MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DirektX https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=41400 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | sula [ 24 lip 2012, 17:58 ] |
Tytuł: | DirektX |
Zaczeli by też robic 64-bitowe klienty i zaczeli korzystać z olbrzymich pokładów ramu na gpu i mobasie w końcu. Aion podobno ma już od jakiegoś czasu i część osób (choć nie wszyscy) raportują poprawę wydajności, może nie kolosalną (w końcu projektowana na 32-bity z gra), ale zawsze. inna sprawa, że sama gra słaba a NcSoft co drugi patch pieprzy 64-bitowego klienta nawet do takiego stanu że się go odpalić nie da ;p Jak Blizza nie lubię już niczym dziecko, któremu zabawkę zabrano - tak dobrze robi bo z pandami premierę też będzie miał klient 64 to może zmusi innych do opracowanie takich klientów też, a kto wie kto może 64-bit only gier niedługo. 32-bitowe mają ograniczenie do 4bg VRAM-u i RAM-u ŁĄCZNIE i bodajże 2gb na jeden proces, a już teraz wychodzą GPU z 6GB a razem 4 gb i więcej to ma chyba większość już graczy. |
Autor: | iniside [ 24 lip 2012, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
Arturnik napisał(a): Mówisz tak, bo widziałeś jakąś informację na ten temat, czy po prostu tak uważasz i tym samym piszesz że DX10 nie będzie? Pisze to na podstawie tego co sie dzieje na rynku. Z DX10 stało sie dokładnie to samo z OpenGL. Wyprzedził swoją epoke w złym momencie i tym samym zdechł. Po co ładować sie coś co nie jest kompatybilne ani z DX9 ani z DX11 (Dx11 ma features level więc jest kompatybilny w dół z starym sprzętem). |
Autor: | sula [ 24 lip 2012, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
Wiem tylko pamiętam, że coś tam parę miesięcy temu A.net mówiło, że Dx10 będzie. Jak zmienili zdanie to ok. Żadna strata tbh. Jeszcze nie widziałem gry w Dx10, która w porównaniu do trybu Dx9 wyglądała by jakoś wyraźnie lepiej. Zresztą performance też na Dx10 gorszy zazwyczaj. |
Autor: | EloNis [ 24 lip 2012, 18:40 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
to obczaj Age of Conan. Różnicy ciężko nie zauważyć, chociaż trzeba miec niezly sprzet zeby to udzwignac. |
Autor: | iniside [ 24 lip 2012, 18:50 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
EloNis napisał(a): to obczaj Age of Conan. Różnicy ciężko nie zauważyć, chociaż trzeba miec niezly sprzet zeby to udzwignac. Roznice to wlasnie ciezko zauwazyć pomiędzy Dx9 a Dx10. Zwlaszcza odkad zrezygnowali z dynamicznych cieni i drzewa rzucaja na ziemie lightmapy, co wyglada przekomicznie, kiedy mamy ciemniejsza kupe pod drzewem które sie rusza a która to kupa jest statyczna ;s. Pomijam juz fakt, ze wszystkie efekty zostały w AoC przeportowane na dx9 a obsługa Dx10 to zawsze była w najlepszym wypadku symboliczna.. In before. AoC ma na dysku od.. 3 lat. Okresowo sprawdzm co sie tam dzieje. |
Autor: | Isengrim [ 24 lip 2012, 21:23 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
TSW jest na dx11. To se sprawdź. Hehe |
Autor: | iniside [ 24 lip 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
Isengrim napisał(a): TSW jest na dx11. To se sprawdź. Hehe Sprawdzalem. Tak samo dopiety Dx11 na siłe jak w innych grach. Jedyną grą godną nazwania, ze uzywa Dx11 jest Battlefield 3. |
Autor: | candidoser [ 24 lip 2012, 22:13 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
iniside napisał(a): Roznice to wlasnie ciezko zauwazyć pomiędzy Dx9 a Dx10. To chyba ci na wzrok padlo. Serio, najpierw jakies usprawiedliwianie podzialu mapy na osobne krainy w GW2, a teraz to. Nawet fanbojowanie ma swoje granice. |
Autor: | iniside [ 24 lip 2012, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
candidoser napisał(a): iniside napisał(a): Roznice to wlasnie ciezko zauwazyć pomiędzy Dx9 a Dx10. To chyba ci na wzrok padlo. Serio, najpierw jakies usprawiedliwianie podzialu mapy na osobne krainy w GW2, a teraz to. Nawet fanbojowanie ma swoje granice. Nunununu. Pokaz mi te roznice a potem będziemy rozmawiać. Jak chcesz to ci jutro pokaze "roznice" pomiedzy Dx9 in Dx10 w Conanie |
Autor: | candidoser [ 25 lip 2012, 07:12 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
mam, ze slepym o kolorach gadac?;) Przeciez to by bylo tak samo merytoryczne, jak temat przestarzalego engine'u dzielace swiat na zamniete krainy, jako zajebisty feature ulatwiajacy projektowanie i powiekszanie swiata. W grze z waypointami. Po prostu przestan fanboyowac GW2 i hateowac wszystko pozostale. |
Autor: | iniside [ 25 lip 2012, 07:51 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
