MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 46 z 484

Autor:  Plutonka [ 26 wrz 2010, 22:09 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
O, natknalem sie na filmik walki z ruchomym bossem (w przeciwienstwie do np. Shatterera, ktory mimo ze troche podskakuje i podfruwa to jednak w plaszczyznie poziomej jest przykuty do 1 miejsca). No moze jest to bardziej mini boss, bo jakiegos strasznego spustoszenia nie czyni ale zawsze cos. Tak okolo 4 minuty:


To oczywiście jest jedynie gdybanie, uważam jednak, że na PvE w GW2 powinno się patrzeć z zupełnie innej strony. Szczerze wątpię, że w otwartym świecie umieszczą faktycznie jakiegoś trudnego bossa. Mam wrażenie, że otwarty świat zostanie zaprojektowany w ten sposób, by każdy mógł zalogować się na ile chce, podziubać trochę i mieć z tego frajdę.

W GW PvE nie polega na zbieraniu gearu, lecz na abieraniu achievementów. A co za tym idzie - nie polega na biciu bossów. I zdziwiłabym się, gdyby w GW2 było inaczej. Devsi wspomnieli kiedyś, że dungeony będą miały kilka 'trybów' - łatwiejsze, trudniejsze, na mniej osób, lub na więcej (nie wiem, czy tak jak w DDO).
I gdybym miała obstawiać, to mam wrażenie, że właśnie tutaj powinniśmy szukać wyzwań na PvE.

Nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądały dungeony w GW2. Wiem jednak jak wyglada end-game PvE w GW. Ci, którzy znają grę wiedzą, że najtrudniejszą instancją jest Underworld. Community ściga się miedzy sobą, kto ukończy ją szybciej, wydajniej - kto będzie bardziej pomysłowy, kto pierwszy wymyśli build działający po danym updejcie, itd.
To samo dotyczy innych lokacji oraz liczby osób w party.

Nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że w GW2 będą konkretne achievmenty za zrobienie instancji w X osób, w danym trybie trudności, lub coś podobnego.

Osobiście mam nadzieję, że dostaniemy instancje w stylu UW właśnie: czyli nie taką, gdzie X czasu bijemy trashe, a potem X czasu zaliczamy wipe'y na bossie. W GW w UW czy w łatwiejszym FoW zawsze jest wóz albo przewóz - party pada - do widzenia. Ponadto instancja nie jest zbudowana tak, że przez godzine czy dwie ziewamy bijąc moby, tylko robimy tam questy - eskorty NPC-ów, którzy nie mogą zginąć, itd itp.
W GWEN ArenaNet od tego odeszła, wprowadzając standardowe dungeony z bossami na końcu - w którym kierunku zdecydują się pójść - zobaczymy później.

Ja będę zadowolona, jeśli najtrudniejsze części PvE będą zaprojektowane podobnie do obecnych, ale z uwzglednieniem achievementów za ukończenie ich w wielu trybach itd.

Autor:  Lorath [ 26 wrz 2010, 22:35 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Szczerze wątpię, że w otwartym świecie umieszczą faktycznie jakiegoś trudnego bossa.


Padlo stwierdzenie ze beda eventy latwiejsze i trudniejsze... jak trudne beda te 'trudniejsze' to sie zobaczy.

Cytuj:
Mam wrażenie, że otwarty świat zostanie zaprojektowany w ten sposób, by każdy mógł zalogować się na ile chce, podziubać trochę i mieć z tego frajdę.


Calkiem mozliwe.

Cytuj:
Nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądały dungeony w GW2. Wiem jednak jak wyglada end-game PvE w GW.


No wiadomo jedno. Maksymalna liczba osob w dungeonie bedzie 5.

Autor:  Plutonka [ 29 wrz 2010, 09:42 ]
Tytuł: 

http://www.arena.net/blog/live-and-let- ... dye-system

Bardzo fajny post opisujący system farbek w GW2. Szczerze polecam :D
A na okrasę parę modeli armorów dla ludzi, nornów i charrów.

Autor:  Nyx [ 29 wrz 2010, 12:07 ]
Tytuł: 

Obrazek

Ta śmieszna rasa na concept artach wygląda całkiem przyzwoicie, mam nadzieje ze coś zrobią z modelami do premiery

Autor:  Plutonka [ 29 wrz 2010, 12:34 ]
Tytuł: 

Asury, choć wyglądają, delikatnie mówiąc, dyskusyjnie, są bardzo ciekawie i kompleksowo opracowaną rasą. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać w GW2 - ja sama na pewno zrobię sobie jakąś Asurę. W GW hero Asury mają świetne animacje, do tego zawojowały serca graczy dzięki swoim charakterkom.

Autor:  iniside [ 29 wrz 2010, 13:29 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Asury, choć wyglądają, delikatnie mówiąc, dyskusyjnie, są bardzo ciekawie i kompleksowo opracowaną rasą. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać w GW2 - ja sama na pewno zrobię sobie jakąś Asurę. W GW hero Asury mają świetne animacje, do tego zawojowały serca graczy dzięki swoim charakterkom.

Ta. Jak male to wredne nabiera w tym przypadku nowego znaczenia ;e.

Autor:  yabaddi [ 29 wrz 2010, 15:59 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Bardzo fajny post opisujący system farbek w GW2. Szczerze polecam :D
A na okrasę parę modeli armorów dla ludzi, nornów i charrów.


Świetny system. Dzięki tym kolorystykom i podziałowi na poszczególne sekcje do farbowania ubrania zyskują zupełnie inny wygląd - mimo, że to te same modele. Z drugiej strony jednak mam nadzieję, że modeli też będzie dużo - lubię różnorodność.

Autor:  Lorath [ 29 wrz 2010, 23:00 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Ta śmieszna rasa na concept artach wygląda całkiem przyzwoicie, mam nadzieje ze coś zrobią z modelami do premiery


Problem wlasnie w tym ze cos zrobili. Poczatkowo mialo byc jak na concept artach i gw1... potem zrobili z tego anime-wow-gnomy :(

Co do artykulu o farbkach, faktycznie bardzo pozytywnie sprawa sie prezentuje.

Autor:  iniside [ 1 paź 2010, 18:49 ]
Tytuł: 

http://www.arena.net/blog/a-rewarding-e ... about-loot

Jak ktos powie ze design jest pedo-asian to chyba sie slepy ;/.

Autor:  Sparth2 [ 1 paź 2010, 18:55 ]
Tytuł: 

A bedzie Mesmer ze swoimi super-meskimi koronkami i falbankami? :P

Autor:  iniside [ 1 paź 2010, 19:01 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
A bedzie Mesmer ze swoimi super-meskimi koronkami i falbankami? :P

Nie co sie czepiasz. W renesansie wszyscy faceci tak sie ubierali ;/ No dobra mowa o szlachcie ;p.

Autor:  Sparth2 [ 1 paź 2010, 19:16 ]
Tytuł: 

Polowa profesji z GW1 byla mocno gejowska (z Paragonem na czele). W GW2 jest o niebo lepiej (przez Charrow :P), ale i tak ludzie i Sylvari wygladaja "podejrzanie".

Autor:  Razoth [ 1 paź 2010, 19:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Guild Wars Principle #3: Players should look the way they want to look.


No brawo po prostu, w końcu. Jak sobie przypomne późniejsze sety z WoW'a to ciągle zbiera mnie na wymioty. W WAR już było za to zdecydowanie lepiej, tam każdy późniejszy set wyglądał lepiej.

Tutaj to bez znaczenia - jeżeli spodoba nam się item z 1 levela bez statystyk a znajdziemy jakiś epic loot, który dajmy na to będzie przypominał bliżej niezidentyfikowany obiekt latający pozaziemskiej cywilizacji skrzyżowany z meduzą, to i tak będziemy mogli zachować stary wygląd + zyskać nowe statystyki.

Coraz lepiej i lepiej.

Autor:  Sparth2 [ 1 paź 2010, 20:02 ]
Tytuł: 

W sumie od tego w innych MMO jest social clothing. Nawet w takich staruszkach jak EQ2 i AO to dziala :)

Autor:  iniside [ 1 paź 2010, 20:09 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
W sumie od tego w innych MMO jest social clothing. Nawet w takich staruszkach jak EQ2 i AO to dziala :)

No. Tylko po co dokladac kolejne sloty na itemy ?

Autor:  Karioker [ 1 paź 2010, 20:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
With the transmutation system, you’ll be able to acquire new items known as Transmutation Stones through our in-game store that allow you to customize your appearance


czyli jednak item mall? :(

Autor:  Arturnik [ 1 paź 2010, 20:38 ]
Tytuł: 

No a co, gra ma być 100% darmowa po kupieniu pudelka?
Wole cos takiego niz ten unlock wszystkich skilli.

Autor:  iniside [ 1 paź 2010, 20:43 ]
Tytuł: 

Karioker napisał(a):
Cytuj:
With the transmutation system, you’ll be able to acquire new items known as Transmutation Stones through our in-game store that allow you to customize your appearance


czyli jednak item mall? :(

Zreszta to nie mawplywu na gre, to pozwala tylko zmienic wyglad. Co nomen-omen dla wielu ludzi jest wazniejsze niz to ze mogliby oneshotowac bosa.

Autor:  Plutonka [ 1 paź 2010, 21:29 ]
Tytuł: 

Devi już wcześniej powiedzieli, że w online store znajdą się rzeczy 'kosmetyczne' z punktu widzenia rozgrywki. I właśnie czymś takim jest przenoszenie skinów.

Należy zwrócić uwagę na to, że same staty od setów będą miały postać upu do zbroi. Być może w takim razie w end-game i tak będziemy mogli złożyć każdy end-game skin z każdym statem, a kamienie ze sklepu będą jedynie pozwalały na użycie skinów z itemów, które do end-game nie należą, a bardzo się nam podobają.

Autor:  Karioker [ 1 paź 2010, 23:49 ]
Tytuł: 

w sumie to zaden iwinbutton, można przeboleć ;D byleby nie polecieli na kasę i po roku od premiery nie okazało się że gra zmieniła się w koreańskie ścierwo z "Rotflol Daggers of win +100" w mallu...

Strona 46 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team