MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Thief https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40818 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | anastol [ 21 kwi 2012, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Thief Weapon Skills |
Autor: | wodny [ 24 kwi 2012, 17:34 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Złodziejem grałem dosłownie ponad godzinę także mało czasu. Nie podobały mi się zbytnio umiejętności "Heartseeker" i "Leaping Death Blossom". Ta pierwsza jakoś zupełnie nie pasowała do dynamicznego systemu walki. Czasem ten skok był po prostu taki z pupy. Do "LPD" też będę musiał się przyzwyczaić. System inicjatywy na plus. W tym przypadku jednak również potrzeba będzie trochę czasu by wszystko pojąć i nie wkurzać się co chwilę, że poziom inicjatywy wynosi 0. Jest szybko i jest moc. W ten weekend pogram trochę tą profesją by sprawdzić wszystko dokładniej. |
Autor: | Kapitan_Pimpol [ 24 kwi 2012, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
http://www.youtube.com/watch?v=qR5lFFJb6kA aktualnie, jak widac na filmiku, da sie zrobic build na permanentny steath Nie wiem dokladnie jak dziala, ale opiera sie na traitach ktore zwiekszaja szanse na cryta podczas steatha i chyba odnowienie inicjatywy podczas crytycznego udezenia. Wiec teoretycznie wchodzimi w steatha i walimi caly czas crity odnawiajac sobie tym samym inicjatywe, dzieki czemu mozemy spamowac skill ktory daje damage i nas ukrywa i tak w nieskonczonosc zabijac zdezorientowanych noobow |
Autor: | Turbot [ 24 kwi 2012, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Ale faktycznie na tym filmie sporo osob jest zdezorientowanych. Bardzo mi sie podoba ta postać |
Autor: | EloNis [ 28 kwi 2012, 14:23 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
ten filmik jest ze starej bety, już nieaktualny. w nowym buildzie gry thief dostał sporego nerfa, dmg z backstabu zmniejszony o ~30%, zmniejszona szybkość regeneracji inicjatyw, no i debuff po wyjściu ze stealtha że na 5 sekund nie możesz spowrotem w stealth wejść, czyli nie ma już permastealtha. |
Autor: | raggnarok [ 29 kwi 2012, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Bawil sie ktos Thiefem z pistoletami? Jak sie wtedy prezentuje ta klasa? |
Autor: | Viracept [ 29 kwi 2012, 13:54 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
W pve shortbow albo dual daggery. W www tylko shortbow. V. |
Autor: | Mendol [ 29 kwi 2012, 16:43 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
tylko, czy na zmiane z daggerkami? |
Autor: | Yuurei [ 29 kwi 2012, 16:58 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Łuk sprawdza się lepiej niż pistolety? |
Autor: | Kole0 [ 29 kwi 2012, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
pistolety maja troll dmg w porownaniu do luku + brak slowa itp. |
Autor: | Viracept [ 29 kwi 2012, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Łuk ma aoe a dmg niewiele mniejszy. Plus fajne animacje V. |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Tournaments - dyskusja. |
