MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=40573 |
Strona 5 z 66 |
Autor: | sula [ 4 maja 2012, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Heh te wasze dyskusje nt. targetów , myszki ,klawiatury. Ciekawe dla mnie z tego powodu ,że te rzeczy same z siebie się dla mnie tak nie liczą i to ,że ludzie przywiązują do tego aż taką wagę. Dopiero na tym forum zdałem sobie sprawę ,że tzw. skillowość się dla pewnych ludzi aż tak liczy. |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 17:54 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Proste lubie fpsy. Dla mnie rzecz istotna, ale mam wieksze priorytety jak chocby open world, pvp bez battlegrundow i z jakims lootem. ;] |
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): iniside napisał(a): candidoser napisał(a): To sam sobie psujesz zabawe, wiec pretensje wiesz do kogo;) Nie psuje sobie zabawy i do nikogo nie mam pretensji. Stwierdzam poprostu fakty. Ten system wogole nie nadaje sie do MMO, wlasnie ze wzgldu na latwosc exploitowania i zapuszczania botow ktore będą biegać w sciane. Ale co w ten sposob dalo sie nabic w Skyrim? Zeby skoczyl ci skill w magii, czy broni musiales miec odpowiedniego przeciwnika, wiec walenie mieczem w drzewo nic nie dawalo. Czy mi sie wydaje, czy masz zle wspomnienia z DFO? Nie kazda gra musi miec ffa pvp, czy full loot. Nie musiales. Uzywales self-dmg skilli i potem sie leczyles.. Na conjuration to poprostu cigle summony, a do miecza to waliles przyzwane summony itd. Jak dla mnie taki skill based system ktory bazuje swoj rozwoj na uzywaniu poszczegolnych skili to kupa. I poprstu zacheca do zapuszczenia jakis automatyzowanych makr, zeby tylko nie musiec tego robic samemu. Przechwałki developerow o plynny rozwoju w ten sposob mozna niestety miedzy bajki wlozyc. Co innego jakby do wymaxowania jednego skila trzeba było np. godziny, a na skillach bylby cap i np. wykluczajce sie skile (levelujesz jeden to automatycznie zmniejsza ci sie drugi). |
Autor: | sula [ 4 maja 2012, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Nie no spoko. Przecież nie potępiam Sam swego czasu lubiłem popykać w UT czy ET , nawet w głupiego CoD-a mi się fajnie cieło ze znajomymi ale mi się znudziło i już jakoś FPS-ów tak nie lubie. Druga sprawa ,że ja też mam braki trochę w mmorpg-ach niektórych i też się dowiedziałem jak w niektórych tzw. najnowszy gear jest ważny to też słabo. Takie tunelowanie w pinową rozgrywkę ,że jak nie masz z najnowszego rajdu gearu to masz nie wiem statsy gorsze o 20% gorsze - co jest jakąś piramidialną bzdurą :/ No ,ale koniec bo derail. |
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
sula napisał(a): No ,ale koniec bo derail. Nie ma zadnego deraila, bo o tej grze wiadomo tylko tyle ze jest kupa i ze istnieje |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Ja lubie bo to aspekt zrecznosciowy, ktory mi sie osobiscie mniej sie nudzi. Zapomnialem dodac, ze wole skillbased mmo, ale na zasadzie Eve. Pierdyliard skilli i robia sie one z uplywem czasu same i nie jestem zmuszony zabijac pincet mobow itp. DFO niby fajnie, ale jednak ludzie za bardzo makruja. I fakt nowe fpsy posysaja, choc w tym roku mamy z dwa w miare ok tytuly wiec i tak sukces. |
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
http://www.youtube.com/watch?v=siWsR62VknU Trailer. Niestety nastawia mnie on jeszcze bardziej sceptycznie. Jest zbyt zajebisty zeby gra moglabyc dobra ;p. |
Autor: | Kabraxis [ 4 maja 2012, 18:20 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Albo moj detektor ironii sie spierdolil albo ci mozg wyparowal, bo nie wiem co jest zajebistego w renderowanym logu i glosie jakiegos dziadka. ;P |
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Kabraxis napisał(a): Albo moj detektor ironii sie spierdolil albo ci mozg wyparowal, bo nie wiem co jest zajebistego w renderowanym logu i glosie jakiegos dziadka. ;P Muzyka oczywiscie . |
Autor: | candidoser [ 4 maja 2012, 18:40 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
iniside napisał(a): Nie musiales. Uzywales self-dmg skilli i potem sie leczyles.. Na conjuration to poprostu cigle summony, a do miecza to waliles przyzwane summony itd. Jak dla mnie taki skill based system ktory bazuje swoj rozwoj na uzywaniu poszczegolnych skili to kupa. I poprstu zacheca do zapuszczenia jakis automatyzowanych makr, zeby tylko nie musiec tego robic samemu. Ok, ale takie rzeczy przeciez da sie latwo wykryc i zablokowac. A kogo zacheca, tego zacheca. To kwestia tego, czy chcesz po prostu pograc, czy brac udzial w wyscigu szczurow. Bo jezeli ktos np. by sobie macrowal/botowal w GW2, to ja mialbym na to centralnie wylane. |
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 18:55 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): iniside napisał(a): Nie musiales. Uzywales self-dmg skilli i potem sie leczyles.. Na conjuration to poprostu cigle summony, a do miecza to waliles przyzwane summony itd. Jak dla mnie taki skill based system ktory bazuje swoj rozwoj na uzywaniu poszczegolnych skili to kupa. I poprstu zacheca do zapuszczenia jakis automatyzowanych makr, zeby tylko nie musiec tego robic samemu. Ok, ale takie rzeczy przeciez da sie latwo wykryc i zablokowac. A kogo zacheca, tego zacheca. To kwestia tego, czy chcesz po prostu pograc, czy brac udzial w wyscigu szczurow. Bo jezeli ktos np. by sobie macrowal/botowal w GW2, to ja mialbym na to centralnie wylane. Ale po co wykrywać i blokować jak można tak zrobić, zeby nie bylo to możliwe ? I tak. Wkurzałoby mnie ze ktoś to robi. O ile sam bym tak nie robił ;p. |
Autor: | candidoser [ 4 maja 2012, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
iniside napisał(a): Ale po co wykrywać i blokować jak można tak zrobić, zeby nie bylo to możliwe ? no to w czym problem? |
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): iniside napisał(a): Ale po co wykrywać i blokować jak można tak zrobić, zeby nie bylo to możliwe ? no to w czym problem? W niczym. Mowie porpstu ze defaultowy system ze Skyrim i Obka to umozliwia (exploitowanie), ale nie mowie ze nie mozna zrobic tak zeby sie nie dało. |
Autor: | candidoser [ 4 maja 2012, 19:23 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
umozliwia exploitowanie, a prymitywny to dwie rozne sprawy. |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
iniside to po prostu cziter ;> |
Autor: | ShadeKnight [ 4 maja 2012, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Highlander napisał(a): iniside to po prostu cziter ;> Koko koko inside spoko, na exploitach zajedziesz wysoko - tak jak orle oko.
|
Autor: | iniside [ 4 maja 2012, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): umozliwia exploitowanie, a prymitywny to dwie rozne sprawy. Dla mnie to to samo. Zreszta systemu polegajacego na levelowaniu skili nie nazwalbym zaawansowanym ;> |
Autor: | Razoth [ 4 maja 2012, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
iniside napisał(a): W niczym. Mowie porpstu ze defaultowy system ze Skyrim i Obka to umozliwia (exploitowanie) Jeżeli ktoś exploitował w Skyrimie czy Obku to jest debilem, bo jak chce się mieć łatwo i szybko to wystarczy wpisać odpowiednią komendę w konsoli. Nie liczę oczywiście osób które lubią szukać błędów czy exploitów i mają z tego fun, ale wykorzystywanie tego do normalnego gameplaya jest dla mnie niepojęte. |
Autor: | candidoser [ 4 maja 2012, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
iniside napisał(a): candidoser napisał(a): umozliwia exploitowanie, a prymitywny to dwie rozne sprawy. Dla mnie to to samo. Zreszta systemu polegajacego na levelowaniu skili nie nazwalbym zaawansowanym ;> Tak, tak, to samo. Fajny wykret |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
http://www.ibtimes.com/articles/337278/ ... cement.htm http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/t ... 905/page/1 - The game will also use a hotbar to activate skills like many classic MMOs and will vissually resemble other current online multiplayer games, including "Star Wars: The Old Republic." - Players will not be able to transform themselves into werewolves or vampires and there will be no flying mounts, player housing, non-playable character (NPC) romance or marriage, and no dragons in the upcoming game. - the game will use genre standards like classes and experience point based leveling up. - "Elder Scrolls Online" will feature raids and heroic mode for its dungeons - The combat system will not play out in real time. Instead it will be based on a stamina bar, allowing the player to sprint, block, interrupt or break incapacitating effects. nie sledzilem tego za bardzo, ale czy przed cwhila nie mowiono nam co innego? ;d |
Strona 5 z 66 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |