MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Ogólna mechanika gry https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40969 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | iniside [ 14 maja 2012, 22:20 ] |
Tytuł: | Ogólna mechanika gry |
Tak sobie pomyśłem, ze warto założyć thread na temat ogólnej mechaniki gry (conditions, boons etc), bo chociaż w załozeniach wydaje sie to bardzo proste, to jednak ma to więcej głębi na drugi rzut oka. Jak ktoś ma jakieś obserwacje niech wpisuje. Bleeding - stackuje sie sie zadawany damage.Najważniejsza część! Czas trwania kazdego bleeda na stacku jest liczony osobno! Natomiast zestackowany damage jest ZAWSZE rozlozny na maksymalny czas trwania (nie potwierdzone). Bleedy maja rozny czas trwania. |
Autor: | anastol [ 19 maja 2012, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Ogólna mechanika gry |
Dobry pomysl. Wlasciwie w linku ponizej jest to wszystko wypisane, a nawet o wiele wiece, ale zgodnie z tematem wklejam odpowieni fragment:
Burning - inflicts X damage per second, stack in duration Chilled - movement reduction (66%) and skill recharge reduction (66%) Confused - inflicts x damage each time a foe uses skill, stack in intensity. Cripped - target move slower (50%), stack in duration Fear - cause the target to run away source link: http://www.playgw2.com/article/05012012 ... yers.shtml |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |