Podsumowanie zerżnięte z kilku źródeł:
PvE- w listopadzie nowy content patch -
https://www.guildwars2.com/en/the-game/ ... mber-2012/- każdy będzie mógł uczestniczyć w tym długi evencie poprzedzającym pojawienie się wyspy dzięki skalowaniu
- na tej wyspie z listopadowego "dodatku" pojawi się wielki loch, im dalej gracz się zagłębi, tym lepsze będą nagrody i tym będzie trudniej
- powyższa wyspa będzie średniej wielkości, będą na niej nowe nagrody i ciekawe rzeczy do robienia
- na wyspie będzie rozgrywała się pewna fabuła
- twórcy będą ulepszać i dodawać nowe rzeczy do tej wyspy
- w grudniu będzie event z okazji zimy
- można liczyć na wiele eventów z różnych okazji
- będzie więcej eventów, które będą zmieniać świat
- twórcy chcą dodać wiele nowych rzeczy, dzięki którym gracze na 80 poziomie nie będą się nudzić i będą mieli duży wybór co akurat chcą robić
- twórcy obecnie pracują nad zmianami w nagrodach za przejście lochów, chcą uczynić lochy fajniejszymi
PvP- w listopadzie pojawi się beta nowej mapy, jeżeli spodoba się graczom, to zostanie dodana do gry na stałe
- twórcy pracują nad lepszymi i bardziej znaczącymi nagrodami
- mają się pojawić również inne ważne funkcje
- team ludzi pracuje nad poprawkami i nowościami w trybie PvP
- w tym miesiącu pojawi się blog opisujący zmiany w PvP i postęp w pracach nad zmianami i nowościami
WvW- tryb ten będzie ulepszany i pojawią się nowości, nieznane są żadne szczegóły na ten temat
Inne- siedziby gildii pojawią się kiedyś tam
- twórcy nie pracują obecnie nad żadną odmianą housingu
- Colin Johanson nie przeszedł Clock Tower
- w przyszłości pojawią się dokładniejsze informacje na temat nowości w grze, chodzi o to by ludzie w grze i poza grą wiedzieli co, gdzie i jak
- nie ma co liczyć w najbliższym czasie na narzędzia umożliwiające zapisywanie buildów i sprawne przełączanie się pomiędzy nimi
- narzędzia LFG mogą pojawić się w przyszłości
- mieli tryb w stylu MOBA, ale z niego zrezygnowali, wolą skupić się na obecnym PvP