MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Ranger https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40821 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | wodny [ 20 kwi 2012, 06:43 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Jedyny problem tej klasy to jak na razie tylko i wyłącznie pety. Wszystkie inne mechaniki klasowe dają radę. Ta zdecydowanie kuleje. Pet miał być wzmocnieniem rangera, jego kompanem, który pomoże mu wybrnąć nawet z najtrudniejszych sytuacji. Tymczasem mamy do czynienia z kulą u nogi. Pety są głupie. Reagują na komendy niczym auto o bardzo słabym zapłonie. Raz spisują się świetnie. Potem z kolei potrafią ginąć co chwilę jak szalone. Nie podoba mi się również ich animacja. Chyba zbyt wiele skryptów AI walczy ze sobą naraz, bo niekiedy pet zachowuje się jakby cierpiał na ADHD. AI, reagowanie na komendy i wytrzymałość - te 3 rzeczy wymagają dużej poprawy. Trochę głupio lata się ze zwierzakiem ginącym co chwilę. Coś mi nie gra. Na plus to, że pet nawet z zerową energią życiową lata za nami. No i kiedy zostajemy powaleni możemy szybko uzdrowić zwierzaka i poprosić go o wskrzeszenie nas, co spisywało się akurat bardzo dobrze. |
Autor: | Kaczy [ 20 kwi 2012, 07:21 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Dokladnie , na ta chwile pet to taki rezer biegajacy za nami.I nawet jak on padnie i potem my to mozna go przyzwac i poprosic o reza |
Autor: | Lorath [ 20 kwi 2012, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Oprocz petow, troche boli mnie ze najmocniejszym napier...czem rangera jest greatsword a nie luk. Taki design choice, rozumiem, ale mimo wszystko nie podoba mi sie to. |
Autor: | Mendol [ 20 kwi 2012, 15:22 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
no niby tak, ale z drugiej strony czy warrior/guardian nie maja zdecydowanie wiekszej przezywalnosci w melee niz ranger? |
Autor: | Lorath [ 20 kwi 2012, 15:24 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Rownie dobrze mozna spytac czy elementalista moze odpalac swoje glowne nuki tylko w melee. |
Autor: | Mendol [ 20 kwi 2012, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
a moze? bo nie gralem nim. dla mnie takie rozwiazanie dla rangera jest ok. jak jest wieksza grupa to moge poszalec z mieczykiem, jak mam bronic, robic small scale pvp to uzywam ranged. ale mysle, ze beda to jeszcze zmieniac, w koncu to dopiero beta. |
Autor: | sula [ 20 kwi 2012, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Nie jest to przypadkiem efektem systemu całej gry a nie rangera ogólnie? Bo z tego co czytałem to i tak ranger jest uważany za klasę co najmocniej nawala z dystansu. Z tego krótkiego pobytu na arenkach też się przekonałem ,że boli od rangera jak ci łuku szyje. Jakby jeszcze mocniej szył to by mógł bardzo często kończyć w ranged walki - za czesto. Ja wiem ,że rangerzy by chcieli sobie robić 'pew pew' na lajcie - jak to w niektórych mmorpg jest w pvp ,ale imo to jest fail design i pvp szczególnie większe się zamienia w 'pew pew /zip zip' - fest. Ciekawą mechaniką według mnie jest to ,że z większego dystansu łuk mocniej uderza niż z bliska co nawet ma trochę sensu. Jak to działa - dobrze jest zaimplementowane czy zbugowane? ----- Co do Ele to nie wiem bo nie grałem jeszcze nim (no przez 30 min ale to za mało) ,ale Necro ma chyba z połowe skilli mających bardzo krótki zasięg - takie melee albo prawie melee. A to niby caster przecież. |
Autor: | Turbot [ 20 kwi 2012, 15:58 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Dla mnie to jest plus. W WvWvW jakby range klasy za mocno biły to nikt by nie chcial grać melee. Po za tym czy to nie frajda zabrać komuś połowe życia z łuku a pozniej dobić go bronią 2h jak nas wreszcie dogoni. |
Autor: | Kaczy [ 21 kwi 2012, 04:39 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
@sula jesli chodzi o dmg z long bowa rzeczywiscie sie skaluje z odlegloscia i dziala to calkiem poprawnie , sa trzy odleglosci i trzy wielkosci dmg , tak na oko to moge powiedziec ze roznice sa w dmg z 10% moze z 15% na kazda z odleglosci , nie przygladalem sie temu az tak dokladnie |
Autor: | Lorath [ 21 kwi 2012, 05:24 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Kaczy napisał(a): @sula jesli chodzi o dmg z long bowa rzeczywiscie sie skaluje z odlegloscia i dziala to calkiem poprawnie , sa trzy odleglosci i trzy wielkosci dmg , tak na oko to moge powiedziec ze roznice sa w dmg z 10% moze z 15% na kazda z odleglosci , nie przygladalem sie temu az tak dokladnie O ile dobrze pamietam to zakladajac ze na maksymalnym zasiegu longbow zadawal jakies tam obrazenia to na minimalnym zadawal polowe tego. |
Autor: | Kaczy [ 21 kwi 2012, 06:24 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Wiem ze sa 3 wielkosci dmg , najwiekszy-najdalej , sredni-srednia odleglosc i najnizszy-najblizej. Jakie roznice % sa tego nie jestem pewien ale nie sadze zeby roznica miedzy najwiekszym a najmniejszym byla 50%. |
Autor: | Lorath [ 21 kwi 2012, 08:18 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Po pierwsze odleglosc wplywa tylko na skill nr 1 dlugiego luku - long range shot. A po drugie, jestem dosc pewny ze na max zasiegu obrazenia tego ataku byly x2 w porownaniu do min. Edit: Tutaj dobrze widac: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xaE#t=136s Popatrz na wartosci gdy najezdza myszka na LRS (21/32/42). |
Autor: | Kaczy [ 21 kwi 2012, 09:11 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
OK moze i tak jest tylko chce powiedziec ze sa 3 rozroznienia odleglosci i 3 wartosci dmg. |
Autor: | anastol [ 21 kwi 2012, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Ranger Weapon Skills Ranger: zebrane informacje na temat profesji |
Autor: | Lorath [ 23 kwi 2012, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Mysle sobie o takim buildzie do PvP: http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?la ... 3j3sfugagf Napasc, mocno nawalic mieczem, nawrzucac bleedow a jak zaczna zwiewac/kitowac to wykonczyc dalej wrzucajac bleedy strzelajac z luku w boki/plecy. Pytanie tylko czy ranger ma dosc damage w melee zeby kogokolwiek przestraszyc |
Autor: | capri [ 24 kwi 2012, 05:08 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
do ostatniej bety miał |
Autor: | Kaczy [ 24 kwi 2012, 06:08 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Lorath osotatnio kryty mi wchodzilo po 1,2 - 1,8k wiec calkiem niezle. Ja oprocz buildu z 2h swordem chce potestowac z 1h swordem i hornem. |
Autor: | Lorath [ 25 kwi 2012, 05:57 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
No sword/horn ma spora mobilnosc. Powiedzialbym ze pasuje dobrze jako drugi set do dlugiego luku. |
Autor: | Lorath [ 29 kwi 2012, 00:06 ] |
Tytuł: | Re: Klasa - Ranger |
Wreszcie pety reaguja w 95% przypadkow na polecenia. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |