MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 457 z 484

Autor:  wodny [ 2 lis 2012, 07:51 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Podsumowanie zerżnięte z kilku źródeł:

PvE
- w listopadzie nowy content patch - https://www.guildwars2.com/en/the-game/ ... mber-2012/
- każdy będzie mógł uczestniczyć w tym długi evencie poprzedzającym pojawienie się wyspy dzięki skalowaniu
- na tej wyspie z listopadowego "dodatku" pojawi się wielki loch, im dalej gracz się zagłębi, tym lepsze będą nagrody i tym będzie trudniej
- powyższa wyspa będzie średniej wielkości, będą na niej nowe nagrody i ciekawe rzeczy do robienia
- na wyspie będzie rozgrywała się pewna fabuła
- twórcy będą ulepszać i dodawać nowe rzeczy do tej wyspy
- w grudniu będzie event z okazji zimy
- można liczyć na wiele eventów z różnych okazji
- będzie więcej eventów, które będą zmieniać świat
- twórcy chcą dodać wiele nowych rzeczy, dzięki którym gracze na 80 poziomie nie będą się nudzić i będą mieli duży wybór co akurat chcą robić
- twórcy obecnie pracują nad zmianami w nagrodach za przejście lochów, chcą uczynić lochy fajniejszymi

PvP
- w listopadzie pojawi się beta nowej mapy, jeżeli spodoba się graczom, to zostanie dodana do gry na stałe
- twórcy pracują nad lepszymi i bardziej znaczącymi nagrodami
- mają się pojawić również inne ważne funkcje
- team ludzi pracuje nad poprawkami i nowościami w trybie PvP
- w tym miesiącu pojawi się blog opisujący zmiany w PvP i postęp w pracach nad zmianami i nowościami

WvW
- tryb ten będzie ulepszany i pojawią się nowości, nieznane są żadne szczegóły na ten temat

Inne
- siedziby gildii pojawią się kiedyś tam
- twórcy nie pracują obecnie nad żadną odmianą housingu
- Colin Johanson nie przeszedł Clock Tower
- w przyszłości pojawią się dokładniejsze informacje na temat nowości w grze, chodzi o to by ludzie w grze i poza grą wiedzieli co, gdzie i jak
- nie ma co liczyć w najbliższym czasie na narzędzia umożliwiające zapisywanie buildów i sprawne przełączanie się pomiędzy nimi
- narzędzia LFG mogą pojawić się w przyszłości
- mieli tryb w stylu MOBA, ale z niego zrezygnowali, wolą skupić się na obecnym PvP

Autor:  wodny [ 2 lis 2012, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

W świecie gry pojawiły się zwiastuny nadchodzącego content patcha:
http://dulfy.net/2012/11/02/gw2-the-los ... nd-teaser/ :D

Autor:  Bloodleaf [ 6 lis 2012, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

No w końcu położyłem Lupeya ofc w pugu ale padł za pierwszym podejściem, jeszcze tylko 440 marków \o/

Autor:  iniside [ 7 lis 2012, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... _of_tyria/

ancient_astronauts_and_the_humans_of_tyria/

Dobra. To chyba nie wymaga tłumaczenia ;p.

Autor:  raggnarok [ 8 lis 2012, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Tak z ciekawosci, jak z wydajnoscia? Poprawili cos znaczaco od premiery?

Autor:  Bloodleaf [ 10 lis 2012, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Nie wiem czy poprawili ja mam dużo fps w pve i trochę więcej w wvw.

BTW niezłe żarty anet robi sobie z ludzi narzekających na ele/thief :P

https://dviw3bl0enbyw.cloudfront.net/up ... /gw026.jpg

Autor:  Bloodleaf [ 10 lis 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Cytuj:
We’ve received a large amount of feedback about Legendaries becoming unreachable. This is actually a topic we’ve been tracking for quite some time. To ease your minds I am here to say that it’s something we’ve been watching and we’ve been listening to your feedback. You can expect to begin to see changes addressing the issue starting with our next build.


https://forum-en.guildwars2.com/forum/g ... post682213

Dobrze że coś robią bo ceny na precursory poszły jakieś 80g w górę w ciągu 2 dni.

Autor:  wodny [ 15 lis 2012, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Skończyłem w nocy Personal Story. Na liczniku około 110 godzin. Masakra. :D

Ogólnie "GW2" zostanie moją grą roku. Dawno żadna gra nie sprawiła mi takiej radochy. Najlepsze jest to, że po tych 110 godzinach jeszcze połowa świata przede mną do odkrycia, PvP, WvW, ubieranie postaci, explorable w 7 lochach i wiele innych. Niedługo ten wielki content patch. Ach. Dla takich gier warto żyć. :D

Autor:  wodny [ 16 lis 2012, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Q&A:
http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... wright_qa/ :)

Autor:  wodny [ 20 lis 2012, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://youtu.be/oZdvDKuJE8Q

Na poprawę humoru. :D

Autor:  Isengrim [ 21 lis 2012, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Ten cały GW2 ściągnął sporo z WARka poza pq/de:
- Nornów jakby przemalować na zielono = orki. Nawet tatoosy podobne. Blady norn warek/guardian + tatusy= Czosnek/mara z WAR - styl wielkiego kolesia ;)
-Te asura też na zielono = gobasy.Uśmiech i uszy mają podobne.
- Cały system 100% mapy jest bardzo podobny do ToK
- WvW jak war post 1.3
- sPvP. S jest od scenario? ;)
Ogólnie, to WAR najwyraźniej nie był taki zły, skoro tyle rozwiązań wprowadzonych przez Mythica jest stosowanych w nowych mmorpg.
Ech, reklama.

A teraz wyobraźmy sobie wszyscy B2P Dark Age of Camelot 2.

Jakby nie wywalili 99% załogi, jakby mysleli jak EAlouse = pure win.
Konkluzja taka, że EAlouse był ostro jechany jako niewiarygodne źródło, zwolniony frustrat, kłamca. Wyszło, że wszystko o czym pisał było 100% prawdą i jego przewidywania (pośrednio część) się sprawdziły. Myślę że akurat grę robioną przez niego bym kupił w ciemno.

Autor:  Bloodleaf [ 21 lis 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

sPvP = structured Player vs Player

Autor:  wodny [ 22 lis 2012, 00:23 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://www.guildwars2.com/en/news/chri ... nd-beyond/

W nadchodzących miesiąc można liczyć na:
- poprawienie lochów pod względem balansu starć
- nowe Fractale
- więcej potworów
- poprawki w skalowaniu leveli
- nowe eventy
- poprawianie i ulepszanie obecnego contentu
- nowości w Southsun Cove
- nowości dla gildii
- zmiany w sPvP
- nowy content i nagrody w WvW
- rozwijanie historii i przygód w świecie Tyrii :)

Autor:  Kabraxis [ 22 lis 2012, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.mmorpg.com/blogs/Meleagar/11 ... Investment

Dungeon totalnie oderwany od dotychczasowego swiata gry z Lore dopisamnym na kolanie, w przerwie na kawe zeby tylko jakos pasowalo do akronimu 'FOTM' (Flavor Of The Month), jumping puzzle o nazwie "Under New Management"... biedne ANet ;)

W sumie jestem dosc ciekawy co tam Ncsoft i Nexon szykuje dla GW2 w najblizszym czasie. Bo po tym jaka droge odbylo GW2 od "MMO Manifesto" do gry ktora jest atm chyba nikt nie ma zludzen kto tu tak naprawde rozdaje karty i rzadzi gra.

Niestety najczarniejszy scenariusz, czyli przemiana w Wow-klona z grindem instancji i arenek (co sie dzieje wlasciwie atm) i coraz mocniej zarysowanym IS (do tego randomowym, GW2 jest chyba jedyna gra z IS gdzie mozesz zaplacic i chuja dostac bo w skrzynce czy paczce dye nie bedzie absolutnie nic wartosciowego.. gz dla tej babeczki co to wymyslila i wspolczuje glupoty ludziom co to kupuja i ja napedzaja... nawet nie wiedza ze sami swoja gre w dosc szybkim tempie niszcza) jest imho najbardziej mozliwy.

Autor:  wodny [ 22 lis 2012, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Spiskowa teoria dziejów. Dobre, fajnie się czyta takie wypociny. :D

Autor:  iniside [ 22 lis 2012, 13:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

www.paranormalne.pl
Polecam. Tam jest pełno takich wypocin (;.

Autor:  Kabraxis [ 22 lis 2012, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

LOL Przeciez pomijajac moj komentarz odnosnie nazw to to sa wszystko fakty.

Gra jaka jest kazdy widzi, posuniecia finansowe Ncsoftu sa do sprawdzenia na necie, to jakich pracownikow zatrudnia AN tez. To sa misie-pysie fakty.

"spiskowa teoria' ROTFL. Fanboy more.

Wodnemu sie nie dziwie bo on ma chyba 15 lat sadzac po jego postach ale tobie iniside tbh to troche tak. Podejrzewalem cie o wiecej mozgu.


I tbh to twierdzcie sobie co checie ale nawet te nazwy sa zbyt duzym zbiegiem okolicznosci, jesli je powiazac wlasnie z faktami i tym co sie dzieje z gra. To jest zbyt oderwane od reszty gry, zeby bylo to nazwane ot tak... przy nacisku na Lore, szczegoly i smaczki w GW2 (jest on ogromny) nie wierze w to. NIC W GW2 nie jest nazwane czy umieszczone na mapie bez przyczyny.. tej czy innej. NIC.

I ja tych postow teraz nie pisze aby zbesztac gre... dla mnie to jest smutne. Bo ewidentnie naciski na AN 'z gory' sa ogromne. Wspolczuje O'brian'owi ktory musi tym biznesem rzadzic jako pewnie marionetka. :)
Bo nie wierze zeby w ciagu 6 m-cy firma potrafila sie zmienic ni z dupy ni z pietruchy o 180 stopni i zmienic zasady i taktyke na ktorych jechala (z ogromnymi sukcesami) od 7dmiu lat i wkurwic znakomita wiekszosc starego FANBASE (w ich przypadku trzeba to slowo napisac capsem). :)
Jest to dla mnie smutne bo pomimo wad ta gra miala (moze jeszcze ma.. sam nie wiem) potencjal. Musiala byc tylko dobzre rozwijana... a zapowiada sie grind instancji i gearu za tokeniki (wiekszy niz w innych MMO do tego i to znacznie) nothing more (przynajmniej w tej chwili tak to wyglada).
Dokladne przeciwienstwo tego co bylo i zapowidane i tego czym bylo GW1 i tego na czym wlasnie AN 'jechala' przez te wszytkie lata.

Taka prawda.

Autor:  Isengrim [ 22 lis 2012, 14:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Mają wpływy mniejsze od zakładanych, to co niby mieli zrobić żeby zarabiać więcej ? Widocznie model no-grind się nie sprawdza, w przeciwieństwie do grind-on.oi

Autor:  iniside [ 22 lis 2012, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Cytuj:
Take this bullshit somewhere else.
First of all... NO COMPANY EVER would let someone with only 14% ownership dictate anything about their business.
A golem named BUY-4373 4373 is probably someone's b-day. 4-3-1973.
Subdirector Blingg An NPC trying to make money is called Blingg. No need to look further.
jumping puzzle named Under New Management Invaders are generally considered the new management.
Noll means head or top of head. It's also the name of Chuck Noll. He played for the Steelers... OMG, maybe ArenaNet are in cahoots with the steel industry and are making WMD casings.
It seems Nexon, which is known as a greedy company and bought a quote in NCSoft, pushed to have at least one of their people manage monetization in ANet. Which officially happened on June 8th, and was probably in talks for a lot longer than that... Seems a bit odd that the dev team would wait until now to give these "hints".
Also the acronym for the new dungeon is Flavor of the Month (FotM) Don't forget that Karka Shells were introduced as well. Shell is a major oil company. Maybe ANet are deliberately diverting our attention with the use of games so that Shell can avoid criticism of their bad business.
South Sun Cove waypoints are "Lion" and "Pride" Lion's Arch is the name of the city. Lionguard are the protectors of Lion's Arch. Lions travel in Prides... It's a fucking theme.
Also, there’s now a position at Arenanet titled “Monetization Producer”, held by a person who was formerly a producer at Nexon. Nervous yet? Which was filled in March 2012 which is 3 months prior to Nexon getting 14% of NCSoft.


"Autentycznosc" i "trafność" teorii spiskowych polega na tym, że przypadkowe fakty są łączone w całość, z pominięciem innych możliwości, tak aby "udowadniały" jeden i tylko jeden punkt widzenia.

ISengrim podał dużo prostsze i bardziej sensowne wytłumaczenie. Poprostu osięgnity profit okazał sie niewystarczający. Wprowadzenie kolejnegu tieru itemów było decyzją zrushowana i pochopną, która na dobrą sprawe nie wiadomo jak sie dokładnie odbije na finansowaniu gry, bo nikt tu nie podaje informacji o ilosci aktywnych subów (bo ich nie ma). Prawdziwym testem będzie sprzedaż dodatku.

Dużo zależy od tego jak sie pomysł rozwinie. Jeśli ascended itemy będą ostatnim tierem a armory i bronie nie bedą obsługiwać run i sigili, a pozniej będzie te itemy mozna kupić w WvW i za karme, to ludzie to przełkną. Jeśli gra rozwienie sie w strone gear grindu, to core fanbase tej gry zrowna ja z ziemią i żadne pobożne życzenia ludzi którzy myślą, że to pomoze im przynieść zysk tu nie pomogą.

Ja sie wogole dziwie. Czy AN naprawde nie ma narzędzi to sprawdzania server-side statystyk. Do śledzenia tego co, kto ile i czego kupuje, ile gra, jak gra etc ? Czy też je mają i to co robią jest ich pochodną. Po tym jakby był i jest outcry na ich forum, reddicie i ogólnie w całym community cieżko mi uwierzyć, że prowadzą takie statystyki.

Bo progress whinerow to było może z 5%, i pisali moze z 10 postow tygodniowo. Teraz anty-progress whinerow jest 10x tyle i produkuja kilkanascie postow dziennie.

Autor:  wodny [ 22 lis 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://forum-en.guildwars2.com/forum/i ... vember-26/

Ciekawe jak ustosunkuje się do narzekania graczy na nowy gear i inne rzeczy. :)

Strona 457 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team