MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 461 z 484

Autor:  Bloodleaf [ 17 sty 2013, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Różne rasy/armor comba to mi się podobało to tamto a skończyło się i tak na nornach, kasować nie będę bo przydają się do robienia wvw puzzli i kopania ori + robienia dungów.

Autor:  wodny [ 17 sty 2013, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jak się można wkręcić do tej gildii? :)

"GW2" pod względem sprzedaży pudełek jeżeli chodzi o gatunek MMORPG plasuje się zaraz za "GW" i dodatkami, "WoW" i dodatkami oraz "EverQuest". :)

Autor:  wodny [ 17 sty 2013, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

http://www.twitch.tv/guildwars2/b/357921586

Podsumowanie:

PvE
- nerf umiejętności AoE
- nowy system osiągnięć dziennych i miesięcznych
- nowe osiągnięcia, które opierają się na współpracy między graczami, np. za wskrzeszanie innych
- osiągnięcia, które prowadzą do odwiedzania mało popularnych miejsc
- content dla gildii, specjalne misje
- osoby z gildii będą mogły się chwalić różnymi rzeczami
- ponad 100 nagród
- nowe itemy Ascended, które będzie można zdobyć poza Fraktalami dzięki osiągnięciom/systemowi nagród

Lochy:
- dużo zmian będzie
- koniec z rushowaniem związanym ze wskrzeszaniem
- nie będzie można korzystać z waypointów jeżeli ktoś z w lochu będzie w trakcie walki
- nerf niektórych starć
- zmiany w starciach
- nowe nagrody

LFG:
- będzie, ale za dłuższy czas

PvP:
- Custom Arenas są obecnie dopieszczane
- leaderboards
- matchmaking
- płatny turniej 1 team vs 1 team
- unikalne skiny
- niedługo będzie blog, który szerzej potraktuje temat PvP

WvW:
- unikalne skiny
- nagrody i inne systemy, które sprawią, że więcej graczy będzie uczestniczyło w tym trybie rozgrywki

Bronie i klasy:
- chcą by każda klasa inaczej radziła sobie z zagrożeniem
- zmiany w skillach broni i traitach
- więcej dobrych buildów

Autor:  Arturnik [ 18 sty 2013, 00:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Cytuj:
PvP:
- Custom Arenas są obecnie dopieszczane
- leaderboards
- matchmaking
- płatny turniej 1 team vs 1 team
- unikalne skiny
- niedługo będzie blog, który szerzej potraktuje temat PvP

WvW:
- unikalne skiny
- nagrody i inne systemy, które sprawią, że więcej graczy będzie uczestniczyło w tym trybie rozgrywki



Ogólnie, jakbym jakoś czekał na rozwinięcie pvp, dodanie jakiegoś gvg to byłbym smutny, gdzie ten spectator mode ktory byl priorytetem nr 1 od wrzesnia :[

Autor:  wodny [ 18 sty 2013, 00:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Arturnik napisał(a):
gdzie ten spectator mode ktory byl priorytetem nr 1 od wrzesnia :[

Będzie do końca czerwca. :)

Wszystkie zmiany powyżej pojawią się w grze w pierwszej połowie tego roku. :)

Autor:  wodny [ 18 sty 2013, 01:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Podsumowanie drugiej części wywiadu:

Klasy
- niektóre klasy spełniają swoje role, niektóre nie
- chcą poprawić słabsze buildy by dorównywały tym dobrym

WvW
- chcą by ludzie zaciekle bronili budynków i innych punktów, chcą by gracze byli bardziej zaangażowani i porzucili trochę zergową mentalność
- więcej nagród dla gracza uczestniczącego w tym trybie

Culling
- cały czas nad tym pracują używając różnych metod
- culling w WvW ma się kiepsko, w PvP nie stanowi problemu, w PvE dotyczy wielkich eventów typu The Lost Shores lub walka ze smokami
- na razie testują poprawki w trybie WvW i jak wszystko pójdzie dobrze to wprowadzą je do pozostałych trybów

Fraktale
- możliwość dołączenia do grupy po crashu i poprawa ograniczeń związanych z levelami pojawią się w następnym buildzie czyli 28 stycznia
- poza tym zostaną wprowadzone inne rzeczy, o których była kiedyś mowa na blogu

Zmiany w otwartym świecie
- zmiany w Orr pod koniec tego miesiąca
- nowe tereny i nagrody
- nowe eventy i stuff dla gildii
- rozwijanie lore/dziejów świata

Imiona graczy w WvW
- mieszane uczucia w tym temacie, chcą by serwer był widziany jako całość, nie chcą by pojedynczy gracze byli obrzucani błotem
- nie są kompletnie na nie w stosunku do tego pomysłu, ale nie wiedzą jak się za to zabrać w chwili obecnej by każdy był zadowolony z końcowego efektu

Nowy content vs poprawki bugów
- poprawki mają priorytet
- team jest podzielony na różne grupy i każda zajmuje się inną częścią gry
- chcą uczynić bossów w lochach tak samo interesujących jak tych z Fraktali

Przykłady bardziej interesujących mechanik dla bossów
- zmiana zachowania bossa i zmiana umiejętności, których używa zależne od poziomu HP
- mają teraz lepsze narzędzia by poprawiać i zmieniać skrypty bossów

Zdobywanie Ascended Gear w WvW
- myślą nad jakimiś odznaczeniami

PvP
- Custom Arenas będą płatne, gracz wypożycza od nich serwer
- nie można tworzyć nowych typów gier, ale można włączyć/wyłączyć niektóre rzeczy
- są świadomi tego, że gracze chcą nowych trybów PvP

"GW2" jako E-Sport
- pracują nad rzeczami, które mają to umożliwić (Custom Arenas, Spectactor Mode, streamowanie walk na necie)
- wszystko to pojawi się później w tym roku

Metagame
- nuda
- bunker (klasa, która umie utrzymać się przy życiu, ma dużo leczenia i innych pomocnych umiejętności czyli coś w rodzaju tanka) zostanie w grze
- nie chcą by taki bunker był musem
- ele są mocni, guardiani są mocni, mesmerzy i złodzieje są trudni do ubicia

Niezbalansowane klasy
- mają na oku ele bunkera
- problemy z portalem mesmera

Nowa waluta za osiągnięcia (korony) i nagrody
- można wykupić nagrody dostosowane pod konkretną profesję
- będą to przedmioty, których dana profesja może używać
- na początek waluta za osiągnięcia będzie dawana tylko za osiągnięcia dzienne i miesięczne
- potem korony będą dawane za inne osiągnięcia
- osiągnięcie miesięczne za luty będzie nagradzało koronami

Zmiany w AoE
- ciągle zbierają dane na ten temat, to nie jest łatwa poprawka
- nie chcą by gracze używali AoE na pojedynczych wrogów
- może dodadzą jakąś mechanikę, która da ochronę mobom przeciwko AoE

Autor:  Bloodleaf [ 18 sty 2013, 03:00 ]
Tytuł:  Re: Odp: Guild Wars 2

No niech znerfia ele jeszcze bardziej lol, część zmian mi sie podoba ale większość nie specjalnie.

Wodny bez problemu jak sie przeniesiesz na jq to daj znak/sygnał to poproszę któregoś recruitera co by cię invajtna.

Autor:  wodny [ 18 sty 2013, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

OK, dam znać. :)

"GW2" za 130 złotych w Empiku:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=74126 :)

Autor:  Bloodleaf [ 28 sty 2013, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

W końcu dziś koniec free transferów i nowy patchyk \o/

Autor:  wodny [ 28 sty 2013, 09:34 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Bloodleaf napisał(a):
W końcu dziś koniec free transferów i nowy patchyk \o/

No na patcha czekam z wielką niecierpliwością. Nigdy nie miałem DC we Fraktalach. Do wczoraj. Wywaliło mnie przy prawie ubitym Jade Maw. Dzisiaj to naprawią.

Jak z WvW na tym Jade Quarry? :)

Autor:  Yahzon [ 28 sty 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Jade Quarry ? Pamiętam to jeszcze z GW 1, punkty dla kucyków się nabijało.

Autor:  Bloodleaf [ 28 sty 2013, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

wodny napisał(a):
Jak z WvW na tym Jade Quarry? :)


Super, dużo dużych gildii wvw zrobiło transfer na JQ przed końcem free transferów ( również na SoS server ) i obecnie walka jest bardzo wyrównana 24/7 ale zobaczymy za parę tygodni jak się wszystko ustabilizuje.

Autor:  Bloodleaf [ 29 sty 2013, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

https://forum-en.guildwars2.com/forum/p ... ting-Reset

Autor:  Gleader [ 2 lut 2013, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Co oni robią z tą grą...
z 30 fpsów na 9 mi spadło w LA -.-

Autor:  wodny [ 3 lut 2013, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Tak to jest jak się ma toster zamiast komputera.

W końcu zdobyłem Ascended ringa. Trafiłem na bardzo kumatą grupę. Każdy dawał radę. Coś takiego przy randomowym teamie to wręcz cud. :D

Ogólnie gram ostatnio bardzo często. Codziennie robię te dziennie osiągnięcia i inne rzeczy. :)

Autor:  Szamotula [ 3 lut 2013, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

. :D

Autor:  wodny [ 7 lut 2013, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Kilka informacji:
- "GW2" przyniosło w 4 kwartale tamtego roku 110 milionów dolarów
- w tym roku gra wyjdzie w Chinach
- dodatku można się spodziewać w tym roku
- nieznany jest przychód ze sklepiku, ale jest on spory

Autor:  Igorwer [ 8 lut 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Dodatek w tym roku? Żeby z GW2 nie zrobiło się Call of Duty, że co roku będą wydawać dodatki ...

Autor:  sula [ 8 lut 2013, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Igorwer napisał(a):
Dodatek w tym roku? Żeby z GW2 nie zrobiło się Call of Duty, że co roku będą wydawać dodatki ...

O ile populacja oraz przychody nie spadną mocno lub dodatki nie będą sprzedawać słabo - to pewnie właśnie będą co roku. Pewnie też będą w cenie pełnej gry (60$), albo blisko tej ceny.

Autor:  iniside [ 8 lut 2013, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Igorwer napisał(a):
Dodatek w tym roku? Żeby z GW2 nie zrobiło się Call of Duty, że co roku będą wydawać dodatki ...

Niechce nic mowic, ale od poczatku głownym źrodłem finansowania miałbyć płatne dodatki. Wiec wydawanie ich jak najczesciej lezy w ich interesie.

Strona 461 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team