Walic OPness guardiana. Mnie to martwi design thiefa. Stealth w Gw2 jest chujowo zaprojektowany co by nie bylo(o ile dla mesmera i enga sie w miare sprawdza bo jest to bardziej defensywna mechanika, to jesli chcesz grac melee thiefem to pozytku ze stealtha nie ma praktycznie wcale). Mechanika flankingu(czyli znane z innych gier roznego rodzaju rogalowe backstaby) tez jest z dupy i w 99% przypadkow poprostu nie dziala przez auto-facing. System initiative totalnie daje dupy - w 90% przypadkow burst dmg opiera sie o spamowanie '2'(chyba przy kazdym rodzaju broni jest to glowny source of dmg) tak dlugo jak nam styknie inititative. Wykorzystywanie initiative dla mobilnosci/utility(na papierze thief powinien byc chyba najlepszym roamerem przez jego mobilnosc) to tez jest zart - strzelimy 2 razy z luku shadowstepa i juz jestesmy useless podczas walki poki nam sie initiative nie odnowi(dla przykladu warrior ma 3 szarze na wzglednie malym cooldownie co zapewnia mu taka sama mobilnosc jak u thiefa, ale nie ogranicza przez to jego mozliwosci ofensywnych) No i co najgorsze atm, zeby sobie komfortowo grac to trzeba rollnac luk, bo bieganie jako melee thief mija sie z celem przez powody podane powyzej. |
Autor: | Makaburi [ 9 sie 2012, 19:02 ] |
Tytuł: | Re: Tournaments - dyskusja. |
@Szamotula powiedz to temu devowi: http://www.twitch.tv/guildwars2/b/325740823 (tak od 20 minuty) PS: Thief to moj main i osobiscie nie zgadzam sie z ani jednym slowem z twojego posta (a gram Thiefem od BWE1 i lubie ta klase coraz bardziej) PS2: to nie jest Rogue z takiej jednej znanej gry |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: Tournaments - dyskusja. |
Devsi potrafia robic gry, a nie w nie grac wiec nie wiem co mi tu dajesz(nie wspomne juz o tym, ze to co widze to slideshow i kolesia, ktory nie ogarnia ruchow kamery :<). Jesli ty mi dajesz jako przyklad devsow to ja tez ci dam - team devsow grywal w BWE2 sporo tournamentow. Wiesz jak wygladal ich scoreboard przeciw zorganizowanym teamom? Srednio ich liczba punktow zamykala sie w 20-40 bo tyle sie wyciaga posiadajac przez pierwsze minuty przylegajaca do spawnu baze . Nie wiem czy grales w LoLa, ale odrazu mi sie tutaj skojarzyl Phreak i jego champion spotlighty - dla niego kazda nowa postac byla wyjebana w kosmos i robila 'tons of damage' no i oczywiscie idealnie sprawowala sie w jungli, kiedy w rzeczywistosci postaci te byly tak niegrywalne, ze glowa mala. Rozumiem tez ze thief moze byc twoim mainem i sie nie zgadzasz z tym co pisze itp itp, ale proste pytanie - grales z zorganizowanym teamem turnieje przeciwko innym zorganizowanym teamom(przez zorganizowany team nie mam na mysli zlepki randomow z czatu w stylu LF necro for tourneys)? @up Zacytuje tutaj dla Ciebie odpowiedzi devsow chociazby na auto-facing. UWAGA: "It's there to help new players". Mnie sie wydaje, czy oni ta gre zapowiadali jako competitive play? Albo odpowiedz na zarzuty o randomowosci niektorych skilli(random boony, random transformacja, random elixiry itp) - " Randomness is there to create opportunity moments". Nigga what? Kazdy wie, ze w esporcie im mniej RNG tym lepiej, a tu takie bonusy devsi zarzucaja. To sa poprostu BROKEN mechaniki i tyle. Puki nie jestes keyboard turning tardem to po 3min gry wylapiesz, ze mechanika ktora automatycznie pozycjonuje Twoja postac w przeciwnika po wcisnieciu dowolnej umiejetnosci atakujacej jest BROKEN(po chuj mi bonus dmg jak bije w plecy skoro koles nigdy plecami do mnie stac nie bedzie, bo gra za niego bedzie korygowac jego zjebany pozycjoning). I to nie jestem tylko ja. Wpisz sobie laskawie w google taka fraze 'gw2 auto-facing', albo 'gw2 self rooting', a ogarniesz dla ilu ludzi to jest problem. PS. Zapewne jeden beta weekend to tez bylo za malo, zeby stwierdzic ze inzynier jest chujowy w porownaniu z innymi klasami? Oh wait, po licznych zarzutach Anet przyznalo, ze faktycznie tak jest. To samo bylo odnosnie 'pistoletowego klona' mesmera, kiedy ludzie whinowali ze robi przyjebany dmg. |
Autor: | Makaburi [ 10 sie 2012, 10:01 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Na poczatek, zeby nie bylo, prosem nie jestem, nigdy do tego miana nie pretendowalem i nie bede pretendowac. Co nie znaczy, ze swoich godzin nie wygralem i nie moge sie podzielis swoimi OSOBISTYMI opiniami. Cytuj: Stealth w Gw2 jest chujowo zaprojektowany co by nie bylo(o ile dla mesmera i enga sie w miare sprawdza bo jest to bardziej defensywna mechanika, to jesli chcesz grac melee thiefem to pozytku ze stealtha nie ma praktycznie wcale). Nie bardzo rozumiem co jest niby takiego chujowego w Stealth, bo osobiscie wyjatkowo sobie ta mechanike cenie i jest u mnie w ciaglym uzytku (30 Shadow Arts FTW). Ile razy mi to dupe uratowalo, to przestalem juz liczyc, tym bardziej, ze metod na wejscie w Stealth w arsenale Thiefa jest tyle, ze mozna zrobic build na prakycznie permastealth (i gdzies chyba nawet taki widzialem). No i to wlasnie w Stealth skille numer 1 na kazdej broni zamieniaja ci sie w te naprawde bardzo przydatne (Backstab na Dagger, Immobilise na Shortbow, czy Blind/Daze na Sword) Cytuj: System initiative totalnie daje dupy - w 90% przypadkow burst dmg opiera sie o spamowanie '2'(chyba przy kazdym rodzaju broni jest to glowny source of dmg) tak dlugo jak nam styknie inititative. Wykorzystywanie initiative dla mobilnosci/utility(na papierze thief powinien byc chyba najlepszym roamerem przez jego mobilnosc) to tez jest zart - strzelimy 2 razy z luku shadowstepa i juz jestesmy useless podczas walki poki nam sie initiative nie odnowi(dla przykladu warrior ma 3 szarze na wzglednie malym cooldownie co zapewnia mu taka sama mobilnosc jak u thiefa, ale nie ogranicza przez to jego mozliwosci ofensywnych) Jesli ktos spamuje skille grajac Thiefem, to osobiscie uwazam, ze robi to zle (znaczy marnuje Inicjatywe). I nie bylbym taki pewien, czy burst opiera sie o spamowanie '2': 2 na Swordzie to Infiltrators Strike (shadowstep) -> Shadow Return (shadowstep back + stunbreaker), na damage bym tu nie liczyl, spamowanie mija sie troche z celem 2 na Dagger to Heartseeker, skok do przeciwnika, ktory ma damage tym wiekszy, im mniej zostalo przeciwnikowi HP, osobiscie uzywam jako gap closer, combo finisher (leap), albo do wykonczenia przeciwnika jak juz ma malo zycia, bo uzywanie tego w innych sytuacjach, to dla mnie po prostu strata Inicjatywy, tym bardziej, ze Heartseeker jest wciaz zbugowany i wiele razy nie trafia 2 na Pistol to Body Shot, dobry do zmiekczenia przeciwnika (Vulnerability - 6 sec) przed jakims mocnym atakiem, spamowac? no nie wiem 2 na Shortbow to Cluster Bomb -> Detonate Cluster, damage owszem ma (po zdetonowaniu), do tego naklada Bleed (3 stacki na 4 sekundy), ale ma zasadniczo ta jedna wade, ze pocisk leci bardzo wolno i zeby wykorzystac jego potencjal do robienia damage, to trzeba uzyc Detonate Cluster (trzeba poczekac, az pocisk doleci w odpowiednie miejsce, bo inaczej mozna nikogo nie trafic ), bo inaczej zrobi sie tylko 1/3 damage, osobiscie uzywam tego, jako Blast combo finisher w polaczeniu z Choking Gas (numer 4 na luku) do nakladania na przeciwnikow Weakness (+Poison z Choking Gas, +Bleed i wiekszy damage z Detonate Cluster), zdecydowanie nie spamuje Cytuj: Devsi potrafia robic gry, a nie w nie grac wiec nie wiem co mi tu dajesz(nie wspomne juz o tym, ze to co widze to slideshow i kolesia, ktory nie ogarnia ruchow kamery :<). Pomijajac slideshow (za ktory koles przeprasza na samym poczatku), to chyba ogladalismy rozne filmy. Cytuj: No i co najgorsze atm, zeby sobie komfortowo grac to trzeba rollnac luk, bo bieganie jako melee thief mija sie z celem przez powody podane powyzej. Do tego miedzy innymi linkowalem powyzszy filmik, koles tak sie sklada, ze biega bez luku i gra calkiem komfortowo. Luk to owszem dobra bron (niektorzy twierdza, ze najlepsza - i moze maja racje - w naszym oszalamiajacym arsenale 4 broni + 2 podwodne), ale najskuteczniejsza przeciw wielu celom (3+ przeciwnikow i skill numer 1 puszczony przez jakis combo field czyni cuda i nie zre Inicjatywy), w 1 vs 1 sie specjalnie nie sprawdza (zmarnowany potencjal), przydaje sie do zmiekczenia (Poison, Bleed)/przyblokowania (Weakness z combo, Cripple, Blind) przeciwnika, ale osobiscie wole sie w takich sytuacjach przelaczyc chocby na Dagger+Dagger Osobiscie cenie sobie luk ze wzgledu na jego potencjal do tworzenia/odpalania kombosow (Poison combo field, Blast finisher i Projectile finisher - szczegolnie skill numer 1, ktory skacze miedzy przeciwnikami) Cytuj: Albo odpowiedz na zarzuty o randomowosci niektorych skilli(random boony, random transformacja, random elixiry itp) - " Randomness is there to create opportunity moments". Nigga what? Kazdy wie, ze w esporcie im mniej RNG tym lepiej, a tu takie bonusy devsi zarzucaja. Nie znam tego Każdego, sorki. Ale zgadzam sie z devsami, to tworzy okazje, i bardzo mi sie to podoba (chociaz wiem, ze wielu graczom uwazajacym sie za kompetetywnych sie to nie podoba). Czyni to dla mnie walke bardziej dynamiczna i nieprzewidywalna, oraz wymaga dopasowania sie do sytuacji i zwracania uwagi na to co sie dzieje. Osobiscie, tak lubie. Cytuj: Mechanika flankingu(czyli znane z innych gier roznego rodzaju rogalowe backstaby) tez jest z dupy i w 99% przypadkow poprostu nie dziala przez auto-facing. i Cytuj: auto-facing. UWAGA: "It's there to help new players". Mnie sie wydaje, czy oni ta gre zapowiadali jako competitive play? Jedyna mechanika flankingu, ktora jak dla mnie wciaz nie dziala, to skill numer 3 na Sword+Dagger, zwany Flanking Strike, ktory uparcie nie chce mnie pozycjonowac tam gdzie powinien (za plecami przeciwnika) za to wciaz pozycjonuje mnie gdzies z boku zwroconego czesto w niewlasciwa strone i wciaz cierpi z powodu nieszczesnego kolejkowania i lubi sie odpalic na przyklad 2 razy pod rzad (a wtedy to juz calkiem laduje w jakims z dupy miejscu). "It's there to help new players" znaczy "It's there to help NEW players", wiesz, istnieja na tym swiecie gracze, ktorzy nie rodza sie prosami z mysza i klawa w lapach, ale maja szanse sie nimi kiedys stac, jesli pomoze im sie postawic pierwsze kroki. Poza tym, sa sposoby, na ominiecie autofacingu (slyszal kolega o takim wynalazku jak Immobilise? probowal uzyc Ambush Trap, albo Thiefs Guild do rozproszenia uwagi przeciwnika i zmuszenia go do autoface-a na innym zagrozeniu?), to sie da zrobic. Cytuj: To sa poprostu BROKEN mechaniki i tyle. Puki nie jestes keyboard turning tardem to po 3min gry wylapiesz, ze mechanika ktora automatycznie pozycjonuje Twoja postac w przeciwnika po wcisnieciu dowolnej umiejetnosci atakujacej jest BROKEN(po chuj mi bonus dmg jak bije w plecy skoro koles nigdy plecami do mnie stac nie bedzie, bo gra za niego bedzie korygowac jego zjebany pozycjoning). I to nie jestem tylko ja. Wpisz sobie laskawie w google taka fraze 'gw2 auto-facing', albo 'gw2 self rooting', a ogarniesz dla ilu ludzi to jest problem. Nie jestem keyboard turning tardem, jestem naga mouse turning tardem, ale nie uwazam, zeby to byly broken mechaniki z powodow, ktore opisalem powyzej. I jak napisalem powyzej, koles bedzie do