyś, że dungeony będą miały kilka 'trybów' - łatwiejsze, trudniejsze, na mniej osób, lub na więcej (nie wiem, czy tak jak w DDO). I gdybym miała obstawiać, to mam wrażenie, że właśnie tutaj powinniśmy szukać wyzwań na PvE. Nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądały dungeony w GW2. Wiem jednak jak wyglada end-game PvE w GW. Ci, którzy znają grę wiedzą, że najtrudniejszą instancją jest Underworld. Community ściga się miedzy sobą, kto ukończy ją szybciej, wydajniej - kto będzie bardziej pomysłowy, kto pierwszy wymyśli build działający po danym updejcie, itd. To samo dotyczy innych lokacji oraz liczby osób w party. Nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że w GW2 będą konkretne achievmenty za zrobienie instancji w X osób, w danym trybie trudności, lub coś podobnego. Osobiście mam nadzieję, że dostaniemy instancje w stylu UW właśnie: czyli nie taką, gdzie X czasu bijemy trashe, a potem X czasu zaliczamy wipe'y na bossie. W GW w UW czy w łatwiejszym FoW zawsze jest wóz albo przewóz - party pada - do widzenia. Ponadto instancja nie jest zbudowana tak, że przez godzine czy dwie ziewamy bijąc moby, tylko robimy tam questy - eskorty NPC-ów, którzy nie mogą zginąć, itd itp. W GWEN ArenaNet od tego odeszła, wprowadzając standardowe dungeony z bossami na końcu - w którym kierunku zdecydują się pójść - zobaczymy później. Ja będę zadowolona, jeśli najtrudniejsze części PvE będą zaprojektowane podobnie do obecnych, ale z uwzglednieniem achievementów za ukończenie ich w wielu trybach itd. |
Autor: | Lorath [ 26 wrz 2010, 22:35 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Szczerze wątpię, że w otwartym świecie umieszczą faktycznie jakiegoś trudnego bossa. Padlo stwierdzenie ze beda eventy latwiejsze i trudniejsze... jak trudne beda te 'trudniejsze' to sie zobaczy. Cytuj: Mam wrażenie, że otwarty świat zostanie zaprojektowany w ten sposób, by każdy mógł zalogować się na ile chce, podziubać trochę i mieć z tego frajdę. Calkiem mozliwe. Cytuj: Nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądały dungeony w GW2. Wiem jednak jak wyglada end-game PvE w GW.
No wiadomo jedno. Maksymalna liczba osob w dungeonie bedzie 5. |
Autor: | Plutonka [ 29 wrz 2010, 09:42 ] |
Tytuł: | |
http://www.arena.net/blog/live-and-let- ... dye-system Bardzo fajny post opisujący system farbek w GW2. Szczerze polecam ![]() A na okrasę parę modeli armorów dla ludzi, nornów i charrów. |
Autor: | Nyx [ 29 wrz 2010, 12:07 ] |
Tytuł: | |
![]() Ta śmieszna rasa na concept artach wygląda całkiem przyzwoicie, mam nadzieje ze coś zrobią z modelami do premiery |
Autor: | Plutonka [ 29 wrz 2010, 12:34 ] |
Tytuł: | |
Asury, choć wyglądają, delikatnie mówiąc, dyskusyjnie, są bardzo ciekawie i kompleksowo opracowaną rasą. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać w GW2 - ja sama na pewno zrobię sobie jakąś Asurę. W GW hero Asury mają świetne animacje, do tego zawojowały serca graczy dzięki swoim charakterkom. |
Autor: | iniside [ 29 wrz 2010, 13:29 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Asury, choć wyglądają, delikatnie mówiąc, dyskusyjnie, są bardzo ciekawie i kompleksowo opracowaną rasą. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać w GW2 - ja sama na pewno zrobię sobie jakąś Asurę. W GW hero Asury mają świetne animacje, do tego zawojowały serca graczy dzięki swoim charakterkom.
Ta. Jak male to wredne nabiera w tym przypadku nowego znaczenia ;e. |
Autor: | yabaddi [ 29 wrz 2010, 15:59 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Bardzo fajny post opisujący system farbek w GW2. Szczerze polecam
![]() A na okrasę parę modeli armorów dla ludzi, nornów i charrów. Świetny system. Dzięki tym kolorystykom i podziałowi na poszczególne sekcje do farbowania ubrania zyskują zupełnie inny wygląd - mimo, że to te same modele. Z drugiej strony jednak mam nadzieję, że modeli też będzie dużo - lubię różnorodność. |
Autor: | Lorath [ 29 wrz 2010, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): Ta śmieszna rasa na concept artach wygląda całkiem przyzwoicie, mam nadzieje ze coś zrobią z modelami do premiery
Problem wlasnie w tym ze cos zrobili. Poczatkowo mialo byc jak na concept artach i gw1... potem zrobili z tego anime-wow-gnomy ![]() Co do artykulu o farbkach, faktycznie bardzo pozytywnie sprawa sie prezentuje. |
Autor: | iniside [ 1 paź 2010, 18:49 ] |
Tytuł: | |
http://www.arena.net/blog/a-rewarding-e ... about-loot Jak ktos powie ze design jest pedo-asian to chyba sie slepy ;/. |
Autor: | Sparth2 [ 1 paź 2010, 18:55 ] |
Tytuł: | |
A bedzie Mesmer ze swoimi super-meskimi koronkami i falbankami? ![]() |
Autor: | iniside [ 1 paź 2010, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Sparth2 napisał(a): A bedzie Mesmer ze swoimi super-meskimi koronkami i falbankami?
![]() Nie co sie czepiasz. W renesansie wszyscy faceci tak sie ubierali ;/ No dobra mowa o szlachcie ;p. |
Autor: | Sparth2 [ 1 paź 2010, 19:16 ] |
Tytuł: | |
Polowa profesji z GW1 byla mocno gejowska (z Paragonem na czele). W GW2 jest o niebo lepiej (przez Charrow ![]() |
Autor: | Razoth [ 1 paź 2010, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Guild Wars Principle #3: Players should look the way they want to look.
No brawo po prostu, w końcu. Jak sobie przypomne późniejsze sety z WoW'a to ciągle zbiera mnie na wymioty. W WAR już było za to zdecydowanie lepiej, tam każdy późniejszy set wyglądał lepiej. Tutaj to bez znaczenia - jeżeli spodoba nam się item z 1 levela bez statystyk a znajdziemy jakiś epic loot, który dajmy na to będzie przypominał bliżej niezidentyfikowany obiekt latający pozaziemskiej cywilizacji skrzyżowany z meduzą, to i tak będziemy mogli zachować stary wygląd + zyskać nowe statystyki. Coraz lepiej i lepiej. |
Autor: | Sparth2 [ 1 paź 2010, 20:02 ] |
Tytuł: | |
W sumie od tego w innych MMO jest social clothing. Nawet w takich staruszkach jak EQ2 i AO to dziala ![]() |
Autor: | iniside [ 1 paź 2010, 20:09 ] |
Tytuł: | |
Sparth2 napisał(a): W sumie od tego w innych MMO jest social clothing. Nawet w takich staruszkach jak EQ2 i AO to dziala
![]() No. Tylko po co dokladac kolejne sloty na itemy ? |
Autor: | Karioker [ 1 paź 2010, 20:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: With the transmutation system, you’ll be able to acquire new items known as Transmutation Stones through our in-game store that allow you to customize your appearance
czyli jednak item mall? ![]() |
Autor: | Arturnik [ 1 paź 2010, 20:38 ] |
Tytuł: | |
No a co, gra ma być 100% darmowa po kupieniu pudelka? Wole cos takiego niz ten unlock wszystkich skilli. |
Autor: | iniside [ 1 paź 2010, 20:43 ] |
Tytuł: | |
Karioker napisał(a): Cytuj: With the transmutation system, you’ll be able to acquire new items known as Transmutation Stones through our in-game store that allow you to customize your appearance czyli jednak item mall? ![]() Zreszta to nie mawplywu na gre, to pozwala tylko zmienic wyglad. Co nomen-omen dla wielu ludzi jest wazniejsze niz to ze mogliby oneshotowac bosa. |
Autor: | Plutonka [ 1 paź 2010, 21:29 ] |
Tytuł: | |
Devi już wcześniej powiedzieli, że w online store znajdą się rzeczy 'kosmetyczne' z punktu widzenia rozgrywki. I właśnie czymś takim jest przenoszenie skinów. Należy zwrócić uwagę na to, że same staty od setów będą miały postać upu do zbroi. Być może w takim razie w end-game i tak będziemy mogli złożyć każdy end-game skin z każdym statem, a kamienie ze sklepu będą jedynie pozwalały na użycie skinów z itemów, które do end-game nie należą, a bardzo się nam podobają. |
Autor: | Karioker [ 1 paź 2010, 23:49 ] |
Tytuł: | |
w sumie to zaden iwinbutton, można przeboleć ;D byleby nie polecieli na kasę i po roku od premiery nie okazało się że gra zmieniła się w koreańskie ścierwo z "Rotflol Daggers of win +100" w mallu... |
Strona 46 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |