MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 456 z 484

Autor:  Bloodleaf [ 29 paź 2012, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Znów jakiś hidden nerf w ostatnim patchu dużo ludzi dostaje teraz po 30-15 tokenów za dungi nawet jak ich nie robili z 2-3 dni.

Autor:  Gleader [ 29 paź 2012, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mnie to wkurwia ta mentalność ludzi jak grasz thiefem i kogoś ubijesz to flame ,że klasa dla idiotów, a jak warkiem wpadniesz nuke w 2 sekundy i koniec zawodów nikt nic nie pisze -.-

Autor:  sula [ 29 paź 2012, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

GW2 Isometric "Diablo" style

http://imgur.com/a/Gy8an#0


Uruchamiamy grę z nowym FOV, wchodzimy do jakiegokolwiek dunga i wychodzimy. Voila !
Można się przenosić między mapami. Tak w sPVP też działa.

Autor:  Bloodleaf [ 29 paź 2012, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kurde przez ten ostatni patch wsie dungi pobugowane :/

Autor:  iniside [ 30 paź 2012, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kolejny content już 15 listopada. Tzn. w tedy zacznie sie on pojawiać w grze z podobno jakimś nowym one-time eventem.

Eh. W tym tempie to ja nigdy wszystkiego w tej grze nie skoncze ;s.

Autor:  wodny [ 30 paź 2012, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No ja mam 61 poziom na swojej głównej i jedynej postaci. Po około 75 godzinach gry. 25% mapy odkryte. :D

Autor:  Bloodleaf [ 30 paź 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ja mam już 5x 80 :P

Ponoć mają przedłużyć hallowen i będą właśnie te pre eventy prowadzące do tego dużego update 15stego.

Autor:  Makaburi [ 30 paź 2012, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Ja mam już 5x 80 :P

Ponoć mają przedłużyć hallowen i będą właśnie te pre eventy prowadzące do tego dużego update 15stego.


Dokładniej, to ludzie zagrozeni nadciagajacym huraganem bardzo by chcieli, zeby przedluzyli halloween, bo nie beda w stanie wziac udzialu w koncowce.
Niestety juz to zdementowali tu:
https://forum-en.guildwars2.com/forum/g ... post581419
wiec halloween raczej nie przedluza.

Za nowy update 15 listopada i pre-eventy do tego beda (potwierdzenie rowniez pod powyzszym linkiem) :D

Autor:  Gleader [ 30 paź 2012, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Cytuj:
Ja mam już 5x 80


oO ja mam przegrane 100 godzin i dopiero 55 lvl , z tym że sporo pvp grałem.
No i po drugie chciało ci się przechodzić tą fabułe tyle razy oO ?

Autor:  Dana [ 30 paź 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Przecież każda rasa ma inną fabułę, prawie do samego końca. Do tego 3 frakcje, oraz konkretne wybory w questach dla frakcji.

Autor:  zaboleq [ 30 paź 2012, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
Ja mam już 5x 80 :P

Ponoć mają przedłużyć hallowen i będą właśnie te pre eventy prowadzące do tego dużego update 15stego.



Blood pochwal się swoim playtime :).

Zakladam, że jakieś 400h pewnie;].

Żeby mieć 5x80 to trzeba naprawdę nieźle koksac i niestety być zajebistym nolifem :/.. Kiedy Ty masz czas na granie :E?
Chyba, że miałeś mnóstwo golda i matsów i wszystko od 3 postaci wzwyż robiłeś przez craft?


@Dana
Mylisz się ;)/
Rasy mają inną fabułę tylko do momentu wstąpienia do danego orderu. Zakony masz 3 i w pewnym momencie ich fabuła też skupia się w jednym miejscu.

Autor:  Dana [ 30 paź 2012, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ok, źle się wyraziłem. Nie tyle każda rasa ma inną fabułę, co zawsze jest jakiś wybór fabularny. Nawet biorąc pod uwagę "endgame", czyli po zakończeniu fabuły rasy i frakcji, co quest są 2 czy 3 odnogi.

Dużej różnicy nie będzie, ale zawsze jest coś nowego dla innej postaci którą levelujesz.

http://wiki.guildwars2.com/images/d/d0/Gw2storyline.svg

Autor:  Bloodleaf [ 30 paź 2012, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dokładnie można wybierać inne ścieżki w storyline to raz, dwa nie trzeba przecież robić na wszystkich postaciach story, ba nawet na żadnej nie musisz robić.


@Zaboleq mam duuuużo więcej niż 400h lol :P za chwilę będę mieć wszystkie klasy na 80tym ;) przydaje się to do kopania ori ;)

Golda mam mało, matsów całkiem sporo :) na AH nic nie kupowałem wszystko uzbierałem sam i sam sobie crafcę :)

gdyby tylko pier... Arah nie spędzało mi snu z powiek to wszystko ok by było.


BTW słyszałem że można mieć tylko 15 slotów na postacie, prawda to?

Autor:  iniside [ 30 paź 2012, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

A co robisz Arah z randomami ? O tak. Z randomami to może być prawdziwa dorga przez męke. Do tej pory mnie zadziwia, że ludzie na 80lvl dalej nie ogarniaja, ze w tej grze nie ma tankow, healerow i trzeba kurwo umieć dogde'owac. A nie stoi sobie taki jeden z drugim na Gignaticusie, patrzy ze cos na niego leci i stoi dalej. No bo jak to tak. Ruszyć sie!
Albo biegnie na niego w mele i dziwi sie ze zdycha w 10s. Ile to ja ludzi kickowalem ktorzy broni na ranged niechcieli zmieniac w zaleznosci od encounteru :o

edit:
Zeby nie bylo. Ja naprawde staram sie byc cierpliwy i kazdemu wyjasnić. Ale jak taki beton stoi i odmawia sluchania to kazdemu moglaby zylka pęknąć ;s

Autor:  Bloodleaf [ 30 paź 2012, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

I z randomami i z guildies, tu nie chodzi o to że nie dodgują albo nie są ranged albo nie słuchają albo nie ogarniają po prostu zazwyczaj wipe w P2/P3 bo P1 to pesteczka, dziś wipnęliśmy na 5% po 2h prób ja miałem one shoota za każdym razem na początku walki jak na mnie leciał to nawet jak robiłem dodge dostawałem kd, używałem arcane shielda, mist forma itd i za każdym razem kd miałem, może jakiś bug był, ale ja Arah mam na razie dośc byłem tam ze 20x i nigdy nie udało się zrobić do końca, masakra a potrzebuje 500 tokenów z arah :(

Zresztą znaleźć ludzi chętnych na Arah to jakaś masakra, nikt nie chce tam chodzić właśnie przez Glutamusa Wipeusa, za to CoE exp jest super.

Autor:  iniside [ 30 paź 2012, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Path1 jest najtrudniejszy imo ;p.

Jak sobie nie radzicie z Gignaticusem to mozna go kitowac pod WP, i w tedy zergować go przez godzine (no przy odrobinie szczescie przez 45 min). Sposob na 100% skuteczny, tylko ze czasochłonny.

Jeśli chcesz w unikac Aoe Gignaticusa to kiedy juz znajdziesz safe spot nie ruszasz sie z niego. Ten atak składa sie z AoE i Projeticle. Projectile moze cie walnać zanim zrobi sie z niego AoE na ziemi. Ale jeśli nie bedziesz sie ruszać za duzo, to najpewniej cie nie trafi.

Jak chcesz uniknac charge, to dogde robisz dopiero w ostatniej chwili, kiedy boss juz sie praktycznie na tobie zmaterializował. Do tego jest potrzebny perfekcyjny time'ing. 1s +/- i jestes trupem. Pro tip. Gignatucs w pierwszej kolejnosci bedzie robił charge na osobe z najwyżsszym Thoughness. Dlatego dobrze by było jakby to był ktoś z wysokim twitch skillem :D.

Ostatni atak czyli ten projectile jest faktycznie trudny do unikniecia. Jego tez trzeba unikac w ostatniej chwili.

Ogólnie IMO Giganaticus jest jednym z najprostszych bosow (!!) w Arah.

Faza 3 to pikus.

Aha Path 3 jest najlatwiejszy. Najkrótszy. Z ogarnieta grupa mozna to zrobić w 30 minut.
Ja ze średnio ogarnieta zrobiłem w 1h (paru osobom trzeba było tłumaczyć co mają robić).

Ale tak to faktycznie. Sredni czas na arah to 4h+ i to zazwyczaj nie dochodzi sie do konca. I dlatego wlasnie potrzbne mi jeszcze conajmniej dwie czesci setu ;s. U mnie na serwerze pełny set mają może ze 3-4 osoby.

Autor:  Bloodleaf [ 30 paź 2012, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie mówie o path 1/2/3 tylko phase 1/2/3 :p próbowałem różne ścieżki ale dla mnie najtrudniejszy właśnie G jest reszta bossów to pikuś, dziwne że mnie atakowął non stop bo miałem może z 900 toughness a nasz guardian miał prawie 2k, za każdym razem latał za mną, jak dobiegłem od wp to natychmiast mnie atakował.

Ja setu nie chcę bo mi sie nie podoba potrzebuję gift kupić na bifrosta.

Autor:  Bloodleaf [ 31 paź 2012, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

CD na free transfery zwiększony do 7 dni.

Autor:  iniside [ 2 lis 2012, 00:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nowa mapa pvp.
Nowy one-time eventy który będzie zmieniał niektóre częsci świata.
Nowa zona (wyspa). Sredniej wielkosci.
Nowy dungeon z progresywnym skalowaniem trudnosci. (im dalej i dluzej wytrzymasz, tym lepsza nagroda).

Autor:  Bloodleaf [ 2 lis 2012, 05:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://forum-en.guildwars2.com/forum/i ... er-01-2012

Nowe patch noty.

Cytuj:
Orbs of power have been removed from WvW to address hacking and balance issues. They tended to strengthen teams already in the lead and were irresistible targets for hackers and cheaters, both of which could have an unfortunately large impact on any given WvW game. Orbs or some similar mechanic may return in the future, but only if we’re confident that they won’t create similar issues.


W końcu.

Strona 456 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team