ciebie stac plecami, jak sie o to postarasz Dobrze tez, ze dopisales "dla ilu ludzi to jest problemem", bo to pokazuje, gdzie faktycznie jest problem (ludzie maja ogolnie problem z adaptacja i odejsciem od schematow do ktorych sa przyzwyczajeni) Cytuj: Jesli ty mi dajesz jako przyklad devsow to ja tez ci dam - team devsow grywal w BWE2 sporo tournamentow. Wiesz jak wygladal ich scoreboard przeciw zorganizowanym teamom? Srednio ich liczba punktow zamykala sie w 20-40 bo tyle sie wyciaga posiadajac przez pierwsze minuty przylegajaca do spawnu baze . Jakis link by sie przydal, bo o tym nie slyszalem. Cytuj: Nie wiem czy grales w LoLa, ale odrazu mi sie tutaj skojarzyl Phreak i jego champion spotlighty - dla niego kazda nowa postac byla wyjebana w kosmos i robila 'tons of damage' no i oczywiscie idealnie sprawowala sie w jungli, kiedy w rzeczywistosci postaci te byly tak niegrywalne, ze glowa mala. Nie gralem, wiec nie kojarze o co zacz. Cytuj: Rozumiem tez ze thief moze byc twoim mainem i sie nie zgadzasz z tym co pisze itp itp, ale proste pytanie - grales z zorganizowanym teamem turnieje przeciwko innym zorganizowanym teamom(przez zorganizowany team nie mam na mysli zlepki randomow z czatu w stylu LF necro for tourneys)? Znaczy zorganizowane w rozumieniu, ze graja te same osoby co w hot-joinach, z tym samym doswiadczeniem w tej grze, co inne osoby w hot-joinach a organizacja polega na dolaczeniu do gry teamem, z ta roznica, ze max liczba graczy na strone to 5 i ludki sie ze soba komunikuja przez jakis TS, czy inny skype? Nie, nie gralem. Cytuj: PS. Zapewne jeden beta weekend to tez bylo za malo, zeby stwierdzic ze inzynier jest chujowy w porownaniu z innymi klasami? Oh wait, po licznych zarzutach Anet przyznalo, ze faktycznie tak jest. To samo bylo odnosnie 'pistoletowego klona' mesmera, kiedy ludzie whinowali ze robi przyjebany dmg. Tak, jeden BETA weekend to za malo, tym bardziej, ze wielokrotnie pisali, ze balans obecny nie jest finalny, ze nie nerfuja i nie buffuja klas, tylko je balansuja przed premiera, od tego jest BETA, to wciaz nie jest wersja finalna, rozne klasy maja rozne problemy, a devsi nad tym wciaz pracuja. Zadna klasa ani mechanika nie jest w chwili obecnej broken, kazda jest w fazie balansowania ...ale sie rozpisalem o.O |
Autor: | iniside [ 10 sie 2012, 10:20 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
GW1 byl auto facing, auto running, i auto-sramto. Byla tez tona RNG. A i tak grac byla PvP focused, miala coroczne turnieje, GvG etc. Ludzie przyszli z nie wiem, Quake ? Bo tam to zadnego RNG chyba nie było i marudza jak to zle ze komus moze crit wejsc (hejjj to tez jest RNG!). Na moje oko to ktoś tu po paru godzinach grania szuka dziury w całym. |
Autor: | wodny [ 10 sie 2012, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Najlepszy i tak jest Steal. Ta mechanika wymaga gruntownej zmiany, na którą się nie zanosi póki co niestety. |
Autor: | Szamotula [ 11 sie 2012, 06:12 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
Jest nadzieja. Na ostatnim stress tescie na czacie byl dev i pisal, ze wedlug ich obserwacji thief, mesmer i necro sa UP przez kiepskie rozwiazania(byl nadmieniony problem inivitaitve, czyli albo mobilnosc, albo dmg, kiedy inne klasy maja i to i to) i jest to ich prior atm jesli chodzi o zmiany dot. balansu. |
Autor: | wodny [ 11 sie 2012, 08:29 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Thief |
W ogóle może mi ktoś wyjaśnić po co jest ten system inicjatywy? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |