mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 379
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 15:36 
 
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... eview.html



Cytuj:
Combat is nearly identical to other Elder Scrolls games. You control your swings with the left mouse, and block with the right. While blocking, you can press the left to “interrupt” your enemy’s casting. This takes a lot of stamina, but it’s effective in fights. You can sprint with shift, and crouch to sneak. Sneaking works just like it does in other TES games, and obviously lighter armors will help you out here.



Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 15:42 
 
Jak zobacze jakieś porządne video albo lepiej sam potestuję w jakiejś becie to uwierzę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 paź 2012, 07:58 
 
wyglada na to, ze w pierwszej kolejnosci to bedzie TES, a dopiero potem "online". Co moze w efekcie dac niezla gre, ale "takie sobie mmo".
I moze dobrze, biorac pod uwage, jak chujowe sa dzisiejsze mmo. Pozyjemy, zobaczy.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 paź 2012, 11:21 
 
Poprzednie zapowiedzi były na odwrót, że najpierw mmo a potem TES także ja tam podchodzę do jakichkolwiek informacji z daleko posuniętą rezerwa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 17:15 
 
CLICK!


_________________
Obrazek

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 20:27 
 
Compton napisał(a):

wszystko co gada brzmi zajebiście :o

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 20:40 
 
Jak zawsze.
Mają robić Fallouta a nie jakieś crapowate 123 fantasy mmo.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 23:16 
 
Drusek napisał(a):
Compton napisał(a):

wszystko co gada brzmi zajebiście :o

jessy rzadko sie podnieca jakims MMO, wiec faktycznie moze byc dobre.
Mam nadzieje, ze bardzo sie skupia na action combacie i bedzie dopiety na maxa. Wszystko inne moga dokonczyc pozniej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 paź 2012, 06:36 
 
Drusek napisał(a):
Compton napisał(a):

wszystko co gada brzmi zajebiście :o


Obejrzalem do polowy i w stosunku do tego, co bylo opisane na mmorpg.com, to nie powiedzial nic nowego.
No i nie bylo gameplay'a;). Ale fakt - i tak brzmialo zajebiscie.

Wrzucili chyba troche materialow na oficjalna strone:
http://www.elderscrollsonline.com/en


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 28 paź 2012, 08:56 
 
http://massively.joystiq.com/2012/10/22 ... ls-online/

"In essence, you can attack or use abilities only if your targeting reticle is currently over a valid target, so if you and three of your best buddies are going to town on some hapless zombie, it's pretty easy for abilities to simply not trigger because your friend's attack animation put his pinkie finger in the way of your targeting reticle. I'm admittedly a bit disappointed that there's no real-time hit detection, so you can't simply swing your sword and hit the enemies in the arc of the blade, and there doesn't seem to be any way to dodge incoming projectiles. I can understand why those things can be problematic to implement, but the current targeting system needs a great deal of work."

Brzmi tak sobie.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 19:53 
 
No dodge mi bedzie po gw2 brakowac... Z drugiej strony jeden detal gry nie przekresla. Jak ostatnio o ESO pisali to bylo klasyczne tab-target. Zanim wyjdzie to jeszcze sporo sie moze zmienic.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2012, 20:43 
 
Cytuj:
Elder Scrolls Online is story-driven, especially at the solo level. The game has a “You are the hero” story that carries the narrative from level one to the cap of fifty. We’re told it will different for everyone depending on choices you make through the process, but that we’ll have to wait and see for ourselves.

“Phasing” is also part of the story. Though we have some concerns over how this will split people apart during the leveling process into different “instances” of a map, ZOS assures us that players will be able to join anyone at any time regardless of phase.

There will be three distinct leveling paths. Members of the Ebonheart Pact will experience a different leveling experience than members of the Aldmeri, and so forth. Whether these “different” paths are copies remains to be seen, but on the map at least each Alliance has a different corner of Tamriel to roam about.

Soul Gems are back, and will take a significant role in the form of crafting and enhancing items. They were usable in our build, but we were told they were still very much Work in Progress.

The Dark Brotherhood and Thieves Guilds come after launch. The Fighters Guild and Mages Guild quest lines are both in for launch, but the other two more “shadowy” guilds will be added soon after the game goes live.

There will be mounts and a travel system, but neither is ready to show the public yet.

Classes are in, but they can be “free-formed”. Classes might throw off some TES purists, but the developers are taking care to make sure that each class can be played entirely to the specifications of each player. Part of this relies on the ability of any class to wear any armor and use any weapon, and level up those skills accordingly.

Along those lines, the Trinity is in ESO, but how the class system and the open nature of forming characters fit into this remains to be seen. From what we could gather, your role in group play will changed based on your chosen gear set and what skills you place on your hotbar. It makes sense then that changing both can and will effectively change your roll within a class. The developers told us more info on how it will all work will come soon.

Crafting materials are everywhere and you’ll find them in barrels, shelves, boxes, and so forth just as you would in any TES game. You can steal from homes, and possibly even NPCs. Which leads us to…

The “Morality” system is targeted for launch, but might come after with the “Thieves Guild”.
Combat is very much akin to recent TES games (Oblivion, Morrowind). There are normal and power attacks, blocking, and you will need to aim at your target to hit them.

There is also a “hotbar”. The hotbar can have six skills at any one time, leading players to tweak and change builds based on the situation. This can only be done out of combat.

Each class has unique “Ultimate” skills. These skills are equipped to the “six” slot, and charge up through excelling at combat. They are much more powerful than the normal skills/spells.

There is also one consumable slot on the hotbar, assigned to the letter “R” on your keyboard. You can put potions and other consumable items here, leading us to believe that potions will be a key part of survival, as they were in other TES games.

You can assign your stats during leveling. While it’s not quite like say, Diablo, you will get a point to put in Health, Magic, or Stamina each level. Each point increases the stat by an additional amount per level. So players looking to be excellent mages will obviously want to focus on Magic. Each stat pool has its own bonuses for spending points in it as well.

Cyrodiil will boost players to max level. Beginning at level 10, players can start fighting for their Alliance in the massive open PVP region of Cyrodiil. They won’t have the gear or skills of higher level players, but everyone who enters Cyrodiil will be scaled to level 50 so they can contribute.

Gear and weapon skills level up, and give bonuses. Every time you use a weapon, or every monster you fight while equipped with a type of armor, you gain experience for that item. Even beyond level 50, you’ll be able to continue working on your weapon and armor skill paths. Every type of weapon and armor has its own leveling path complete with perks and skills for getting better at using them.

Skills level up too. On that same note, every class skill or spell has its own leveling path too, and gets better with use. At a certain point you can choose between two “morphs” of that skill, effectively changing what it does. And when you want to switch to the other form of a skill, you can as long as you’re out of combat.

Housing coming post-launch. It won’t make the release day, but the devs were sure to remind us that it will come after launch and is a priority of theirs.

ESO is going to be a theme-park. With a strong focus on story, dungeons, and the like, ESO can be called a theme-park definitively.

It’s PVP may be more “sandbox”. With a massive section of the game map (the entirety of Cyrodiil) being devoted to PVP with capture-able keeps, destructible walls, and towers, siege weapons, and so forth… the Alliance vs. Alliance system is more “sandbox”. Players can even become Emperor, though perks for ruling are yet to be revealed.


Hmmm... coraz bardziej wyglada to jak prawdziwy Elder Scrolls Online a nie WoW z nalepka "TES". Moze byc zacna gierka.

Czekam na wiecej info.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2012, 22:19 
 
Na razie to hotbar z 6 slotami i jeden tylko potion mi się nie podoba. Reszta się okaże...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lis 2012, 22:34 
 
Hmm widzę, że na fali popularności DOTA klonów system combatu kilka skilli + ulti się dalej rozpowszechnia. Tylko, że 5 + ulti zamiast 3 + ulti, no, ale to nie DOTA w końcu.
Poza tym na nowe konsole łatwiej przeportować będzie, a to główny rynek TES od czasu Obliviona.
Mnie osobiście taki combat poza kontrolą hero w Warcrafcie 3 mocno nuży. Podobnie mmorpg combat z małą ilością skilli w GW2 i TSW. Jeszcze nie wiem czy po prostu nie pasuje mi kilka skill na krzyż w mmorpg-u czy jeszcze nikt tego nie zrobił 'dobrze'.

Wstrzymam się z wstępną oceną conajmniej do czasu alphy / bety. Narazie wygląda tak sobie.

Chwali się im, że niby się trzymają tego opisu 'online rpg', a nie 'mmorpg' - choć zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie i czy w ogóle taki koncept jest ciekawy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2012, 22:59 
 
To nie do konca wina doty, takie systemy byly duzo wczesniej, takze w rpg.

Takie podejscie ulatwia design i balans (chociaz w takich grach to imho zle rozwiazanie) no i nie sie co oszukiwac - port na konsole staje sie duzo latwiejszy.
Bylo takie MMO (arenkowe) ktorego nazwy za chiny ludowe sobie nie moge przypomniec, (4 resource nabijane punktowo z czym kazde 2 znosily sie nawzajem) i tez calosc polegala na umiejetnym dobranie setu z kilkudziesieciu skilli. Bardzo fajne dla szybkich gierek z ciagla akcja, duzo mniej fajne w MMO gdzie jednak fajnie jesli postać jest w miare uniwersalna, natomiast sily w jednej dziedzinie okupic musi slabosciami w innej, a nie brakiem tych innych aspektow postaci.

Zbyt duze ograniczenie imho.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 00:02 
 
W gruncie rzeczy w EvE też jest kilka skili(modułów) na krzyż. MMO z kilkudziesięcioma skilami to takie mydlenie oczu, bo połowa z nich jest do niczego, kolejne się pokrywają działaniem i zostaje tak naprawdę kilka "tych właściwych". IMO gorsze są klasy i skillsety, bo to one ograniczają postać.
Tyle że devsi ESO najpierw mówili że będzie jak wow, teraz że jak GW2, a jak coś się dobrze sprzeda, to znowu im się odmieni. Brak tu jakiejś spójnej wizji.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 00:27 
 
Combat w EVE jest tak inny, że ciężko go porównywać do "chodzonych" mmorpg w TPP.

WIadomo, że olbrzymia część skilli jest sytuacyjna, a jeszcze kilka jest nieprzydatnych lub niekaktywnych o ile odpowiednich traitów / speców w postaci nie złożymy. Jednak mimo wszystko osobiście w GW2 i TSW jednak brakowało mi większej ilości skilli i bez tego TPP mmorpg combat tam mi się wydawał nudny. Wiadomo, że w GW2 można, a w zasadzie trzeba żonglować dwoma zestawami broni, a w TSW jest cała pula skilli z których można komponować te 7 aktywnych skilli. Znam zarówno praktykę jak i teorię w tych grach bo o obu czytałem i w obie grałem.

Jednak dalej mi to nie odpowiada walka ani w jednej ani w drugiej.


@tomugeen

Wiem, że rpg oraz rózne arenkowe gry też to miały. Zresztą przecież system walki w docie to trochę bardziej zaawansowany system walki hero z War3.
Chodzi mi tylko o to, że to wrzucanie tego systemu do mmoprg-ów (najpierw DFO:UW teraz ESO a w małym stopniu to nawet GW2) to raczej jest powodowane, że LoL to dla przemysłu growego nowy WoW.
No i oczywiście kwestia konsol.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 08:57 
 
Ja nie grałem w mmo w którym potrzebowałbym więcej niż jednego bara. Jasne, używałem więcej, bo wygodnie mieć pod ręką konika, potkę na hp, potkę na szajbę, skil którego się nie używa ale może być przydatny, makra na to czy tamto.
Klasy są tak projektowane, że w połączeniu z buildem efektywne jest kilka skili, reszta to takie ozdobniki.
A,przy okazji, w Perpetuum jest tpp combat, a mechanika jak z eve. Całkiem fajnie to wychodzi.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 13:12 
 
sula napisał(a):
Hmm widzę, że na fali popularności DOTA klonów system combatu kilka skilli + ulti się dalej rozpowszechnia. Tylko, że 5 + ulti zamiast 3 + ulti, no, ale to nie DOTA w końcu.
Poza tym na nowe konsole łatwiej przeportować będzie, a to główny rynek TES od czasu Obliviona.
Mnie osobiście taki combat poza kontrolą hero w Warcrafcie 3 mocno nuży. Podobnie mmorpg combat z małą ilością skilli w GW2 i TSW. Jeszcze nie wiem czy po prostu nie pasuje mi kilka skill na krzyż w mmorpg-u czy jeszcze nikt tego nie zrobił 'dobrze'.

Wstrzymam się z wstępną oceną conajmniej do czasu alphy / bety. Narazie wygląda tak sobie.

Chwali się im, że niby się trzymają tego opisu 'online rpg', a nie 'mmorpg' - choć zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie i czy w ogóle taki koncept jest ciekawy.


A teraz uczciwie powiedz z ilu mocy/skili/itp. korzystałeś kiedy miałeś dostęp do wszystkiego naraz co dana klasa oferuje ?
Strzelam. 3-4 ? 6-7 ? Reszta to były filery które a może sie kiedyś przyda...

Ograniczenie ilosci rzeczy jakie ma sie na pasku pozytywnie wpływa na rożnorodność buildów.
Kiedy daje sie graczowy dostęp do wszystkiego to kończy sie to tylko jednym. Mass-Murderer build. I wszyscy nim będą grać. Bo jak nim nie grasz to jesteś gimped.
I teraz developer staje przed problemem. Albo balansujemy content pod ten jeden build, albo podazamy za planem i gracze rozwalaja nasz content w 3h. A gracze ZAWSZE będą szli po najmnijeszej linii oporu.

Kiedy ograniczasz ilość rzeczy jakie gracz może robić daną postacią, albo narzucasz odgórnie pewne rzeczy które postać musi mieć, sprawiasz, że szansa na powstaniem FOTM buildu jest mniejsza, a na różnorodność większa.
Polecam zapoznanie z blogiem tego goscia:
http://www.eldergame.com/

System Designer w Asheron's Call.

Pozwoli otworzyć oczy na niektóre rzeczy. A zwłaszcza na jedną. Danie graczą w grze pełnej swobody to proszenie sie o kataklizm.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 13:36 
 
Ostatni themepark w którego grałem dłużej niż te 30-40 godzin to było Lotro i tak tak uczyłem się grać dwiema postaciami które posiadałem aby wykorzystywać je jak najlepiej. Owszem najczęściej używane było ok. 6-10 skilli ALE reszta też była przydatna choć używana rzadziej i sytuacyjnie.
Inna sprawa, że gra była tak zmieniana, że wraz z każdym kolejnym instance clusterem od pewnego momentu było trzeba tych skilli używać mniej, bo można było zarzucić dps-em wszystko. No, ale to jest efekt czegoś innego i redukcji podziału klas do tank, dps i healer z wycięciem wszystkiego innego + zwiększania ilości ról jakie dane klasy mogą spełniać. Ale to już zachacza o zmiane koncepcji mmorpg-ów i zmiany w combacie są efektem zmian w tej koncepcji, a nie to jest nasz temat.

Piszesz mi tu o teorii - ja piszę o praktyce. Combat w GW2 i TSW po prostu był dla mnie mega nudny. Po prostu. Nie wchodze tu w problem FOTM bo jak będzie mnie gra nudzić to nawet mnie on dotyczyć nie będzie bo tam nie dojdę.

Bloga ofc przeczytam.

Tylko jaka pełnia swobody? Skąd ty wziałeś pełnie swobody. W ogóle o swobodzie nie było mowy, zresztą ja akurat jestem za ograniczeniami w wielu kwestiach.
Część skilli zazwczaj jest bezużyteczna jeżeli odpowiedni build nie jest zrobiony. Czyli np. postać na ~30 skillów, a tak naprawdę korzysta z 18 bo 12 jest bezużytecznych w danym buildzie. Z tych 18 z kolei 8 jest używanych często, a 10 jest używanych uśredniając 5 z razy rzadziej niż tych 8 'głównych'. Tzn. np. podczas walki z bossem tych 8 skilli użyjesz 150 razy a 10 'sytuacyjnych' 30 razy. Ilości z dupy chodzi o proporcję.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.