candidoser napisał(a): mam, ze slepym o kolorach gadac?;) Przeciez to by bylo tak samo merytoryczne, jak temat przestarzalego engine'u dzielace swiat na zamniete krainy, jako zajebisty feature ulatwiajacy projektowanie i powiekszanie swiata. W grze z waypointami. Po prostu przestan fanboyowac GW2 i hateowac wszystko pozostale. Siła twych argumentow zwaliła mnie znóg. Więc siła moich argumentow ciebie wystrzeli prosto do gromady Plejad. http://i.imgur.com/SF5i3.jpg (Dx9) http://i.imgur.com/WvFIN.jpg (Dx10) Pokaz roznice. Bo pomijajac ze jedno i drugie ma i cienie i oswietlenie wygladajace jak kupa, to roznic nie ma zadnych... |
Autor: | TobiAlex [ 25 lip 2012, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
iniside napisał(a): candidoser napisał(a): mam, ze slepym o kolorach gadac?;) Przeciez to by bylo tak samo merytoryczne, jak temat przestarzalego engine'u dzielace swiat na zamniete krainy, jako zajebisty feature ulatwiajacy projektowanie i powiekszanie swiata. W grze z waypointami. Po prostu przestan fanboyowac GW2 i hateowac wszystko pozostale. Siła twych argumentow zwaliła mnie znóg. Więc siła moich argumentow ciebie wystrzeli prosto do gromady Plejad. http://i.imgur.com/SF5i3.jpg (Dx9) http://i.imgur.com/WvFIN.jpg (Dx10) Pokaz roznice. Bo pomijajac ze jedno i drugie ma i cienie i oswietlenie wygladajace jak kupa, to roznic nie ma zadnych... No nie widać. Co ciekawe, w dniu premiery, ta starsza wersja engine - wyglądała 100x lepiej. Po zainstalowaniu AoC byłem zdziwiony co jest cięte (nie wiedziałem, ze Funcom zrobił jakiś update silnika). Za to The Secret World korzysta z tego samego silnika i w DX11 wygląda po prostu bosko! Jak dla mnie najlepiej wyglądający environment w grach mmo. |
Autor: | candidoser [ 25 lip 2012, 14:41 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
google age of conan dx10, skoro roznic nie mozesz dostrzec. |
Autor: | iniside [ 25 lip 2012, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
candidoser napisał(a): google age of conan dx10, skoro roznic nie mozesz dostrzec. Czy ty naprawde chcesz zrobić z siebie dalej totalnego idiote ? Pokazuje ci jak gra wygląda dzisiaj, a ty dalej idziesz w zaparte popisujac sie tym ze gowno wiesz i gowno widziałeś. Jakbyś nizauważył. To "optymlizacja" funcomu od premier polegała na sukcesywnym pogarsznaniu jakosci grafiki. Więc swoje google to sobie mozesz wsadzić ;/. |
Autor: | candidoser [ 25 lip 2012, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: OSTATNI BETA TEST EVENT 20-22.07 |
no i wyszedl prawdziwy, "merytoryczny" iniside:P dziekuje, do widzenia. |
Autor: | iniside [ 25 lip 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: DirektX |
No. Ty dalej nie podales mi ZADNYCH dowodow na potwierdzenie swojej teorii. Kto tu jest merytoryczny w takim razie ? Pokazałem ci dwa screenshoty. Z mojego PC. Z dzisiaj. Na których NIE MA ZADNEJ ROZNICY (pomijam już fakt, że AoC generalnie wygląda dość kupowato i bardzo brzydko sie zestarzał i pogorszył przez te wszystkie lata). A ty mnie odsylasz do google. LOL ? Normalnie czuje sie strolowany... |
Autor: | candidoser [ 26 lip 2012, 11:06 ] |
Tytuł: | Re: DirektX |
iniside napisał(a): Normalnie czuje sie strolowany... no i fajnie;) |
Autor: | zaboleq [ 26 lip 2012, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: DirektX |
Widzę, że kogoś innego dopadło i zaczyna pierdzielić głupoty i trollować (Hi Cand) |
Autor: | kamilus [ 26 lip 2012, 16:21 ] |
Tytuł: | Re: DirektX |
iniside napisał(a): No. Ty dalej nie podales mi ZADNYCH dowodow na potwierdzenie swojej teorii. Kto tu jest merytoryczny w takim razie ? Pokazałem ci dwa screenshoty. Z mojego PC. Z dzisiaj. Na których NIE MA ZADNEJ ROZNICY (pomijam już fakt, że AoC generalnie wygląda dość kupowato i bardzo brzydko sie zestarzał i pogorszył przez te wszystkie lata). A ty mnie odsylasz do google. LOL ? Normalnie czuje sie strolowany... Chodziło raczej o to, że DX10 ma MOŻLIWOŚCI, a to, że failcom pogorszył własny silnik nie jest żadnym dowodem na brak różnic pomiędzy dx9 i 10, skoro wcześniej dx10 wyglądało znacznie lepiej. |
Autor: | iniside [ 26 lip 2012, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: DirektX |
Mowilismy o realnym zastosowaniu a nie mozliwosciach (przynajmniej ja mówiłem). Pozatym Dx10 jest martwą technologią. Teraz mamy Dx11 który na dłuższą mete będzie tym samym czym był Dx9. Zwłaszcza w dobie popularyzacji zintegrowanych z CPU, GPU będących kompatybilnych z Dx11 (DirectCompute). Mozna by wręcz powiedzieć, że wizja tej firmy co chciała sprzedawać karty do akceleracji fizyki sie sprawdziła. Z tym, że niedługo każdy CPU będzie w stanie sprzętowo akcelerować obliczenia fizyczne i graficzne itp. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |